home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har Michael taget doping under dette års tour?
Ja
Nej

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig  (Læst 30095 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #60: 25 Jul 2007, 10:04 »

Til dem der tror de dårligste ryttere er rene: Det kræver jo også en slags talent at være den bedste, jeg kunne jo ikke vinde en tour om jeg så tog doping som morgen middag og aftens mad. Så jo der er også mange af de "dårlige" ryttere der bruger det, de bliver bare ikke så gode som lance armstrong af det.

Til gengæld synes jeg det er lidt mistænkeligt at kyllingen kunne bestige bjerget forleden i en hurtigere tid end armstrong. Dopet eller ej har det været fantastik at se på og jeg håber selvfølgelig at det bare er "and" fordi han er i gult.

Brian Holm var dopet og han var da ikke kendt for, at lægge ret langt fremme i klassementet  Wink

Armstrong var exceptionel, men det er Michael også og han er samtidig en mere ren bjergrytter end Lance, så jeg ser ikke noget mistænksom i, at Rasmussen kørte en hurtigere tid end Lance.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #61: 25 Jul 2007, 10:15 »

Hvilket bjerg tænker I på, når I siger, at Rasmussen var hurtigere end Lance? For det kommer jo helt og holdent an på taktikken. Hvis det var det i forgårs, så giver det vel næsten sig selv, nu når han nærmest spurtede op ad bjerget pga. Contadors ufattelige angreb. Var det bjerget fra i søndags, så ser vi igen en aggressiv Kylling, og hvis Armstrong ikke var nær så angrebsivrig, da han kørte op ad bjerget, så giver det jo sig selv, at Rasmussen er hurtigere.

I øvrigt glemmer I også, at hvis Rasmussen var hurtigere end Lance på en af de to stigninger, så var Contador også, og ham spekuleres der ikke særlig meget i.

EDIT: I øvrigt synes jeg, at denne klumme er rigtig god. Specielt finder jeg dette citat rammende:
Citat
Manden blev ikke knaldet, altså har prøverne ikke virket. Er det konklusionen, må vi seriøst overveje, om det fortsat er rimeligt at dyrke sport på eliteniveau.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 10:56 af United-styrer » Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #62: 25 Jul 2007, 11:52 »

Får man straf for at have haft intentioner om det ? Bare ærgeligt sunnyboy Peace

Ja man gør.
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #63: 25 Jul 2007, 13:04 »

Mener det var den etape han vandt(ikke helt sikker) men da lance gjorde det var det mistænkeligt hurtigt (ifølge eksperter), og så synes jeg bare det også er lidt mistænkeligt at rasmussen gør det endnu hurtigere.

Ja brian holm er da et godt eksemple på en skod rytter der er dopet, og dem er der mange mange af...

Ps. vino uskyldig... Det var pga alt for meget bold i hans ben efter styrt... HAHAHAHAHAHAHA

Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #64: 25 Jul 2007, 13:12 »

Han hedder Whitney Richards, og jeg tror heller ikke, du skal regne med, at han bliver stemplet for noget som helst i den sag. Først og fremmest fastholder Rasmussen selv, at historien er løgn og latin, og ydermere er det omtalte stof ifølge Chelidze90 først blevet gjort ulovligt siden hen. Det var altså (hvis man skal tro på Chelidze og hans kilder) ikke ulovligt dengang, og så skulle der jo ikke være nogen som helst problemer.

Nej, hvis det ikke var ulovligt dengang er det da helt fint at han smuglede blod i en skoæske...
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #65: 25 Jul 2007, 13:40 »

Nej, hvis det ikke var ulovligt dengang er det da helt fint at han smuglede blod i en skoæske...

I den forbindelse at han ikke kan straffes for det, ja.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #66: 25 Jul 2007, 14:07 »

En rytter skulle være taget for doping på 11. etape - Hvem kunne det være?? Hunter vandt etapen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #67: 25 Jul 2007, 14:09 »

En rytter skulle være taget for doping på 11. etape - Hvem kunne det være?? Hunter vandt etapen

Og Rasmussen kørte i gult.. :-) Men eftersom begge er med, er det nok næppe dem. Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #68: 25 Jul 2007, 14:13 »

Sprick er ikke med på dagens etape Wink. Det har Chelidze nemlig sagt.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #69: 25 Jul 2007, 14:15 »

Sprick er ikke med på dagens etape Wink. Det har Chelidze nemlig sagt.

Han er selv stået af.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #70: 25 Jul 2007, 14:17 »

Sprick er ikke med på dagens etape Wink. Det har Chelidze nemlig sagt.

(Jul 25 13:49:26) <Guardi^ola> hvem vandt 11 etape?
(Jul 25 13:49:27) <Chelidze90> Kunne godt være Sprick
(Jul 25 13:49:29) <Chelidze90> Hunter
(Jul 25 13:49:34) <Chelidze90> Sprick er lige udgået Opstemt

Har jeg sagt han ikke stillede op? Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #71: 25 Jul 2007, 14:20 »

Nåh.. Så var der noget, jeg så forkert Opstemt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #72: 25 Jul 2007, 14:31 »

bombetrussel mod Le Tour, og der er muligvis sprunget en inden i den spanske del Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

bjoernk
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #73: 30 Jul 2007, 20:02 »

Hvis MR. ikke er uskyldig, Så kunne tour de france sende hele feltet hjem,hvad med Armstrong?, han skulle have været blevet sendt hjem fra det første år han deltog. Det har
nok været den største synder i Tour feltets historie.
Håber det får konsekvenser for Worre, tour de france ledelsen, og de journalister der har lavet smæde kampange mod Micheal Rasmussen
Med Venlig Hilsen
Bjoernk
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #74: 30 Jul 2007, 20:11 »

Tour de france ledelsen er ikke tilfredse med vinderen før det er en franskmand. Og det kunne såmænd godt finde på at udelukke alle indtil de finder en Moreau på 20. pladsen som vinder..
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010