home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 222944 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #855: 22 Aug 2008, 09:37 »

Hvilket? at vi ikke får Sheva tilbage? eller at Nestas comeback har lange udsigter? Personligt så jeg da gerne Sheva i Milan trøjen igen, men på den anden side, så er det som sagt ikke lige den position vi mangler spillere til, og desuden ville jeg nok også være lidt bange for at blive skuffet, han kan jo aldrig leve op til sit første ophold i klubben. Og så har jeg det egentlig lidt sådan, at det nok er bedst bare at lade en legende vedblive at være en legende, huske ham for de fantastiske sæsoner han havde i klubben, og så vente med at se ham tilbage i Milan trøjen, til det bliver tid til en testemonial kamp, når han stopper karrieren, frem for at lade legenden blegne på grund af et middelmådigt karriereefterår.

Er det derimod Nestas skade du mener er sørgelig, så kan jeg kun være enig, det er absolut ikke ham vi bedst kan undvære.

Jeg beundrer begge spillere meget, faktisk er lige netop de to, hvis ikke Nesta er nr. 2 efter Sheva er han hvert fald i top 5. Jeg har, lige siden jeg så Sheva for Milan, kan ikke lige huske den specifikke kamp, beundret ham. Han har været mit idol og min "gud" i mange år. Er virkelig fan af ham(!) Hans løb på banen, deltagen i spillet, ryk i dybden, evner på egen hånd, mange mål, FLOTTE mål og generelt hans måde at spille på som angriber, minder lidt om mig selv (uden at være selvglad, da det er spilleMÅDEN jeg snakker om). Og ja, Nesta? Speaks for himself, manden er jo genial i forsvaret. Jeg er selv meget dygtig til at læse angribernes træk og jeg spiller igen, lidt på samme måde i forsvaret som Nesta gør, han er, imo, virkelig god i luften, til at læse spillet, ret hurtig efter de første meter, genial til at time sine tacklinger, kan bruge sin fysik og igen imo, en komplet forsvarsspiller..

Så jeg er sku trist mht. begge nyheder.

- Og ja, MEGET vigtig for vores forsvar. En midterforsvar og en målmand er hvad vi mangler. Kom igang Galliani.
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #856: 22 Aug 2008, 11:16 »

Jamen, så er vi meget enige, jeg ser dog stadig helst, at man holder fingrene fra Sheva, da jeg synes det ville være synd, hvis hans tidligere præstationer i Milan blev overskygget af et par middelmådige sæsoner nu. Det er på tide, at lade de unge spillere spille sig til legendestatus i klubben, Pato er jo allerede godt på vej, Paloschi kunne også blive stor, hvis hans udvikling fortsætter. Sheva var et stort kapitel i Milans historie, men det er også et overstået kapitel.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #857: 22 Aug 2008, 13:02 »

Jamen, så er vi meget enige, jeg ser dog stadig helst, at man holder fingrene fra Sheva, da jeg synes det ville være synd, hvis hans tidligere præstationer i Milan blev overskygget af et par middelmådige sæsoner nu. Det er på tide, at lade de unge spillere spille sig til legendestatus i klubben, Pato er jo allerede godt på vej, Paloschi kunne også blive stor, hvis hans udvikling fortsætter. Sheva var et stort kapitel i Milans historie, men det er også et overstået kapitel.

Jeg kan da godt følge dig, jeg har det bare sådan lidt, også fordi jeg er så stor fan af ham, men også fordi, at jeg ikke synes han "blev færdig" med Milan? er det bare mig.. Blev faktisk ret såret/skuffet/ked af det/sur/gal af at han skiftede. Lige før læste jeg et goal blad hvor han fortalte om sin kærlighed til Milan og hvor meget han glædede sig til at vinde alt med os, men så skifter han. Totalt "vend på en tallerken" effekt Huh fandme noget pis, og har bare stadig svært ved at fatte, at han nok ikke vender tilbage..  Ubeslutsom Forlegen
Logged

It's all, part of the plan.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #858: 22 Aug 2008, 14:17 »

Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #859: 23 Aug 2008, 22:51 »

Ifølge Bold.dk er der kun et lægetjek tilbage i en handel med Sheva.

Hvis han kan finde tilbage til sit gamle niveau på holdet, så er han mere end velkommen. Om ikke andet for breddens skyld!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #860: 23 Aug 2008, 23:26 »

Jeg synes alle veteranerne kommer til Milan... Men det er jo fint, så kan de finde en klub for sig selv Opstemt
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #861: 23 Aug 2008, 23:31 »

Jeg synes alle veteranerne kommer til Milan... Men det er jo fint, så kan de finde en klub for sig selv Opstemt

Veteran Huh
 man er da ikke Vetaran som 31 årig det er oppe omkring de 36 man blir det
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #862: 24 Aug 2008, 13:16 »

Jeg synes alle veteranerne kommer til Milan... Men det er jo fint, så kan de finde en klub for sig selv Opstemt

Hvem hentyder du til, ud over Sheva og Zambrotta? som har rundet de magiske 30, hvor FM gamere har en tendens til at kalde fodboldspillere for gamle. Ud over de to har vi hentet, en 18-årig, en 20-årig, en 24-årig, en 25-årig, en 26-årig og en 28-årig... Hvis Zambrotta holder lige så længe som de seneste mange backs vi har haft i truppen, så er der mange år tilbage i ham endnu, så veteran kan han vel næppe kaldes endnu, og det samme gør sig vel egentlig gældende om Sheva, selvom jeg tvivler lidt mere på, at han kan holde den kørende lige så længe som Pippo.

Dertil skal så måske også lige nævnes, at vi i pausen har udlejet to 22-årige og en 31-årig, skaffet os af med en 26-årig, en 31-årig, en 32-årig, en 34-årig, en 37-årig, en 38-årig og en 39-årig. Og eftersom et par ungdomsspillere også er rykket op på førsteholdet, er gennemsnitsalderen altså sænket drastisk.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #863: 24 Aug 2008, 23:09 »

Sheva, jeg er fandme også en glad mand. TAK <3 Kys
Logged

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #864: 24 Aug 2008, 23:48 »

Jeg er også glad, selvom jeg er spændt på, om han kan være faldet i niveau. Jeg håber og tror det bedste, for han var som bekendt en af europas mest farlige angribere. Lad ham endelig blive det igen  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #865: 24 Aug 2008, 23:55 »

Jeg er også glad, selvom jeg er spændt på, om han kan være faldet i niveau. Jeg håber og tror det bedste, for han var som bekendt en af europas mest farlige angribere. Lad ham endelig blive det igen  Thumbs Up

Ja før han tog afsted var han verdens næst bedste angriber kun over gået af Eto'o
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #866: 25 Aug 2008, 00:29 »

Eto'o?!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #867: 25 Aug 2008, 00:31 »

Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #868: 25 Aug 2008, 01:11 »

Ja  Grin

Det er første de sidste to år, at han har vist effektivitet. Inden da var han voldsomt uskarp, men han arbejdede tilgengæld mere for det og forsvandt ikke bare i de store kampe.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #869: 25 Aug 2008, 16:06 »

Senderos hentet på en lejeaftale, og i tapte til Elche tror jeg det var. Ikke helt det store indkøb, og ikke det bedste rusultat at tape 2-0 til Elche ( tror jeg) og ja, jeg ved godt det er en venskabskamp.
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010