home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614366 gange)
Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2340: 28 Okt 2010, 16:56 »

The Social Network

Siden jeg så traileren med korversionen af "Creep" med Radiohead, har jeg set frem mod denne film.

Jeg blev faktisk ikke skuffet, som jeg ellers havde forventet. Jesse Eisenberg spiller en fantastisk Mark Zuckerberg, som må igennem to retsager for lovovertrædelser i forbindelse med opstarten af "Facebook".

I mange reviews siges det, at Zuckerberg bliver fremstillet som en "bad guy", men jeg synes det er en meget interessant, nuanceret og ærlig hovedperson der bliver præsenteret for en. Jeg heppede i hvert fald på Zuckerberg gennem filmen.

Der er også et par interessante guest stars som Timberlake og Rashida Jones. Kan helt klart anbefales og er nok deroppe hvor den kan få et par oscarnomnieringer.

7.5/10
« Seneste Redigering: 28 Okt 2010, 16:59 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2341: 28 Okt 2010, 18:14 »

Jackass 3D (2010)

Instr: Jeff Tremaine
Medv: Johnny Knoxville, Bam Margera, Chris Pontius, Steve-O, Ryan Dunn, Jason "Wee Man" Acuña, Preston Lacy, Dave England, Ehren McGhehey   

Drengerøvene er tilbage ti år efter det hele startede, og denne gang i 3D. Utroligt nok formår de stadig at finde på nye stunts, og hvis man synes godt om deres tidligere film, vil man heller ikke blive skuffet her.

9/10




Felon (2008)

Instr: Ric Roman Waugh
Medv: Stephen Dorff (Blade), Harold Perrineau (Lost), Marisol Nichols (24), Sam Shepard (The Right Stuff), Val Kilmer (Batman Forever)

Wade Porter (Stephen Dorff) ender i fængsel, da han ved et uheld slår en indbrudstyv ihjel. Han ender i isolation 23 timer om dagen, hvor hans eneste frihed er i gården. Det viser sig dog at det mere er en slags gladiatorarena..

En mere eller mindre ukendt instruktør, og filmen havde også kun begrænsede visninger i biografer. Mærkeligt nok, for med kendte ansigter som Dorff, Perrineau og Kilmer samt en fantastisk historie, går man ikke helt gal i byen med denne film. Hvis man kan lide fængsels-film, så er denne et must-see.

9/10 
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2342: 30 Okt 2010, 11:52 »

Har et spørgsmål om film.

Hvis man har en film på dvd kan man så lægge den ind på på ens bærbar og så fx. tage computeren med i skole og se film uden at havde dvden med?
Logged

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2343: 30 Okt 2010, 13:39 »

Ja det kan du godt.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2344: 31 Okt 2010, 21:18 »

Green Street Hooligans

Filmen handler om en studerende, som hedder Matt(Elijah Wood), som er taget til England for at besøge sin søster, efter at hans er blevet smidt ud af Harvard, hvor han var ved at blive uddannet som journalist. Han møder dog sin svogers bror, som tager ham med til en West Ham kamp. Han møder "the firm", men er ikke yderligere begejstret. Efter nogle hændelser bliver han en del af firmet. Han bliver ligeså passioneret som de andre og tager med til alle kampe.

En af medlemmerne er ikke så glad for ham, og når de finder ud af at han er journalist bliver det ikke bedre. Det resulterer i en stor strid mellem dem og Millwalls firm.

9/10

Virkelig god film som bare er genial hele vejen igennem. Fantastiske detaljer og sjovt at se en beskrivelse af miljøet. Den havde helt klart fået 10, hvis det ikke var for slutningen, som jeg ikke mener var alt for god.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2345: 31 Okt 2010, 21:21 »

Er 100 % enig med Altid FCK, det en fantastisk film, og det et virkeligt godt billede på virkeligheden i hooligan samfundet. Thumbs Up
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2346: 31 Okt 2010, 21:27 »

Et virkeligt godt billede på virkeligheden?

Jeg tror, at hooligans - i særdeleshed West Ham's - føler sig taget i røven. 

At en tilfældig amerikaner lige pludselig kan komme ind i miljøet på den måde virker urealistisk. Desuden så er Elijah Wood svær at tage seriøs i rollen som hooligan, da han jo tidligere har spillet Frodo.

Jeg syntes dog også selv, at det er en fin film, men at den tegner et godt billede på hooligan-miljøet tvivler jeg på. Smiley
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2347: 31 Okt 2010, 21:40 »

Udmærket film, men Star Wars er mere realistisk end Hooligans. Se Football Factory i stedet - ikke nok med at den er mere realistisk, det er også en bedre film.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2348: 31 Okt 2010, 21:48 »

Hero Wanted (2008)

Medvirkede: Cuba Gooding Jr. (Boyz N' Tha Hood) - Ray Liotta (Goodfellas) - Norman Reedus (Boondock Saints)
Instruktør: Brian Smrz.


Brian Smrz som tidligere har fungeret som stuntman i nogle af hollywoods største film står bag filmen "Hero Wanted" som også er hans første og det klare han fint som instruktør. Filmen handler om Liam Case (Cuba Gooding jr.) som arbejder som skraldemand, hans gravide kone er død i en trafikulykke og han har kun sig selv, og hans makker Swain (Norman Reedus) som hans eneste ven. En dag møder Liam en dame som minder rigtig meget om hans afdøde kone han bliver besat af hende, og finder ud af hun arbejder i en bank - han ville imponere hende så han snakker med Swain, han plangere af Swain skal lave et bankrøveri også skal han (Liam) spille helt og redde hende. Swain syntes det lyder underligt men går afligevel med til det, han samler nogle gutter som ikke har andet end pengene i hovedt, det ender med Liam bliver skudt, og vågner op på hospitalet næste dag, nu skal han have hævn.

-

En lidt ukendt film, jeg kunne ikke finde nogle dansk referat af filmen, men en udemærket actionfilm, og ikke bare knaldebang der er også en dybere handling i. Cuba Gooding er også en fantastisk skuespiller og det viser han også i denne her film. Den er sat op så den går i ring, lidt ligesom Pulp Fiction.

8/10
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2349: 31 Okt 2010, 21:50 »

Udmærket film, men Star Wars er mere realistisk end Hooligans. Se Football Factory i stedet - ikke nok med at den er mere realistisk, det er også en bedre film.

Præcis Football Factory bogen er også skrevet af en tidligere hooligan, så den burde være meget mere realistisk, har dog ikke læst hele bogen endu.
Logged

FCK

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2350: 31 Okt 2010, 22:12 »

Præcis Football Factory bogen er også skrevet af en tidligere hooligan, så den burde være meget mere realistisk, har dog ikke læst hele bogen endu.

Kunne være jeg skulle se den, har den også Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2351: 31 Okt 2010, 22:27 »

Udmærket film, men Star Wars er mere realistisk end Hooligans. Se Football Factory i stedet - ikke nok med at den er mere realistisk, det er også en bedre film.

Ahhh! Det er vidst liiiige at stramme den lidt crazy
Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2352: 31 Okt 2010, 22:40 »

I lyder til at være velbevandrede i hooligan-miljøet.
Skønne drenge.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 22:48 af Mirlo » Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2353: 31 Okt 2010, 22:43 »

Jeg så forresten Evilenko for nylig. Den er fandme ringe.
Skuespillet er tamt, historien er kedeligt skrevet, og der sker generelt ingenting.
Der er faktisk ikke noget positivt ved den. Selv Badalamentes ellers glimrende musik er malplaceret i filmen.

Så har jeg også set Boy A. Glimrende film.

Skal se Saw 3D i morgen.

Måske der kommer noget mere på de to sidste.
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2354: 31 Okt 2010, 22:47 »

Jeg skal også se SAW i 3D i morgen. Den ser jeg godt nok frem til. Nogle der har været inde at se den og kan give en vurdering?
Logged

:-)

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010