home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614190 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2370: 25 Nov 2010, 18:13 »

The other guys

Efter de to, meget populære, betjente Danson (Dwayne Johnson) og Highsmith (Samuel L. Jackson) dør under en jagt efter nogen tyve, ser Terry Hoitz det som sin chance, for at blive noget stort - og ikke mindst for at rette op på en fejl, han begik tidl. ved at skyde en baseball stjerne. Hans makker Allen Gamble (Will Ferrell) vil dog hellere have skrivearbejde.
De ender dog med, at tage opgaven, og så går intet deres vej og de ender med, at blive degraderet til at styrer trafikken og gade betjent. Med det, og personlige problemer, kommer Allen' fortid frem, og herefter sker sgu ting og sager!

En meget sjov film, dog har den enkelte øjeblikke hvor man tænker, om der ikke snart sker noget.

3.5/5 stjerner.

Og så er jeg enig Vesper omkring Red. Nice film.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2371: 25 Nov 2010, 23:27 »

GÅ IKKE IND OG SE SKYLINE. DEN ER DA BARE FOR DÅRLIG. WORST MOVIE EVER!!!!!!!!!!


Der er da noget flot grafik i den. Der er ikke noget der passer sammen i filmen. FUCK DEN ER MEGA DÅRLIG

Bedømmelse: Den får en halv stjerne. pga der er noget flot grafik i filmen.

P.S jeg vil squ ha mine penge tilbage.. Skuffet
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2372: 26 Nov 2010, 09:02 »

Andre der var inde og se den i går..
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2373: 11 Dec 2010, 15:57 »

Nu har jeg godt nok ikke set den endnu. Men skal ind og se Klovn: The Movie i aften og jeg håber godt nok ikke den svigter de store forventninger jeg har til den!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2374: 11 Dec 2010, 23:36 »

Er lige kommet hjem fra Klovn: The Movie. En super god film. Perfekt afslutning på Klovn serien. Amen. Den fuldender det hele. Pervers som aldrig før. Se den! 9/10. At den ikke for 10, skyldes simpelthen at slutningen på handlingen er utrolig ringe. Lidt ærgeligt
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2375: 14 Dec 2010, 12:25 »

Pride & Glory (2008)

Medvirkene: Edward Norton, Colin Farell, Jon Voight, Noah Emmerich
Instruktør: Gavin O'Connor
Genre: Drama, Krimi.

"Ray (Norton) arbejder i politiet, ligesom sin far og sin svoger. En dag bliver han involveret i en svær sag, der handler om korrupte politimænd. Ray vil gerne i bunds med sagen, men dette viser sig at være svært, siden svogerens navn bliver ved med at dukke op.

Snart afvikler Ray en større politi-korruptions-sag, som både kan ødelægge politistyrkens omdømme, men samtidig også smadre Rays familie."


Da jeg købte filmen for en tyver, regnede jeg stærk med af jeg skulle hjem og se en actionfyldt film, men jeg tog fejl. Filmen er nu god nok alligevel, selvom historien er lidt for forudsigelig. Dog spiller Edward Norton rigtig godt, hvilket giver filmen lidt mere. Alt i alt en udemærket film.

6.5/10
Logged

FCK

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2376: 20 Dec 2010, 22:18 »

Jeg har netop lige siddet og set "Get him to the Greek", hvor Russell Brand (Bedtimes Stories) og Jonah Hill (Superbad, Knocked Up) spiller hovedrollerne.. Den handler om denne afdankede rockmusiker , som drikker og tager stoffer (Russell Brand), hvor Aaron (Jonah Hill) skal sørge for at få ham til et live tv-show og senere også til en koncert, da han kommet på den idé med en koncert med rockstjernen her 10 år efter han sidst var aktiv, via hans arbejde hos et pladeselskab. Så følger man ellers den stille og rolige Aaron, som prøver at få rockstjernen til at gøre som han skal.. Hvis man kan lide Russell Brands meget mærkelige humor og måske er lidt til sådan noget som "The Hangover", så synes jeg man burde tage at leje denne film i julen.. Om ikke andet til en omgang tømmermændstv d.26/27. december eller 1.Januar Tunge

Noget af det sjove, er at flere musikere har mindre og større roller i filmen, som f.eks. Pink, Pharrell Williams, P. Diddy og Lars Ulrich.

Jeg følte mig hvert fald ganske godt underholdt gennem hele filmen!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2010, 22:28 af Søgaard » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2377: 20 Dec 2010, 22:25 »

De spiller begge de karakterer, som de spillede i Forgetting Sarah Marshall, gør de ikke? Ihvertfald det jeg har hørt mht Russell Brand/Aldous Snow
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2378: 20 Dec 2010, 22:32 »

De spiller begge de karakterer, som de spillede i Forgetting Sarah Marshall, gør de ikke? Ihvertfald det jeg har hørt mht Russell Brand/Aldous Snow
Jeg har ikke set Forgetting Sarah Marshall.. Men i følge IMDB.com, så spiller Russell Brand hvert fald en person af samme navn i begge film og det er samme personer, som står bag filmene. Nemlig Nicholas Stoller og Jason Segel Smiley
« Seneste Redigering: 21 Dec 2010, 01:20 af Søgaard » Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2379: 20 Dec 2010, 22:34 »

De spiller begge de karakterer, som de spillede i Forgetting Sarah Marshall, gør de ikke? Ihvertfald det jeg har hørt mht Russell Brand/Aldous Snow

For lige at uddybe svaret som Søgaard gav, så er Russell Brands karakter nogenlunde lig den i Sarah Marshall, men Jonah Hills er meget anderledes.

Jason Segel har ikke rigtig skrevet noget af Get Him to the Greek udover karakteren Aldus Snow (så vidt jeg ved), men det er selvfølgelig også en stor del af ideen bag det hele Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2380: 20 Dec 2010, 22:39 »

Okay, takker begge to Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2381: 21 Dec 2010, 23:21 »

Okay, takker begge to Peace
Nu fik jeg set Forgetting Sarah Marshall i dag.. Egentlig en ganske udmærket film!

Men nu kan jeg egentlig bedre forstå nogle af de ting i "Get him to the Greek", da der faktisk er en del sammenkoblinger mellem de to film. Men hvis man kan lide Russell Brand i "Forgetting Sarah Marshall", så bør man virkelig se "Get him to the Greek", da der lige er blevet skruet 100% op for ham og han i endnu højere grad udlever rollen, som rockstjerne. Jonah Hill har egentlig en ret neutral rolle i "Forgetting Sarah Marshall", hvor jeg egentlig ikke var så vild med ham.. I "Get him to the Greek" er han derimod klasse. Måske fordi det er en væsentlig større rolle, men den virker også til at passe lidt bedre til ham generelt.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2382: 22 Dec 2010, 00:41 »

Scott Pilgrim vs. The World

Utrolig sjov og underlig film. Scott Pilgrim møder en pige, som han bliver interesseret i og de begynder også at komme sammen, men så starter problemerne, for pigen har 7 onde eks-kærester, som alle besidder specielle kræfter og derfor er Scott nød til at besejre dem alle sammen, så han kan være sammen med pigen.

Filmen er lavet på en sjov måde, idet at den bruger en masse elementer fra computer kampspil og har masser af refenrencer til disse, desuden spiller Michael Cera(SuperBad, juno) ret godt, manden er ret sjov, uden at være komisk, men mere med sin meget nørdede fremtoning. Bestemt en film jeg vil foreslå folk at se, hvis man også godt kan lide sådan lidt syrede film.

8/10
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2383: 22 Dec 2010, 23:14 »

Unstoppable (2010)

Medv: Denzel Washington, Chris Pine, Rosario Dawson, Ethan Suplee, Kevin Dunn, m.fl.

(Baseret på CSX 888 hændelsen)

Selvom jeg havde set frem til filmen, havde jeg lidt mine tvivl om den ville kunne holde mig fanget med sådan en handling. Heldigvis leverer den spænding hele vejen, og den kan klart anbefales.

8/10
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2384: 23 Dec 2010, 15:47 »

Nogen af jer der har set The Stepfather? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010