home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har Michael taget doping under dette års tour?
Ja
Nej

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig  (Læst 30390 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #30: 24 Jul 2007, 21:31 »

Folk er SÅ naive. Jeg sad da også selv som en ung knejt og jublede da Bjarne vandt i 96 og troede på at han var uskyldig. Men efterhånden bliver man klogere, eftersom alle de store stille og roligt bliver taget eller indrømmer. Og man kan kun formode at der er mange flere der bare ikke er blevet snuppet endnu. Hvordan kunne Armstrong f.eks. køre de to doping-tagere Ullrich og Basso i smader, hvis han selv var ren?
Jeg kan ikke være så blåøjet mere, og tro at der er én eneste stor rytter der er ren (der er sikkert et par stykker derude) for det virker simpelthen ikke realistisk. Når man desuden kigger på hårdheden af sporten, så finder man vel ikke større fysiske prøvelser i sportens verden end cykelløb på dette plan vi snakker her. Man ser rytterer der har trænet hele livet og er store navne, der stadig ikke kan sidde med i bjergene og må stå af. Rytterne er jo nødt til at dope sig.

De dårlige ryttere, er de eneste der ikke er dopede.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #31: 24 Jul 2007, 21:31 »

Men Michael Rasmussen er jo også sådan en der vejer sine spaghettier og alt sådan noget og træner hårdt, selvom jeg ikke ved så meget om TDF så tror jeg ik han er dopet bare fordi Riis er
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #32: 24 Jul 2007, 21:33 »

Jeg har iøvrigt stemt nej i afstemningen, test har vist at Rasmussen ikke var dopet under touren. Men derfor kan han jo godt have indtaget noget resten af året.

Angående at feltet i år er rent, så er argumentet om at folk ikke kan sidde med i bjergene ikke godt nok. Man har tidligere set 'ikke-bjergstærke' ryttere blevet taget for doping også. Måske for at være god på enkelstart eller bare for at kunne gennemføre et så hårdt løb. Hvilket vi jo ser at mange ikke magter, men udgår før tid.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2007, 21:35 af Ramos 4 » Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #33: 24 Jul 2007, 21:35 »

Folk er SÅ naive. Jeg sad da også selv som en ung knejt og jublede da Bjarne vandt i 96 og troede på at han var uskyldig. Men efterhånden bliver man klogere, eftersom alle de store stille og roligt bliver taget eller indrømmer. Og man kan kun formode at der er mange flere der bare ikke er blevet snuppet endnu. Hvordan kunne Armstrong f.eks. køre de to doping-tagere Ullrich og Basso i smader, hvis han selv var ren?
Jeg kan ikke være så blåøjet mere, og tro at der er én eneste stor rytter der er ren (der er sikkert et par stykker derude) for det virker simpelthen ikke realistisk. Når man desuden kigger på hårdheden af sporten, så finder man vel ikke større fysiske prøvelser i sportens verden end cykelløb på dette plan vi snakker her. Man ser rytterer der har trænet hele livet og er store navne, der stadig ikke kan sidde med i bjergene og må stå af. Rytterne er jo nødt til at dope sig.

De dårlige ryttere, er de eneste der ikke er dopede.

Hvis man skal komme med en sammenligning, er atletik vel noget af det, som kommer det tættest. Der ser man også gang på gang dopingsyndere, som bliver taget. Der er doping i sportsgrene, hvor iltoptagelsen i blodet er en afgørende faktor. Derfor var fodbold så dårlig en sammenligning. For nu lige at træde lidt mere rundt i det, og pensle det ud for alle.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #34: 24 Jul 2007, 21:35 »

Jeg tror Michael Rasmussen er dopet. De sidste par år, vandt han bjergetapen på et langt togt, og det var det. Resten af tiden var han mere eller mindre anonym, og kunne ikke sidde med det bedste i bjergene. Samtidig havde han altid 1-2 offdays. Nu er han pludselig mr. bjerg, overhalder Valverde på enkeltstart, og har ingen offday. Bare vent, om 11 år bryder han sammen på et pressemøde hvor han siger "Jeg har taget Epo."

Måske er det bare et tegn på, at Rasmussens konkurrenter som Sastre, Evans og Klöden ikke er dopede i år. Kald mig bare naiv, men jeg tror altså på, at Michael Rasmussen er ren.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #35: 24 Jul 2007, 21:35 »

Jeg tror på han er ren. Ligesom United skriver er han blevet testet massevis af gange her under Tour'en. De har alle, så vidt jeg ved, givet samme resultat - negativ! 14 gange er han altså testet negativ - måske - og derfor vil jeg mene at han er ren. Nu er Vinokourov blevet testet positivt, så deres system fungerer altså fuldt ud! Altså systemet med at teste vinderne af etaperne. Vi så det samme med Landis sidste år. Så det eneste der kan ændre min mening er altså en positiv test. En anden del af mig siger dog, at alle rytterne er dopede. Det er jo fuldstændig umenneskeligt at køre så langt, hver dag i 3 uger. Især når ruterne er så hårde som de nu engang er i Tour'en. Ergo, siger den ene del af min nej, den anden ja! Peace

EDIT: Jakob Piil har også vundet Paris-Tours!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #36: 24 Jul 2007, 21:37 »

Han behøver ikke have taget lortet UNDER Touren. Hvis han har taget det resten af årets 300 dage, så har det altså også en indvirkning eller hvad? (jeg er ikke ekspert altså). Vi er alle enige om at testene under Touren har været negative ja.
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #37: 24 Jul 2007, 21:40 »

ja er rigtigt han er blivet testet 14 gange, men tror desværre han har taget doping.. ikk under touren, men da han var i Mexico at træne, det siger meget hvis du kan træne mellem 2-3 timer mere om dagen. så nej han har ikk været på doping under touren men han har været det op til touren hvor han har trænet...
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

andersfa123
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #38: 24 Jul 2007, 21:43 »

det kan godt være han har taget det før TDF  Ubeslutsom
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #39: 24 Jul 2007, 21:49 »

Jeg tror Michael Rasmussen er dopet. De sidste par år, vandt han bjergetapen på et langt togt, og det var det. Resten af tiden var han mere eller mindre anonym, og kunne ikke sidde med det bedste i bjergene. Samtidig havde han altid 1-2 offdays. Nu er han pludselig mr. bjerg, overhalder Valverde på enkeltstart, og har ingen offday. Bare vent, om 11 år bryder han sammen på et pressemøde hvor han siger "Jeg har taget Epo."

Han har ikke kunnet sidde med fordi han skulle køre for sin kaptajn Menchov. I år fik Rasmussen den gule trøje, og den giver vinger. Menchov har ikke kørt sin bedste Tour, og derfor fik Rasmussen kaptajn rollen. Han bliver beskyttet så der er ikke noget at sige til at han holder længere, når han ikke selv laver så meget af arbejdet. Valverde har kørt en historisk dårlig enkeltstart, og som jeg skrev før, den gule trøje giver vinger.

Jeg vil ikke sige at han er dopet, selvom han ikke har oplyst sit opholdssted til UCI og DCU. Og snakken om Men in black, så er der to gode grunde til at træne i neutralt tøj: For at undgå folk der følger med hen til hans hus, og vil have autografer og hans udstyr osv. Og så at træne i holdets tøj i Mexico, er ikke det smarteste man kan gøre. Man lægger kraftigt op til at blive bortført. Hans træning i Mexico er desuden højdetræning, som giver ham flere røde blodlegemer til at transportere ilten rundt. Hvis man gør det rigtigt skulle det have samme effekt som EPO.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #40: 24 Jul 2007, 21:50 »

Hetz...Det er, hvad vi ser MR er udsat for i medierne. Når man som journalist ingen beviser har, så kan man jo altid mistænkeliggøre manden. Det er ækelt og afskyvækkende!

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #41: 24 Jul 2007, 21:50 »

Jeg tror Chris Anker Sørensen er ren! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #42: 24 Jul 2007, 21:51 »

JO det har en indvirkning og en eller anden ekspert sagde også forleden at der ingen mening ville været med at begynde med det UNDER Touren, men at man skal tage det i en måneds tid før for, at opnå den ønskede effekt. Men dermed også sagt at de bliver nød til at tage det UNDER Touren også fordi løbet er så langt som det nu engang er.  
 
Men til min mening om Michael:  
Jeg synes det er direkte fejt at sige han er tager doping, og jeg synes at rygter er noget af det værste i verden. Så længe manden ikke er teset positiv kan man vel gud ikke beskylde manden for det. Og den lille historie omkring en af Michaels's "kammerater" og skoæsken med bloddoping, er for mig at se, noget mærkeligt. Sjovt nok er historien først kommet frem nu her hvor Michael er ved at vinde Touren. Altså før Touren havde han ingen interesse i at fortælle sådan noget. Fornemmer man lidt jalousi måske?  
 
Men hvis en dag bliver testet positiv mister al min respekt for ham, men indtil da fortjerner hans præstationer INTET andet end min fulde respekt.  
 
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #43: 24 Jul 2007, 21:52 »

Hetz...Det er, hvad vi ser MR er udsat for i medierne. Når man som journalist ingen beviser har, så kan man jo altid mistænkeliggøre manden. Det er ækelt og afskyvækkende!


 
 
Lige præcis min mening, bare i en forkortet version  Hævet Øjenbryn
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #44: 24 Jul 2007, 21:56 »

Men til min mening om Michael:  
Jeg synes det er direkte fejt at sige han er tager doping, og jeg synes at rygter er noget af det værste i verden. Så længe manden ikke er teset positiv kan man vel gud ikke beskylde manden for det. Og den lille historie omkring en af Michaels's "kammerater" og skoæsken med bloddoping, er for mig at se, noget mærkeligt. Sjovt nok er historien først kommet frem nu her hvor Michael er ved at vinde Touren. Altså før Touren havde han ingen interesse i at fortælle sådan noget. Fornemmer man lidt jalousi måske?  
  
Men hvis en dag bliver testet positiv mister al min respekt for ham, men indtil da fortjerner hans præstationer INTET andet end min fulde respekt.  
  


Lige mine ord
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010