home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2011 (U/21)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: EM 2011 (U/21)  (Læst 29148 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #180: 21 Jun 2011, 15:01 »

Problemet med Henderson er i mine øjne at hans styrke ikke er at styre opspillet eller skabe balancen på midtbanen.. Han er typen som skal udfordre fra en af kanterne, og via sine gode dybdeløb og driblinger, og aggressive spillestil skal komme bagom modstandernes forsvar..

Han er som jeg ser det blevet totalt fejlcastet som ham der skal være med til at skabe ro og balance.. Det virker som om SP ikke har den fjerneste anelse om hvem Henderson egentlig er.. Rullende Øjne
Altså det aner jeg intet om, men i den rolle han havde i søndags, er han en joke. Jeg ved ikke, om han er hurtig eller hvordan, men han virkede sgu ikke til at have særlig meget teknik. Men okay, Rommedahl har skabt en karriere. Wink
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #181: 21 Jun 2011, 15:17 »

Amen det irriterer mig fandme grænseløst, at Stuart Pearce ikke kan finde en midtbanespiller, med bare 5 gram kreativitet. Fair nok at Wilshere ikke må spille, men den der konstellation, vi så den anden dag, er simpelthen håbløs. Der må være en midtbanespiller på under 21-22 år, der kan lidt med en fodbold. Jeg ved ikke hvordan Henderson skal bruges, men det ham og Muamba lavede mod Tjekkiet var rystende ringe. På det rigtige engelske landshold, har man jo Lampard og Gerrard, der er meget dynamiske, men også kreative, og godt ved hvordan man behandler bolden. Derudover er der Carrick, Wilshere osv, som på trods af at dynamikken måske ikke er så stor, har et rigtig godt blik for spillet, mens Wilshere også har et drive med bolden, som ikke mange andre har det. Jeg er sgu glad for, han er under 21, og blot ikke måtte deltage, for pt. har England ikke nogle værdige afløsere til Lampard og Gerrard, udover ham.

For at være helt ærlig, så synes jeg egentlig du tager fejl omkring Englands midtbane. Den er nemlig ikke dynamisk med Lampard og Gerrard. Selvom spillerne måske nok er det for deres klubhold, så fungerer deres konstellation ikke særlig godt på landsholdet. Jeg synes egentlig problemet er lidt det samme som for det danske landshold, nemlig at man har bidt sig fast i et system, som man så kaster spillerne ind i, istedet for at tage spillerne og lave systemet derefter Smiley

Jeg er selv stor beundrer af Gerrard, og jeg mener også godt at jeg kan se Lampards kvaliteter, men på landsholdet synes jeg bare aldrig de får det til at fungere i samme grad som de i perioder har gjort for deres klubhold..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #182: 21 Jun 2011, 15:19 »

Lampard gør Gerrard dårlig Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #183: 21 Jun 2011, 15:30 »

For at være helt ærlig, så synes jeg egentlig du tager fejl omkring Englands midtbane. Den er nemlig ikke dynamisk med Lampard og Gerrard. Selvom spillerne måske nok er det for deres klubhold, så fungerer deres konstellation ikke særlig godt på landsholdet. Jeg synes egentlig problemet er lidt det samme som for det danske landshold, nemlig at man har bidt sig fast i et system, som man så kaster spillerne ind i, istedet for at tage spillerne og lave systemet derefter Smiley

Jeg er selv stor beundrer af Gerrard, og jeg mener også godt at jeg kan se Lampards kvaliteter, men på landsholdet synes jeg bare aldrig de får det til at fungere i samme grad som de i perioder har gjort for deres klubhold..
Det er da ingen hemmelighed, at Gerrard og Lampard måske ligner hinanden for meget, og derfor ikke kan fungere sammen, men det er vel egentlig to forskellige problemer? På U21-landsholdet, har man ikke spillere der har disse kvaliteter, mens man på A-landsholdet, har kvaliteter noget, men skal vælge i mellem dem. Gerrard spiller jo faktisk også for det meste på kanten for England, mens Lampard spiller centralt. Så Capello er vel klar over det. Men du har ret, men som jeg ser det, er det stadig to forskellige problemer, hvor det på U21-landsholdet, er klart mest alvorligt. :-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #184: 21 Jun 2011, 15:47 »

http://www.bold.dk/blog/1756/1/Hvorfor-England-aldrig-vinder-noget

Meget spændende artikel, som faktisk kommer godt rundt om det emne vi har diskuteret Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010