home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Lever FM2011 op til dine forventninger?  (Afstemning slut: 29 Okt 2010, 13:23)
Ja helt sikkert!
- 49 (39,5%)
Nej
- 13 (10,5%)
Både og..
- 56 (45,2%)
Hvad?
- 6 (4,8%)
Tørfisk!
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 124

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?  (Læst 47186 gange)
Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #165: 28 Nov 2010, 13:35 »

Har jeg også haft i fm10lige nå den er på 7 minutter
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #166: 28 Nov 2010, 13:37 »

I fm10 var det altid 7 minutter. Nu er det lidt forskelligt. Oftest 7 men også 8 og 18 nogle gange. Synes det er lidt underligt.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #167: 28 Nov 2010, 13:42 »

I hvertfald mega NERDERN
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #168: 28 Nov 2010, 22:12 »

Er i bund og grund tilfreds med spillet, dog synes jeg der er en underlig ting i det. Der er utrolig mange spillere som fuldfører deres kontrakter og ender med at være gratis. Ikke bare små eller mellem spillere, men også de store stjerner. Derudover er det vel også lidt urealistiske at de samme stjerner kan fåes gratis til mindre klubber.

Har fx lige pt fået Breno, Jo og Van den Borre til Rosenborg og har tidligere fået et hav af spillere til Southampton
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Fernando
Gæst
 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #169: 28 Nov 2010, 22:15 »

Har også i et save købt næsten halvdelen af F.C Nordsjællands spillere pga. de rykkede ned i 1.Division.. Urealistisk.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #170: 28 Nov 2010, 22:26 »

Ja nemlig de tænker for meget på spillet inde på banen ikke udenfor på lægterne.
Nu er det jo heldigvis Football Manager og derfor bør det handle om det indenfor kridtstregerne. Alt hvad der ikke omhandler en managers liv bør jo sådan set skæres fra. Stemning på tribunerne ville være et fint tiltag, men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje. Desuden vil de helt sikkert blive stillet i et dårligt lys, da sådan et tiltag ville være en bedømmelsessag, hvor slemme de enkelte klubbers fans er og klubberne vil helt sikkert ikke ligge navn til at deres fans har bål på tribunerne til hver anden kamp i Football Manager.

Du siger de tænker for meget på det inde på banen? Jeg ville da i den grad ikke købe et spil, hvor fodbolddelen var direkte elendig og hvor alt, som ikke omhandlede fodbolden var fantastisk. Så kunne du jo ligeså godt sidde og spille "The Sims", hvis du vil styre en persons privatliv.

Jeg synes FM11 er ganske udmærket, da der er skruet op for realismen ved at tilføje mange af de nye ting. Selvfølgelig er der nogle småfejl ved de nye ting, men de skal nok blive fikset hen af vejen og allerede på nuværende tidspunkt, så synes jeg vi sidder med et fantastisk spil, som slår den eneste konkurrent Fifa Manager med flere længder (Uden at have prøvet det). Og med endnu et par patches på vej, så skal det nu nok ende med at blive det klart bedste spil i serien Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #171: 28 Nov 2010, 22:38 »

Nu er det jo heldigvis Football Manager og derfor bør det handle om det indenfor kridtstregerne. Alt hvad der ikke omhandler en managers liv bør jo sådan set skæres fra. Stemning på tribunerne ville være et fint tiltag, men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje. Desuden vil de helt sikkert blive stillet i et dårligt lys, da sådan et tiltag ville være en bedømmelsessag, hvor slemme de enkelte klubbers fans er og klubberne vil helt sikkert ikke ligge navn til at deres fans har bål på tribunerne til hver anden kamp i Football Manager.

Du siger de tænker for meget på det inde på banen? Jeg ville da i den grad ikke købe et spil, hvor fodbolddelen var direkte elendig og hvor alt, som ikke omhandlede fodbolden var fantastisk. Så kunne du jo ligeså godt sidde og spille "The Sims", hvis du vil styre en persons privatliv.

Jeg synes FM11 er ganske udmærket, da der er skruet op for realismen ved at tilføje mange af de nye ting. Selvfølgelig er der nogle småfejl ved de nye ting, men de skal nok blive fikset hen af vejen og allerede på nuværende tidspunkt, så synes jeg vi sidder med et fantastisk spil, som slår den eneste konkurrent Fifa Manager med flere længder (Uden at have prøvet det). Og med endnu et par patches på vej, så skal det nu nok ende med at blive det klart bedste spil i serien Smiley
"Synes godt om"
Jeg synes FM11 er en af de bedste udgaver NOGENSINDE Opstemt Siger jeg som kun har spillet siden 2007, jeg ved selvfølgelig ikke så meget, men jeg kan jo snakke af egen erfaring. Spillet er blevet virkelig godt, og jeg synes SEGA har gjort et fantastisk arbejde, jeg har aldrig selv spillet FIFA Manager (og skal heller ikke.) Efter hvad jeg har hørt om det synes jeg der er mange udnødvendige ting, som SEGA har valgt at tage fra og statse på fodbolden, hvilket et fodbold manager spil også skal.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #172: 30 Nov 2010, 22:06 »

Mit første indtryk af spillet var stort set kun positivt - nu 107 timer senere står jeg med næsten samme mening. DOG er der ting der irriterer mig grænseløst. Når jeg ser en kamp i 3D, så aktiverer jeg flere af de små bokse, hvor f.eks. ratings og motivation bliver sat pænt på plads, så de ikke står hulter til bulter. Så snart mit hold skifter til ude eller hjemmekamp, så flyder de hulter til bulter rundt igen. Det gjorde de ikke i samme grad i 2010'eren.

Og så forstår jeg ikke hvorfor spillerne ikke bliver købt, der er billigt til salg. Har stort set ikke solgt en spiller i Tottenham og både Keane, Defoe, O'Hara, Crouch har været til salg for småpenge. Jenas og Pavlyuchenko røg så for småpenge. Det gælder så også andre spillere i de øvrige klubber - kan godt se nogle af dem får vanvittige lønninger, men alligevel har de så stor kvalitet, de vil blive solgt til billige penge.

Og hvorfor skal det være så svært at score på straffespark for mine spillere? Keane har brændt 2, Balotelli 1, van der Vaart 1, Dagoberto(regen tror jeg) 1 - dvs. alle 5 straffespark jeg har fået er blevet brændt. Og så ringe skytter er de nu heller ikke. ticked off

Ellers kører det nu meget godt. 2. plads i anden sæson og ligger pt. nr 2 efter WOLVERHAMPTON (de forsvarende mestre i Europe League Tunge), men de brændte straffespark havde givet lidt ekstra point i godteposen Græder

Edit: Tillader mig lige at tilføje de tidligere 5 brændte straffespark er blevet til 9 ud af 10 brændte straffespark. Sjovt nok har mine modstandere scoret på samtlige Sur Paradoksalt nok, så blev mit eneste mål de sidste 1½ sæson sat ind af min 17 årige kæmpetalent med 5 i finishing; det var så Casillas, han stod overfor! Ak ja....
« Seneste Redigering: 03 Dec 2010, 20:19 af T.Iglemose » Logged

ZadoXZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #173: 06 Dec 2010, 00:08 »

Generelt synes jeg det er super spil.
Der kommer nogle gode forbedringer i forhold til 10'eren, fx spiller agenter, og hvordan man kommunikere i dagligdagen, specielt i forhold til bestyrelsen.
Der er selvfølgelig stadigvæk nogle ting der skal rettes, blandt andet som nævnt en lidt måske voldsomt uddeling af kort.

En anden ting, som jeg godt gad at høre lidt respons på, hvordan synes med nye talenter der bliver generet i løbet af spillet, jeg synes der er ufatteligt få i forhold til 10'eren, der synes jeg da nemt jeg kunne finde et halv nyt hold hold i svøb, nogle sæsoner henne, ikke helt tilfældet i mit hoved 11-spil. Hvad synes i?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #174: 06 Dec 2010, 14:38 »

Har bemærket flere angrebstalenter, der har høje tal, men ringe finishing. 2 unge stortalenter jeg har har hhv 4 og 5 i finishing - ret ringe stats for en angriber. Mener ligesom du ZadoXZ at der er færre talenter i 2011'eren, men kun marginalt. Har også en del ligaer med, måske det har noget at sige?
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #175: 06 Dec 2010, 14:53 »

Jeg ved ikke om det kun er mig, men mine dødbolds indstillinger forsvinder hele tiden.
Den ene dag kan jeg bruge et godt stykke tid på at sætte alle indstillinger på det rigtige, den næste dag er næsten alle indstillinger forsvundet.

Nogen der har prøvet det samme, og som evt. kan forklare det?
Logged

Brodersen93
Gæst
 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #176: 06 Dec 2010, 15:08 »

I starten crashede mit spil hele tiden, og syntes virkelig det var pain in the ass, men efter jeg fik hentet den nye patch/update fungere alt vildt godt. En af de ting som jeg synes er irriterende, er antallet af gule og røde kort :-)
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #177: 06 Dec 2010, 15:16 »

Jeg ved ikke om det kun er mig, men mine dødbolds indstillinger forsvinder hele tiden.
Den ene dag kan jeg bruge et godt stykke tid på at sætte alle indstillinger på det rigtige, den næste dag er næsten alle indstillinger forsvundet.

Nogen der har prøvet det samme, og som evt. kan forklare det?

Jeg har samme problem. Jeg troede så bare at de var som jeg havde indstillet dem til, på trods af de stod "uændret", når jeg var i en kamp.

@Brodersen93
Enig med de kort, jeg får også vildt mange dumme friskarp/straffe imod mig.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010