home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 41794 gange)
alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #165: 21 Sep 2012, 12:49 »

Formåede at hente Moussa Dembélé til 20 mill, i vinter transfervinduet 2012/2013, Ospina kommer på en fri transfer til sommer, så er målmandsposten sikret Smiley
Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #166: 22 Sep 2012, 12:43 »

Lige lidt screenshots fra mit spil.












Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #167: 23 Sep 2012, 11:20 »

Anden.sæson er slut, hvilken sæson, den første i PL og mit første store trofæ!
Formåede at slutte nr. 5 i ligaen, ryge ud i semien i Liga Cuppen til Reading, men at vinde FA Cuppen over selvsamme Reading i finalen!
Et spændende transfervindue er igang, hvor jeg på forhånd har sikret mig Ospina på fri, og Jack Wilshere til 60mill.

Vender tilbage med en endegyldige transferupdate Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #168: 23 Sep 2012, 19:34 »

Så fik jeg klaret første sæson i PL, og hvilken en. Det blev til en mere end godkendt 8 plads og en fantastisk FA Cup triumf, med en 4-2 sejr over Liverpool i finalen. Junior Hoilett og Quintero blev mine topscorere med 13 mål hver, mens Andy Carrol som jeg fik på lån hele sæsonen endte med 10 mål. Derudover må jeg sige, at Adam Lallana virkelig er klasse, han spillede utroligt stabilt over hele sæsonen, og lagde op til 15 mål i alt.

Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #169: 25 Sep 2012, 13:26 »

Er der slet ikke andre der har gang i The Saints? Føler mig sgu lidt ensom her i tråden.. Men jeg har fået spillet min anden sæson færdig i PL, hvilket sluttede med en 6. plads, og er for alvor ved at slå mig fast som et sub-tophold. Mangler dog stadig at få en rigtig bomber til klubben, Quintero har spillet okay med hhv. 8 og 9 mål de sidste 2 sæsoner, mens Carroll lavede 10 basser sidste sæson. Har forstærket mig med Javi Garcia og Stephane M'Bia som begge er kommet på fri transfer, så nu håber jeg endelig jeg har fået en ordenlig skraldemand på midten, Jack Cork har ikke været stabil nok. Junior Hoilett bliver ved med at spille genialt, og han er jagtet af flere store klubber bla. Tottenham og Chelsea. Har en rigtig god og bred trup, men min start 11'er kommer nok til at se sådan her ud:

Stockdale
Zubar - Shawcross - M'Bia - Fabio
Hoilett - Bressan - Garcia - Lallana
Carroll - Sturridge/Quintero

Håber på, at Sturridge kan gå ind og hugge nogle flere kasser ind end Quintero har gjort, Sturridge kom op på 9 mål og 7 assist i sidste sæson. Er pt. ved at sælge Billy Sharp og Victor Moses som ikke rigtig har leveret varen. I må endelig spørge hvis I har nogle spørgsmål.
Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #170: 25 Sep 2012, 18:16 »

Er der slet ikke andre der har gang i The Saints? Føler mig sgu lidt ensom her i tråden.. Men jeg har fået spillet min anden sæson færdig i PL, hvilket sluttede med en 6. plads, og er for alvor ved at slå mig fast som et sub-tophold. Mangler dog stadig at få en rigtig bomber til klubben, Quintero har spillet okay med hhv. 8 og 9 mål de sidste 2 sæsoner, mens Carroll lavede 10 basser sidste sæson. Har forstærket mig med Javi Garcia og Stephane M'Bia som begge er kommet på fri transfer, så nu håber jeg endelig jeg har fået en ordenlig skraldemand på midten, Jack Cork har ikke været stabil nok. Junior Hoilett bliver ved med at spille genialt, og han er jagtet af flere store klubber bla. Tottenham og Chelsea. Har en rigtig god og bred trup, men min start 11'er kommer nok til at se sådan her ud:

Stockdale
Zubar - Shawcross - M'Bia - Fabio
Hoilett - Bressan - Garcia - Lallana
Carroll - Sturridge/Quintero

Håber på, at Sturridge kan gå ind og hugge nogle flere kasser ind end Quintero har gjort, Sturridge kom op på 9 mål og 7 assist i sidste sæson. Er pt. ved at sælge Billy Sharp og Victor Moses som ikke rigtig har leveret varen. I må endelig spørge hvis I har nogle spørgsmål.

Jov da spiller skam også med Saints, som du kan se lidt længere oppe. Er pt. midt i min 2. sæson i PL og er på en 8. plads med kampe i baghånden til at komme op på en 6. plads. Jeg har selv lige skrevet kontrakt med Iker Muniain på en fri transfer, han kommer efter sæsonen.

Jeg spiller selv med Kolbeinn som enlig angriber, i sidste sæson scorede han 16 mål og lavede 4 assist i 34 PL kampe for mig. I denne sæson er han foreløbigt nået op på 8 mål og 4 assist på 17 PL kampe. Så noget stor bomber har jeg heller ikke, men er dog godt tilfreds med hans spil. 

Laver Bressan også mange assist for dig ? Han lavede i første sæson 26 og i anden 20 assist i ligaen på mit hold, dog tager han også hjørnespark i den ene side.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2012, 18:19 af Kasperkk » Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #171: 26 Sep 2012, 20:25 »

Gamer også med dem, men synes stadig ikke jeg har fundet en ordentlig taktik til holdet, som består primært af unge spillere og med masser af determination hos de rutinerede, så de unge talenter har gode tutorer Wink Har ikke vundet noget sølvtøj endnu og er nået til 2015 marts. Efter oprykning i første hug er jeg endt som nr. 11 og 9 og ligger pt. nr. 6 med 3 point op til 4.pladsen.

Mit hold har følgende spillere:
Adler og Butland på kassen. Selvom Butland ikke har stået fast har han ganske fine stats og hans nu 18 i determination har nok meget af skylden.
Forsvar: Craig Dawson, Santon, Shaw (Mesbah), Radek Chaloupka (tror ikke han er regen)(Matthew Pearson)
Midtbane: Parker, Cork, Crisetig, L. Andersen (Delph), (Dan Ball)
Angreb: Niang, S.Sinclair, Fierro og Vela
Lejede spillere pga. determination: Park, K. Toure og J.Jones
Har desuden flere kæmpe talenter og udover Niang, Shaw, Andersen og Fierro råder jeg over 4 wonderkids, så 8 i alt!
Sig endelig til hvis jeg skal poste de 2 største talenter!

Spiller primært 4-1-2-1-2, men veksler også med 4-1-2-2-1.
« Seneste Redigering: 26 Sep 2012, 21:55 af T.Iglemose » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #172: 27 Sep 2012, 12:01 »

Du må da meget gerne poste 2 wonderkids Smiley
Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #173: 28 Sep 2012, 19:19 »

Så blev jeg færdig med min 2. sæson i PL med Saints og hvilken sæson. Ligaen endte med en respektabel 7. plads, men det blev til en Cup treble med Liga Cuppen, FA Cuppen og Euro Cup. Efter sæsonen blev Chelseas og Liverpools manager fyret samt Redknapp og Ferguson trådte tilbage. Jeg blev rygtet til alle klubber men afslog interressen. Dog valgte Chelsea og Man Utd at tilbyde mig en kontrakt alligevel, jeg afslog. Lidt sjovt er det at Chelsea så vælger at ansætte Villas-Boas igen.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #174: 30 Sep 2012, 15:47 »

Du må da meget gerne poste 2 wonderkids Smiley

Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #175: 05 Okt 2012, 11:27 »




Det er ikke dumt, bestemt ikke din angriber, han skal nok blive stor Smiley
Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #176: 05 Okt 2012, 17:00 »

Så fik jeg overstået sommer transfervinduet 2014. Og ind er kommet nogle unge spændende spillere.

Filip Majkic er blevet hentet på fri transfer efter Bayern ikke forlængede hans kontrakt. Han spiller som angriber og trods hans kun 18 år har han allerede fået 8 kampe på Bayerns førstehold med 5 mål til følge. Han får lov til at slå sig løs på ungdoms- og reserveholdet til at starte med

Iker Muniain er kommet ind på fri transfer. Jeg håber på at konvertere ham til højrefløj da jeg har ændret system til 4-2-3-1. Hvis dette ikke går vil han rotere med James Rodriguez på venstrefløjen og Isco på den off. midt.

Miguel Angel Caniggia er købt fri fra Boca for 39 mill. kr. Denne argentinske vidunderdreng kan spille DC, DM og CM og er utrolig alsidig.



Sidste køb bliver først gennemført 1.1.2015 da spilleren er udlejet til Santos. Da skifter brasilienske Oscar fra Internacional til Southampton. Han er udset til at spille på den højrefløj samt off. midt.

Jeg har stadig 180 mill. kr. til indkøb og er på jagt efter en stærkere venstre back, dog ser det ud til at jagten ikke lykkedes.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2012, 17:04 af Kasperkk » Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #177: 11 Okt 2012, 12:53 »

Er der nogen af jer herinde der nogensinde har oplevet at i kan arrangere en test kamp mellem jeres u/18 hold og så de ungdomsspillere som kommer til ens trup til næste sæson???
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #178: 13 Okt 2012, 11:14 »

er der ikke andre der spiller med Southampton Huh
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #179: 21 Okt 2012, 13:41 »

er der ikke andre der spiller med Southampton Huh
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010