home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2011 (U/21)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: EM 2011 (U/21)  (Læst 29348 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #105: 14 Jun 2011, 22:47 »

Nu så jeg lige 2 halvleg af kampen og jeg skal lige understrege jeg ikke så kampen mod Schweiz eller ikke rigtigt har set så meget U21 bold før, men spillede vi ikke utroligt ringe? Jeg synes i hvert fald ikke det var imponerende.

Og Bille var da direkte elendig? Han kunne jo absolut intet. Han snublede nærmest over sig selv konstant og virkede for ivrig af og til.

Tja den første kamp var noget ringere - idag stod forsvaret godt og Bjelland, Boilesen, N. Jørgensen syntes jeg kom godt fra kampen.... men jeg tør godt sige at vi skal blive bedre mod Island hvis vi skal vinde den kamp også.

Nicki Bille var sgu ringe..måske skulle han holde lidt mere kæft og tænke lidt mere fodbold.... ligner en Bendtner light...og det er sgu ikke en ros  Peace
Logged

YNWA

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #106: 14 Jun 2011, 22:48 »

Tja den første kamp var noget ringere - idag stod forsvaret godt og Bjelland, Boilesen, N. Jørgensen syntes jeg kom godt fra kampen.... men jeg tør godt sige at vi skal blive bedre mod Island hvis vi skal vinde den kamp også.

Nicki Bille var sgu ringe..måske skulle han holde lidt mere kæft og tænke lidt mere fodbold.... ligner en Bendtner light...og det er sgu ikke en ros  Peace

Tak for et seriøst svar.
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #107: 15 Jun 2011, 01:01 »

Vigtig sejr!

Har en gusten fornemmelse forud for vulkan-opgøret, men nu må vi se...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #108: 15 Jun 2011, 01:09 »

Vigtig sejr!

Har en gusten fornemmelse forud for vulkan-opgøret, men nu må vi se...

Er også lidt nervøs for at Islands spillere er meget opsatte og spiller deres livs kamp så vi ender med kun at vinde med 2- eller 3-0.  Ubeslutsom
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #109: 18 Jun 2011, 16:16 »

Så drager jeg snart mod Aalborg, for at støtte de islandske drenge til sejr. Hvor kunne det være vildt hvis vi vandt, og i ikke kom videre fra gruppen! ;-)

Ej, selvom Island jo stadigvæk har en chance for videre avancement, så tvivler jeg på at vi går ud og slår jer 4-0. Bare vi lige får en sejr, som gør i ikke kommer videre, så slipper jeg for drillerierne! ;-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #110: 18 Jun 2011, 22:36 »

aldrig har jeg set så meget håbløsehed samlet på en bane, specielt nikki bille, og hvorfor fanden har vi en landstræner der ikke tør at skifte offensivt ud, når vi er ved at ryge ud af en slutrunde ticked off
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #111: 18 Jun 2011, 22:38 »

Så drager jeg snart mod Aalborg, for at støtte de islandske drenge til sejr. Hvor kunne det være vildt hvis vi vandt, og i ikke kom videre fra gruppen! ;-)

Ej, selvom Island jo stadigvæk har en chance for videre avancement, så tvivler jeg på at vi går ud og slår jer 4-0. Bare vi lige får en sejr, som gør i ikke kommer videre, så slipper jeg for drillerierne! ;-)
Tillykke, med sejren Petur Wink
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

HRz
Gæst
 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #112: 18 Jun 2011, 22:38 »

Så drager jeg snart mod Aalborg, for at støtte de islandske drenge til sejr. Hvor kunne det være vildt hvis vi vandt, og i ikke kom videre fra gruppen! ;-)

Ej, selvom Island jo stadigvæk har en chance for videre avancement, så tvivler jeg på at vi går ud og slår jer 4-0. Bare vi lige får en sejr, som gør i ikke kommer videre, så slipper jeg for drillerierne! ;-)

Tillykke med sejren :-)
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #113: 18 Jun 2011, 22:44 »

Så drager jeg snart mod Aalborg, for at støtte de islandske drenge til sejr. Hvor kunne det være vildt hvis vi vandt, og i ikke kom videre fra gruppen! ;-)

Ej, selvom Island jo stadigvæk har en chance for videre avancement, så tvivler jeg på at vi går ud og slår jer 4-0. Bare vi lige får en sejr, som gør i ikke kommer videre, så slipper jeg for drillerierne! ;-)

Tillykke med sejren, det var sgu en flot kamp i sluttede af med.

Bordingaard mener ikke der er tale om fiasko..indtil kampen idag udtaler han at vi har haft en fremragende turnering...hold da kæft for en gang lort at lukke ud..... Jeg kan sagtens leve med at vi røg ud idag - men jeg havde altså regnet med at vi havde spillet noget bedre bold undervejs.

Positivt, Nicolai Jørgensen, Kadri og Boilesen mener jeg har været lyspunkterne..... Eriksen virkede træt og kunne ikke løfte holdet.

Taktisk og udskiftnings mæssigt mener jeg at Bordingaard har fejlet..... Bille skulle ikke have været med idag og udskiftningerne skulle være kommet meget før.
Logged

YNWA

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #114: 19 Jun 2011, 00:21 »

Jamen det er jo håbløst det Bordingaard har gang i... Han ventede alt for lang tid med udskiftningerne, og når de endelig kommer giver det ingen mening for mig.
Vi skal op og satse, også tager man Bille ud, og skifter Dalsgaard ind.. Bevars Bille havde spillet en elendig kamp, men det her system med en angriber, fungere altså ikke ordenligt. Det virker ikke særlig godt hos A landsholdet, og sørme heller ikke for U/21 landsholdet.
Håber vi får noget nytænkning i 2012.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #115: 19 Jun 2011, 00:28 »

Ja, det er underligt som de bliver ved med at sætte taktikken sådan. Vi har jo i tydeligvis ikke succes med det.

Fra kampen idag, så synes jeg egentlig kun der var 3-4 gode spillere, resten virkede helt ved siden af sig selv. De fire var Andersen i målet, Boilesen i forsvaret og så ellers Kadrii og Povlsen på midtbanen. Povlsen vil nogle måske mene kun skyldes målet, men jeg synes faktisk han er en af de eneste, der i dag holder hovedet koldt, og derigennem forsøger at holde lidt orden i anden halvleg.

Boilesen, nøj hvor så jeg har gerne på A-landsholdet. Han er selvfølgelig ikke endnu så god, at han ikke vil kunne lave fejl, men får han spilletid i Ajax, så er han bestemt også klar til at blive tænkt ind omkring landsholdet, alternativerne taget i betragtning. Synes simpelthen det er en fryd at se hans optimisme og løb frem ad banen, samtidig med at han gør det udmærket defensivt.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #116: 19 Jun 2011, 00:42 »

2-1 vi ville have gået videre... og så vælger man at spille med 3 angribere... kraftedeme dumt... Kadril, bille, zanka m.fl. underpræsterer og det er kun boilesen, N.Jørgensen og M. Jensen der kan være nogenlunde tilfreds med deres præstation. forhelved med det spil danmark lagde for døren fortjente island og hvide rusland at slutte over dem, som de jo også gjorde Skuffet
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #117: 19 Jun 2011, 00:44 »

2-1 vi ville have gået videre... og så vælger man at spille med 3 angribere... kraftedeme dumt... Kadril, bille, zanka m.fl. underpræsterer og det er kun boilesen, N.Jørgensen og M. Jensen der kan være nogenlunde tilfreds med deres præstation. forhelved med det spil danmark lagde for døren fortjente island og hvide rusland at slutte over dem, som de jo også gjorde Skuffet

Klart Kadrii var elendig og Jørgensen og Mike var gode.... eller.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #118: 19 Jun 2011, 00:46 »

Kadrii - dårlig?? Han var vores bedste spiller i første halvleg og eneste målscorer i anden?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #119: 19 Jun 2011, 00:46 »

Ja, det er underligt som de bliver ved med at sætte taktikken sådan. Vi har jo i tydeligvis ikke succes med det.

Fra kampen idag, så synes jeg egentlig kun der var 3-4 gode spillere, resten virkede helt ved siden af sig selv. De fire var Andersen i målet, Boilesen i forsvaret og så ellers Kadrii og Povlsen på midtbanen. Povlsen vil nogle måske mene kun skyldes målet, men jeg synes faktisk han er en af de eneste, der i dag holder hovedet koldt, og derigennem forsøger at holde lidt orden i anden halvleg.

Boilesen, nøj hvor så jeg har gerne på A-landsholdet. Han er selvfølgelig ikke endnu så god, at han ikke vil kunne lave fejl, men får han spilletid i Ajax, så er han bestemt også klar til at blive tænkt ind omkring landsholdet, alternativerne taget i betragtning. Synes simpelthen det er en fryd at se hans optimisme og løb frem ad banen, samtidig med at han gør det udmærket defensivt.

Synes virkelig at det er spot on. Jeg har nøjagtig samme holdning - til det hele...
Logged

Manchester United

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010