home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 946 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  |Slut| En bold - En passion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: |Slut| En bold - En passion  (Læst 37063 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |40| En bold - En passion
« Svar #75: 16 Jan 2014, 18:39 »

Du har fandme da dit at rode med. Håbløse bestyrelse, latterlige jobtilbud og ikke nok med det så går det lidt ned af bakke resultatmæssigt også. Det er sgu hårde odds du har dig.

En fornøjelse at læse med Smiley
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |40| En bold - En passion
« Svar #76: 16 Jan 2014, 18:54 »

Av av det ser skidt ud. Op på hesten igen. Håber du får et bedre tilbud hvis du skulle blive fyret.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |40| En bold - En passion
« Svar #77: 16 Jan 2014, 18:59 »

Du har fandme da dit at rode med. Håbløse bestyrelse, latterlige jobtilbud og ikke nok med det så går det lidt ned af bakke resultatmæssigt også. Det er sgu hårde odds du har dig.

En fornøjelse at læse med Smiley
Sådan er det at være en elendig manager Wink

Godt du kan lide det!
Av av det ser skidt ud. Op på hesten igen. Håber du får et bedre tilbud hvis du skulle blive fyret.
Jeg er vant til det, jeg klarer mig  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |29| En bold - En passion
« Svar #78: 18 Jan 2014, 13:40 »


#41 - Ny personlig rekord - 13/10-2019
Min stolthed som FM-gamer har i lang, lang tid efterhånden lidt under, at jeg aldrig rigtigt har haft gang i et save, der for alvor bare har kørt derudaf og hvor sæsonerne bare er fløjet forbi. Jeg har aldrig haft et save kørende i mere end 6 sæsoner, og det har ærligt talt irriteret mig som bare pokker gennem det sidste stykke tid. Nu nåede jeg så at spille den syvende sæson i dette spil færdig, så det betyder ny personlig rekord for mit vedkommende. Jovist 5.sæson var en noget kort en af slagsen, men det behøver jeg  vel ikke ligefrem vade rundt i?


Klik for zoom
For at vende tilbage til selve spillet, og ikke mine egne sølle problemer, så har sæsonen set som helhed været en skuffelse. Jeg havde satset på oprykning i år, bestyrelsen havde satset på oprykning, men det blev det altså ikke til. I stedet ender det med en 4.plads, efter en meget skidt sidste halvdel af sæsonen, hvor vi dog alligevel fik hivet os op med 5 point i de sidste tre kampe til sidst. Forsvaret har været for dårligt, og de defensive standardsituationer har ikke set for gode ud. Det er primært hvad der er at sige om sæsonen, så vi må jo bare gå ud og forberede os bedre på dem, op til den nye sæson.

Men, for at det ikke skal være løgn, så er der endnu en komplikation med i billedet. Min kontrakt har nemlig udløb efter denne sæson, og de skuffende resultater taget in mente, så er jeg lidt i tvivl om hvorvidt bestyrelsen fortsat ønsker min tilstedeværelse. Jeg selv er meget opsat på at blive, men det hele afhænger jo som altid af den fordrukne bestyrelse....


Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |26| En bold - En passion
« Svar #79: 18 Jan 2014, 13:41 »

#42 - Slutstilling 7.Sæson




Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |#2| En bold - En passion
« Svar #80: 19 Jan 2014, 16:38 »


#43 - Kontraktkaos - 1/1-2020
Når man kun har en måneds tid tilbage af sin kontrakt og man allerede har spillet sin potentielt sidste kamp i en klub, man egentlig helst vil blive i, ja så går tiden alt for hurtigt. Med ca. en måned tilbage af min kontrakt, så det ikke ud til at blive til en forlængelse, for på trods af adskillige forsøg på at vride en ny kontrakt ud af bestyrelsen, ja jeg havde nærmest ligget på knæ for dem, så holdt de på deres hidtidige standpunkt: Resultaterne havde ikke været gode nok, derfor ingen kontraktforlængelse .

Jeg forberedte mig så småt på en periode mere som arbejdsløs, og havde allerede haft gang i en flirt med danske Lyngby og FC Vestsjælland. Lyngby som det absolut dårligste hold i den danske 1.Division og FC Vestsjælland i toppen af 2.Division. Ingen af de to muligheder førte dog noget konkret med sig, Jimmy Nielsen og Erik Rasmussen var åbenbart bedre løsninger.

Men med to uger tilbage skete der noget overraskende: Bestyrelsen kom nu til mig, viftende med en ny kontrakt. Det kunne ikke gå hurtigt nok med at få den underskrevet. Jeg fik oven i hatten en lønforhøjelse, så jeg tror nok, at alle var glade den dag. Det bliver altså tre år mere til mig i de lavere svenske rækker.



Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: |43| En bold - En passion
« Svar #81: 19 Jan 2014, 18:58 »

Det er da herligt at bestyrelsen kommer rendende med en ny kontrakt til dig! Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: |43| En bold - En passion
« Svar #82: 19 Jan 2014, 19:13 »

Fornem blog! Dejligt at se de mange blogs på FmF som omhandler lavere rangerende hold! :-)
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |43| En bold - En passion
« Svar #83: 19 Jan 2014, 19:43 »

Fornem blog! Dejligt at se de mange blogs på FmF som omhandler lavere rangerende hold! :-)
Mange tak!

Personligt så jeg gerne at der var lidt hurtigere fremgang, men succes kræver tålmodighed  Wink Men godt at have dig med!
Det er da herligt at bestyrelsen kommer rendende med en ny kontrakt til dig! Smiley
Det går op og ned i FM  crazy
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |29| En bold - En passion
« Svar #84: 19 Jan 2014, 20:43 »


#44 - Sæsonoptakt - 1/4-2020

Op til denne sæson er der sket flere forskellige ting i klubben. Først og fremmest er Sleipner styret demokratisk, det vil sige at der her i foråret skulle vælges ny bestyrelse. Klubben er opbygget sådan at det 100% er fansene der bestemmer hvordan bestyrelsen skal se ud, en stemme til hver, og så bestemmer flertallet selvfølgelig suverænt. Desværre er det jo sådan at nye bestyrelse ofte betyder ny manager. Heldigvis var det ikke tilfældet denne gang, men tanken nåede da bestemt at strejfe mig. Det ville have været toppen af ironi hvis jeg med hiv og sving skulle have sikret mig 3 år mere i klubben, for så at blive fyret uden at have spillet en eneste kamp.

Så har jeg fået en sportschef, som har fået ansvar for at hente spillere ind. Han har ligefrem hældt den ene ynglingespiller efter den anden ind på lejeaftaler, noget jeg pr. princip ikke er stor tilhænger af, men de gik igennem. Dog skal det siges at beslutningen i sidste ende var min, men det handler mest om at jeg nu ganske enkelt SKAL rykke op, så bredden skulle styrkes lidt. Men det er en lidt anden snak.

Derudover er jeg blevet rykket fra 1.Division Syd til 1.Division Nord. Rent geografisk må det give ret god mening, da Norrköping  blot ligger ca. halvandet hundrede kilometer sydøst for Stockholm. Det betyder også at jeg nu skal forholde mig til nogle helt nye modstandere. Jeg er sat til favorit i ligaen, men bortset fra det aner jeg ikke om holdene er bedre eller dårligere end den sydlige liga. Selvom jeg har på fornemmelsen at det bliver lidt nemmere modstandere denne sæson. Og ja, der jinx'ede jeg lige hele lortet!


Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |44| En bold - En passion
« Svar #85: 19 Jan 2014, 21:58 »

Vi gør ligesom de blågule og tror på projektet.
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |29| En bold - En passion
« Svar #86: 21 Jan 2014, 21:52 »


#45 - På vej - 14/6-2020

Transferstrategien op til denne sæson havde som sagt været noget mere kortsigtet end ellers, med det klare mål at oprykningen skal i hus denne sæson. Derfor kunne man godt frygte en tilvænningsperiode med mange nye spillere i startopstillingen. Og den frygt var velbegrundet. Vi startede ud som røv og nøgler, og jeg havde for længst forkastet muligheden for oprykning da vi efter 5 runder lå sidst med blot 4 point. På trods af elendige resultater, blev det aldrig for alvor håbløst, på samme måde som jeg syntes det føltes i en lang periode i HIK. Resultaterne var lige så dårlige, men der var noget...uforklarlig t håbefuldt over det.

Mit job hang i en tynd tråd, på trods af at jeg havde på fornemmelsen at bøtten nok skulle vende på et tidspunkt, spørgsmålet var blot om det blev før eller efter fyring. Heldigvis har vi fået vendt det noget hurtigere end forventet, og 3 sejre og 1 en enkelt 1-1 (i øvrigt en fuldstændigt korrupt udligning de lavede der, dybt inde i dommerens ekstra tillægstid. Tableflip!), så er tingene vendt og med et trylleslag er vi, en meget lige liga taget i betragtning, lige pludselig kun 4 point fra toppen. Så hurtigt kan det gå.


« Seneste Redigering: 21 Jan 2014, 22:35 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |45| En bold - En passion
« Svar #87: 21 Jan 2014, 22:40 »

Læste teksten før jeg så stillingen, så det gik lige fra sidstepladsen til 4 point toppen.. Dælme tæt!

Tror du på, at du kan klare de og i sidste ende rykke op?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |45| En bold - En passion
« Svar #88: 21 Jan 2014, 22:51 »

Læste teksten før jeg så stillingen, så det gik lige fra sidstepladsen til 4 point toppen.. Dælme tæt!

Tror du på, at du kan klare de og i sidste ende rykke op?
Jeg tror jeg kan gøre det, men jeg ved det aldrig sker  crazy

Ikke når jeg bliver ved med at tage jubeloptimist-hatten sådan på.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |29| En bold - En passion
« Svar #89: 25 Jan 2014, 17:07 »


#46 - Vanvittig liga - 13/9-2020

Hold nu op, det er op og ned for tiden. Mest ned desværre. Resultaterne er hamrende ustabile, og jeg kan sige så meget som, at jeg ikke er det eneste hold, der har den oplevelse. Ligaen er helt vanvittigt tæt og selvom jeg ligger nummer 6 med 6 spillerunder tilbage er jeg stadig kun 4 point fra nedrykning. Faktisk kæmper hele 10 af ligaens 14 hold for at undgå nedrykning. Det er helt vanvittigt.

Denne jævnbyrdighed gør, at jeg har opdaget noget lidt spøjst i kodningen af FM: Bestyrelsen tænker kun på din placering. Med det mener jeg, at jeg inden min sidste kamp sad meget, meget løst i sædet, og havde en jobstatus på "Meget usikker", med blot 36% i tillid. Sejren efter? "Stabil" og næsten 60% sikkerhed i jobbet. Så meget for de 3 point.

Oprindeligt havde jeg lige fået hul på en god stime med to sejre ud af to mulige, hvilket også førte den første hæder i spillet med sig: Månedens manager i august. Det blev således savets første titel til mig. Meeeen, så var det jo lige, at jeg opførte mig som en stor idiot. Den bærbare skulle lige flyttes, og jeg hev glad stikket ud. Skærmen går i sort, og lige der indser jeg, at jeg havde pillet batteriet ud af maskinen. Den ligger så og hygger sig på hylden lige over mit hoved. Dette gjorde så, at jeg måtte spille kampene om. I stedet for to sejre og en titel, endte de så med én sejr og ingen titel. Den er jeg så selv lidt uden om.....

Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010