home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2011 (U/21)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: EM 2011 (U/21)  (Læst 28221 gange)
KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #165: 20 Jun 2011, 00:47 »

Ganske forventet. De er jo ikke bedre end som så.

Hvis du nu kigger på holdkortet, så vil jeg da sige, at det engelske mandskab ser utrolig skræmmende ud med mange stjerner, men mange af disse stjerner har underpræsteret gevaldigt. Hvis man kigger på deres tre forreste spiller, Sinclair - Welbeck - Sturridge, vil mange jo sige, at det er det bedste angreb i hele turneringen, men hvad er det så lige der er gået galt? En mand som Sinclair spillede sit livs kamp imod Reading i playoff-finalen tidligere på sæsonen, hvor han scorede tre kasser, dog to på straffe, men alligevel var han en konstant trussel i form af sin veludviklede hurtighed. Welbeck, som han spillet mange gode kampe for Sunderland i den forgangne sæson. Og sidst, men bestemt ikke mindt Sturridge, som mange vil sige var det bedste "køb" i det engelske vinter transfervindue, hvor han igennem foråret bombede helt vildt i Premier League. Men hvad er så problemet for England? Jeg tror, at man skal gå en tak ned af banen for at se det, med andre ord på midtbanen, hvor en mand som Jordan Henderson overhovedet ikke levede op til forventningerne, som alle fik til ham inden EM, grundet hans skifte til Liverpool. Jeg tror, at han pludselig mistede en smule af fokuset på slutrunden og tænkte mere på den fede hyre, som han nu kommer til at tjene på Merseyside.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #166: 20 Jun 2011, 12:58 »

Englands problem var imo manglen på kreative spillere. Henderson, Cleverley og Muamba/Mancienne er ikke nogle specielt kreative spillere. Og når angriberne ikke er fantastisk med bolden, og kan skabe noget på egen hånd, så skal det gå galt.

Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #167: 20 Jun 2011, 13:14 »

Englands problem var imo manglen på kreative spillere. Henderson, Cleverley og Muamba/Mancienne er ikke nogle specielt kreative spillere. Og når angriberne ikke er fantastisk med bolden, og kan skabe noget på egen hånd, så skal det gå galt.



Jeg vil sige en spiller som Henderson er kreativ, bare se nogle af de kampe, som han har spillet i Sunderland ..
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #168: 20 Jun 2011, 13:21 »

Det viste han bestemt ikke under slutrunden, derfra drager jeg min konklusion.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #169: 20 Jun 2011, 13:38 »

Det viste han bestemt ikke under slutrunden, derfra drager jeg min konklusion.

Du kan jo ikke sige, at han ikke er en kreativ spiller, fordi du har set ham spille 3 kampe. Jeg mener da, at man bliver bedømt på, hvordan man spiller til hverdag for sit klubhus.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #170: 20 Jun 2011, 13:40 »

Han viste ikke det kreative under denne slutrunde. Jeg ved godt at han normalt godt kan lave det smarte, men han er altså ingen supertekniker eller noget.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #171: 20 Jun 2011, 13:47 »

Kreativitet er netop det helt store problem for England, og Henderson og Muamba var simpelthen en katastrofe i går. Henderson lignede ikke en mand til ca. 180 millioner kroner. Han var i mine øjne, ikke ret meget bedre end Muamba. Jeg kan som Chelsea-fan godt sidde og undre mig lidt over, at man ikke udtog McEachran fra Chelsea. Han er da om nogen kreativ, opfindsom og boldsikker. Men han er måske for ung. Ellers havde en Wilshere nok gjort underværker.

Jeg synes egentlig at Welbeck, Sturridge, Sinclair, Jones, Smalling, Walker og Bertrand sagtens kan være deres indsats bekendt, men i går ser man bare, hvor vigtigt det er, at have en central midtbane der fungere. Det gjorde den ikke for England i går, og det ærger mig meget, da jeg er stor fan af England.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #172: 20 Jun 2011, 13:51 »

Jeg har det helt på samme måde som Jakob. England har jeg en lille svaghed for. Deres centrale midtbane, var ikke god igår. Jeg synes at Mancienne gjorde det godt mod Spanien, han skal dog bruge en kreativ spiller foran sig, da han oprindeligt er forsvarer. Muamba er en oprydder, ikke en igangsætter.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #173: 20 Jun 2011, 13:56 »

Jeg har det helt på samme måde som Jakob. England har jeg en lille svaghed for. Deres centrale midtbane, var ikke god igår. Jeg synes at Mancienne gjorde det godt mod Spanien, han skal dog bruge en kreativ spiller foran sig, da han oprindeligt er forsvarer. Muamba er en oprydder, ikke en igangsætter.
Muamba var jo rystende usikker, og brugte 28 berøringer for at spille den på tværs. Det er sgu ikke godt. Mancienne er en fin spiller, men han har heller ikke den fornødne kreativitet i sig. Jeg savner sgu lidt McEachran, Wilshere, eller bare en med lidt kreativitet og drive.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #174: 20 Jun 2011, 13:58 »

Muamba spillede altid bolden sidelæns eller bagud. Henderson havde jo vist at han godt kunne være kreativ i Sunderland, det manglede han bare at vise. Han havde nok tankerne i Liverpool, som en anden også påpegede.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #175: 20 Jun 2011, 22:42 »

Skal vi ikke lave tråden om til "Ungdomslandshold" og så snakke om U17-VM i Mexico her også? Tunge
Danmark er næsten lige kommet bagud 1-0 mod Brasilien, selvom vi har været klart bedst. Vi er i øvrigt i gruppe med Brasilien, Elfenbenskysten og Australien. Kampen kan ses på Eurosport 2.
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #176: 20 Jun 2011, 22:48 »

Skal vi ikke lave tråden om til "Ungdomslandshold" og så snakke om U17-VM i Mexico her også? Tunge
Danmark er næsten lige kommet bagud 1-0 mod Brasilien, selvom vi har været klart bedst. Vi er i øvrigt i gruppe med Brasilien, Elfenbenskysten og Australien. Kampen kan ses på Eurosport 2.

Det var godt nok ærgerligt vi kom bagud. Drengene spiller ellers rigtig godt! Ser frem til anden halvleg
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #177: 21 Jun 2011, 14:43 »

Det viste han bestemt ikke under slutrunden, derfra drager jeg min konklusion.

Han havde jo også en helt anden rolle under EM for England.. For mig at se blev han mere brugt som balancespiller, end som udfordrer.. Han blev i mine øjne slet ikke brugt til det han er bedst til!  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #178: 21 Jun 2011, 14:50 »

Amen det irriterer mig fandme grænseløst, at Stuart Pearce ikke kan finde en midtbanespiller, med bare 5 gram kreativitet. Fair nok at Wilshere ikke må spille, men den der konstellation, vi så den anden dag, er simpelthen håbløs. Der må være en midtbanespiller på under 21-22 år, der kan lidt med en fodbold. Jeg ved ikke hvordan Henderson skal bruges, men det ham og Muamba lavede mod Tjekkiet var rystende ringe. På det rigtige engelske landshold, har man jo Lampard og Gerrard, der er meget dynamiske, men også kreative, og godt ved hvordan man behandler bolden. Derudover er der Carrick, Wilshere osv, som på trods af at dynamikken måske ikke er så stor, har et rigtig godt blik for spillet, mens Wilshere også har et drive med bolden, som ikke mange andre har det. Jeg er sgu glad for, han er under 21, og blot ikke måtte deltage, for pt. har England ikke nogle værdige afløsere til Lampard og Gerrard, udover ham.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #179: 21 Jun 2011, 14:57 »

Problemet med Henderson er i mine øjne at hans styrke ikke er at styre opspillet eller skabe balancen på midtbanen.. Han er typen som skal udfordre fra en af kanterne, og via sine gode dybdeløb og driblinger, og aggressive spillestil skal komme bagom modstandernes forsvar..

Han er som jeg ser det blevet totalt fejlcastet som ham der skal være med til at skabe ro og balance.. Det virker som om SP ikke har den fjerneste anelse om hvem Henderson egentlig er.. Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010