home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223447 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #840: 13 Aug 2008, 21:58 »

Ja, så valgte man også at udleje Digao. Nu begynder en ekstra central forsvarsspiller efterhånden at lyde som en fornuftig investering...

Det virker bare lidt tåbeligt at leje spillere ud, for så i stedet at hente en ny spiller til samme position, men ok, kan de hente en der er bedre end de to de nu har sendt ud, så er det vel fornuftigt nok, specielt hvis det så giver Digao noget erfaring, som så gør ham bedre til næste sæson.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #841: 13 Aug 2008, 22:02 »

Digao kender jeg overhovedet ikke, udover at han er Kaka's lillebror. Så jeg ved ikke om jeg skal synes det er godt eller skidt, at han bliver lejet ud. Ja, han får erfaring, men er det nok til, at han kan komme ind og få spilletid når han vender hjem?

En enkelt central forsvarsspiller ville vel ikke gøre noget at få hjem, hvis han vel at mærke har kvalitet! Ellers vil jeg hellere have en ny målmand. Men det er vist uddebateret  Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #842: 13 Aug 2008, 22:30 »

Digao kender jeg overhovedet ikke, udover at han er Kaka's lillebror. Så jeg ved ikke om jeg skal synes det er godt eller skidt, at han bliver lejet ud. Ja, han får erfaring, men er det nok til, at han kan komme ind og få spilletid når han vender hjem?

En enkelt central forsvarsspiller ville vel ikke gøre noget at få hjem, hvis han vel at mærke har kvalitet! Ellers vil jeg hellere have en ny målmand. Men det er vist uddebateret  Tunge

Han har spillet en enkelt Serie A kamp for os, og et par pokalkampe er det også blevet til, og så har han en enkelt landskamp for Brasilien på CV'et også, så et eller andet må han da kunne. Personligt havde jeg da store forventninger til ham i den kommende sæson, hvor jeg havde håbet der var faldet lidt mere spilletid af her og der. Men ok, en fast plads i Standard Liege er vel bedre for hans udvikling, end 5-10 kampe i løbet af en sæson.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #843: 17 Aug 2008, 23:10 »

Så blev Juventus sat til vægs, for anden gang i sæsonoptakten, denne gang dog noget mere eftertrykkeligt end første gang. 4-1 to kasser af Ambrosini, en af Jankulovski og en af Pippo. Det er altid en god start på sæsonen at vinde Luigi Berlusconi Trophy, selvom det "bare" er en venskabskamp.

Jeg vil umiddelbart håbe, at Juves mål blev slået i den halvleg Dida stod, så vi kan få Abbiati på kassen, synes han har virket som den mest stabile målmand gennem sommerens venskabskampe.

I øvrigt lyder det til at Ancelotti er ret vild efter at få fingrene i Márquez, som erstatning for de to centrale forsvarsspillere, der er solgt/udlejet. Et fornuftigt bytte, men næppe realistisk, og det erkender han da også selv, men godt at se at man går efter en der har kvaliteterne til at kunne gå ind på holdet, frem for en backup, som Ivanovic rygtet ellers lagde op til.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #844: 17 Aug 2008, 23:18 »

En sjov tanke, at man håber ens keeper står dårligt, så man kan få en ny  Opstemt

Jeg synes også det ville være rart, at få en mere stabil målmand, og hvis Abbiati kan stå distancen, så siger jeg bare go for it! Dida er ikke i stødet, og har ikke været det længe.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vondracek
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #845: 17 Aug 2008, 23:18 »

I øvrigt lyder det til at Ancelotti er ret vild efter at få fingrene i Márquez, som erstatning for de to centrale forsvarsspillere, der er solgt/udlejet. Et fornuftigt bytte, men næppe realistisk, og det erkender han da også selv, men godt at se at man går efter en der har kvaliteterne til at kunne gå ind på holdet, frem for en backup, som Ivanovic rygtet ellers lagde op til.

Selvom Barca har forstærket sig i form af Cáceres og Piqué til det centrale forsvar, så tror jeg stadig ikke, at Márquez ryger nogle steder hen til sommer. Begge har meget lidt erfaring og er ganske unge, hvilket man jo ikke kan sige om mexicaneren. Milito er ude med skade i en længere periode, hvorfor Márquez nok vil komme til at spille en betydningsfuld rolle i centerforsvaret sammen med Puyol. En skam for Milan, da Márquez selvfølgelig er en meget kompetent forsvarsspiller, som jeg i lang tid har beundret meget.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #846: 18 Aug 2008, 09:07 »

Selvom Barca har forstærket sig i form af Cáceres og Piqué til det centrale forsvar, så tror jeg stadig ikke, at Márquez ryger nogle steder hen til sommer. Begge har meget lidt erfaring og er ganske unge, hvilket man jo ikke kan sige om mexicaneren. Milito er ude med skade i en længere periode, hvorfor Márquez nok vil komme til at spille en betydningsfuld rolle i centerforsvaret sammen med Puyol. En skam for Milan, da Márquez selvfølgelig er en meget kompetent forsvarsspiller, som jeg i lang tid har beundret meget.

Netop derfor jeg siger "næppe realistisk"  Wink Det er nu også signalværdien jeg lægger mest i, det siger noget om, at man ikke bare er ude efter en spiller, der kun har niveauet til at spille som reserve, så kunne man lige så godt have beholdt Simic eller Digão. Det er enten en spiller der har niveau til at spille fast, eller slet ingen (set i lyset af klubbens økonomi, er jeg dog lidt bange for, at det bliver den sidste, med mindre selvfølgelig det bare har været spil for galleriet hele tiden)
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #847: 20 Aug 2008, 11:55 »

Sheva rygtes igen til os..  Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #848: 20 Aug 2008, 12:12 »

På goal står Sheva som en gennemført loan transfer...
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #849: 20 Aug 2008, 13:05 »

På goal står Sheva som en gennemført loan transfer...

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=826470 det her du mener? dét er i hvert fald ikke officielt..
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #850: 20 Aug 2008, 16:33 »

Efter min mening lidt unødvendigt, hvis der er hold i det. Pippo er tilbage efter sin skade, Paloschi og Viudez er også fit for fight, Pato kommer hjem fra OL, inden sæsonen går igang, og Borriello kommer jo også tilbage på et eller anden tidspunkt. Det er 5 mand til den ene plads, man må formode der bliver helt fremme, når nu Ronaldinho absolut skal presses ind i startopstillingen, med Sheva kommer vi så op på 6 kvalificerede angribere til den ene plads helt fremme...

I målet derimod har vi 0 kvalificerede målmænd, til en absolut nødvendig plads...

I det centrale forsvar har vi efterhånden solgt alle dem der ikke er skadet, så der ville det også være mere oplagt at kigge efter en ny mand.

Men det skulle ikke undre mig, at der er noget om det, dels er Berlusconi jo meget angriberfokuseret, og dels er Sheva jo hans lille yndling, og det er bestemt ingen hemmelighed, at Berlusconi gerne vil have ham tilbage til Milan. Af nostalgiske grunde, ville det selvfølgelig være rart at se Sheva tilbage i Milantrøjen, men manden er 32, og kan vel næppe blive ved i al evighed, og som sagt, vi har allerede 5 mand til pladsen.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #851: 21 Aug 2008, 09:49 »

Ikke desto mindre ser det ud til at han er tilbage inden for kort tid Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #852: 21 Aug 2008, 23:17 »

Så er Sheva forhandlingerne officielt brudt sammen, Milan ville leje med købsoption, Chelsea lavede en kovending, og ville åbenbart ikke have købsoptionen med i aftalen, så parterne kunne ikke mødes.

Fint med mig, ud og hent en god central forsvarsspiller og endnu vigtigere en klassekeeper, angribere har vi nok af. Pato, Inzaghi, Paloschi og Viudez er alle klar til kamp, og Borriello forventes klar til anden Serie A kamp, hvilket, selv uden en skade, ville være den tidligste chance for at bruge ham, eftersom han lige har en kampdags karantæne, der skal overståes.

Det ser til gengæld ud til at der er lidt længere udsigter til at få Nesta tilbage, men holdet har arbejdet meget på at få styr på defensiven uden Nesta, så forhåbentlig klarer vi os igennem hans fravær, med skindet på næsen, men en klasseafløser ville ikke være noget dårligt køb.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #853: 22 Aug 2008, 08:25 »

Det er sku sørgeligt.
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #854: 22 Aug 2008, 09:28 »

Det er sku sørgeligt.

Hvilket? at vi ikke får Sheva tilbage? eller at Nestas comeback har lange udsigter? Personligt så jeg da gerne Sheva i Milan trøjen igen, men på den anden side, så er det som sagt ikke lige den position vi mangler spillere til, og desuden ville jeg nok også være lidt bange for at blive skuffet, han kan jo aldrig leve op til sit første ophold i klubben. Og så har jeg det egentlig lidt sådan, at det nok er bedst bare at lade en legende vedblive at være en legende, huske ham for de fantastiske sæsoner han havde i klubben, og så vente med at se ham tilbage i Milan trøjen, til det bliver tid til en testemonial kamp, når han stopper karrieren, frem for at lade legenden blegne på grund af et middelmådigt karriereefterår.

Er det derimod Nestas skade du mener er sørgelig, så kan jeg kun være enig, det er absolut ikke ham vi bedst kan undvære.
Logged

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010