home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223361 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #825: 11 Aug 2008, 17:17 »

de jagtede ham jo allesammen, så hvis ikke maldini havde nakket ham, havde det været en af de andre, vil jeg gætte på Wink men nu må vi jo se Smiley

haha Grin

Nix, forskellen på Maldini knægten, og de andre unger er, at Maldini har luret at det ikke nytter at løbe efter ham, så han spiller den lidt mere afventende, og tager ham så med en ren tackling fra siden. De andre unger kunne have rendt fra nu af og til deres ben blev lange nok til at følge med Seedorf, uden at tackle ham, Maldini viste en tidlig forståelse for spillet. Eller også var han bare heldig at komme ind i legen på det rigtige tidspunkt. Tacklingen er dog i særklasse for en knægt på den alder.

Men enig i, at det nok er lige tidligt nok at gøre ham til klublegende  Smiley
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #826: 11 Aug 2008, 22:23 »

Hvor mange børn på 7 år ser du lave sådan en ren tackling i en kamp? Havde du forventet at han havde tacklet Seedorf i jorden eller  Shockeret

nej? hvor har jeg sagt dét?Huh Huh men come on.

Man skal vist være mere end almindeligt optimistisk, hvis man mener at man kan udlede noget af sådan en video Wink


netop. og i hvert fald ikke til "stjernepotentiale", imo.
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #827: 11 Aug 2008, 22:27 »

Simic tilsyneladende solgt. Har aldrig haft den store fidus til ham, heller.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87611
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #828: 12 Aug 2008, 09:07 »

Ved ikke rigtig, synes Simic har været en god og loyal backup, han kunne spille to pladser i forsvaret, og har mig bekendt ikke brokket sig over ikke at være førstevalg.

Jeg kunne godt komme i tanker om et par stykker jeg hellere havde set solgt end lige netop Simic (Favalli, Emerson og Brocchi f.eks.). Men ok, skulle vi af med ham, var tidspunktet måske meget godt, hvis man ventede ret meget længere, ville man nok ikke få ret meget for ham, det ved jeg selvfølgelig heller ikke om man får nu, men han er trods alt Kroatisk landsholdsspiller, så lidt må han da have været værd.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #829: 12 Aug 2008, 09:25 »

Joe det da rigtigt, som backup var han vel iorden. Men nu ved jeg ikk om der er hold i det rygte om ham fra Chelsea, men det finder vi jo ud af snarligt.


Ljunberg (stav) rygtes også til os? Huh
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #830: 12 Aug 2008, 09:29 »

Joe det da rigtigt, som backup var han vel iorden. Men nu ved jeg ikk om der er hold i det rygte om ham fra Chelsea, men det finder vi jo ud af snarligt.


Ljunberg (stav) rygtes også til os? Huh

Selv med salget af Simic ser jeg ingen grund til at hente Ivanovic, vi har altså stadig andre alternativer i forsvaret.

Ljungberg skal bare holde sig langt væk, for det første er han vel kant, og dem bruger vi ikke, for det andet var han ingen succes i West Ham, så bliver han det nok heller ikke i Milan.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #831: 12 Aug 2008, 10:22 »

Selv med salget af Simic ser jeg ingen grund til at hente Ivanovic, vi har altså stadig andre alternativer i forsvaret.

Ljungberg skal bare holde sig langt væk, for det første er han vel kant, og dem bruger vi ikke, for det andet var han ingen succes i West Ham, så bliver han det nok heller ikke i Milan.

Næh og også nytteløst hvis Ancelotti ikke gider bruge ham.

Ljungberg håber jeg heller ikke kommer, men han bliver rygtet hertil som gardering for Kaká pga. hans skadesproblemer, men nej tak.
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #832: 12 Aug 2008, 10:40 »

Jeg kan ikke rigtig finde noget om de Ljungberg rygter nogen steder, kun at Fiorentina og nogle andre, unavngivne Italienske klubber skulle være interesseret.

Men kan også finde en dugfrisk nyhed, der fortæller, at han overvejer karrierestop, fordi han er træt af fodbold. Det sidste vi har brug for, er en krukke, der er træt af fodbold...
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #833: 12 Aug 2008, 10:45 »

Jeg kan ikke rigtig finde noget om de Ljungberg rygter nogen steder, kun at Fiorentina og nogle andre, unavngivne Italienske klubber skulle være interesseret.

Men kan også finde en dugfrisk nyhed, der fortæller, at han overvejer karrierestop, fordi han er træt af fodbold. Det sidste vi har brug for, er en krukke, der er træt af fodbold...

Lige her: http://www.onside.dk/node/13864  Wink

men ja, jeg har også læst det med at han tilsyneladende overvejer stop og at Fiorentina skulle være ind i billedet. vi behøver hvertfald ikke få ham Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #834: 12 Aug 2008, 10:47 »

Hvad skulle vi bruge ham til?!

Det ville kræve en ændring af hele vores spillestil (som det er nævnt tidligere) at tilpasse ham på holdet! Så skulle man køre med Ronaldinho på den ene fløj og Ljungberg på den anden. NEJ TAK!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #835: 12 Aug 2008, 11:07 »

Jeg kan heller ikke rigtig se hvordan han skulle kunne fungere som backup for Kaká, og hvor behovet overhovedet skulle være for endnu en backup for Kaká, dem har vi flere af, end vi længe har haft, i Ronaldinho, Seedorf, Cardaccio og måske endda Viudez (er stadig ikke helt klog på hvilke positioner han kan spille).

Ljungberg er jo ikke engang i nærheden af at være samme type som Kaká, og kvalitetsmæssigt når han hverken Kaká, eller nogen af alternativerne nævnt ovenfor, til sokkeholderne - det skulle da lige være de to nye, men dem er der til gengæld noget mere fremtid i, end en 31-årig Svensk wing, der blev vejet og fundet for let i West Ham...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #836: 12 Aug 2008, 11:16 »

Ljungberg skulle tage hjem til Sverige og nyde sit otium. Jeg tror ikke han mangler penge, så han behøver ikke flere topkontrakter. Han er jo en levende reklamesøjle i Sverige! Han er på plakater for alt muligt i Stockholm!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #837: 12 Aug 2008, 16:34 »

Det er super og se ronaldinho i OL.. Det er dejligt at han spilller så godt, nu hvor han kom til milan.
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #838: 13 Aug 2008, 20:09 »

Digão udlejet til Standard Liege
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87703

AC Milan har udlejet forsvarsspilleren Rodrigo Digao til belgiske Standard Liege på en etårig lejeaftale.
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #839: 13 Aug 2008, 20:13 »

Det er super og se ronaldinho i OL.. Det er dejligt at han spilller så godt, nu hvor han kom til milan.

Tror ikke du skal blive glad for hurtigt.... det jo nu engang ikke helt verdensstjerner han render og spiller imod.... mest blot talenter med enkelte undtagelser self.... men selvom jeg er Barcafan håber jeg at han atter engang blomstre op i milan
Logged

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010