home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  4 Brugere, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 42584 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #150: 27 Aug 2012, 21:17 »

ja Southampton er sgu et dejligt hold at spille med.....
har også selv opstartet en sæson med dem...
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #151: 27 Aug 2012, 22:51 »

Hey boys lige lidt info fra mit spil.

Spiller uden sommer updatering så jeg skulle rykke op fra the championship rykkede op via en anden plads . er nået til febuar 13 , ligger på en 15 plads

Min start 11 er

MM:Butland                                                                     
HB:andreas beck                                             
CB:Darwson       
CB:shawcross
VB:fox
DM:tymoschuk                                                                           
DM:Ballack                                                         
HV:oxlade
OM:sigurdsson
VV:Zaha
ANG:Fierro

Oxlade er kun på leje resten er mine spiller.
                         
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #152: 28 Aug 2012, 19:29 »

Jeg er også begyndt på Southampton, dog satser jeg kun på britiske spillere og egne talenter. Det bliver en hård start men håber det kan betale sig i længden  Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #153: 29 Aug 2012, 18:51 »

SHIT MAN!!!!!.
så fik man lige muligheden for at komme med et købs tilbud på Verratti og så tænkte jeg... tja hvorfor ikke bare for sjov...
får ham nok ikke alligevel... (både Man Utd, Cagliari og AC Milan havde budt på ham ) jeg var den der bød mindst men alligevel valgte han at skifte til mit dejlige hold Opstemt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #154: 29 Aug 2012, 19:13 »

SHIT MAN!!!!!.
så fik man lige muligheden for at komme med et købs tilbud på Verratti og så tænkte jeg... tja hvorfor ikke bare for sjov...
får ham nok ikke alligevel... (både Man Utd, Cagliari og AC Milan havde budt på ham ) jeg var den der bød mindst men alligevel valgte han at skifte til mit dejlige hold Opstemt

Tillykke med ham. han er garant for enten 1 mål eller 1 assist i hver kamp.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #155: 29 Aug 2012, 19:26 »

Tillykke med ham. han er garant for enten 1 mål eller 1 assist i hver kamp.

ja det må du nok sige...

jeg har et save med AC Milan (GUDERNES KLUB) hvor han halvvejs i sæsonen havde scoret 10 mål og lave hele 14 assists i ligaen

EDIT: og det på trods af at han knapt har spillet 2/3 af kampene i ligaen
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #156: 11 Sep 2012, 16:54 »

En lille update, er i marts 2012, havde en plan om kun at bruge spillere fra Storbritanien, det slog lidt fejl da jeg blev tilbudt Verratti for 13 mill.
Men jeg vil stortset kun gå efter spillere fra Storbritanien, jeg ligger klart nummer 1 i ligaen, og formåede komme helt til Liga Cup-finalen hvor Man City slog mig ud. Røg ud i 5. runde af FA cuppen, men hvis jeg formår direkte oprykning er jeg godt tilfreds med første sæson Smiley
Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #157: 12 Sep 2012, 17:44 »

Der er også en lille update fra mig. Er lige startet på 13/14 sæsonen. Min første sæson i PL endte med en 5. plads, et point efter Chelsea på den forjættet 4. plads. Topscorer for mig blev Kolbeinn med 15 mål i 34 PL kampe, Bressan lavede flest assist med 20 i 34 PL kampe.

I Euro Cup endte jeg i finalen, den blev desværre tabt til Barca på straffespark, i kvartfinalen slog jeg Porto og semifinalen fik jeg en heldig 1-0 sejr i hus over Man Utd.

Liga Cuppen vandt jeg med en sejr over Burnley i finalen, desværre slog Sunderland mig ud i 5. runde i FA Cuppen.

I vinter transfervinduet 12/13 hentede jeg nogle spændende unge spillere:

James Rodriguez - 18 mio. kr.
Jeroen de Vos - 17 mio. kr (Regen fra PSV)
Juan Pablo Marquez - 15 mio. kr. (Regen fra Boca) Er vidunderdreng med et potentiale på 4,5 stjerner som targetman, han har også staturen til det med en højde på 202 cm og 101 kg Grin Hans egenskaber er også allerede rimelig giftige med 16 i afleveringer, heading og arbejdsstyrke, 17 i afslutninger, førsteberøringer, teknik og styrke samt 18 i springkraft. Dog jagter Man City, Man Utd og Chelsea ham allerede som vildt.

Af nye indkøb til 13/14 sæsonen har jeg lavet følgende:

Ezequiel Munoz - 85 mio. kr.
Sebastian Corchia - 125 mio. kr.
Isco - 35 mio. kr.
Jack Butland - 13 mio. kr.
Anderson - 44 mio. kr.

Stærkeste opstilling:

Sommer

Corchia-Vertonghen-Munoz-Calderoni

Bressan-Anderson-Strootman-J. Rodriguez

Isco

Kolbeinn
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #158: 13 Sep 2012, 10:22 »

Rykkede sikkert op i Premier League.

Transfervinduet anno 2012 er slut og mit hold er således:

Stiller p.t. op i en 4-2-3-1 - har dog ikke fastlagt taktikken helt endnu

Mål: Joe Lewis (muligvis mit svageste led)

Forsvar: Clyne, Wilson, (lejet i Liverpool med købsoption) Fonte og Fox

Midt: Cork, Allen

Offensiv midt/kant: Lallana, Verratti og Falque (købt i Tootenham efter sæsonen)

Angriber: Niang

Ligger SS op senere, men kom gerne med input Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #159: 20 Sep 2012, 22:14 »

Nåh, men så er jeg tilbage.. havde sgu glemt at jeg selv havde startet tråden.. Jeg har selv taget turen fra league one til PL med Southampton, men nu skal holdet altså prøves af med summerupdate fra FMF..  Peace

Jeg forventer at spille i en flad 4-4-2* og jeg vil fokusere på ungdommen.. målet er ren "bare" at komme i top17 og så tager vi den derfra.. Nogen råd til transfers med sommerupdaten?


*= Jeg overvejer at lade Ramirez spille OMV, men nu får vi se Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #160: 20 Sep 2012, 23:53 »

Er også selv startet med dem, Jimmy, dog uden summerupdate. Har fået handlet en del ind, kan lige smide dem her:

Elias Hernandez, 6 mio
Darwin Quintero, 26 mio
Ross Barkley, leje
Rory Delap, leje
Victor Anichebe, leje med købsoption
Craig Dawson, 12 mio
Jack Collison, 40 mio
Bressan, 8,5 mio
Artem Radzkov, 4,5 mio

Alle køb har præsteret godt, især Quintero med 5 mål og 3 oplæg i 4 Championship kampe. Har kun fået spillet 6 kampe indtil videre, alle er blevet vundt, bla en 9-0 sejr over Yeovil i Ligacuppen. Satser på en sikker oprykning, også bare undgå nedrykning de første par PL-sæson, indtil mit hold er blevet bedre. Kan klart anbefale Southampton hvis folk lige skal have det sidste spil i FM12, kanon fedt hold.

EDIT: Kan nu skrive endnu en flot sejr på CV'et, 6-1 på udebane mod Birmingham, mit hold er simpelthen så skarpe det er helt utroligt.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 00:03 af MichaelHarlev » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #161: 20 Sep 2012, 23:58 »

Kører meget godt her. Ligger nr. 5 ved februar i 2. Sæson. Blev nr. 6 i første. :-)
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #162: 21 Sep 2012, 00:22 »

Lyder sgu som nogen fede handler Michael Thumbs Up

Og det kører da bare..  Thumbs Up



Cool Brøndbyf... Med eller uden update? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #163: 21 Sep 2012, 01:30 »

Der blev gået "ALL-IN" i transfervinduet og det betød at vi via to "vanvidskotrakter" sikrede os Nigel Reo-Coker og fucking GOMES!!! Ohh yeah!!

Det betyder dog ikke at alt i transfervinduet gik som smurt og vi missede bl.a. Flamini og Hitrzsberger, der ville pynte på de fleste midtbaner. Derudover ville jeg gerne have signet Emile Heskey, men han blev ved med at kræve næsten 400.000 i løn og det var sgu lige i overkanten. Jeg havde håbet på at kunne få ham ned i løn efter en prøvetræning, men nej Skuffet

Holdets svageste led er blevet forstærket hele fire gange og jeg råder nu over fem rigtig gode målmænd i form af Kelvin Davies, Marcus Hahnemann, Jason Steele, Jamal Blackman og Gomes. Hahnemann ryger nok på reserveholdet, mens Blackman er førstevalg på u18-holdet og Steele bliver måske lejet ud.





Sådan ser det ud før første ligakamp mod Sunderland på St. Mary's.. Så må vi se om der kommer panikkøb ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #164: 21 Sep 2012, 09:34 »



SÅ er vi i gang... ikke verdens bedste kamp og to ud af tre skud på mål kom først indenfor de sidste fem minutter.. Men holdet formåede at spille bolden rundt og stresse Sunderland.. Men FEDT Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010