home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har Michael taget doping under dette års tour?
Ja
Nej

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig  (Læst 30308 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #45: 24 Jul 2007, 22:07 »

 
 
Lige præcis min mening, bare i en forkortet version  Hævet Øjenbryn

Det er helt rigtigt, det du påpeger i dit indlæg:) Man er uskyldig til det modsatte er bevist!

Medierne skal have solgt deres nyhedslort, og MR er et nemt offer pga. af DCUs såkaldte etiske regler, der såvidt jeg ved ikke findes i andre lande.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #46: 24 Jul 2007, 22:11 »

Hvordan kunne Armstrong f.eks. køre de to doping-tagere Ullrich og Basso i smader, hvis han selv var ren?


Nu er Basso og ulrlerich aldrig blevet testet positive såvidt jeg ved, men fordi at man finder blodposer ved ham der Puerto eller hvad han nu hedder, så blev de mistænkt for doping på grund af navnene der stod på de blodposer, altså dækkenavne, som ikke engang er sikkert at det er dem !  Wink
Tror dog alligevel de er dopede og synes det ødelægger cykelsporten, især for dem der er rene. Tror måske Kyllingen har været dopet og måske er han det stadig, men ikke under touren så dum er han vist ikke. Håber bare ikke han er dopet eller har været det. Som man siger det som ikke dræber gør en stærkere, det vil sige hvis doping ikke dræber gør det vel en stærkere  Cool
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #47: 24 Jul 2007, 22:18 »

Basso har jo også indrømmet intentioner om at ville bruge doping.
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #48: 24 Jul 2007, 22:22 »

Nu er Basso og ulrlerich aldrig blevet testet positive såvidt jeg ved, men fordi at man finder blodposer ved ham der Puerto eller hvad han nu hedder, så blev de mistænkt for doping på grund af navnene der stod på de blodposer, altså dækkenavne, som ikke engang er sikkert at det er dem !  Wink
Tror dog alligevel de er dopede og synes det ødelægger cykelsporten, især for dem der er rene. Tror måske Kyllingen har været dopet og måske er han det stadig, men ikke under touren så dum er han vist ikke. Håber bare ikke han er dopet eller har været det. Som man siger det som ikke dræber gør en stærkere, det vil sige hvis doping ikke dræber gør det vel en stærkere  Cool

Ulrich har været testet positiv før og har haft 2 års karantæne..
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #49: 24 Jul 2007, 22:25 »

Basso har jo også indrømmet intentioner om at ville bruge doping.

Får man straf for at have haft intentioner om det ? Bare ærgeligt sunnyboy Peace
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #50: 24 Jul 2007, 22:28 »

Ulrich har været testet positiv før og har haft 2 års karantæne..

Okay, så har jeg hørt forkert da en ven snakkede om det.
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #51: 24 Jul 2007, 23:10 »

Nu skal jeg være ærlig og sige at jeg ikke kan huske om navnet på den mountin bike rytter er kommet frem, men først troede jeg faktisk det var Evans, han er tidliger moutin bike rytter og i skarp konkurrence med Rasmussen, måske ikke så meget mere, men på tidspunktet passede alt sammen. Derudover synes jeg også det er latterligt at man skal stemples for noget man har lavet i en hel anden sportgren...

Forresten har jeg også sagt at eksemplet med fodbold ikke var det bedste, tilgengæld tror jeg alle golf spiller er dopet Wink
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #52: 24 Jul 2007, 23:19 »

Amerikanerne har opfundet en slags doping ingen har opdaget endnu.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2007, 23:49 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #53: 24 Jul 2007, 23:33 »

Amerikaner har opfundet en slags doping ingen har opdaget endnu.

ahhh smart, men hvad kommer det hele sagen ved :O
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #54: 24 Jul 2007, 23:48 »

Vigtig baggrunds viden  Thumbs Up
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #55: 24 Jul 2007, 23:58 »

Forresten har jeg også sagt at eksemplet med fodbold ikke var det bedste, tilgengæld tror jeg alle golf spiller er dopet Wink

Sidste år lavede jeg projektopgave omkring doping, og der er eksempler på doping i sågar bowling og bridge (kort). Grin
Og sidste år (2006) var der en dansk rullehockey-spiller der blev taget for doping! Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MeeLo
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #56: 25 Jul 2007, 00:33 »

Det er utroligt at folk overhovedet synes det er fedt at vinde en konkurrence med tanken om at de har snydt sig til sejren.
Jeg tror Kyllingen er ren!
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #57: 25 Jul 2007, 00:41 »

Til dem der tror de dårligste ryttere er rene: Det kræver jo også en slags talent at være den bedste, jeg kunne jo ikke vinde en tour om jeg så tog doping som morgen middag og aftens mad. Så jo der er også mange af de "dårlige" ryttere der bruger det, de bliver bare ikke så gode som lance armstrong af det.

Til gengæld synes jeg det er lidt mistænkeligt at kyllingen kunne bestige bjerget forleden i en hurtigere tid end armstrong. Dopet eller ej har det været fantastik at se på og jeg håber selvfølgelig at det bare er "and" fordi han er i gult.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #58: 25 Jul 2007, 01:02 »

Lad os få noget på det rene (no pun intended). En rytter der ikke er dopet kan køre hurtigere på nogle strækninger end en som ER dopet. Doping er ikke lig med at den pågældende rytter er bedre. Ligemeget hvor meget Rasmussen doper sig vinder han næppe en spurt mod nogle af de gode sprintere selvom de ikke er dopet. Doping er kun et nyttigt instrument i forhold til rytterens egen fysik og i forhold til det løb han skal køre. For at sige det populært: Man manipulerer med naturen, og naturen er uforudsigelig.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #59: 25 Jul 2007, 09:45 »

Nu skal jeg være ærlig og sige at jeg ikke kan huske om navnet på den mountin bike rytter er kommet frem, men først troede jeg faktisk det var Evans, han er tidliger moutin bike rytter og i skarp konkurrence med Rasmussen, måske ikke så meget mere, men på tidspunktet passede alt sammen. Derudover synes jeg også det er latterligt at man skal stemples for noget man har lavet i en hel anden sportgren...

Han hedder Whitney Richards, og jeg tror heller ikke, du skal regne med, at han bliver stemplet for noget som helst i den sag. Først og fremmest fastholder Rasmussen selv, at historien er løgn og latin, og ydermere er det omtalte stof ifølge Chelidze90 først blevet gjort ulovligt siden hen. Det var altså (hvis man skal tro på Chelidze og hans kilder) ikke ulovligt dengang, og så skulle der jo ikke være nogen som helst problemer.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010