home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 41997 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #135: 01 Jan 2012, 19:10 »

Efter at have startet spil på spil på spil uden at komme videre, skal Southampton være klubben der prøves af. Forhåbentlig kommer der et lang spil ud af det. Har siddet og læst tråden igennem, og er virkelig blevet inspireret af jeres spil. Specielt det faktum at Southampton har, hvad jeg har læst mig frem til, en masse gode ungdomsspillere fra deres eget akademi der kan køres op på førsteholdet, samt nogle gode faciliteter. Det skal helt sikkert udnyttes i mit spil, og det at satse på egne talenter bliver også prioritet nummer 1 i dette spil.

Jeg ser flere muligheder i at udvikle mine egne spillere. Først og fremmest er det jo sjovere at få en verdensstjerne som man selv har opfostret i klubben, men derudover er det i mine øjne også økonomisk bedre at gøre. De unge talenter kan man, hvis de ikke kommer fra egen klub, erhverve sig forholdsvis billigt fra andre klubber, og senere sælges videre med profit. Vil prøve og skaffe økonomien til at blive et tophold ved at være en udviklingsklub til at starte med, og så langsomt arbejde mig op i toppen Smiley

Har valgt at spille en 4-3-3 med flad midtbane, da jeg ikke mener at der er nogen decideret defensiv midt i klubben pt. Dette bliver helt sikkert et transfer mål da jeg foretrækker en defensiv midt da jeg synes det giver mere stabilitet i defensiven. Derudover synes jeg ikke der som sådan kræves forstærkninger da holdet er meget stærkt. Synes ihvertfald at spillere som Lallana, Lambert og Schneiderlin ser rigtigt gode ud, og med unge talenter som Sinclair, Shaw og Ward-Prowse er det en rigtigt spændene trup Smiley

Har i nogle forslag til evt. forstærkninger? 
Logged

nickolajel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #136: 25 Jun 2012, 10:29 »

Hej jeg er igang med første sæson med Southampton, hvor jeg forløbig ligger nr 3 efter 39 kampe.. Transfermæssigt er der skiftet meget ud på holdet da jeg satser på unge spiller.. har derfor valgt og skille mig af med nolge af de dyre drenge lønmæssigt og derefter hente ungt ind, har blandt andet valgt at leje alex oxlade cimberlain hjem igen.
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 11:03 af nickolajel » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #137: 25 Jun 2012, 20:10 »

Skal til og igang med anden sæson i Southampton. Rykkede op i Premier League via en andenplads i Championship. Fik hentet Elias Hernandez til højrekanten, og han spillede virkelig godt, 15 mål og 16 oplæg. Craig Dawson blev også hentet og han dominerede forsvaret sammen med Fonte. Derudover fungerede Lambert og Sharp også kanon godt sammen, 12 mål og 12 oplæg fra Lambert og 23 basser fra Sharps side.

Har forstærket holdet en del her op til anden sæson, Consigli er kommet fra Atalanta, han skal vogte buret for os. Seamus Coleman er kommet for at styrke højrebacken, mens Toby Alderweireld skal styrke midterforsvaret. Til midtbanen har jeg hentet Joe Allen fra Swansea, som jeg håber vil danne en god duo med Jack Cork. Mit hold ser nu sådan ud:

Consigli
Coleman - Dawson - Alderweireld - Fox
Cork - Allen
Hernandez - Lallana
Lambert - Sharp

Vil egentlig gerne have en ny venstreback og måske en god boksspiller der kan rotere lidt med Lambert, men alt i alt synes jeg det ser godt ud. Satser på en placering i midten af tabellen, og meget gerne en pokaltitel.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #138: 25 Jun 2012, 20:14 »

Skal til og igang med anden sæson i Southampton. Rykkede op i Premier League via en andenplads i Championship. Fik hentet Elias Hernandez til højrekanten, og han spillede virkelig godt, 15 mål og 16 oplæg. Craig Dawson blev også hentet og han dominerede forsvaret sammen med Fonte. Derudover fungerede Lambert og Sharp også kanon godt sammen, 12 mål og 12 oplæg fra Lambert og 23 basser fra Sharps side.

Har forstærket holdet en del her op til anden sæson, Consigli er kommet fra Atalanta, han skal vogte buret for os. Seamus Coleman er kommet for at styrke højrebacken, mens Toby Alderweireld skal styrke midterforsvaret. Til midtbanen har jeg hentet Joe Allen fra Swansea, som jeg håber vil danne en god duo med Jack Cork. Mit hold ser nu sådan ud:

Consigli
Coleman - Dawson - Alderweireld - Fox
Cork - Allen
Hernandez - Lallana
Lambert - Sharp

Vil egentlig gerne have en ny venstreback og måske en god boksspiller der kan rotere lidt med Lambert, men alt i alt synes jeg det ser godt ud. Satser på en placering i midten af tabellen, og meget gerne en pokaltitel.
Lyder godt, hold os opdateret Smiley
Logged

Hala Madrid!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #139: 25 Jun 2012, 20:29 »

Så fik jeg min venstreback, Neil Taylor fra Swansea er blevet hentet for 50 mio, han var min foretrukne venstreback, så ham er jeg glad for Smiley
Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #140: 01 Jul 2012, 00:35 »

Er jeg den eneste der har store problemer med spillernes interesse i min klub.

Jeg har prøvet og prøvet, ung som gammel, at få dem til at skrive kontrakt, men de vil simpelthen ikke skrive med mig.

Håber der er en løsning eller et tip til dette problem, fordi det er en meget lovende og spændende hold!
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Superfck94
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #141: 01 Jul 2012, 15:53 »

Efter mangel på interesse for FM i en måned, ville jeg starte op igen. Denne gang blev det så et lavere rangeret hold jeg længe har prøvet, nemlig Southampton Wink

1. Sæson endte med oprykning som 1'er i ligaen. Hvorefter anden sæson blev afsluttet som 13'er i PL :-).

Er netop igang med 3. sæson, og en kam af spillere er hentet:
http://i45.tinypic.com/2nrzvgo.png som i kan se :-).

3. sæson har haft 3 runder, hvor jeg på nuværende tidspunkt ligger nummer 4, med 7 point ud af 9 mulige :-). (2-2 imod Spurs på udebane efter 2-0 føring ved halvlegen  Sur )

Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #142: 19 Jul 2012, 16:16 »

Eftersom jeg aldrig har prøvet mig af i den lavere engelske liga, bestemte jeg mig for at prøve Southampton. En klub der har været fremragende vedrørende talentudvikling.

Leonel Galeano blev hentet ind, da der manglede nogle unge spillere i det centrale forsvar med José Fonte. Derudover kom Andile Jali ind på den centrale midtbane ved siden af Dean Hammond og Jack Cork der skiftede mellem den anden plads. En måned senere blev Erick Torres fra mexicanske Chivas hentet til klubben. En spiller jeg altid har haft et godt øje til.

Tre venskabskampe skulle overståes, før ligaen begyndte. Rickie Lambert gjorde det særdeles godt med 7 kasser på 3 kampe, hvilket også gav ham en plads i angrebet til den kommende sæson. De tre nye indkøb imponerede ikke specielt.

Sæsonen kom igang, det gik ikke rigtig som jeg troede, der opstod nogle trælse nederlag og uafgjorte, brændte straffespark og tabte nogle tætte 1-0 nederlag hist og her. Blev slået ud af Carling Cuppen til Nottm Forest på en træls 3-4 nederlag. Der skulle gå 15 kampe før spillerne endelig tog fat. En udekamp mod Hull City endte med en 8-0 sejr, efterfulgt af en 4-1 sejr, endnu en 8-0 sejr, en 6-0 sejr og det blev ved, og med en form 15 sejre på stribe. Formen havde vendt sig i klubben og pludselig lagde jeg på 3. plads med kun 3 point op til 1. pladsen hvor Peterborough lå.

På det tidspunkt fik jeg hentet Kiko Femenia ind fra Barcelona som skulle ind og erstatte Guly Do Prado der ikke havde gjort det imponerende. Siden han kom ind er det kun blevet bedre. Femenia med 5 assists og 3 mål i 6 kampe. Ligger lige nu på en førsteplads med 12 point ned til 2. pladsen Peterborough med 15 kampe igen i ligaen.

Adam Lallana med en gennemsnitskarakter i ligaen på 7,66 og 31 assists i 31 kampe. Erick Torres med en gennemsnitskarakter på 8,09 og 31 mål, 17 assists i 23 kampe.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #143: 19 Jul 2012, 17:50 »

Hey guys. Jeg overvejer stærkt at starte et save med Southampton, da jeg aldrig rigtig har prøvet at spille med et hold fra de lavere rækker. Derfor syntes jeg det kunne være sjovt at prøve at rykke op, og etablere sig som et tophold i PRL/Europa, inden for 5-7år.

Det skal foregå via talentudvikling, de første 2 sæsoner ca, vil nok mest blive brugt som udrensning, ud med de gamle/dyre hærre, og ind med nogle billigere og mere talentfulde upcomming stars. Det skal dog stadig være en sund forretning, med et plus på bundlinjen, så det vil også virke som en "talentfabrik" i et vist opfang, så længe det selvfølgelig ikke går ud over det sportslige ;-)

- Ville det være muligt?  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 19 Jul 2012, 17:52 af ReaLFCK » Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #144: 20 Jul 2012, 10:27 »

Det vil sagtens være mulig.. jeg har gjort det på samme måde, også selvfølgelig være opmærksom på nogle super gode handler Wink

Har lige startet mit spil op igen efter nogle måneder pause med FM. Og kan se at i første sæson vandt jeg The Championship og 2. Sæson Liga Cuppen.

Lige nu er jeg i sæson 14/15 og ligger nr. 1 i PrL, så det er bestem en mulighed at satse på talenter.

Jeg har så satset på helt unge talenter også unge spillere som ikke har slået til i deres klub og derfor sat billigt til salg.. Det har resulteret i mit hold ser sådan her ud:

                      L. Guilherme
N. Clyne - S. Caulker - K. Simon (regen) - N. Boilesen

              R. Barkley - Sandro - Wilshere

       Sturrigde - Kagawa - E. Van Beek (regen)

Bænk:
A. Christensen (regen)
Jonjo Shelvey
S. Canales
Y. Sanogo
M. Addison
J. Spence
J. Ward-Prowse (er i klubben fra start)
J. Sinclair

Der er jo nogle stjerner imellem, men alle erhvervet for max 60 mil.
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #145: 20 Jul 2012, 12:14 »

Det vil sagtens være mulig.. jeg har gjort det på samme måde, også selvfølgelig være opmærksom på nogle super gode handler Wink

Har lige startet mit spil op igen efter nogle måneder pause med FM. Og kan se at i første sæson vandt jeg The Championship og 2. Sæson Liga Cuppen.

Lige nu er jeg i sæson 14/15 og ligger nr. 1 i PrL, så det er bestem en mulighed at satse på talenter.

Jeg har så satset på helt unge talenter også unge spillere som ikke har slået til i deres klub og derfor sat billigt til salg.. Det har resulteret i mit hold ser sådan her ud:

                      L. Guilherme
N. Clyne - S. Caulker - K. Simon (regen) - N. Boilesen

              R. Barkley - Sandro - Wilshere

       Sturrigde - Kagawa - E. Van Beek (regen)

Bænk:
A. Christensen (regen)
Jonjo Shelvey
S. Canales
Y. Sanogo
M. Addison
J. Spence
J. Ward-Prowse (er i klubben fra start)
J. Sinclair

Der er jo nogle stjerner imellem, men alle erhvervet for max 60 mil.

Du har da fået dig et rigtig godt hold. Kan jeg se ss af J. Ward-Prowse, J. Sinclair og Caulker?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #146: 20 Jul 2012, 13:41 »

Ja, er meget godt tilfreds.. Selvom Sandro nok ryger, han har et år tilbage og er konstant utilfreds.

Det er ikke værd at tage et screenshot af Sinclair, absolut ingen udvikling. Ward-Prowse er for den sags skyld ikke imponerende Wink

Caulker


Ward-Prowse
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #147: 20 Jul 2012, 14:52 »

Caulker ser da udemærket ud. Jeg har selv et save med Southampton, hvor jeg er nået til starten af anden sæson. Han kan nemlig købes for en billig penge
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #148: 20 Jul 2012, 15:11 »

Caulker er alle pengene værd, United har lige budt 77,5 mil for ham.. overvejer lidt at lade ham gå for det beløb..

Men hvis han kan erhverves billigt så skal man gøre det! helt klart!

Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #149: 27 Aug 2012, 21:08 »

Efter at have været væk fra FM i et stykke tid fik jeg lysten til at starte et nyt spil, valget fald på Southampton. I 1. sæson fik jeg oprykning via 1. pladsen i Championship med 9 point ned til Blackpool, Petersborough vandt opryksningsfinalern e. Sæsonens store bedrift var en sejr over Swansea i FA Cup finalen, Newcastle og Man City blev slået på vejen.

I 2. sæson er jeg nået til 1. november, sæsonen startede super med en sensationel 2-0 sejr over Man City i Charity Shield. Indtil videre går det ganske fint i ligaen med en 6. plads efter 8 kampe, det er dog utrolig tæt fra 6. til 12. pladsen med kun 6 points forskel. Min sejr i FA Cuppen i 1. sæson gav adgang til 4. kval runde i Euro league, den vandt jeg samlet 5-4 over Athletic og er endt i gruppe med Ajax, Lille og Dynamo Moskva, jeg fører gruppen med fuld pointhøst efter 3 kampe.

Transfers 1. sæson:
Craig Dawson - 11 mio.
Bressan - 8,5 mio.
Chris Gunter - 24 mio.
Jack Collison - 39 mio.
Davide Petrucci - Fri (Hentet som talent til truppen)
Karim Ait Fana - 11 mio.
Marco Calderoni - Fri

Transfers 2. sæson:
Robbie Cotton - Fri
Yann Sommer - 24 mio.
Jan Vertonghen - 67,5 mio.
Kolbeinn Sigorsson - 43 mio.
Yaya Sanogo - Fri
Kevin Strootman - 75 mio.
Alex Oxlade-Chamberlain - Leje
Erik Lamela - Leje
Peter Pekarik - Leje
Tomas Kalas - Leje
Ivan Cordoba - Fri på 1 sæsons kontrakt

Derudover kommer James Rodriguez fra Porto i vinterens transfervindue for den latterlige lave pris af 18 mio., det var en handel jeg ikke kunne sige nej til.

Opstilling:

Sommer

Gunter-Vertonghen-Dawson-Calderoni

Oxlade-Collison-Strootman-Ait Fana

Bressan

Kolbeinn


Når Rodriguez kommer overtager han Bressans offensive midtbane og Bressan ryger på højremidtbane.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010