home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 940 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 45890 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Southampton
« Svar #120: 05 Dec 2011, 22:19 »

Det blev til oprykning via en andenplads i ligaen. Aleman fik hugget 14 basser ind og lavet 17 assist, Lallana nåede op på 11 mål og 12 oplæg, mens Mouche scorede 16 mål i 36 kampe. Har fået 155 mio til transfer, og regner med og købe en del forstærkninger.

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #121: 05 Dec 2011, 22:22 »

« Seneste Redigering: 05 Dec 2011, 22:24 af nikl0707 » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #122: 05 Dec 2011, 23:53 »

Så starter sæsonen for mit Southampton hold.. Jeg fik spænder bukserne på.. Ind kom:

Stephen Carr
Bradley Wright-Phillips
Jordi Gomez
Gary Gardner (leje)
Scott Loach (målmand)
Ben Amos (leje)
Sol Campbell (fri)
Nigel Ranger (leje)
Merouane Zemamma
Jacob Mulenga

I alt = 67,5 ....  Synes der var behov for at hente nogen ind når målet er at rykke op.

Også fik jeg solgt for 3,25 og sat nogen på fri så mit løn budget blev større ..

Tabte 1-2 første kamp til Reading... Meget skidt start ..
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 00:05 af Flink14 » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #123: 06 Dec 2011, 11:51 »

Det blev til oprykning via en andenplads i ligaen. Aleman fik hugget 14 basser ind og lavet 17 assist, Lallana nåede op på 11 mål og 12 oplæg, mens Mouche scorede 16 mål i 36 kampe. Har fået 155 mio til transfer, og regner med og købe en del forstærkninger.

Sådan  Cool Tillykke  Thumbs Up

Lyder som et par drabelige kanter og en godkendt debutsæson for argentineren.. Wink

Hvem har du i kikkerten som PL forstærkninger?

Nice.. jeg overvejer også at fiske Delph.. han kan vist hentet for mellem 60 og 80 millioner kroner.. men det kræver at jeg får penge den anden vel..

Bell skal også lige have et kig og så er jeg vildt jaloux på Biemba.. wow han ser vild ud.. Hvor god kan han blive?

Så starter sæsonen for mit Southampton hold.. Jeg fik spænder bukserne på.. Ind kom:

Stephen Carr
Bradley Wright-Phillips
Jordi Gomez
Gary Gardner (leje)
Scott Loach (målmand)
Ben Amos (leje)
Sol Campbell (fri)
Nigel Ranger (leje)
Merouane Zemamma
Jacob Mulenga

I alt = 67,5 ....  Synes der var behov for at hente nogen ind når målet er at rykke op.

Også fik jeg solgt for 3,25 og sat nogen på fri så mit løn budget blev større ..

Tabte 1-2 første kamp til Reading... Meget skidt start ..

Spændende køb.. Hvad måtte du slippe for Scott Loach? (det er ham fra Watford?)

Og så lidt sjovt at du henter Wright-Phillips hjem til Southampton Peace

- Veni, vidi, vici -

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 06 Dec 2011, 15:12 »

Vil også se om han bliver vild ham Biemba, men lige nu kører det ikke rigtig for mig, ligger og roder i midten af sæsonen, men vil se om jeg kan kæmpe mig op.
Og mine penge fosser ud af klubben, har minus hver måned, så kunne godt bruge nogle flere penge også, ellers vinder jeg nok aldrig noget interessant, men hvem ved Wink

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #125: 06 Dec 2011, 15:46 »

Så blev det sgu ikke til mere i Southampton for mig. Efter en 11 plads i første sæson i PL, henvendte United sig til mig, og det kunne jeg ikke sige nej til. Fik dog hentet et par store talenter inden jeg smuttede, så fremtiden ser lys ud for Southampton Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #126: 06 Dec 2011, 17:35 »

Spændende køb.. Hvad måtte du slippe for Scott Loach? (det er ham fra Watford?)

Og så lidt sjovt at du henter Wright-Phillips hjem til Southampton Peace

Kostede mig 21 mil. Men hold da op en skuffelse han har været.. Ben Amos har spillet så meget bedre end ham.. Hvilket han ikke burde! Wink

Hehe, Bradley er genial Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #127: 08 Dec 2011, 01:00 »

Vil også se om han bliver vild ham Biemba, men lige nu kører det ikke rigtig for mig, ligger og roder i midten af sæsonen, men vil se om jeg kan kæmpe mig op.
Og mine penge fosser ud af klubben, har minus hver måned, så kunne godt bruge nogle flere penge også, ellers vinder jeg nok aldrig noget interessant, men hvem ved Wink

hehe.. forståeligt.. Wink Ja det er da nedern.. håber det vender Peace

Har du brugt for mange penge siden de fosser ud?

Så blev det sgu ikke til mere i Southampton for mig. Efter en 11 plads i første sæson i PL, henvendte United sig til mig, og det kunne jeg ikke sige nej til. Fik dog hentet et par store talenter inden jeg smuttede, så fremtiden ser lys ud for Southampton Smiley

Gik Fergie på pension? Den ville jeg sgu også have svært ved at sige nej til Peace

Kostede mig 21 mil. Men hold da op en skuffelse han har været.. Ben Amos har spillet så meget bedre end ham.. Hvilket han ikke burde! Wink

Hehe, Bradley er genial Wink

satme mange penge.. de ville have 15 i mit og det mente jeg var for meget..

Nice med Amos Thumbs Up

Er han go nok? synes han var lige ringe noki både 10'erem og 11'eren. men hver sin smag... Peace

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #128: 09 Dec 2011, 15:45 »

Hvor er jeg dog bare evig træt af at hverken Kozak, Lambert eller Soukouna kan score mål.. Såvidt jeg husker er Lambert denne eneste af de tre der har scoret et mål.. Det er satme skuffende.. Lucas Andersen har så tilgengæld scoret fem ud af ni mål i tolv kampe..  Shockeret Men men men.. han er selvføgelig inde i et gevaldigt formdyk og kan knap nok tæmme en bold nu..  ticked off ticked off

Jeg magter det ikke og jeg er faktsik milimeter fra at kassere det her save.. crap.. ticked off

- Veni, vidi, vici -

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 10 Dec 2011, 20:38 »

Var også lige ved at gå fra mit spil også pga. af resultaterne, men nu er jeg begyndt igen, og siger bare til mig, fuck om det går af lort, jeg spiller videre, men lige nu går det også fremad for mit hold igen Smiley

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 12 Dec 2011, 16:53 »

Så blev min femte sæson spillet færdig, en 7 plads, uden Europa League igen.. Men har op til den nye sæson fået 320 mio, måske også pga. mit salg af Fabian Delph, som gerne ville væk, så fik 135 mio for ham i slutningen af sidste sæson. Smiley men nu skal derud og handles og så vil jeg se om jeg komme højere op end en 7 plads Smiley

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #131: 13 Dec 2011, 16:15 »

Så blev der lavet transfers til 6 sæson. Fik hentede nogle gode spillere, men salgene er ikke helt tilfredsstillende alle sammen. Mange røg pga. diverse klausuler og utilfredshed. Smiley

Transfers ind:
Diego Rodríguez.
Eljero Elia.
Hassan Mostafa.
Jhon Palma.
Márcio.
Mario Balotelli.
Sven Bender.
Yaya Sanogo.

Transfers 6. sæson.

Som i kan se har jeg fået mange penge ind, og har også stadig 355 mio, men løn budgettet er ikke for godt, så sparer nok pengene, og det hjælper også godt på økonomien, men hvis der nu kommer en god spiller til salg slår jeg selvfølgelig til Smiley

Nu vil jeg også lige vise jer hvordan Warrington har udviklet sig. Han er jo fra klubbens egen talentudvikling, så ham er jeg meget stolt over at have.
Luke Warrington 18 år. = Luke Warrington 20 år.
Som i kan se har han fået landskampe for det engelske landshold. Smiley

Det var alt for mig denne her gang, vender snart tilbage med mere Smiley

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 15 Dec 2011, 20:39 »

Transfers vinduet i Januar bød også på et nyt ansigt i klubben der er tale om Marco Verratti. Som skal gå ind og hjælpe på den centrale midtbane. Jeg forventer mig meget af denne herre. Smiley

Ligastilling. Som i kan se følger jeg godt med i toppen i år, og champions league er måske muligt i år Smiley

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 20 Dec 2011, 09:59 »

Røg i Europa League i 6 sæson, så nu skal jeg spille mod Viborg i 4 kval. runde! Wink

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #134: 21 Dec 2011, 13:41 »

Er der nogle der bruger 2 angribere? Smiley
« Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 13:46 af Know112233 » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010