home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Lever FM2011 op til dine forventninger?  (Afstemning slut: 29 Okt 2010, 13:23)
Ja helt sikkert!
- 49 (39,5%)
Nej
- 13 (10,5%)
Både og..
- 56 (45,2%)
Hvad?
- 6 (4,8%)
Tørfisk!
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 124

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?  (Læst 49183 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #135: 07 Nov 2010, 22:57 »

Er det også somom spillet går en anelse langsommere hos jer, end det gjorde i FM10? Det er i hvert fald det indtryk jeg har. Ellers synes jeg, det virker fedt, og jeg vil nok komme med en bedre beskrivelse, når jeg får prøvet lidt mere.

Nej. Tværtimod synes jeg det går en del hurtigere.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #136: 07 Nov 2010, 22:59 »

Nej. Tværtimod synes jeg det går en del hurtigere.
Det lyder underligt. Ved du om FM11 kræver mere, end FM10 gør?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #137: 07 Nov 2010, 22:59 »

Det lyder underligt. Ved du om FM11 kræver mere, end FM10 gør?

Ja, det gør det ikke. Det er de samme systemkrav.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #138: 07 Nov 2010, 23:01 »

Okay. Mange tak. Jeg vil kigge på det. Det lyder underligt. Der går lige lidt længere tid, hvis du skal ind på en spiller osv. Men det ved jeg sgu ikke hvorfor så. Nogen der har et bud?
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #139: 08 Nov 2010, 06:49 »

Okay. Mange tak. Jeg vil kigge på det. Det lyder underligt. Der går lige lidt længere tid, hvis du skal ind på en spiller osv. Men det ved jeg sgu ikke hvorfor så. Nogen der har et bud?

Kan det ikke være fordi du har flere spilbare ligaer med i denne udgave end i de forrige?
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Ryehauge
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #140: 08 Nov 2010, 14:38 »

Hello fellow freaks.

Jeg har spillet manager-spil siden 00/01, men i år havde jeg faktisk besluttet mig for at springe over pga. en skræntende økonomi og en mindre jordomrejse der venter til foråret. I dag havde jeg dog fri og så gik det jo naturligvis, som man kunne forvente. Spillet blev handlet og nu er installationen i fuld gang.

Anyway, da jeg ikke havde planer om at købe det, har jeg heller ikke fulgt med i anmeldelser, patch-udgivelser osv, så jeg har lige et spørgsmål. Som regel spiller jeg udelukkende med de mindre hold, da jeg synes, udfordringen er sjovere der. Dog starter jeg altid den første uges tid med at spille med mit hold, Liverpool, for at komme ordentlig til bunds i spillet. Mit spørgsmål er derfor, om der er udgivet en patch, hvor NESV med John Henry i spidsen har overtaget klubben (eller gør det lidt henne i spillet)? Det ville jo unægteligt være lidt sjovere end at spille med de gamle yanks ved roret.

Jeg beklager iøvrigt, hvis det er i den forkerte tråd, men jeg ville ikke starte en ny.
Logged

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #141: 08 Nov 2010, 17:04 »

Hello fellow freaks.

Jeg har spillet manager-spil siden 00/01, men i år havde jeg faktisk besluttet mig for at springe over pga. en skræntende økonomi og en mindre jordomrejse der venter til foråret. I dag havde jeg dog fri og så gik det jo naturligvis, som man kunne forvente. Spillet blev handlet og nu er installationen i fuld gang.

Anyway, da jeg ikke havde planer om at købe det, har jeg heller ikke fulgt med i anmeldelser, patch-udgivelser osv, så jeg har lige et spørgsmål. Som regel spiller jeg udelukkende med de mindre hold, da jeg synes, udfordringen er sjovere der. Dog starter jeg altid den første uges tid med at spille med mit hold, Liverpool, for at komme ordentlig til bunds i spillet. Mit spørgsmål er derfor, om der er udgivet en patch, hvor NESV med John Henry i spidsen har overtaget klubben (eller gør det lidt henne i spillet)? Det ville jo unægteligt være lidt sjovere end at spille med de gamle yanks ved roret.

Jeg beklager iøvrigt, hvis det er i den forkerte tråd, men jeg ville ikke starte en ny.

John Henry overtager klubben i patchen på forsiden, det gør han efter en måned mener jeg.. tror ikke det fra starten han gør det
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #142: 08 Nov 2010, 17:09 »

Hej jeg tænkte på om der ikke er en af jer freaks der starter en "din vej"
Logged

Tidligere: Baloo38

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #143: 11 Nov 2010, 18:29 »

Jeg synes alt i alt spillet er bedre end 2010, men det burde det jo også være!

Dejligt at der for en gangs skyld ikke er ændret betragteligt på layoutet, for så er det endnu nemmere at komme i gang. De få tiltag der er mht. layoutet er for mit vedkommende fine nok.

Det helt store plus i min bog er helt klart agentspillet, som efterhånden er blevet mere og mere vigtigt i en moderne, ultra-professionel fodboldverden. Det gør også kontraktforhandling erne nemmere, når man ved præcis hvad spilleren er utilfreds med - og desuden i hvilken grad han er interesseret i ens klub.
Det lille minus er at agenterne konstant tilbyder spillere, der er komplet ligegyldige for min klub.

3D-kampene har også fået et nyk opad. Tiltrængt! Og TV-vinklen er egentlig fin, men hvis man vil se sin taktik fuldt ud er det stadig bedre fra hovedtribunen, 2D etc.

Jeg starter som regel spillet med mit yndlingshold i udlandet - Chelsea - for at få overblik over det hele. Indtil videre er resultaterne, spillerindkøb osv. nogenlunde realistiske. Med undtagelse af at Tottenham og Liverpool konstant køber ligegyldige spiillere. (Tottenham har købt Grønkjær i samtlige spil mine venner og jeg hver især spiller)!
Logged

Malouda
Gæst
 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #144: 11 Nov 2010, 19:14 »

Jeg syns det er lidt blandet med FM11

selve kampdelen, altså 3D pitch er blevet noget bedre og mere detaljeret.. Glæder mig til den dag det er FIFA-like.

Håndtering af nyheds abonnementer er lidt irriterende.. Jeg får en masse ligegyldige nyheder om andre kampe der ikke rager mig noget. og det er selv om jeg har fjernet hakket i håndtering af abonnementer.

Jeg oplever også at Spurs køber Grønkjær når man starter op. Ville nok ikke ske i virkeligheden
Men det er jo bare en irritation for mig.

Så syns jeg spillet har en hyppig tendens til disciplin problemer.. Jeg spillede 3 kampe med Juve og fik 2 røde kort i hver kamp samt min 5gule. og tackling stod kun til standard. Det MÅ være en bug i spillet.

OG spillet har for mig for vane at crashe..!! og det er pisse belastende.. Det ødelægger virkelig min lyst til at spille.

Jeg håber virkelige der kommer en patch til crashes og diciplin.
Logged

fyttefytte
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #145: 11 Nov 2010, 19:16 »

Jeg vil sige jeg er RIGTIG positivt overrasket over spillet. for inden jeg fik det, læste jeg jo meget negativt om det.
feks med hvordan spillet lukker ned for nogen af jer.
men det er heldigvis ikke sket for mig.
og så har jeg fået en KANON start med Esbjerg som mit første spil, men en nuværende førsteplads efter 9 kampe. Opstemt
Logged

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

unicum
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #146: 13 Nov 2010, 18:51 »

synes der er lidt for mange kort.. efter en sæson med anderlecht har der i gennemsnit været 8 gule kort pr. kamp (har default på tacklinger).. liiidt urealistisk..
Ellers godt spil, med nogle dejlige nye features..
Logged

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #147: 15 Nov 2010, 18:47 »

Lige et hurtigt spørgsmål til alle jer der spiller FM11.(Har ikke selv spillet FM11 endnu da min bærbar først lige er blevet færdig på reperations men den kommer i morgen  Rullende Øjne )

Er engelske spillere stadig overprized hvis man selv er en engelsk klub?
Logged

AB4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #148: 17 Nov 2010, 19:11 »

Jeg synes selve spillet er lavet langt federe men jeg er allerede træt af det. Hold kæft hvor kommer der mange røde kort, straffe, selvmål og andre hjernedøde ting. Og så kan computeren aflæse ens taktik efter tre kampe, det er simpelthen ikke muligt! Håber patchen retter op på disse ting, ellers er jeg færdig med FM11 allerede.
Logged

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #149: 23 Nov 2010, 19:45 »

Mit indtryk.

Fordele:
1) Transferssummer - det er helt klart blevet mere realistisk - i mit spil er den største handel Chiellini til Real Madrid for 440 millioner. Det er mange penge, men lige præcis RM har jo vist at de er klar til at smide den type beløb for de bedste spillere til deres position.

2) Spiller AI. Det er klart blevet forbedret.
3) Realisme - I.E Det er langt sværere med LLM end før. Her kunne man i løbet af 1-3 sæsoner føre fx. Deportivo til verdens rigeste klub fordi du kunne hente fx Aladiere og sælge ham for 80 kkr i løbet af 2 måneder.


Ulemper:
1) Spillet irriterer mere på den måde forstået at der designmæssigt er langt flere problemer end i de tidligere spil.

og nu til den største del.

Transferdelen  - ej at forveksle med transfersummerne,
Hvis jeg havde 800 millioner på min konto nu, der kunne jeg kigge på transferlisten og købe

David Villa 60 millioner
Iniesta 250 millioner
Aguero 250 millioner
og have råd til sign on fees m.m.

det er altså et problem synes jeg.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010