home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blog light - for de dovne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Blog light - for de dovne  (Læst 156122 gange)
zalle
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #15: 20 Dec 2007, 15:00 »

Jeg startede et spil med fremad amager i 2 div øst, og den første sæson blev min bedste som træner i fm hidtil.. hold nu fast.. ud af 30 kampe vandt jeg 24, 4 uafgjort og 2 tabte. jeg tog en klar 1 plads med 76 point og 26 point ned til nr 2. men trods det endte jeg med et kæmpe underskud på 3,7 mil. min anden sæson i 1 division som jeg er i gang med nu ligger jeg nr. 6 efter 5 kampe
Logged

FM er ikke et spil... det er en livsstil

Gungner
Gæst
 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #16: 20 Dec 2007, 17:48 »

Startede et spil med Newcastle, fik gjort nogle fornuftige indkøb men første sæson endte mildest talt i fiasko.
Købte bl.a. Nihat af Villareal (Køb ham!), Premier League topscorer med 32 nål!
En 7.plads i ligaen, røg ud i FA Cuppen første kamp. Dog vandt jeg Carling Cuppen, så Europæisk fodbold var sikret.
Anden sæson blev lidt bedre. En 5 plads, endnu en Carling Cup, besejret i FA cuppens første kamp og en Semi-finale plads i UEFA Cuppen, der endte med nederlag til Man City 
Men til den tid havde både spillere og fans mistet tilliden til mig, og jeg besluttede mig at kigge lidt på nye klubber.
Jeg søgte jobbet i Liverpool, og fik så et ultimatum af bestyrelsen! Sig op og behold dit rygte eller bliv fyret! Jeg valgte ikke at sige op. Heldigvis tilbød Liverpool mig jobbet, og ved starten af sæson 3 var jeg Liverpool manager.
De sluttede foregående sæson som nummer 8, så overhovedet ingen europæisk bold til dem!
Nå, men jeg købte ind for 500 mio kroner (bl.a Nihat!), og er nu i midten af sæsonen på første pladsen i ligaen!
Det var lidt om mit spil
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #17: 20 Dec 2007, 18:12 »

Jeg har spillet en havl sæson med atletico madrid og fører liganen, og har vundet alle mine kampe borset fra 4. Jeg har købt Martins og han bomber for sygt... Han har scoret 21 mål i 20 kampe...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #18: 20 Dec 2007, 18:15 »

Fed tråd Smiley.
Min bedste karierre som manager...
2 Managers.
Brian Laudrup 2007-2009
Rangers: Vinder af den skotske treble. Ottendedelsfinale i CL, hvor jeg røg ud til Manure med 4-2 nederlag samlet efter 2-2 på Ibrox og 0-2 på Old Tractor.

Villarreal: Fremragende start og lå i top 3 indtil april, hvor holdet fik gummiben også blev jeg kun nummer 5, kom så i semifinalen i UEFA Cup, hvor jeg røg ud til Betis, så fik jeg en dårlig start og så stoppede Brian Laudrup, sin manager karierre i Oktober 2009.

Zinedine Zidane 2009-?
Frankrig: Jeg oprettede Zidane som manager for Frankrigs landshold, dem førte jeg til VM sejr, og nu har holdet ganske overlegent kvalificeret sig til EM 2012.
Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #19: 20 Dec 2007, 20:14 »

Forsøger på en lidt anderledes måde med en blog: http://flipperen.dk/UNITED/uni.html

Den er langt fra færdig, men er det helt ved siden af? Smiley
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #20: 20 Dec 2007, 20:39 »

personligt så gider jeg ikke kigge ind på en side for at læse. Har det fint med at læse her, og synes ikke det er meget anderledes ved du har den derinde.

synes dog det er fedt at du er så langt!

Desuden har der før været lavet med hjemmesiden af Sommer mener jeg. Cambridge mener jeg den omhandlede!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #21: 20 Dec 2007, 20:48 »

JS opdater dafuges Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #22: 21 Dec 2007, 19:07 »

Real Sociedad :

Jeg startede med Real Sociedad, da jeg ville have en udfordring både sportsligt og økonomisk. Sportsligt var det dog ikke den store udfordring, da det gik over alt forventning i både Segunda Division og ikke mindst i Copa del Rey.
  Vi vandt sikkert liga BBVA med 94 point for 42 kampe, 28 sejre, 10 uafgjorte & kun 4 nederlag samt en målscore på 73-32. De nærmeste forfølgere var Celta Vigo & Cadiz som sluttede med henholdsvis 76 & 74 point. C.V. valgte endda at fyre træneren, selvom han fik holdet tilbage i det fine selskab. I mit år i klubben tjente vi faktisk penge og jeg forlod en klub, som var i økonomisk bedring.

Morten Skoubu spillede i øvrigt 25 kampe med 12 mål og 5 oplæg.

Spillere ind: Dehu.
 På leje: Leto, Veigneau, Bueno & M. Laudrup
Spillere ud: Martínez, Ximun, Kintana, Manu Garcia, Errasti, Vaughan & Gabilondo.
 På leje: Agirretxe

Vejen til pokalsucces:
2. runde: R.S. – Salamanca 0-0 (3-1 på straffe)
 3. runde: Cadiz – R.S. 0-3
4. runde: Deportivo de La Coruna – R.S. 0-1 & R.S. –Deportivo de La Coruna 2-0
5. runde: Recreativo - R.S. 0-2 & R.S. Recreativo 0-0
Kvart-finale: R.S. – Barcelona 0-0 & Barcelona R.S. 0-1
Semi-finale: 2 gange 0-0 mod Atlético Madrid, hvorefter vi vandt 2-0 på straffe.

Finalen:

Valencia i en 4-1-3-2:
                           
                          Villa - Morientes
                     Edu – Mata - Fernandes
                             Helguera
             Moretti – Marchena – Caneira – Alexis
                             Hildebrand

Real Sociedad I 4-2-3-1:
                      Debibasic
           Gari – Stevanovic – Prieto
              Aranburu – Garitano
    Castillo – Lopez – Ansotegi – González
                         Bravo

Finalen skulle spilles på mægtige Santiago Bernabeu mod La Ligas nr. 6 fra Valencia. Valencia var kæmpefavorit før kampen, men vi troede på det. Moralen var høj i truppen til trods for 2 uafgjorte kampe i ligaen og vi sad også på kampen fra start. Alligevel var det os der kom bagud efter 40 minutter da Miguel servede en ”sukkerball” for fødderne af David Villa, som klaskede den igen bag en Claudio Bravo, som vogtede målet for en skadet Asier Riesgo.  Vi gik til pausen ufortjent nede med 1-0 til et hold, som på papiret var langt bedre end os og drengene fik at vide at de bare manglede et mål.

Selvom vi spillede videre ramte vi enten opligger eller Hildebrand indtil vi rundende en time. Villa modtog en ufarlig bold – satte 3 Sociedad-spillere af og hamrede til lidt udenfor feltet til 2-0. Men det var en stærkt gennembrud af Valencia og en fantastisk mål af Villa.

Vi kæmper dog videre og da Gari stjæler bolden fra Fernandes og sender den videre til indskiftede Larrea, som er helt alene med Hildebrand kan reducere til 1-2 med bare 9 minutter igen. 3 minutter senere Gari som stjæler bolden, men denne gang kører alene mod mål og men brænder på Hildebrand. Riposten ender hos stjernespilleren Xabi Prieto , som kanonerer bolden inden til 2-2 og mens jeg danser rundt på sidelinjen. Et mål mere og vi er pokalmestre. Dog kommer der ikke flere hverken i den ordinære spilletid og heller ikke i forlænget spilletid. Vi skal ud straffe, som vi dog har overlevet før. ”Barnemad”, tænker jeg da jeg vælger mine 5 skytter.

Valencia starter med kampens nok bedste spiller, den dobbelte målscorer David Villa, som skyder lige på Bravo.

Xabi Prieto går frem. Han plejer at være sikker, men knægten virker nervøs. Det skyldes uden tvivl interessen fra klubber som Werder Bremen, Barcelona & ikke mindst Valencia. Han tager en dyb indånding og hamrer bolden mod ud mod venstre stolpe. Den kan ikke sidde længere ude, men det er lige gyldigt da Hildebrand er gået mod højre; 1-0!!

Zigic er anden sparker. Han fik de sidste 11 minutter og var mildest talt ringe. Desværre scorede han sikkert til 1-1.

Vores anden sparker, var Larrea. En spiller, som ikke fik mange kampe i denne sæson, men da han havde scoret vores første mål skulle hans selvtillid bruges. Han træder i bolden og skyder direkte på Hildebrand, som redder konkurrencens svageste spark.

Efter vores brændte spark træder Juan Manuel Mata selvsikkert op. Men Igen er Bravo ophavsmand for en superredning; vi lever endnu.

Lejesvenden Debibasic får chancen og scorer lidt heldigt til 2-1.

Så er det Edu’s tur, men igen lige på Bravo. Han har nu reddet 3 ud af 4 spark. Fantastisk præstation af vores reservekeeper.

Forsvarsspilleren Mikel Labaka fik de sidste 17 minutter på banen og han får også kampens sidste spark. Skal Valencia have et spark mere eller skal Real Sociedads underdogs være sæsonens største overraskelse. Han går stille op mod pletten. Han sveder nervøst og han kigger bange rundt på stadion. Han ser de heppende fans og smiler selvsikkert. Han ligger bolden til rette og træder et par skridt bagud. ”Det er min chance” siger han for sig selv; mens han går frem mod bolden. Bolden rammes perfekt gå flyver hårdt ud mod højre stolpe..

 Jeg holder vejret, da Hildebrand bevæger sig samme vej. I et splitsekund er jeg væk, men da vores medrejsende fans brøler af glæde fælder jeg en tåre. Vi har lige slået et af Spaniens bedste mandskaber 3-1 i Copa del Rey-finalen. Det er stort det her. Jeg smider jakken og stormer ned mod Labaka. Da jeg når der ned ligger han nederst i bunken, men ved siden af står kaptajn Prieto. Vi omfavner hinanden af glæde og jeg bliver overfaldet af de andre spillere.

Efter kampen er der gang i rygtebørsen, hvor jeg nævnes i forbindelse med mestrene fra Sevilla, Werder Bremen & selveste Manchester United. Jeg er selvfølgelig beæret men det er ikke det jeg tænker på nu. Udover de klubber har jeg afvist jobtilbud fra Levante, Mallorca & Cadiz.

Ved et tilfælde opdager jeg, at Sir Alex Ferguson har trukket sig fra jobbet i United efter en sæson, som bød på en bronzemedalje samt en tabt FA-cup finale.
Jeg søgte jobbet og fik det. Jeg forlod Real Sociedad, som et hold på vej ud af økonomisk kaos og tilbage hvor de hører til. Jeg er selvfølgelig ærgerlig over at forlade holdet nu, hvor det gælder overlevelse og UEFA-cup bold, men man siger ikke nej til Manchester United.

Status for Real Sociedad efter mit exit:
La Liga 6 kampe, 1 sejr, 2 uafgjorte og 3 nederlag; altså 5 point og en foreløbig 15. Plads.
Dog har holdet vundet den spanske supercup med samlet 3-1 over Sevilla og så har de spillet sig i UEFA-cup gruppespillet med 2-1 over Salzburg. Deres gruppe består af Benfica, Rapid, Grasshopper & Frankfurt; En gruppe de bør gå videre fra.

Manchester United:
Premier League; 8 kampe, 7 sejre og 1 uafgjort; altså 22 point på førstepladsen med 3 point til Manchester City og så har jeg en kamp i baghånden.
League cuppen: Danny Webber scorede kampens eneste mål, da vi tabte ufortjent på ”The Valley” til Charlton. Vi vadede i chancer som bare ikke ville ind.
CL: Vi vandt samlet 4-2 over Salzburg i 3.runde og vi kom i gruppe med Fiorentina, Feyenoord & Sevilla. Vi tabte 1-1 mod Fiorentia i Firenze, mens vi vandt en alt for lille 3-0 sejr hjemme over et tamt Feyenoord-hold, som havde 2 skud på mål gennem hele kampen. Begge var dog langt forbi van der Saar’s mål.

Spillere ind: Fabio, Rafael, Lulinha, Juárez (leje), Daniel Alves, Mezenga, Wijnaldum, Kanouté, Sidnei og ikke mindst Palombo.
Spillere ud: Carrick, Saha, Shawcross, Heaton, Eikrem & Adam Eckersly.
Følgende spillere er blevet lejet ud: Brandy, Fagan, Chester, Hewson, Eagles, Fangzhou, Mezenga, Wijnaldum, Bardsley, K. Lee, M. Lee, Simpson & Gibson.

Målet for første sæson er at komme tilbage på toppen af Premier League samt at nå mindst semifinalen i alle cupturneringer.

Jeg er først lige startet med United og derfor skriver jeg ikke mere end det. Hvis der er noget, som I gerne vil have uddybet spørger i bare.

GP over & out..

EDIT: Vandt 2-0 over City og er nu 6 point foran dem & nu venter Arsenal på udebane..
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #23: 21 Dec 2007, 19:08 »

Skulle jeg have delt den i 2??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #24: 19 Jan 2008, 01:50 »

Liverpool FC - JS' challenge!

Køb: Brandimir Kostanidov (Hearts), Sinan Bolat (Genk), Jesper Jensen (SønderjyskE), Marc Valiente (Barcelona), Seyfo Soley (Klubløs)

Lejede spillere: David Wheater (M'boro), David Edgar (Newcastle - sendt hjem igen), Richard Duffy (Portsmouth), Danny Haynes (Ipswich - dog kun fo 3 mdr. Doh!), Charlie Adam (Rangers), Scott Golbourne (Reading), Martin Harnik (Werder Bremen), Alberto Bueno (Real Madrid), Rubén Oliviera (Juventus)

Solgte: Craig Lindfeld (Port Vale), Raymond Putterill (Bradford), Jordy Brouwder (Bradford), Ryan Flynn (Scunthorpe)

Udlejede: -

Resultater hidtil:
Liverpool 3-0 K'lautern - Træningskamp
Liverpool 1-1 Genk - Træningskamp
Finn Harps 1-1 Liverpool - Træningskamp

Bournemouth 3-1 Liverpool - League 1

Accrington 0-3 Liverpool - Ligacup 1. runde

Liverpool 4-0 Oldham - League 1
Southend 1-1 Liverpool - League 1

Liverpool 3-1 Derby - Ligacup 2. runde

Liverpool 0-1 Carlisle - League 1
Liverpool 5-1 Cheltenham - League 1
Bristol Rovers 0-4 Liverpool - League 1
Doncaster 0-2 Liverpool - League 1

Liverpool 0-1 Aston Villa - Ligacup 3. runde

Liverpool 1-1 Walsall - League 1
Crewe 1-4 Liverpool - League 1
Swansea 2-2 Liverpool - League 1

En noget blandt start.. Ubeslutsom

Morten Skoubu

Skoubo* Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #25: 19 Jan 2008, 09:44 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

smb
Gæst
 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #26: 19 Jan 2008, 14:02 »

Roma

Har et spil kørende hvor jeg er igang med min 3. sæson i den italienske klub Roma  Thumbs Up
Synes selv det går rimelig godt.

I første sæson blev det til:

Vinder af Italienske supercup
Vinder af Italienske Pokal Tunering
Vinder af Champions League
Nummer 4 i serie A

I anden sæson blev det til:

Nummer 2 i Italienske super cup
Vinder af Italienske Pokal Tunering
Nummer 2 i Champions League
Nummer 2 i serie A

Er kun lige gået igang med tredje sæson men ligger pt. nummer 1  Thumbs Up


mit hold ser sådan her ud:

Start opstilling:

                            Doni
          Cicinho   Mexes  Garay  Bale
                   
                     Aquilani   R.Faty

       Belluschi   Matias Fernandez  G. Dos Santos

                          J. Briand


På bænken har jeg:

G. Curci
H. Nordtveit
A. Rosi
Aquino
Juan
S. Cazorla
F. Totti
M. Andreolli
M. Cassetti

Inter har vundet serie A 2 år i træk nu, men nu ligger de nederst i ligaen, så tror jeg kan slå dem i år Thumbs Up
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #27: 19 Jan 2008, 14:05 »

Utroligt at du stadigvæk kan holde på Mexes
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

smb
Gæst
 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #28: 19 Jan 2008, 14:28 »

hehe Wink han er stort set hele tiden eftertragtet af storklubber som barca og real madrid, men de byder aldrig på ham  crazy
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #29: 19 Jan 2008, 18:40 »

jeg har fundet en genial spiller ved navn Joris van Rooijen der bomber vildt for mit psv hold

i første sæson vandt jeg alt undtagen gatoroda cup
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010