home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blog light - for de dovne
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Blog light - for de dovne  (Læst 168087 gange)
mephix
Gæst

Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #45: 09 Feb 2008, 16:27 »

Har lige overstået optaktsfasen med Boston Utd. Har konstateret at konditionen slet slet ikke er til helbane pres. Og er igang med den første kamp i ligaen. Håber på oprykning. Men det kan godt se ud som om første sæson I Blue Sqaure North bliver laaang. Heh. Forsvaret er elendigt. Og keeperen er bare endnu dårligere. Pyha. Hehe. Der skal arbejdes her.

Cencur
Manager

« Svar #46: 09 Feb 2008, 18:37 »

Er det forbudt at skrive om 07 blog light i denne tråd? Jeg spiller ikke 08, da jeg stadig synes 07 er bedre! Opstemt og vil sgu gerne fortælle om mine "store" bedrifter..

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

søgaard
Gæst

« Svar #47: 09 Feb 2008, 18:38 »

Er det forbudt at skrive om 07 blog light i denne tråd? Jeg spiller ikke 08, da jeg stadig synes 07 er bedre! Opstemt og vil sgu gerne fortælle om mine "store" bedrifter..
Mener helt bestemt der er en tråd ligesom denne i 07-forummet Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #48: 09 Feb 2008, 18:38 »

Udgaven til 07: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.0

Cencur
Manager

« Svar #49: 09 Feb 2008, 18:40 »

Thanks Rosso! Den har jeg åbenbart overset, fandt kun "Brugernes blog" eller hvad den end hed. Så vil jeg bruge en lille times tid på at fortælle om et af de største scoops i dansk fodbold Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

kasper.rytter
Juniorspiller
**

« Svar #50: 10 Feb 2008, 02:01 »

Klub:
S.S. Lazio

Handler
    Ind:
       20.7.2007: Luca Cigarini, Parma, 35 mio
       22.7.2007: Denis Tonucci, Cesena, 3 mio
       1.7.2008: Andrea Gasbarroni, Parma, fri transfer
       1.7.2008: Lulinha, Corinthians, 28 mio
    Ud:
       Forskellige ungdomsspillere, der ingen fremtid var i iflg. mine coaches

Sæsonen 2007/2008
Første sæson gik over al forventning for Lazio, der hurtigt tilsluttede sig duoen A.C. Milan og Inter i kampen om Serie A. Lazio endte sæsonen med 83 point på 2. pladsen to point foran Inter og 7 point efter vinderen A.C. Milan. Tommaso Rocchi sluttede som topscorer i Serie A med 27 mål - en konkurrence, hvor Goran Pandev i øvrigt blev nummer 3 med 23 mål. Champions League blev aldrig den store succes, da vi blev slået ud allerede i det indledende gruppespil da Man Utd. og PSV gik videre på vores bekostning, til gengæld gik vi igennem UEFA-cuppen med stor succes, der kulminerede med en flot sejr på 0-2 over franske Bordeaux i finalen. I Coppa Italia triumferede Kasper Rytter og hans Lazio-hold ligeledes, da Serie A-vinderen A.C. Milan blev slået med 3-2 i et opgør, hvor der blev spillet i alt 120 min.

- Nummer 2 i Serie A
- Vinder af Coppa Italia
- Vinder af UEFA-cuppen

Startopstillingen ved udgangen af sæsonen                   
                       Pandev    Rocchi

Mauri     Cigarini    Ledesma    Behrami

Zauri      Cribari     Stendardo   De Silvestri

Carrizo       

Spillerne, der er markeret med orange, er de spillere, der har været helt enestående

Lorenzo De Silvestri: Har spillet stabilt på højre back-pladsen sæsonen igennem og har endda formået at holde den rutinerede Lionel Scaloni fra spilletid i lange perioder. De Silvestri er fast mand på U21-landsholdet, og hvis han holder niveauet igen i næste sæson, mon så ikke han banker på hos A-landsholdet også?
Valon Behrami: Schweizeren Behrami har i denne sæson virkelig manifesteret sig som en af de største unge spillere i sin generation. Han endte sæsonen som spilleren med den næsthøjeste average-rating i Serie A (7.41) kun overgået af Goran Pandev - ligeledes var han den spiller med næstflest assists.
Tommaso Rocchi: Den aldrende Lazio-angriber Rocchi blev endnu engang klubbens Serie A-topscorer med sine 27 sæsonmål, hvilket også indbragte ham titlen som den mest scorende i selvsamme turnering. Rocchi har været stabil sæsonen igennem, og han er atter begyndt at banke på hos det italienske hold, der, fejlagtigt, har overset ham de seneste år.

Update på sæson 2 vil komme når denne er færdigspillet. Evt. vil der komme en lille update med fokus på mine sommertransfers samt sæsonen frem til vinterpausen
« Seneste Redigering: 17 Mar 2008, 14:14 af kasper.rytter » Logged

Forza Parma

Zulue
Manager

« Svar #51: 10 Feb 2008, 20:22 »

Sporting Club de
BASTIA

Bastia kommer af, at jeg engang sammen med en ven havde et spil med netop dette. Dengang vandt vi ligaen i første sæson, meget meget stort - så jeg skal prøve at gøre det godt igen.
Vi ligger i Ligue 2 Orange og er seedet 3'er.
Det skal blive spændende at se, om jeg kan rykke op med dem. For at hjælpe mig selv, har jeg hentet Stancu, Mihelic, Osei, Torje og den mere ukendte Mounir Hamzaoui.

Venskabskampene har forløbet således: Udebane og Hjemmebane.
v Istres 2 - 2.
v Romorantin 0 - 5.
v Sambenedettese 1 - 4.

v Club Brügge 1 - 4.
v Pescara 2 - 2.
v Frosinone 2 - 3.

Så det ser fint ud. Skal nok vende tilbage senere.

Brodtgaard
Manager

« Svar #52: 11 Feb 2008, 08:40 »

Sporting Club de
BASTIA

Bastia kommer af, at jeg engang sammen med en ven havde et spil med netop dette. Dengang vandt vi ligaen i første sæson, meget meget stort - så jeg skal prøve at gøre det godt igen.
Vi ligger i Ligue 2 Orange og er seedet 3'er.
Det skal blive spændende at se, om jeg kan rykke op med dem. For at hjælpe mig selv, har jeg hentet Stancu, Mihelic, Osei, Torje og den mere ukendte Mounir Hamzaoui.

Venskabskampene har forløbet således: Udebane og Hjemmebane.
v Istres 2 - 2.
v Romorantin 0 - 5.
v Sambenedettese 1 - 4.

v Club Brügge 1 - 4.
v Pescara 2 - 2.
v Frosinone 2 - 3.

Så det ser fint ud. Skal nok vende tilbage senere.

Hej Zulue...
Din SIG er da vist i uorden  Wink

Du skal bruge denne konde, for at den bliver vist:
Kode:
[img ]http://xs123.xs.to/xs123/08012/Sakalou.jpg[/img]

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

myggemanden
Juniorspiller
**

« Svar #53: 11 Feb 2008, 13:50 »

Mit spil!
:af Myggemanden.

Jeg er ikke verdensmester i at få det til at fylde meget og se godt ud i en blog, kun om mit eget spil!
Derfor er jeg ekstrem glad for denne tråd. For dette jeg skal til at fortælle er næsten for godt til at være sandt.

Jeg valgte at starte et nyt spil efter der skete en fejl i mit spil efter jeg var kommet til Marseille. ( Ligaen blev slet ikke spillet, kun den franske cup? )

Men mit nye spil var med storklubben Barcelona, jeg tænkte stort og fordi jeg ville se om jeg var kompetent nok til de helt store hold.

Det må jeg have været for jeg har aldrig nogensinde spillet så godt som jeg gjorde med Barcelona i min første sæson.

Jeg tabte ikke en eneste kamp med dem, ubesejret gennem hele 38 kampe i sæsonen og ydermere ubesejret i super cuppen og ikke mindst Champions Leaguetrofæet som blev hentet. Klubben var i tvivl i starten men ikke efter denne sæson. Jeg blev tilbudt ny kontrakt året inden min oprindelige ville udløbe.

Jeg fik 1 milliard til spillerkøb. Hvilken økonomi.

Det skal siges at jeg første sæson "kun" fik 100 millioner til spillerkøb, så jeg tænkte talenter.
Jeg fik følgende.
-Marcelo D/WB L/MC L
-Akinfeev .GK
-Felipe (Santos) GK

Et par gode spillere.

Anden sæson er jeg i gang med nu, er nået til December, og har stadig ikke tabt i ligaen.
Jeg har lavet nogle vilde indkøb efter jeg modtog det store tranfser budget.

De 3 spillere har en sum på 1.2 milliarder til sammen. Hvis man lægger alt det løse ved siden af kommer vi nok op på omkring 1.5 milliader.

- Daniel Alves 200 millioner
- Sergio Aguero 300 millioner
- Christiano Ronaldo 630 millioner

Nogle dyre herrer, men de præstere dog alle sammen som var de virkelig de penge værd.

Jeg har dog tabt 2 kampe nu, de er begge til FC Bayern (De vandt UEFA) og derfor mødte jeg dem Euro super cup, og den anden kamp var i CHL i gruppespillet. Skuffet

Skidt pyt jeg er kommet over det selvom det havde været fedt at gå igennem endnu en sæson som ubesejret hvilket er ret usandsynligt at skulle ske 2 sæsoner efter hinanden. Smiley

Mit mål må være at præstere det samme igen, dog med 2 nederlag på mit cv nu  Ubeslutsom

Håber i gider smide en kommentar, jeg er også åben for spørgsmål Peace

tak på forhånd.

« Seneste Redigering: 11 Feb 2008, 15:38 af myggemanden » Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 04 Mar 2008, 00:25 »

Yderst spændende spil, myggemanden, og hvad gælder dig Nees, så glæder jeg mig til, at høre om din historie!

Det håber jeg også for jeg udvidere til en blog hehe

Rossonero
Gæst

BOLOGNA: 2007/2008
« Svar #55: 07 Mar 2008, 15:18 »

Eftersom jeg har lagt det “rigtige” blogskriveri på hylden i et stykke tid, er dette stedet hvor jeg vil opdatere om mit eventyr i det italienske, og et spil som jeg i øvrigt har kolossale forventninger til. Gianluca Pagliuca har overtaget det varme sæde i hans tidligere klub, Bologna. Den legendariske målmand spillede i den svundne skude fra 1999-2006.
Førsteholdet
Francesco Antonioli
Mattia Ascani

Davide Giubilato
Marcello Castellini
Vangelis Moras
Alberto Cossentino
Jina Lelo
Claudio Terzi
Luigi Lavecchia
Riccardo Bonnetto

Daniele Daino
Davide Carrus
Simone Confalone
Christian Amoroso
Nicola Mingazzini
Davide Bombardini
Davide Di Gennaro
Francesco Valiani

Adaílton
Mevlüt Erding
Christian Bucchi
Dino Fava

Jeg blev til delt £4 millioner til at handle for, hvor jeg rent faktisk besluttede mig for at spare. Truppen så trods alt ganske habil ud, og jeg følte ikke, der var brug for massive udskiftninger i truppen.

Den ellers modstandsdygtige trup kunne godt piftes op i forsvaret, hvorfor Alberto Cossentino kom til i en del-eje handel. Pungen måtte smide £2 millioner af sig, og min første handel var blevet foretaget.

Next up: Mevlüt Erding. Den 20-årige angriber fra FC Sochaux var blevet sat på lejelisten, og der skulle ikke gå længe før en bunke af managere stod i kø for tyrkeren – inklusiv mig. På mystisk vis formåede vi at hente ham til, og handlen skulle vise sig at være en kæmpemæssig gevinst for klubben.

Sæsonen startede helt og aldeles fantastisk. Vi lagde ud med en sejr over Chievo i pokalturneringen, og i den næste kamp (samme turnering) slog vi Treviso ud 3-0. Generelt var halvsæsonen en glædelig periode, hvor vi oplevede sejr efter sejr. Det blev bl.a. til en 3-1 sejr over Chievo i ligaen, 2-1 over Brescia og en række af andre enestående resultater. Vi lå naturligvis nummer ét i enden af 2007, som dog også endte med Chievo i hælene med ét point – kunne den flotte stime fortsætte?

Helt bestemt! Vi stormede derudaf, selvom Chievo tog den samme sti som os hele vejen. De overtog i perioder førstepladsen, og det skulle derfor blive noget af et drama, da vi tog imod dem d. 29/2 på vores hjemmebane. Vi havde på det tidspunkt 2 point op til Chievo, som dog langt fra beviste deres værd i kampen. Mevlüt Erding skød målfesten i gang, og tyrkerens mål blev efterfølgende efterfulgt af yderligere tre scoringer – vi vinder kampen 4-0, og mesterskabsbolden var atter grebet.

Truppen kørte langsomt mesterskabet hjemme, og vi havde gjort det umulige! Serie A, here we come! De magiske 100 point blev opnået, pengene havlede ind, og alt var intet mindre end strygende. Coppa Italia-eventyret fik dog et lidt andet mønster. Efter at have slået Torino og Udinese, måtte vi lide et nederlag til Juventus, som vandt duellen 4-2 samlet i kvartfinalen. En sæson over al forventning, og nu stod den bedste række pludseligt på kalenderen. Strålende!

cube
Manager

« Svar #56: 09 Mar 2008, 20:16 »

Eftersom jeg ikke kan få gode resultater med ca. alle hold ville jeg prøve mit favorithold, FCK, for at få fornemmelsen af noget succes. Og det er da også gået ret godt. Ved vinterpausen ligger jeg på en sikker førsteplads. Succesen har været fraværende i Europa, men nu satser jeg helt og holdent på mesterskabet.
Truppen:
Jesper Christiansen
Oscar Wendt
Zdenek Pospech
Michael Gravgaard
Mikael Antonsson
Jesper Grønkjær
Michael Silberbauer
Luís Ernesto Pérez
William Kvist
Wendell
Morten Nordstrand

Nathan Coe
Mathias Zanka Jørgensen
Simon Kjær
Nikolaj Hansen
Rasmus Würtz
Hjalte Nørregaard
Jakob Rasmussen
Anders Due
Mads Laudrup
Jacob Neestrup
Aílton
Marcus Allbäck

Især Nordstrand og Wendell har gjort det godt. De har scoret en pæn mængde mål begge. Som i kan se har jeg altså fået gjort nogle indkøb. Simon Kjær, Anders Due, Jakob Rasmussen, Luís Ernesto Pérez og Wendell er således kommet til. Heraf er Wendell og Pérez begge gået ind i startopstillingen, men Due kan nok se frem til noget mere spilletid snart.
Status er som følger:

Superligaen:
1. FCK, 43
2. FCM, 34
3. FCN, 32
4. AaB, 29
5. EfB, 27

AaB har lige slået os ud af pokalkvartfinalen og i Europa klarede vi os ikke til Champions League, da Lazio slog os ud i kvallen med samlet 3-2. Vi kom i UEFA Cuppen med en samlet sejr over Empoli, men da vi kom i gruppe med Bolton, Zaragoza, Shakhtar og Fiorentina havde vi ikke de store chancer. Tabte ude til Fiorentina og Zaragoza og fik uafgjort i de to hjemmekampe mod Shakhtar og Bolton.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #57: 09 Mar 2008, 23:13 »

Så har jeg hentet nye spillere til mit Silkeborg hold som netop er rykket op efter en sæson i danmarks anden bedste række. Ind er kommet Jens Kristian Sørensen (leje), Damien Le Tallec, Jakob Rasmussen, Kim Christensen, Agouda, Michael Ribers, samt Mikael Lustig. Disse spillere er hentet for 4.25 mio. Ud er kun gået én spiller, nemlig Simon A. Pedersen, som skal prøve krafter i det franske, hvor Auxerre stod klar med en fire-årig lang aftale.
Jeg håber jeg kan slutte i midten af tabellen, men nu må vi se.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #58: 10 Mar 2008, 00:10 »

Jeg vil også lige komme med mit Barca hold som er i starten af anden sæson..

Første sæson endte vi som nummer 2 efter et sygt Real sæson. Tabte til dem i Pokalfinalen samt røg ud i Semi i CL til Man U.

Så her til anden sæson er holdet forstærket kraftigt..

IND:
Pablo - Free fra Atl Madrid
Petri Pasanen - Free fra Werder Bremen
Filipe - Free fra Deportivo
Antonio Lopez - 150mio fra Atl Madrid
Raul Albiol - 150mio fra Valencia
Sergio Agüero - 430mio fra Atl Madrid
Jesus Navas - 122,5mio fra Sevilla
Sergio Canizares - 400k fra Valencia
Juan Manuel Mata - 47mio fra Valencia
Alberto Zapater - 75mio fra Zaragoza(Hentet i første sæson)

UD:
Edmilson - Free til Mallorca
Albert Jorquera - Free Transfer
Lilian Thuram - Free Transfer
Sylvinho - Free Transfer
Eidur Gudjohnsen - 28mio til Atl Madrid
Oleguer - 25mio til Racing

Så nu er holdet klar til at tage La Liga og Europa med storm....

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 10 Mar 2008, 19:04 »

Synes det er cool med denne blog light... Det kunne være at jeg skulle skrive om mit FCK mandskab her, mens jeg blogger om AGF Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010