home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617250 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #195: 15 Jul 2006, 18:17 »

Overdrevet at folk dør...hmmm... det tror jeg nu faktiskt ikke det er i den stærke fodbold (hooligan) kultur i England. Det jo ikke noget der sker tit, tværtimod, men det synes jeg osse filmen formår at sige. Der sker jo kun 2 dødsfald på hvad? 20 år? Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #196: 15 Jul 2006, 19:04 »

Fredag d. 13, part 1 og 2
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #197: 15 Jul 2006, 19:13 »

Jeg så "Chaplin" i går.

Filmen omhandler Charlie Chaplins liv, hvordan han voksede op i de værste slumkvarterer i London og blev filmstjerne i USA. Da jeg så filmen første gang (for 10 år siden) fik jeg lyst til at se de rigtige Chaplin film, fordi der er mange sjove henvisninger til dem i filmen. Det fortæller lidt om hvor god filmen er. Filmen er ekstra god p.g.a. referencer til rigtige begivenheder, der påvirker hans liv: 1. verdenskrig, Wall Street krak'et i 1929, FBI's negative holdning overfor indvandrere, Hitlers fremmarch i Europa m.v.

Alt i alt en god film at, også selv om man ikke er til gamle sort/hvide stumfilm hvor det komiske højdepunkt er "glide i bananskralden" eller "spark politibetjenten bag i"-jokes.
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #198: 15 Jul 2006, 23:28 »

Overdrevet at folk dør...hmmm... det tror jeg nu faktiskt ikke det er i den stærke fodbold (hooligan) kultur i England. Det jo ikke noget der sker tit, tværtimod, men det synes jeg osse filmen formår at sige. Der sker jo kun 2 dødsfald på hvad? 20 år? Smiley
   
 
Nej det har du nok ret i. Men jeg synes alligvel det på nogle områder virker lidt urealistisk, i modsætning til Football Factory (Der nok osse er en del mere kedelig)
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #199: 16 Jul 2006, 00:45 »

Der sker jo kun 2 dødsfald på hvad? 20 år? Smiley

Eller 1 hvert 10. år Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #200: 16 Jul 2006, 00:50 »

Fik lejet Green Street Hooligans for et par uger siden. Alt i alt en fremragende film, selvom den har Frodo i hovedrollen. Den handler naturligvis om hooliganisme og følger West Hams GSE på godt og ondt. En virkelig realistisk film, sådan føles det i hvert fald, og man kan ikke undgå at leve sig ind i den og få sympati med GSE-drengene. Uden tvivl en af de bedste film, jeg har set længe. Der bliver ikke holdt igen med at vise billedet af hooligankulturen. Om det så rammer perfekt eller er overdrevet, det aner jeg ikke :-)

Tja, at den følger West Hams GSE er vel at pynte på filmen, eftersom GSE er opfundet. Det har aldrig eksisteret - det giver efter min mening filmen et lille hak ned ad - men jeg skal da ned og leje den alligevel - man kan jo bare forestille sig, at det var ICF! Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jul 2006, 00:52 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #201: 16 Jul 2006, 10:39 »

Tja, at den følger West Hams GSE er vel at pynte på filmen, eftersom GSE er opfundet. Det har aldrig eksisteret - det giver efter min mening filmen et lille hak ned ad - men jeg skal da ned og leje den alligevel - man kan jo bare forestille sig, at det var ICF! Smiley

Det aner jeg intet om, jeg ved bare, at gruppen hedder GSE i filmen Smiley
Logged

Vennersdorf
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #202: 16 Jul 2006, 11:21 »

Var inde og se Pirates of the Caribbean 2 igår, den er GO...
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #203: 16 Jul 2006, 17:42 »

Var inde og se Pirates of the Caribbean 2 igår, den er GO...
Skal ind og se den iaften Opstemt
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #204: 16 Jul 2006, 18:21 »

Jeg rengner godt nok osse med at skulle ind og se den i den nærmeste fremtid !!
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #205: 16 Jul 2006, 19:36 »

Tja.. Har lige været inde og se Pirates Of The Carribean..

Den er god, men ikke fantastisk imo Smiley.
Logged

forzabryggen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #206: 16 Jul 2006, 22:07 »

jeg syntes at den var fed.. Mange fede effekts :-=)
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #207: 23 Jul 2006, 13:50 »

Nu har jeg også endelig været inde og se Pirates of the Carribean 2... Jeg må ærlig sige at jeg var skuffet, efter 1'eren. Jeg synes at historien i 2'eren er fin nok, men den er ikke nær så sjov som jeg troede, og Jack Sparrow er blevet lavet mere klodset og fulderik, end han var sej.. Lidt ala samme skuffelse over Zorro, da de i den nyeste lavede ham til en drukkenbolt. Det er dog stadig en god film, med fede effekter og godt skuespil. Og damn hun er fun  Hævet Øjenbryn
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #208: 23 Jul 2006, 14:20 »

Jeg synes nu mere at Jack Sparrows rolle er en humoristisk genialitet.. Og jeg synes da nu stadig han er meget sej..
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #209: 23 Jul 2006, 15:07 »

Så A Walk To Remember på dr1 i forgårs.
Genial film, man skal lede meget længe før man finder en så genial tudefilm! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010