home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 751 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614299 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2355: 31 Okt 2010, 22:47 »

I lyder til at være vel bevandrede i hooligan-miljøet.
Skønne drenge.

Nej, vi er velbevandrede i miljøet.
Logged

Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2356: 31 Okt 2010, 22:47 »

Det er forpremiere i morgen, så det er der næppe nogen, der har været. Medmindre de har set den i USA.
Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2357: 31 Okt 2010, 22:48 »

Nej, vi er velbevandrede i miljøet.
Smart.
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2358: 31 Okt 2010, 22:57 »

Jackass 3D (2010)

Instr: Jeff Tremaine
Medv: Johnny Knoxville, Bam Margera, Chris Pontius, Steve-O, Ryan Dunn, Jason "Wee Man" Acuña, Preston Lacy, Dave England, Ehren McGhehey   

Drengerøvene er tilbage ti år efter det hele startede, og denne gang i 3D. Utroligt nok formår de stadig at finde på nye stunts, og hvis man synes godt om deres tidligere film, vil man heller ikke blive skuffet her.

9/10




Hvor har du set Jackass 3D henne, så vidt jeg ved rammer den først de danske biografer til december Smiley.
Logged

FCK

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2359: 31 Okt 2010, 23:10 »

Grusomme mig (3D)

På Biografernes dag skulle jeg i biografen med den pige, som jeg er kontaktperson på. Vi valgte, at tage ind for at se Grusomme mig, som omhandler en skurk, som vil forsøge at stjæle månen, men hans hjerne og hjerte vil ikke helt de samme ting. Gider ikke skrive mere udover at de små gule figurer er underholdende - og det er filmen generelt også.

7.5/10
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2360: 31 Okt 2010, 23:18 »

Grusomme mig (3D)

På Biografernes dag skulle jeg i biografen med den pige, som jeg er kontaktperson på. Vi valgte, at tage ind for at se Grusomme mig, som omhandler en skurk, som vil forsøge at stjæle månen, men hans hjerne og hjerte vil ikke helt de samme ting. Gider ikke skrive mere udover at de små gule figurer er underholdende - og det er filmen generelt også.

7.5/10

Lige lidt off-topic, men tjener ma gode penge på af være kontaktperson? Smiley
Logged

FCK

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2361: 31 Okt 2010, 23:26 »

Lige lidt off-topic, men tjener ma gode penge på af være kontaktperson? Smiley

Frivilligt arbejde du Wink

Får kun et aktivitetsbeløb, men normalt får man noget, men det hænger bare ikke helt sammen på samme måde i denne situation her. Lidt svært at forklare. Men nej, det er ikke noget man tjener fandens meget på - og normalt drejer det sig om 5 timer om ugen, mens jeg her selv bestemmer hvordan jeg bruger tiden og hvor meget.

I dag tog vi f.eks. toget kl. 13.40 og var hjemme igen 18.30, så der har jeg jo brugt en del mere end jeg behøver.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2362: 31 Okt 2010, 23:42 »

Frivilligt arbejde du Wink

Får kun et aktivitetsbeløb, men normalt får man noget, men det hænger bare ikke helt sammen på samme måde i denne situation her. Lidt svært at forklare. Men nej, det er ikke noget man tjener fandens meget på - og normalt drejer det sig om 5 timer om ugen, mens jeg her selv bestemmer hvordan jeg bruger tiden og hvor meget.

I dag tog vi f.eks. toget kl. 13.40 og var hjemme igen 18.30, så der har jeg jo brugt en del mere end jeg behøver.

Okay Smiley.
Logged

FCK

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2363: 31 Okt 2010, 23:42 »

Grusomme mig (3D)

På Biografernes dag skulle jeg i biografen med den pige, som jeg er kontaktperson på. Vi valgte, at tage ind for at se Grusomme mig, som omhandler en skurk, som vil forsøge at stjæle månen, men hans hjerne og hjerte vil ikke helt de samme ting. Gider ikke skrive mere udover at de små gule figurer er underholdende - og det er filmen generelt også.

7.5/10

Cool.. Blev lidt blown away af listen af kendisser der er med.

Carrell, Segel, Russell Brand, Kirstin Wiig, WILL F-ING ARNETT!, Jermain Clement, Danny McBirde, Mindy Kaling, Jack McBrayer. Ken Jeong, Rob Huebel...

Shiiiit der er meget talent! Man burde nok se den, selvom det selvfølgelig "kun" er stemmerne
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2364: 01 Nov 2010, 22:10 »

SAW 3D er fucked! Virkelig en grov film.
Logged

:-)

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2365: 01 Nov 2010, 22:22 »

GoldenEye, er p.t. i gang på Kanal 5, de fleste kender nok filmen, men havde ikke set den i meget lang tid, og i reklamepausen udnytter jeg så lige til at skrive hvor god den er.
Klassisk Bond film med Pierce, syntes personligt de nye Bond film er for meget action og for lidt charme, hvis man fjerner sex og flirt fra James Bond har man jo bare en normal action film, derfor er det skønt at se en af de lidt ældre Bond film, hvor effekterne stadig ser godt ud Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2366: 01 Nov 2010, 23:01 »

Helt enig med alex. Charme, som i de gamle Bondfilm, er guld værd:-)
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2367: 04 Nov 2010, 19:47 »

Jeg har lige været inde og se filmen RED i biografen Smiley
Det er en go' grinern actionfilm med Bruce Willis, Morgan Freeman, John Malkovich, Helen Mirren, Richard Dreyfuss, Karl Urban med flere......
Bruce Willis er en pensioneret "analytiker" fra CIA, der efter sin pension lever et stille liv alene i sit hus, indtil en aften, hvor..........

Hvis du er til en go' gemen action film med meget sort humor, så er det en film du burde se Wink
8/10 Opstemt
Logged

Kyllingen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2368: 04 Nov 2010, 22:13 »

Salt

Alt i alt en ganske udmærket film. Den er ganske udmærket, og der er satme action for alle pengene i de 100 minutter, filmen varer. Smiley
Logged

You Don't Mess with the Chicken

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2369: 06 Nov 2010, 21:54 »

Har lige været inde  at se SAW 3D. Hvis man har kunne lide de andre film, kan man helt sikkert lide denne. Det ville dog være en fordel, hvis man ikke har set nogen af de andre, at man lige tog sig tid til det, for der er utrolig mange tilbageblik i den og man skal helst kende personerne. Alt i alt en god splatter, som på en eller anden syg måde får en til at tænke på tingene omkring livet.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010