home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2011 (U/21)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: EM 2011 (U/21)  (Læst 29155 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #135: 19 Jun 2011, 19:40 »

+1. Det indlæg er spot on, kunne ikke have skrevet det bedre selv. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


asj89
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #136: 19 Jun 2011, 20:28 »

Uenig:
Resten. Kadrii fortjente bedre, sammen med Bjelland.
Kadrii ja, men kan på ingen måde se at Bjelland skulle have bedre. Han skulle slet ikke have været anfører. Man kunne jo se i træningskampene før EM at han gjorde det dårligt som anfører, og Mike Jensen var langt bedre i rollen. Men alligevel bliver Bjelland anfører. Utroligt.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #137: 19 Jun 2011, 20:29 »

Bjelland var en af vores absolut bedste spillere gennem de tre kampen, helt rigtig valg af ham som anfører imo. Han gik forrest, på og uden for banen.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #138: 19 Jun 2011, 20:34 »

Bjelland var en af vores absolut bedste spillere gennem de tre kampen, helt rigtig valg af ham som anfører imo. Han gik forrest, på og uden for banen.
Den kan jeg slet ikke melde mig enig i. Mike Jensen gik da nemlig meget mere forrest, og brugte sin mentale kunnen til at få de andre spillere op. Bjelland sagde stille og roligt noget som f.eks: Kom  så, nu skal vi.. øh holde bolden.

En angriber skal kunne råbe, og være meget mere opbakkende for de andre spillere imo.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #139: 19 Jun 2011, 20:35 »

Nu har Bjelland jo været anfører der længe, og jeg kan ikke umiddelbart se, hvem det ellers skulle være. Bjelland er en af de få, der kan være deres indsats bekendt, men han havde det ikke nemt i en defensiv, der generalt var meget svag.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


asj89
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #140: 19 Jun 2011, 20:37 »

Nu har Bjelland jo været anfører der længe, og jeg kan ikke umiddelbart se, hvem det ellers skulle være. Bjelland er en af de få, der kan være deres indsats bekendt, men han havde det ikke nemt i en defensiv, der generalt var meget svag.
Jamen som jeg sagde før har jeg min tro i at Mike Jensen ville være en bedre anfører. Han gjorde det godt i den ene kamp han var det, altså træningskampen.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #141: 19 Jun 2011, 20:38 »

Tror du det ville have givet ham et boost af at være anfører? Han skuffede mig, gennem alle kampene.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #142: 19 Jun 2011, 20:39 »

@niklasob12345
Super indlæg, hvor du virkelig rammer spot on. Stor cadeau herfra Smiley

@Bjelland:
Tja, jeg synes egentlig han gør det meget godt i de første par kampe. Dog synes jeg han spillede ringe igår, ligesom resten af defensiven. Al respekt for kommentatorerne, men jeg synes de er for gavmilde, når de ikke mener det centrale forsvar er skyld i målene. De markerer jo forkert, og lader flere gange islændingene komme frit mod mål. Problemerne synes jeg ofte var foran Zanka og bag Bjelland..

At midtbanens defensive arbejde så kan have en påvirkning, det udelukker jeg ikke, men Bjelland havde ikke sin bedste kamp igår, og deraf bliver det ikke nemmere at være anfører.

Det eneste forsvar for deres præstationer igår, synes jeg er at vi simpelthen giver islændingene alt for mange gode omstillingsmulighed er. Vores pasningsspil er ikke eksisterende, og derfor taber vi kampen. Vi rammer ikke hinanden på selv simple afleveringer, og så skal det blive svært. Island lykkes med deres høje pres, selvom vi bestemt burde have kunnet spille os ud af det. Omkring Jensen vs. Albæk, så kan man da godt starte med Jensen, men til halvleg burde man have byttet. Ligesom Agger burde være kommet på banen langt før..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

asj89
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #143: 19 Jun 2011, 20:41 »

Tror du det ville have givet ham et boost af at være anfører? Han skuffede mig, gennem alle kampene.
Du kan have ret i at han ikke præsterede alt for godt, men han var da en af dem som råbte når der skulle råbes. Synes han er en vigtig mental faktor. Men lad det nu lægge, det faktisk spild af tid og diskutere fortiden, jeg gav blot min mening til kende.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #144: 19 Jun 2011, 21:02 »

Jamen som jeg sagde før har jeg min tro i at Mike Jensen ville være en bedre anfører. Han gjorde det godt i den ene kamp han var det, altså træningskampen.

Jeg synes ikke, at man skal skifte anfører på baggrund af en kamp mod en - på dagen ihf - svag modstander. Mit kendskab til tyrkisk fodbold er begrænset, men nogen stor kamp spillede de ikke. Det er klart at som en de mest rutinerede på holdet, burde han gå mere forrest end det var tilfældet under slutrunden, hvor han som en af flere lignede en, der hellere ville have 14 dage på Mallorca istedet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #145: 19 Jun 2011, 21:50 »

Bjelland skal være anfører han gør det godt, og forhold til en spiller som Zanka der virkelig ikke har vist noget til EM, han har virkelig skuffet! Giver ret i det med at Agger skulle have været inde før da han er meget mere skarp, end en Bille der virkelig er uskarp!
Dog synes jeg Mike Jensen skal blive på banen, da han er den eneste der VIRKELIG fighter og erobrer bolde og holder gejsten!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #146: 19 Jun 2011, 21:56 »

Jeg glæder mig virkelig til at Wieghourst tager over!

Men angående taktikken; at spille med én angriber er skam ikke min kop te! Hvis vi havde startet med Bille og enten Agger eller Dalsgaard ved siden af ham, så ville jeg mene at vi havde vundet. Mike Jensen ville jeg mene spillede fornuftigt. Han fightede og gik til den! Kadrii har jeg blandede følelser for. Mange boldtab, men også mange gode aktioner. Ærgeligt at han ikke putter den første ind, det ville have ændret det hele.
Men Zanka, nejnejnej... Den chance han havde, er jo imo sværere at skyde ved siden af! Og når man så leger Ronaldinho nede i forsvaret og mister bolden, så bliver det jo bare værre. Bjelland fortjener skam en bedre makker!
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #147: 19 Jun 2011, 21:57 »

En skam vi ikke fik Bendtner og Kjær med Skuffet
Logged

Supra Societatem Nemo

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #148: 19 Jun 2011, 22:01 »

En skam vi ikke fik Bendtner og Kjær med Skuffet
Jeg synes faktisk at de er nogle værre svagpissere begge to for ikke at spise for det danske U21 i Danmark! Det er sataneme for svagt!
Logged

FMFreaks inside you.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #149: 19 Jun 2011, 22:03 »

Jeg glæder mig virkelig til at Wieghourst tager over!

Men angående taktikken; at spille med én angriber er skam ikke min kop te! Hvis vi havde startet med Bille og enten Agger eller Dalsgaard ved siden af ham, så ville jeg mene at vi havde vundet. Mike Jensen ville jeg mene spillede fornuftigt. Han fightede og gik til den! Kadrii har jeg blandede følelser for. Mange boldtab, men også mange gode aktioner. Ærgeligt at han ikke putter den første ind, det ville have ændret det hele.
Men Zanka, nejnejnej... Den chance han havde, er jo imo sværere at skyde ved siden af! Og når man så leger Ronaldinho nede i forsvaret og mister bolden, så bliver det jo bare værre. Bjelland fortjener skam en bedre makker!
Giver dig ret i alle ting! Opstemt. Jeg mener også at to på toppen ville have gjort underværker, og en Agger ved siden af Bille ville have skabt mål!.. En Kjær ved siden af Bjelland ville have gjort underværker !:D
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010