home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 994 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  25# Taktiske analyser - Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal jeg vælge efter Vejle?
AGF
- 2 (8,3%)
AaB
- 0 (0%)
AC Horsens
- 3 (12,5%)
HB Køge
- 3 (12,5%)
FC København
- 2 (8,3%)
FC Midtjylland
- 0 (0%)
FC Nordsjælland
- 2 (8,3%)
Lyngby
- 0 (0%)
Silkeborg
- 4 (16,7%)
Viborg
- 0 (0%)
Esbjerg
- 3 (12,5%)
Randers
- 0 (0%)
Skive
- 1 (4,2%)
Næstved
- 1 (4,2%)
Brønshøj
- 3 (12,5%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 25# Taktiske analyser - Blog  (Læst 28633 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #45: 24 Sep 2012, 16:08 »

Er virkelig vild med den her blog og glæder mig til dit næste hold Smiley Kan dog se at du kun foreslår danske hold som din næste destination hvilket jeg synes er ærgerligt. Kunne godt tænke mig at se dig tage udfordringen op med et midterhold fra enten Spanien eller England. F.eks. synes jeg at Swansea kunne være et rigtig sjovt projekt.

En anden slags udfordring kunne også være at finde et hold hvor der især bliver brugt stærke angribere, da jeg aldrig selv rigtig har kunnet få det til at fungere med den type Smiley
Logged

FC Barcelona

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #46: 24 Sep 2012, 16:16 »

Er virkelig vild med den her blog og glæder mig til dit næste hold Smiley Kan dog se at du kun foreslår danske hold som din næste destination hvilket jeg synes er ærgerligt. Kunne godt tænke mig at se dig tage udfordringen op med et midterhold fra enten Spanien eller England. F.eks. synes jeg at Swansea kunne være et rigtig sjovt projekt.

En anden slags udfordring kunne også være at finde et hold hvor der især bliver brugt stærke angribere, da jeg aldrig selv rigtig har kunnet få det til at fungere med den type Smiley
Hvilket kunne være i Brøndby med en Makienok Wink
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #47: 24 Sep 2012, 16:19 »

Er virkelig vild med den her blog og glæder mig til dit næste hold Smiley Kan dog se at du kun foreslår danske hold som din næste destination hvilket jeg synes er ærgerligt. Kunne godt tænke mig at se dig tage udfordringen op med et midterhold fra enten Spanien eller England. F.eks. synes jeg at Swansea kunne være et rigtig sjovt projekt.

En anden slags udfordring kunne også være at finde et hold hvor der især bliver brugt stærke angribere, da jeg aldrig selv rigtig har kunnet få det til at fungere med den type Smiley


Fedt at du kan lide bloggen..   Thumbs Up


men ja, jeg har som udgangspunkt kun tænkt mig at spille med danske hold, hvilket mest af alt skyldes at alle herinde kender de danske hold og de forskellige spillere som begår sig på holdene..

begynder jeg at være udenlandske klubber, så er kendskabet til de hold også mindre hvilket betyder at de ikke har samme forståelse for taktikken.. hvis du forstår?

Så det har egentlig lidt været et bevidst valg, men dermed ikke sagt at jeg ikke kan bliver overtalt til at spille med andre hold end de danske.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #48: 24 Sep 2012, 16:41 »

Er virkelig vild med den her blog og glæder mig til dit næste hold Smiley Kan dog se at du kun foreslår danske hold som din næste destination hvilket jeg synes er ærgerligt. Kunne godt tænke mig at se dig tage udfordringen op med et midterhold fra enten Spanien eller England. F.eks. synes jeg at Swansea kunne være et rigtig sjovt projekt.

En anden slags udfordring kunne også være at finde et hold hvor der især bliver brugt stærke angribere, da jeg aldrig selv rigtig har kunnet få det til at fungere med den type Smiley

Netop de stærke angribere har jeg selv tit oplevet at være nærmest helt umuligt at få igang. En Carroll, Crouch, SM osv burde jo, grundet deres fysik og størrelse være dominerede i feltet... Hvorfor spillet ikke helt tillader dette er svært at sige, det er nok en blanding af flere forskellige elementer, bl.a. at angriberne nok ikke er helt så spilforstående og selvtænkende som man næsten skal være i virkeligheden for at få noget ud af dem... Det er dog muligt at få brugt de store angribere, men du kan ikke gøre det udfra kontra fodbold. De typer skal bare holde sig omkring feltet, og være der hele tiden, kun have fokus på at lave mål, og intet andet... Ikke engang jage bolden skal de. Så kan selv en Carroll lave mål Wink
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #49: 24 Sep 2012, 20:15 »

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Taktiske analyser - Blog
« Svar #50: 24 Sep 2012, 21:10 »

Hvordan analyserer du dine mål? Så vidt jeg kan se kan jeg ikke se det i holdrapporten. Eller hvad?  Huh Eller gør du det manuelt?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 9# Taktiske analyser - Blog
« Svar #51: 24 Sep 2012, 21:56 »

Hvordan analyserer du dine mål? Så vidt jeg kan se kan jeg ikke se det i holdrapporten. Eller hvad?  Huh Eller gør du det manuelt?

Ja det er noget jeg gør manuelt    Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 9# Taktiske analyser - Blog
« Svar #52: 25 Sep 2012, 20:58 »

Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #53: 25 Sep 2012, 22:19 »

Jeg kan kun gentage mig selv, virkelig imponerende resultater...og man må sige du har virkelig haft en succesfuld sæson. Smiley
Hvis du skulle forsætte dette spil, hvordan ville du så bygge på SønderjyskE? Ville du forsætte ud fra samme tankegang med lidt lavt forsvar og 2 spillere til at lave de fleste af dine mål...eller ville du arbejde hen mod at spille mere offensivt med flere man fremme og højere pres? Jeg ved det selvfølgelig kommer an på hvilke spillere man kan få, men derfor kunne man godt have ambitioner og tanker om fremtiden?! Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #54: 26 Sep 2012, 06:43 »

Jeg kan kun gentage mig selv, virkelig imponerende resultater...og man må sige du har virkelig haft en succesfuld sæson. Smiley
Hvis du skulle forsætte dette spil, hvordan ville du så bygge på SønderjyskE? Ville du forsætte ud fra samme tankegang med lidt lavt forsvar og 2 spillere til at lave de fleste af dine mål...eller ville du arbejde hen mod at spille mere offensivt med flere man fremme og højere pres? Jeg ved det selvfølgelig kommer an på hvilke spillere man kan få, men derfor kunne man godt have ambitioner og tanker om fremtiden?! Smiley

Svært spørgsmål.. Men som udgangspunkt vil jeg nok forsætte med samme taktiske udgangspunkt, hvilket specielt skal ses i lyset af at holdet ikke er gearet til andet, og at man hverken har råd til nye spillere eller spilletyper til at spille anderledes.

Men ser man længere fremad, så ville jeg nok gerne have flere offensive spillere til at scorer. Så jeg ville nok finde en måde hvorpå kanterne kommer mere med i spillet, og måske forsøge at finde måder hvorpå jeg kan undgå at have en ankermand, men måske klarer mig med en boldvindende midtbanespiller i stedet..



Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #55: 26 Sep 2012, 06:46 »

Brøndby bliver næste hold, som jeg vil forsøge mig med...

Men inden jeg starter, så vil jeg meget gerne at i kommer med ris/ros omkring analysen.. Er det fint som det er nu, eller skal jeg gå mere i dybden? Og er der andet i savner i forhold til analysen..?

ellers regner jeg så småt med at begynde nu her, og forhåbentlig vil de første updates komme omkring fredag/lørdag.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #56: 26 Sep 2012, 07:46 »

Personligt synes jeg at sådan noget her er super spændende at læse. Jeg er stadig ikke god til at sætte den rette taktik, så denne blog hjælper mig på den måde også nogen steder. Jeg kan godt lide at det hele ligesom virker lettere uhøjtideligt hvor du ikke har lagt så meget vægt på vinkel og layout, men mere på selve analysen. Fortsæt med det.  Thumbs Up

Eneste ting jeg vil påpege inden du begynder med Brøndby, er at du skriver meget om at f. eks. mange af dine mål imod bliver scoret på dødbolde. Men du skriver ikke hvorfor de bliver scoret på dødbolde. Måske det vil være lidt tidskrævende, men jeg elsker sådanne små detaljer  Wink Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke i Brøndby, og jeg følger stadig med  Thumbs Up
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #57: 26 Sep 2012, 10:58 »

Nu ved jeg ikke hvor meget du har ændret på taktikken undervejs, men synes ikke det er beskrevet hvis du har?!
Men jeg synes det er super fedt og glæder mig til at følge med videre. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #58: 26 Sep 2012, 14:50 »

Personligt synes jeg at sådan noget her er super spændende at læse. Jeg er stadig ikke god til at sætte den rette taktik, så denne blog hjælper mig på den måde også nogen steder. Jeg kan godt lide at det hele ligesom virker lettere uhøjtideligt hvor du ikke har lagt så meget vægt på vinkel og layout, men mere på selve analysen. Fortsæt med det.  Thumbs Up

Eneste ting jeg vil påpege inden du begynder med Brøndby, er at du skriver meget om at f. eks. mange af dine mål imod bliver scoret på dødbolde. Men du skriver ikke hvorfor de bliver scoret på dødbolde. Måske det vil være lidt tidskrævende, men jeg elsker sådanne små detaljer  Wink Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke i Brøndby, og jeg følger stadig med  Thumbs Up
Først og fremmest mange tak.. Men ja, i denne blog har jeg valgt udelukkende at tænke på analysen, og ikke opsætning eller andet.

Men jeg kan nok godt prøve at komme nærmere ind på hvorfor jeg tror der bliver scoret flere mål imod mig på dødbolde, men svaret er nok bare, at jeg ikke ved det. Det var jo kun over en kort periode, uden at jeg havde ændret nogen indstillinger, så jeg må være ærlig og indrømme at jeg ikke kender svaret på det.

Nu ved jeg ikke hvor meget du har ændret på taktikken undervejs, men synes ikke det er beskrevet hvis du har?!
Men jeg synes det er super fedt og glæder mig til at følge med videre. Smiley

Jeg ændrede faktisk intet undervejs, hvorfor i heller ikke fik noget af vide omkring det. Normalt ville jeg ellers nok lave nogle små status updates efter 11 kampe, for netop at vurdere hvad der kunne gøre anderledes, og så fortælle hvad jeg havde ændret og hvorfor. Men jeg var simpelthen så heldig med SønderjyskE at jeg havde ramt "rigtigt" så jeg vurderede at jeg ingen ændringer ønskede at foretage mig.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 10# Taktiske analyser - Blog
« Svar #59: 29 Sep 2012, 19:07 »

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010