home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617344 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #165: 02 Jul 2006, 22:03 »



Men filmen er god! Se den! Phoenix spiller fantastisk godt!

Det vil jeg gøre - tak for referatet...  Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #166: 03 Jul 2006, 09:20 »

Jeg så filmen Rain Man i går på DR1
Det er sgu en god film, som kan ses igen og igen...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

zizou e
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #167: 03 Jul 2006, 11:00 »

jeg så filmen catch me if you can med tom hanks og leonardo di caprio det er sku en klassisker
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #168: 03 Jul 2006, 13:03 »

Har også set den, jeg syntes også den er rigtig god. Men en film med Nicolas Cage kan sku ikk være dårlig, elsker den mand Opstemt
Har du så set National Treasure? Hvis ikke, SÅ SE DEN!!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #169: 03 Jul 2006, 13:08 »

Har lige set Schindler's list... igen, igen, igen! Den film er virkelig et mesterværk!
Forleden dag så jeg også City of God, som også er en helt vildt god film, kan ikke andet end at sige til alle, at det er en film de bør og skal se!  Thumbs Up
City of God er bare genial! Handlingen, de situationer som han kommer til at stå i! Smukt arbejde! En scene som jeg synes var ekstrem, og virkelig rodede lidt med mine meninger om de forskellige personer i filmen, er hvor de store bøller skyder de to små drenge i hver deres fod, fordi de stjæler fra bageren. Der syntes jeg ærlig talt lidt at de havde godt af det, for så var de lige pludselig ikke så seje Peace Men jeg fik self. også ondt af dem.. Men jaja, ta nu bare og se den!! Opstemt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #170: 04 Jul 2006, 16:33 »

Jeg så The Weight of Water i går, som jeg ikke helt kan definere genren på... Det handler om en fotograf der skal ud til nogle øer og tage billeder af et sted hvor der blev myrdet 2 folk for 100 år siden. Hun tager derud med hendes mand, hendes svoger og hans kæreste... Det er sådan lidt blandet tilbageblik på det der skete for 100 år siden, samt hvad hun "opdager". Filmen er totalt blottet for handling, eftersom hun får fat på papirer hvor det hele står, og bare læser det op lidt efter lidt, hvorefter vi ser det udført i "datid". Skuespillerne kender jeg ikke helt, og det minder i det hele taget om en B film. Det overraskede mig dog hvor hurtigt den blev færdig, men det var nok fordi jeg spolede igennem det meste af den. Godt at jeg har fået den gratis Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #171: 04 Jul 2006, 16:39 »

Jeg så "München"  i går, og handling er før blevet beskrevet her på siden, så jeg vil gå direkte til anmeldelsen:

Filmens tempo er tungt, men den er det værd. Gennem de cirka to timer og 45 minutter kommer seeren helt ind bag huden på lederen af den gruppe, der er taget ud for at hævne drabene på israelske atleter under OL i 1972. Gruppen udvikler sig fra at være famlende og modvillige overfor at slå i hjel og til at myde folk det end ikke var planlagt at de skulle. Lysten til at dræbe og missionens meningsløshed æder sig ind på hovedpersonen og det er rimelig fascinerende at se.

Så en god film, hvis man altså ikke er småsøvning, og et tema, der er meget relevant i dag: Kan terror bekæmpes med terror?
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #172: 04 Jul 2006, 19:37 »

Jeg så The Weight of Water i går [....] Skuespillerne kender jeg ikke helt

Jeg kan så oplyse dig om at Anders W. Berthelsen (hovedpersonen i Kongekabale) er med Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #173: 04 Jul 2006, 19:54 »

Ah ja, synes nok jeg havde set ham før! det var dog ikke fra kongekabale, for den har jeg ikke set, men derimod fra Drømmen! Super Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #174: 04 Jul 2006, 22:18 »

Kunne også have været fra Krøniken eller Taxa. Dem er der i hvert fald mange der så Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #175: 04 Jul 2006, 22:20 »

Eller Mifunes(hvordan det nu staves) sidste sang, han er i hvert falde en god skuespiller Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #176: 05 Jul 2006, 15:21 »

Kunne også have været fra Krøniken eller Taxa. Dem er der i hvert fald mange der så Smiley

Ja, men ikke mig Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #177: 05 Jul 2006, 15:33 »

Heller ikke mig. Tror jeg har set 2 afsnit af Taxa, men ellers ikke. Og Krøniken har jeg holdt mig fra Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

DelPiero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #178: 05 Jul 2006, 16:31 »

60? det var da ikk særlig meget...

138 VHS film original, plus en masse andre der er optage fra tv.
219 DVD film

Det er min samling Smiley

Jeg har da også oplevet nogen der kaldte mig film nørd


Jeg bøjer i støvet for dig Thore Peace
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #179: 13 Jul 2006, 23:34 »

Så lige Pirates of the caribbean 2 idag.
Nøøøøøøøøøøøøøøøøøø øj en film, der var det hele: humor, spænding, action, og et enkelt chock.
Har ikke andet og sige end se den!
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010