home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  2 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  |Slut| En bold - En passion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: |Slut| En bold - En passion  (Læst 37325 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |25| En bold - En passion
« Svar #45: 02 Jan 2014, 15:29 »

Det begynder sgu da at lige noget Anfield. Godt at se du kan kigge op i stedet for ned nu Wink
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |25| En bold - En passion
« Svar #46: 02 Jan 2014, 15:40 »

Det er altid rart med noget fremgang.
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |25| En bold - En passion
« Svar #47: 02 Jan 2014, 15:45 »

Det begynder sgu da at lige noget Anfield. Godt at se du kan kigge op i stedet for ned nu Wink
Det er altid rart med noget fremgang.
Ja, heh, det er jeg ikke vant til  Wink

Nu må vi se hvordan det går fremover, skulle ikke undre mig om I lige har jinxet den for vildt  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: |25| En bold - En passion
« Svar #48: 02 Jan 2014, 15:49 »

Det virker til, at du har fået fat i noget af det rigtige nu i HIK. Thumbs Up
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |22| En bold - En passion
« Svar #49: 02 Jan 2014, 21:09 »


#26 - Superliga-spillere er vejen frem
Vinter betyder transfers. Og transfers betyder i det her tilfælde mange transfers. Det er bogstaveligt talt væltet ind med spillere i HIK, så mange, at truppen når helt op på en størrelse af 31 spillere.  Alt, alt for mange spillere til, at jeg vil kunne holde alle tilfredse. Udover at jeg har forfremmet et par U-spillere til 1.holdsspillere, så er jeg faldet i den fælde, jeg så ofte er faldet i, når jeg spiller på amatør-niveau. Forstærkningsmuligh ederne er mange, og når de ikke kræver en rød reje i løn, ja, så er det jo bare ind med dem.

Alt hvad der er kommet ind har enten været yngre end 20, eller ældre end 30. Særligt tre navne skiller sig ud, nemlig tre tidligere Superliga-spillere, og i to af tilfældene, spillere der har været inde omkring landsholdet. Nemlig Kim Christensen, tidligere FCK-målmand, som dog huskes bedst for tid i FC Nordsjælland og IFK Göteborg. Også Mads Junker, der har FC Nordsjælland og en hulens masse hollandske klubber på CV'et er hentet ind. Som den sidste med Superliga-erfaring er den tidligere Silkeborg-mand Thorbjørn Holst Rasmussen hentet ind. I øvrigt indeholdt truppen også to forhenværende Superliga-spillere i forvejen, nemlig den nuværende FC Vestsjælland-klippe Jean-Claude Bozga og tidligere AGF'er Lars Pleidrup. Jeg håber meget, at de qua rutine og stabilitet kan agere mentorer for vores mange unge spillere. De vil formentlig få en nøglerolle. Men intet er sikkert i fodbold, og da slet ikke i FM.

OBS! Læg desuden mærke til at #2 er opdateret med trup


Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |26| En bold - En passion
« Svar #50: 02 Jan 2014, 21:18 »

Spændende. Sørg for at tutor de yngre spillere, med de nye erfarne hoveder! Bare sikre dig, de yngre ikke har målrettethed højere end tutoren. Tror og håber på du rykker op!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |22| En bold - En passion
« Svar #51: 03 Jan 2014, 22:11 »


#27 - Rædselsfuldt forår
Det var da godt nok et jinx i verdensklasse jeg fik lavet der: "Nu kan vi kigge mere op end ned." Ha! Min bare røv. Ganske vist vinder vi de to sidste kampe, men alt taget i betragtning har det stadigvæk været et meget, meget skidt forår. 5.sidstespillerunde blev noget af et antiklimaks,

Klik for zoom
da vi egentlig var fint med i hjemmekampen mod Fremad Amager og havde 1-1 ved pausen, men faldt fuldstændigt sammen i anden halvleg og led et sviende 1-5 nederlag på eget græs. Det er bare meget lidt sjovt. Vi slutter lige nøjagtigt i øverste halvdel, hvordan det så end kan lade sig gøre, så håbløst som vi har spillet sæsonen igennem.

Nu lægger vi så sæsonen 2016/2017 på hylden og ser frem mod 2017/2018. Jeg kan kun skyde skylden for den dårlige sæson på mig selv, jeg har forivret mig selv alt, alt for meget. Hele sæsonen har været meget præget af uro. Der har ikke været kontinuitet hverken spillemæssigt eller uden for banen. Vidt forskellige spillere er bare blevet hældt ind, det hele har ganske enkelt været uden rød tråd. Den bliver jeg så nødt til at finde nu, så det bliver back to basics. Tror jeg prøver at genskabe lidt af det der gav mig nogle fine og godkendte resultater i B93....



« Seneste Redigering: 03 Jan 2014, 22:20 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |26| En bold - En passion
« Svar #52: 03 Jan 2014, 22:12 »

#28 - Slutstilling 4.Sæson



« Seneste Redigering: 03 Jan 2014, 22:19 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |28| En bold - En passion
« Svar #53: 03 Jan 2014, 23:57 »

Så fik jeg (som lovet) tid til at få læst det i gennem. Vil helt klart mene, det er det bedste fra din side.

Ærgerligt med foråret. Er planen fortsat at blive i HIK?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |28| En bold - En passion
« Svar #54: 04 Jan 2014, 00:10 »

Jeg bliver så længe der ikke kommer bedre tilbud. Jeg har allerede lært lektien....
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |28| En bold - En passion
« Svar #55: 05 Jan 2014, 16:43 »


#29 - Sæsonstart
Jeg gik ind til sæsonen rigtig optimistisk denne gang. Jeg syntes lige, jeg havde fået fat i den røde tråd, der på den lange bane skal til for at skabe succes. Der var kun kommet få forstærkninger ind på holdet, og selvom mange af spillerne fra sidste sæson havde forladt holdet, så var jeg egentlig godt tilfreds med transfervinduet. Jeg følte lidt, at det måske ikke var vanvittigt gode eller markante forstærkninger, men alligevel var der noget rigtigt over det. Derudover havde jeg brugt en god del tid på at læse guides, både her på siden, men også rundt omkring på den store FM-scene. Kort sagt følte jeg mig velforberedt.


Og lige præcis af alle de grunde jeg lige har ridset op, kan det ikke undre nogen, at vi starter sæsonen som røv og nøgler. Seks kampe er vi inde i sæsonen, og én sølle uafgjort, 0-0 hjemme mod Avarta, er hvad vi har fået ud af det. Resten, DBU Pokalen, 2.Division Øst, fucket op, hele lortet. Efter 5 kampe ligger vi allerede uhjælpeligt sidst.


Der har været  "gode" kampe, og så har der været meget, meget dårlige kampe. At lægge ud med at tabe 3-0 i premieren, det er ikke sjovt, men det sker indimellem, og så skal man videre. Men det er vi aldrig rigtigt kommet, 0-1 hjemme mod Helsingør og en tidlig exit i DBU Pokalen mod Birkerød, det var hvad vi kunne præstere efterfølgende.  Herefter fulgte så, efter vores standard, rigtig fornuftig kamp mod Avarta, som vi i den grad havde fortjent at vinde. Og så kom den styggeste af dem alle.

På vej mod sæsonens første point, på udebane mod Fremad Amager, hvor vi egentlig har spillet en nogenlunde kamp. Kampen er gået lidt i tomgang, og begge hold ser ud til at være tilfredse med 1-1. Alle undtagen min (alt for) unge midterforsvar, der dybt, dybt inde i overtiden vælger at trække straffe til Fremad Amager og rødt kort til sig selv. Dette bliver omsat til mål, og når man efterfølgende kigger på analysen af kampen, ser man, at dommeren har et "forklaringsproblem" omkring det her straffe. Det er i sådanne øjeblikke jeg hader FM så uendeligt meget....

#2 opdateret


Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |29| En bold - En passion
« Svar #56: 05 Jan 2014, 22:26 »


#30 - Formforbedring
Det tog lidt tid, men endelig er der kommet noget mere gang i maskineriet for os. Spillet har gennemgående været acceptabelt, men vi mangler lige det sidste når vi kommer ind i feltet, der er vores angribere simpelthen ikke skarpe nok. Det på trods af at førstevalget heroppe hedder Mads Junker. Vores forsvar står generelt ret godt, men mangler også lige det allersidste. Dette kan stadig stå som en flækket vandmelon, også selvom truslen blot er et halvslasket hovedstød frem ad banen direkte efter målspark.


Læg blandt andet mærke til sejren over B93, en dejlig en af slagsen over min tidligere klub. For det første var det den første sejr i sæsonen, for det andet var den tilpas komfortabel og for det tredje så havde manager Per Nielsen inden kampen været ude i medierne og spille Jose Mourinho med "Rasmus får hvad han fortjener, han er ikke bedre, bla bla bla." Så kan jeg godt lide ligesom at vise hvem der bestemmer.

Men med de resultater der står anført lige her ovenfor, kravler vi altså lige nøjagtigt op over nedrykningsstregen. Det er stadig ikke helt godt, de sidste ting mangler lige, men når de kommer, så kan vi godt tillade os at håbe på en placering i den øvre halvdel af tabellen. Vi skal være ambitiøse, og en placering i den øverste halvdel, er det officielle mål.

Men lige som man troede at den værste stormsø var stilnet af, sprang bomben i HIK!

« Seneste Redigering: 05 Jan 2014, 22:38 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |26| En bold - En passion
« Svar #57: 06 Jan 2014, 14:32 »

#31 - Slutstilling 5.Sæson




Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |30| En bold - En passion
« Svar #58: 06 Jan 2014, 14:51 »

Du er ikke længere i HIK med mindre mine øjne svigter mig
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |30| En bold - En passion
« Svar #59: 06 Jan 2014, 15:07 »

#32 - Opsummering
Så er 5.Sæson færdig (den vakse læser lægger selvfølgelig mærke til, at der kun er spillet 13 af de 30 kampe, men det vender vi tilbage til senere) og derfor tænker jeg det er meget godt lige at få et overblik over den måde karrieren er forløbet indtil nu. Dette vil primært gøres gennem billeder, og så et direkte link til resultatlisten. Så værsgo, her er en opsummering af hvordan det indtil videre er forløbet:



Opsummering over karriere


« Seneste Redigering: 06 Jan 2014, 15:10 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010