home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 934 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har Michael taget doping under dette års tour?
Ja
Nej

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig  (Læst 30280 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« : 24 Jul 2007, 20:23 »

Jeg må sige at jeg hele tiden har truet på at Michael Rasmussen er uskyldig og ikke har taget doping, der er for mange ting som ikke hænger sammen. Michael er perfaktionist så det batter og jeg tror ikke han vil da doping da det med det samme ville ødelægge ham, det har været grunden til at jeg hidtil har troet 90% på ham. De sidste 10 kom så i dag. Faldet fra Vino får mig nu til 100% til at tro på Michael grunden er simpel man kan ikke undgå så mange doping test hvis man tager doping, som Michael har, alene under touren er han blevet testet alle de dage, som han har vundet og endnu har ingen været posektiv og ingen vil blive det.

Derfor synes jeg vi skal udsende en kado til CSC, Thor Hushoved og Michael Rasmussen da jeg mener at de er de reneste i touren. Der er dog en del hold, som jeg ikke kender så meget til og derfor ikke skal kunne udtale mig om.

Men hvad er jeres holdning? stem og smid jeres kommentar Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #1: 24 Jul 2007, 20:38 »

Jeg må sige at jeg hele tiden har truet på at Michael Rasmussen er uskyldig og ikke har taget doping, der er for mange ting som ikke hænger sammen. Michael er perfaktionist så det batter og jeg tror ikke han vil da doping da det med det samme ville ødelægge ham, det har været grunden til at jeg hidtil har troet 90% på ham. De sidste 10 kom så i dag. Faldet fra Vino får mig nu til 100% til at tro på Michael grunden er simpel man kan ikke undgå så mange doping test hvis man tager doping, som Michael har, alene under touren er han blevet testet alle de dage, som han har vundet og endnu har ingen været posektiv og ingen vil blive det.

Derfor synes jeg vi skal udsende en kado til CSC, Thor Hushoved og Michael Rasmussen da jeg mener at de er de reneste i touren. Der er dog en del hold, som jeg ikke kender så meget til og derfor ikke skal kunne udtale mig om.

Men hvad er jeres holdning? stem og smid jeres kommentar Smiley

Lad alle ryttere skrive under på, at de vil blive retsforfulgt i Thailand for besiddelse af ulovlige substanser, hvis de nogensinde opdages med det på sig eller i sig, så tror jeg igen.
Logged

Go you Gunners!

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #2: 24 Jul 2007, 20:39 »

jeg tror heller ikke at michael rasmussen har taget doping. man kan se på alle ryttere at der ikke er så meget doping i løbet som der har været, mange af rytterne er trætte.
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #3: 24 Jul 2007, 20:46 »

det er typisk, hver gang en dansker gør det godt så skal den dobbelt moralske r........ af jesper vorre være ude efter dem. Han glemmer vist at han var en af de første der blev taget for doping. M. Rasmussen er ikke blevet taget for doping... Forza Kyllingen
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Anchabadze
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #4: 24 Jul 2007, 20:49 »

Alle der er helt med fremme i touren, er naturligvis dopet. Hvorfor skulle Michael ikke være det, bare fordi han er dansker, Riis og Rolf Sørensen var det jo.
Logged

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #5: 24 Jul 2007, 20:51 »

næsten alle der har kørt i den gule trøje er blevet sat i forbindelse med doping. endelig har vi en dansker i gult og så skal han beskyldes for brug af doping
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #6: 24 Jul 2007, 20:51 »

Jeg tror han er ren. Det er bare, hvad min fornemmelse siger mig.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #7: 24 Jul 2007, 20:55 »

Jeg tror ikke han er ren. Det er bare, hvad min fornemmelse siger mig.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Anchabadze
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #8: 24 Jul 2007, 20:56 »

Ja men vi så Landis sidste år, var dopet. Vil i så bilde mig ind at dem som sad med ham i bjergene, bare er store talenter???. Man er sgu lidt naiv, hvis man tror at dem der agerer som overmennesker, er rene. Vi har jo set bevis på det modsatte indtil flere gange.
Logged

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

FarJunior
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #9: 24 Jul 2007, 20:59 »

Om kyllingen har tagete doping, kan jeg ikke svare på, men vi Danskere må håbe på han er ren, ellers vil der ikke mere kunne stoles på en Dansk toprytter. Men for mig virker der nærmere som om at det for pengemændene bag dette cirkus af et cykelløb, sidder med en forkert mand i den GULE trøje, hvor der med alle midler skal gøres at han bliver fjernet og en for dem korrekt rytter bliver indsat som manden i GULT.

At kyllingen har overlevet den hetz er beundringsværdigt, at han bliver ved med og udføre den overbevisende kørsel er ikke mindere end forrygende flot....

Lad KYLLINGEN flyve højt og først til Paris....
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #10: 24 Jul 2007, 21:01 »

Jeg tror, han er dopet.
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #11: 24 Jul 2007, 21:03 »

Ja man er jo uskyldig til det modsatte er bevist, men jeg tror nu han er dopet
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #12: 24 Jul 2007, 21:04 »

Svaret på spørgmålet i afstemningen er jo klokkeklart: Nej. Han har fået taget et utal af test, og ingen har været positive.

Jeg aner ikke, om han har taget doping før, men den hetz, der kører mod ham for tiden, er helt forfejlet. Der er intet belæg for at mene, at han skal smides ud af Touren osv.
Logged

Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #13: 24 Jul 2007, 21:09 »

Den eneste cykelrytter der ikke er dopet er Jakob Phil, det er derfor han aldrig vinder noget.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael "Kyllingen" Rasmussen er uskyldig
« Svar #14: 24 Jul 2007, 21:10 »

Svaret på spørgmålet i afstemningen er jo klokkeklart: Nej. Han har fået taget et utal af test, og ingen har været positive.

Jeg aner ikke, om han har taget doping før, men den hetz, der kører mod ham for tiden, er helt forfejlet. Der er intet belæg for at mene, at han skal smides ud af Touren osv.

HØRT!!

Desler: Piil er en ganske glimrende rytter, men han har de seneste år været plaget af skader, hvorfor han naturligvis ikke har vundet alt for meget. Dog husker jeg da tydeligt, at han vandt en etapesejr i Tour de France 2003.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010