home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617340 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #150: 29 Jun 2006, 20:40 »

60? det var da ikk særlig meget...

138 VHS film original, plus en masse andre der er optage fra tv.
219 DVD film

Det er min samling Smiley

Jeg har da også oplevet nogen der kaldte mig film nørd
« Seneste Redigering: 29 Jun 2006, 20:41 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #151: 29 Jun 2006, 21:16 »

Men lige for og komme tilbage til topic

Jeg så Narnia her den anden dag, den overraskede mig faktisk positivt. Det er et godt solidt eventyr, selvom det selvfølgelig er meget børnevenligt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #152: 29 Jun 2006, 21:28 »

Jeg har lige set Harry Potter og flammernes pokal, og det er som alle de andre Harry Potter film, en film i særklasse.
Nu er jeg så også stor fan af Harry Potter serien, men jeg tror ikke kun det er derfor jeg syntes den er god.
Den har en god og bred handling, og den bliver ikke kedelig på noget tidspunkt !

Kan klart anbefale den Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #153: 29 Jun 2006, 21:34 »

60? det var da ikk særlig meget...

138 VHS film original, plus en masse andre der er optage fra tv.
219 DVD film

Det er min samling Smiley

Jeg har da også oplevet nogen der kaldte mig film nørd


Skal vi nu til at tælle det i penge igen? Rullende Øjne Grin

Narnia synes jeg faktisk også er god, og som Jharn siger, Harry Potter filmene, er superduper Thumbs Up
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #154: 29 Jun 2006, 22:55 »

Skal vi nu til at tælle det i penge igen? Rullende Øjne Grin

Narnia synes jeg faktisk også er god, og som Jharn siger, Harry Potter filmene, er superduper Thumbs Up

Det tør jeg ikk  Grin

Ja Harry Potter filmene er gode, dog syntes jeg ikk den nyeste er lige så god som de tidligere, men okay det er jo også en stor bog der skal kortes ned.
Jeg syntes Alan Rickman er helt kanon i rollen som Snape, desuden er Jason Isaacs (Lucius Malfoy) med i filmene, og han er en af mine absolute farvorit skuespiller.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #155: 29 Jun 2006, 23:20 »

Så her for nylig filmen Lord of War med Nicolas Cage i biografen med min far som hev mig med. Min forventninger var meget lave men jeg blev meget positivt overrasket over den. Det er en slags dokumentar som samtidig følger Nicolas Cage som en historie.
Den handler om en russer (Nicolas Cage) som sammen med hans bror går ind i våben industrien. Han starter som lille leverandør men arbejder sig langtsomt op ad bakke. Det dokumentar siden af filmen prøver at forklare er at det er forkert at "deale" våben ud til fattige lande da det ender galt. Smiley
En smulle svært at forklare men filmen kan varmt anbefales! Smiley Wink
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #156: 29 Jun 2006, 23:23 »

Har også set den, jeg syntes også den er rigtig god. Men en film med Nicolas Cage kan sku ikk være dårlig, elsker den mand Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #157: 30 Jun 2006, 00:03 »

Er lige kommet hjem fra biffen efter at have set "Fast and the Furious - Tokyo Drift".

Hvis man er en filmnyder, som kun vil se film der stikker dybt i hjertet så er det ikke filmen, men hvis man er drengerøv og kan li' duften af brændte dæk, så er filmen perfekt!

Fede biler, lækre damer og middelmådig handling.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #158: 30 Jun 2006, 00:17 »

Har lige set Schindler's list... igen, igen, igen! Den film er virkelig et mesterværk!
Forleden dag så jeg også City of God, som også er en helt vildt god film, kan ikke andet end at sige til alle, at det er en film de bør og skal se!  Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #159: 01 Jul 2006, 10:12 »

Så her for nylig filmen Lord of War med Nicolas Cage i biografen med min far som hev mig med. Min forventninger var meget lave men jeg blev meget positivt overrasket over den. Det er en slags dokumentar som samtidig følger Nicolas Cage som en historie.
Den handler om en russer (Nicolas Cage) som sammen med hans bror går ind i våben industrien. Han starter som lille leverandør men arbejder sig langtsomt op ad bakke. Det dokumentar siden af filmen prøver at forklare er at det er forkert at "deale" våben ud til fattige lande da det ender galt. Smiley
En smulle svært at forklare men filmen kan varmt anbefales! Smiley Wink

Helt enig, jeg har lige set den på DVD, og den er super god  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #160: 01 Jul 2006, 10:14 »

60? det var da ikk særlig meget...

138 VHS film original, plus en masse andre der er optage fra tv.
219 DVD film

Det er min samling Smiley

Jeg har da også oplevet nogen der kaldte mig film nørd


Det er ingenting, min fars DVD samling har passeret de 500, plus en VHS samling som er lige så stor..!

Min egen er ikke helt så stor endnu, jeg har vel omkring de 150VHS'er og 50-60 DVD'er
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #161: 01 Jul 2006, 10:53 »

Så her for nylig filmen Lord of War med Nicolas Cage i biografen med min far som hev mig med. Min forventninger var meget lave men jeg blev meget positivt overrasket over den. Det er en slags dokumentar som samtidig følger Nicolas Cage som en historie.
Den handler om en russer (Nicolas Cage) som sammen med hans bror går ind i våben industrien. Han starter som lille leverandør men arbejder sig langtsomt op ad bakke. Det dokumentar siden af filmen prøver at forklare er at det er forkert at "deale" våben ud til fattige lande da det ender galt. Smiley
En smulle svært at forklare men filmen kan varmt anbefales! Smiley Wink

Jeg ved ikke om filmen ligefrem leverer en "morale" - andet end at alle, selv amerikanere (hvilket er meget avangarde for en amerikansk film), er scumbags. Ja, det er forkert at sælge våben til de forskellige oprørsgrupper i Afrika, men filmen viser også hvordan "de store lande" kynisk udnytter våbenhandleren til egne skumle formål. Så ingen er gode, alle er sleske. Våbenhandleren kommer næsten til at fremstå som den mest samvittighedsfulde ved filmens slutning. Det er netop derfor jeg synes den film er fed.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #162: 02 Jul 2006, 21:33 »

Har lige set "Walk the Line" om Johnny Cash. Jeg ved ikke så meget om fyren i sort i forvejen, men det var alligevel en god film at se. "Ray" var dog bedre fortalt.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #163: 02 Jul 2006, 21:52 »

Har lige set "Walk the Line" om Johnny Cash. Jeg ved ikke så meget om fyren i sort i forvejen, men det var alligevel en god film at se. "Ray" var dog bedre fortalt.

Ray var rigtig godt fortalt synes jeg, men har endnu ikke fået set filmen om Johnny Cash, så kan du ikke fortælle lidt mere om den Dusty?
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #164: 02 Jul 2006, 21:59 »

Ray var rigtig godt fortalt synes jeg, men har endnu ikke fået set filmen om Johnny Cash, så kan du ikke fortælle lidt mere om den Dusty?

Tjo, men idéen er lidt den samme som i "Ray": Uønsket barn vokser op til at blive berømt kludemand med en ulykkelig kærlighed til en sangerkollega mens han stadig er gift. Skilsmisse var absolut ikke velanset i 50'ernes sydstater. Nå, men unge Cash har problemer med stofferne, kærligheden og ønsker så brændende at farmand er stol over det hans søn har opnået.

Så jo, alt i alt en god idé. Men modsat "Ray" kommer man ikke rundt i flere af de vigtige hjørner i historien: Hvorfor har unge hr. Cash det så svært? Er det kun fordi hans far altid syntes han har været et skvat? Hvordan skifter han fra at være en enormt trofast mand overfor sin kone (som sangen "walk the line" handler om) og til at mæske sig i unge fans? Hvorfor er han så betaget af den her sangerinde som han ikke kan få? Det virker en smule letkøbt eller ikke særligt godt forklaret. Jeg fik lyst til at læse selvbiografien for at finde ud af hvad det er for nogle ting, der er udeladt.

Men filmen er god! Se den! Phoenix spiller fantastisk godt!
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010