home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blog light - for de dovne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Blog light - for de dovne  (Læst 156629 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Blog light - for de dovne
« : 05 Nov 2007, 15:57 »

Som i 2007-versionen syntes jeg da lige vi skulle have en tråd for dem, der ikke gider skrive en blog, men gerne vil fortælle om sit spil. Godt nok har jeg ikke købt FM 2008 selv, men kunne da være spændende, at høre om, hvordan det går for jer andre.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #1: 05 Nov 2007, 15:59 »

Klasse! Havde selv tænkt mig at oprette tråden, hvis den ikke kom, men her har vi den, og det er super.

Jeg vil bruge tråden, når jeg spiller et spil, som jeg ikke vælger at skrive en blog om.
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #2: 05 Nov 2007, 16:03 »

Så vil jeg da starte  Thumbs Up

Jeg er i slutningen af min første sæson som Wigan manager. og overraskene ligger jeg i top 8.
Det kører godt for mig og der er rygter om jeg skal tilbydes en kontrakt fra man utd.
Har vundet Liga cuppen så er godt tilfreds med min første sæson  Hævet Øjenbryn
Logged

YNWA <3

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #3: 06 Nov 2007, 09:24 »

Som nævnt har jeg ikke FM 08, men jeg tror næppe folk er specielt interesserede i at kigge i 07-trådene mere så jeg poster bare her.

Jeg har netop fuldendt min første sæson med Athletic Bilbao og det er gået ganske fremragende. Jeg endte som nr. 6 med 18 sejre, 10 uafgjorte og 10 nederlag. Jeg var seedet til en 11. plads så kvalifikation til Europa må siges ikke at være helt dårligt. Det er da heller ikke let når man blot må købe baskere.

En enkelt spiller har jeg tilføjet truppen: Íñigo Díaz de Cerio - 22 årig angriber, der efter blot 5 ligakampe utroligt nok sikrede sig en plads på årets hold i La Liga.
Lige nu jagter jeg en offensiv midtbanespiller ved navn Gorka Larrea.



Holdet ser således ud:

Fernando Llorente        Aritz Aduriz

Francisco Javier Yeste
Igor Gabilondo                                                  David López
Pablo Orbaiz

Javier Casas      Fernando Amorebieta      Carlos Gurpegi      Andoni Iraola

Daniel Aranzubia
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #4: 06 Nov 2007, 21:42 »

Fed tråd, jeg er i første sæson, starter forfra hele tiden :S, med Brøndby og ligger pt på en 6 plads, sys det er meget svære end 07, har brugt en del penge på spiller som sychev og Michael Jacobsen og har solgt Retov til Barca og Katongo til Man City med en samlet indtjening på 50 mill dkk... på mål har jeg så Stephen Andersen... Forsvar er, Spellman - Per Nielsen - Gislason - Jacobsen... Midtbane er Mikkelsen - Holmén - Rasmussen og Ericsson som offensiv midt... Angreb er Duncan - Sychev... så har jeg hentet Mads Thomsen fra Lyngby og David Williams som første reserve til angrebet, rytter og howard til forsvaret og Lorentzen og Peguero til midtbane og Theis Rasmussen til målet...
Taber få kampe, men spiller mange uafgjort, har lidt prob. med forsvaret... Har et okay overskud (5 mill) og min største bedrift er nok en 6-3 sejr over FCK, men de stilled også med deres 4 målmand...
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #5: 11 Nov 2007, 00:08 »


Så sluttede første sæson i blue square north, hvor holdet på forhånd var spået en placering som nummer 20, og dermed nedrykning efter bare ét år i blue square north. Og det så bestemt ud til, at medierne skulle få ret, da King's Lynn efter ti kampe var placeret sidst og uden point, og med en målscore på 11-38. En skidt start for den nye træner.

Det gav dog bonus, da klubben hentede Leigh Mills, Kris Renton og ikke mindst Chris Brown ind. Specielt Mills og Brown skulle hurtig vise sig at få en afgørende betydning for holdets præstationer. Se SS af begge senere.

I turneringens sidste 32 kampe fik King's Lynn hele 19 sejre - 5 uafgjort - 8 nederlag. En virkelig flot præstation af oprykkerholdet, der dermed fik spillet sig op som nummer 9 i rækken, hvilket må give håb om oprykning i næste sæson, hvor holdet dog er uden de tre lejede spillere, og derfor forventes det at der hentes nye spillere på leje til næste sæson. Af klubbens egne spillere slog specielt unge Jordan Clarke og Dean Mason igennem.

Stillingen


Chris Brown


Brown sæsonens bedste blue square north player


Største sejr

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #6: 11 Nov 2007, 00:09 »

Så fandt du den
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #7: 12 Nov 2007, 00:52 »


Enden er nået på anden sæson i King's Lynn, og den var succesfuld set på bestyrelsens mål før sæsonen. Efter vi i sidste sæson sluttede som nummer 9 efter en flot slutspurt ikke mindst takket være Chris Brown, så var håbet i år oprykning - i hvert fald ifølge træneren. Bestyrelsen i klubben håbede bare på en placering i den bedste halvdel.

The Linnets viste sæsonen igennem flot spil, men smed for mange point mod bundholdene, og måtte derfor tage til takke med en andenplads, da sæsonens 42 kampe var spillet. Det betød også at holdet skulle ud i Playoff, hvor man i semifinalen skulle møde Droylsden, som man nogle uger forinden havde slået 4-1 på Walks Stadium. Men denne gang ville udeholdet det anderledes, og med en overraskende sejr på 2-0 sikrede Droylsden sig et godt udgangspunkt.

Returkampen var Johns kamp nummer 100 i spidsen for King's Lynn, men trods en god indsats, så lykkedes det kun at få 4-4, og dermed var drømmen om oprykning igen kikset for The Linnets! Efter sæsonen var slut forlængede klubben og John deres samarbejde med to år, så det nu løber til slutningen på sæsonen 2011/12.

Er tredje gang lykkens gang for King's Lynn og John Petersen?? Kun fremtiden vil vise det!





King's Lynn - første sæson
King's Lynn - anden sæson
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #8: 12 Nov 2007, 01:06 »

Pænt sygt at du på 24 har spillet en sæson der ville tage normale mennesker og mig mindst 24 spilles tid

Men surt at det misslykkeds til sidst - men er det virkeligt så nemt at komme op i rækkerne i bunder? altså bare leje 4-5 gode og så er du med i toppen?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #9: 14 Nov 2007, 19:34 »

Lyngby -> Schalke 04 -> Atlético Madrid..

     Jeg startede op med Lyngby. Målet var lige til - OVERLEVELSE! Vi tog alt og alle med storm inklusiv, da vi i første sæson nuppede SAS-ligaen foran FCK og FCM med henholdsvis 4 og 6 points forspring. Dog blev det først afgjort i 31. spillerunde, hvor FCM lammetævede FCK fortjent 5-1 i Parken, mens vi vandt 4-1 over Horsens.
     Udover det vandt vi Pokalen helt fortjent efter min mening med 1-0 over FCK. Lasse Rise blev enlig målscorer efter 8 minutter i kamp som var fattig på chancer og hvor vi sad på bold-besiddelse mod FCK (58-42%).

Status 07/08 med Lyngby: "The Double"
Bedste spillere: Simon Kjær, Andreas Bjelland, Kim Aabech, Jesper Håkonssen Christian Holst, & Rune Pedersen.



     Da sæsonen var færdig var der masser af muligheder for lille mig: Liverpool, AC Milan, Sevilla, HSV og Real Madrid var mange, da de hold som var interesseret. Dog blev det danskeklubben Schalke 04, der løb med min eftertragtede underskrift.


     Gennem hele Schalke forløbet var der problemmer med bestyrelsen, som ikke troede en skid på mig. Alt hvad jeg fortog mig blev kritiseret selvom jeg hev resultaterne. Efter bare 2 måneder i Schalke var jeg ved at kyle ccomputeren ud af vinduet
og knække cd'en, selvom jeg lå på en respektabel 4. plads og var ved at kvalificere mig til gruppespillet i UEFA-cuppen.

     Spillere som Grohe, S. Kjær, Nordveit, Mezenga & Alcides(leje) blev hentet ind for at tilfredstille de sure fans og den sure bestyrelse. Ikke engang en Valeri Bojinov på en lejeaftale var nok. Men jeg kæmpede videre. Løvenkrands, Kobiasvilli, Neuer og Bordon samt Kuranyi holdt niveauet og sikrede det første mesterskab i 51 år.

     Fansene begyndte dog at "elske" mig, da vi slog PSG med 3-2 i UEFA-cup-finalen. 2 trofæer og stadig ikke nogen kontraktforlængelse . Med 6 runder tilbage i Bundesligaen sikrede jeg mig David Okondor på fri transfer for første gang i min Schalke-karriere var der lidt ros til mig. Alligevel var jeg fastbesluttet på at jeg var færdig i Schalke. Selvom jeg holdet spillede godt var det bare ikke nok. Bestyrelsens mangelende tillid, dårlig økonomi samt en ringe ungdomsafdeling fik mig til at søge væk.

Status 08/09 med Schalke 04: Vinder af BundesLigaen og UEFA-cuppen.
Bedste spillere: Simon Kjær, Nordveit, Bordon, Løvenkrands, Kobiasvilli, Kuranyi og Neuer.


     
     Jeg søgte job i England, Italien, Hollland, Spanien og endda tilbage i DK. Klubben, der valgte mig var Atléctico Madrid, som lå på 13. pladsen med en kamp igen - en kamp som vi vandt på udebane med 5-3 og nuppede 12. pladsen. Ingen EUROPA til mig, men who cares.. Klubben tror på mig og jeg har en lovende trup og efter 6 kampe ligger vi nummer 2 med 4 sejre, 2 nederlag og en målscore på 18-9.

     Bestyrelse ser ud til at kan lide mig. Det skyldes måske at jeg har fået styre på den dårlige økonomi og at spillere som Nuri Sahin, John Arne Riise, Alcides og Curro Torres er kommet til - på FRI transfer Thumbs Up
Ellers er truppen næsten den samme; Dog har de solgt Sergio Aguero Græder - men de har da hentet Ochoa Wink

Status for 09/10: 2. plads efter 6 kampe
Største stjerner: Ochoa, Reyes, Alcides, Raul & Luis Garcia, Ben-Haim, de Jong, Sahin, Simao & J.A. Riise
.



SS af John Arne: [/b]




Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #10: 14 Nov 2007, 19:41 »

Spændende JimmyGP - lækker updatering her i blog light Smiley håber du bliver ved med det!

JohnSpurs - Ærgeligt at du ikke nåede det de to første sæsoner, men tror på oprykning i 3. Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #11: 14 Nov 2007, 19:41 »

Lyngby -> Schalke 04 -> Atlético Madrid..



Super Update ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #12: 14 Nov 2007, 19:47 »

Spændende JimmyGP - lækker updatering her i blog light Smiley håber du bliver ved med det!
JohnSpurs - Ærgeligt at du ikke nåede det de to første sæsoner, men tror på oprykning i 3. Opstemt

Det kunne godt tænkes.. Jeg har desværre ikke tid til at lave en hel blog - så jeg må nøjes med med Light-udgaven.. Glad for at du kunne lide det.. Andre kommentare, SS eller lignede??
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #13: 20 Nov 2007, 01:58 »

Tråden er gået lidt død så jeg kickstarter den lige igen med min største triumf med Atlético Madrid.
Jeg blev nr. 3 i første sæson med 78 point. Det samme blev jeg i 2. - denne gang med 76 point, men til gengæld opnåede jeg succes i en anden turnering.

Min trup når den var stærkest bestod af Leo Franco, Mariano Pernía, Fabiano Eller, Pablo Ibáñez, Cristian Zaccardo, Niko Kranjcar, Raul García, Alberto Zapater, Maxi Rodriguez, Diego Forlán og Sergio Agüero.
Købte da også Nikola Zigic i vinterpausen og han skulle vise sig at få afgørende betydning, da Agüero blev langtidsskadet.

I gruppespillet klarede vi os videre efter tæt kamp med Lyon og Juventus. Vi kom dog videre som etter efter en 4-0 sejr over Olympiakos i sidste runde. Fra ottendedelsfinalen ser resultaterne således ud:

1-2 Ajax - Atlético
3-3 Atlético - Ajax
Samlet: 5-4 sejr.

1-0 Atlético - Barca
0-1 Barca - Atlético
Samlet: 2-0 sejr.

3-2 Porto - Atlético
3-1 Atlético - Porto
Samlet: 5-4 sejr.

(FINALEN)
1-3 Man Utd - Atlético

Vi var ude med nøglespillere som Rodríguez og Agüero til finalen, men Zigic viste klasse og nettede to gange i 2. halvleg. United fik reduceret, men til slut scorede Ronaldo i eget net og vi vandt Champions League - ganske fortjent synes jeg Opstemt



Statistik for sæsonen overordnet

Mål:
1. Forlán, 27
1. Agüero, 27
3. Zigic, 17
4. Kranjcar, 12
5. García, 6

Assists:
1. Kranjcar, 19
2. Simão, 17
3. García, 11
4. Forlán, 8
4. Zapater, 8

Snit:
1. Zigic, 7.73
2. Kranjcar, 7.58
3. Zé Castro, 7.52
4. Agüero, 7.42
5. Pablo, 7.40
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 02:02 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #14: 22 Nov 2007, 00:57 »

Går stadig formidabelt i Atlético her i min 3. sæson. Sådan ser det ud:

Holdet
Carlos Idriss Kameni
Antonio López
Cristian Zaccardo
Aythami
Pablo Ibáñez
Niko Kranjcar
Maxi Rodríguez
Raul García
Alberto Zapater
Sergio Agüero
Nikola Zigic
-
Mauro Zárate
Diego Forlán
Peter Luccin
Fabiano Eller
Zé Castro
Simão
Mariano Pernía
Maniche
Braulio
Ángel Bernabé

De markerede spillere er dem, der har klaret sig flottest.



La Liga

Her ligger vi nr. 1 efter 17 kampe. Stillingen:

1. Atlético, 37
2. Real Madrid, 35
3. Barcelona, 34
4. Valencia, 33
5. Real Betis, 31



Champions League

Slutstillingen i min gruppe:

1. Atlético, 16
2. Dinamo Kiev, 9
-
3. Galatasaray, 4
4. AS Roma, 3



Jeg har i øvrigt tabt i UEFA Super Cup finalen, men vundet Klub-VM overbevisende Smiley Jeg er stadig med i Copa Del Rey. Topscorerlisten for mit hold:

1. Sergio Agüero, 16
2. Nikola Zigic, 12
3. Mauro Zárate, 12
4. Niko Kranjcar, 3
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010