home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617326 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #135: 18 Apr 2006, 16:56 »

Nu bliver jeg lige nød til at hive denne tråd op igen, da jeg har en meget god film jeg skal fortælle om!

Jeg var for et par uger siden inde og se "Drømmen", og jeg kan virkelig anbefale den!
Det er længe siden jeg har set en så god film, hvor hovedrollen blev spillet af det bedste barn jeg nogensinde har set på et lærrede!

Tøm sparegrisen, og ta' ind og se den! I fortryder det ikke!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #136: 18 Apr 2006, 17:05 »

Nu bliver jeg lige nød til at hive denne tråd op igen, da jeg har en meget god film jeg skal fortælle om!

Jeg var for et par uger siden inde og se "Drømmen", og jeg kan virkelig anbefale den!
Det er længe siden jeg har set en så god film, hvor hovedrollen blev spillet af det bedste barn jeg nogensinde har set på et lærrede!

Tøm sparegrisen, og ta' ind og se den! I fortryder det ikke!

Okaaaay...

Så kan jeg lige supplere med at kærestens forældre inviterede mig med i biffen for netop at se drømmen. Hvis man er til danske dramaer, så er det en udemærket film, ingen tvivl om det. Men jeg må ærligt indrømme at det ikke just er den slags film som jeg har lyst til at se på storskærm og surroundsound
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #137: 18 Apr 2006, 17:08 »

Okaaaay...

Så kan jeg lige supplere med at kærestens forældre inviterede mig med i biffen for netop at se drømmen. Hvis man er til danske dramaer, så er det en udemærket film, ingen tvivl om det. Men jeg må ærligt indrømme at det ikke just er den slags film som jeg har lyst til at se på storskærm og surroundsound

For uhyggelig?  Wink

Jeg kan kun være enig med anmelderne, som næsten alle har givet denne film topkarakter. Den er og bli'r klasse imo!
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #138: 18 Apr 2006, 17:16 »

Den sidste i biografen var Münhen, men i klassen har vi set Wedding Crashers, The Patriot og Madagascar
Logged

It's gonna be legendary

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #139: 07 Maj 2006, 15:26 »

Så var jeg endelig i biffen igen, og så denne gang hele 2 film på 1 dag.

Jeg startede med at se Ice Age 2, som jeg havde store forventninger til efter 1'eren. Og jeg vil da heller ikke sige at jeg blev skuffet, for den var lige så humoristisk og endnu bedre lavet end 1'eren, men jeg synes så tilgengæld at den manglede noget historie. I 1'eren var der da en udemærket historie, men her skulle de bare gå og så kom der vand og så gik de og så kom der vand... Men stadig morsom film, og den kan selvfølgelig anbefales.

Om aftenen var jeg så inde for at se MI:3, hvilket jo er en fremragende film, præcis som de forgående. Denne gang er Cruise på flere missioner, hvoraf den sidste skal finde hans kone. Det er endnu engang en film som er spækket med action og masser af flotte specialeffects, så man tror det er løgn. Historien er fremragende, og det samme er skuespillet. Jeg giver den 5 af 5, og vil anbefale alle der har hang til action til at se den i biffen, den er alle pengene værd!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #140: 07 Maj 2006, 17:31 »

Jeg har vist set en del siden sidst. Dog vil jeg lige nu kun nævne en film, da maden er klar. Flere kommer måske senere...

The Shawshank Redemption har jeg set efter den enormt gode omtale, jeg har læst. Og den levede i den grad op til mine forventninger. En mand bliver dømt til livsvarigt fængsel i "The Shawshank" for et dobbeltmord, han ifølge eget udsagn ikke har begået. Her møder han Red, og de to bliver nære venner. Der sker så en hel del i dette fængsel, inden den overraskende slutning til sidst starter. En film af høj, høj klasse.

Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #141: 07 Maj 2006, 17:38 »

Jeg har vist set en del siden sidst. Dog vil jeg lige nu kun nævne en film, da maden er klar. Flere kommer måske senere...

The Shawshank Redemption har jeg set efter den enormt gode omtale, jeg har læst. Og den levede i den grad op til mine forventninger. En mand bliver dømt til livsvarigt fængsel i "The Shawshank" for et dobbeltmord, han ifølge eget udsagn ikke har begået. Her møder han Red, og de to bliver nære venner. Der sker så en hel del i dette fængsel, inden den overraskende slutning til sidst starter. En film af høj, høj klasse.



Det er en film, der helt sikkert er på vej til at blive en superklassiker.

Alle burde tage sig tid til, at se et mesterværk som dette.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #142: 06 Jun 2006, 14:13 »

Så "kan du høre hvad jeg ser" forleden og fy'fan den er fed.

Den handler om en hvid og en mørk mand som skal befri en bekendt. Og alt går næsten galt. Kan klart anbefales funny
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #143: 06 Jun 2006, 14:19 »

Nu arbejder jeg jo på en tankstation, så kan låne de nye film gratis  Smiley. Har derfor også set en del, så gider ikk remse dem alle op.
Men her den anden dag så jeg The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, og den kan jeg varmt anbefale. Mine forventninger til den, var nu ikk specielt gode, jeg regnede med at det var en dårlig amerikansk komedie. Men det er jo rent faktisk en engelsk film, med en del engelsk humor. Den er skide morsom  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #144: 29 Jun 2006, 15:18 »

For sevan da, denne tråd må ikke gå i glemmebogen Smiley
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #145: 29 Jun 2006, 15:49 »

Sidste ordentlige film jeg har set:

Girl, Interrupted

Den er rigtig god! Thumbs Up jeg så den i fjernsynet for en del uger siden. Nok en af de bedste film jeg har set i denne kategori.

I 1967 indlægges den 17-årige Susanna Kaysen (Winona Ryder) efter et selvmordsforsøg, på et psykiatrisk hospital, og finder ved hjælp af venskabet med de andre kvindelige patienter og det til tider sympatiske behandlerkorps (bl.a. Whoopie Goldberg) ud af, at hun selv har magten til at vælge mellem at være skør eller normal. Og da Susanna bliver venner med en af de andre indlagte, Lisa (Angelina Jolie) som forsøger at få hende ud i situationer hun ikke har lyst til, lærer hun endelig at sige fra.
Men i hendes jagt på normalitet, bliver hun også nød til at stå ansigt til ansigt med den hun frygter allermest - sig selv.

Der er ikke noget action, eller den vilde underholdning som sådan. Det hele handler om de "indlagte" piger, deres problemer, udvikling og sammenhold. Alt i alt et godt drama, hvis man som mig var blevet lidt træt af alle de actionproppede, dårligt skuespils, Hollywood film.

Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #146: 29 Jun 2006, 18:34 »

Jeg havde en korrekt mistanke om, at Ukraine - Schweiz ikke ville blive den mest spændende kamp nogensinde, så jeg valgte "The Beach", som altså handler om en ung Leonardo Di Caprio, som under en rejse til Bangkok møder en sindssyg mand, som snakker om et paradis. Di Caprio tager derud med et par venner, og de opdager det her paradis, men efterhånden bliver Di Caprio mere og mere syg i hovedet. Ja, lidt kort fortalt, men den var da egentlig udmærket. Ikke én, man aldrig vil glemme, men fin underholdning, i hvert fald når alternativet var Schweiz - Ukraine. Da filmen var slut, var jeg klar til straffesparkskonkur rence Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #147: 29 Jun 2006, 18:46 »

Jeg har været inde og se Da Vinci Mysteriet. Jeg havde læst bogen på forhånd, og filmen fulgte den relativt godt. Jeg var ikke specielt imponeret af den, men den levede da op til det jeg havde forventet af den. En spændende film som der hele tiden sker noget i, og med en fremragende historie. Skuespillet og instruktionen er desværre ikke i verdensklasse, men det den mangler, får historien trukket op.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #148: 29 Jun 2006, 19:53 »

Var i biffen i går og se "Silent Hill", der er baseret på et spil (jeg ikke har prøvet)

En kvinde kører med sin åige til en spøgelsesby og oplever nogle rimeligt creepy ting. Filmen var okay, godt med spænding og blod, men der manglede ligesom et eller andet, jeg ved ikke hvad. Hvis du gerne vil have et horror-kick, så lej i stedet SAW 1 & 2
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #149: 29 Jun 2006, 20:27 »

Jeg er lidt af en film nørd.
Jeg har i alt ca. 60 film (eksklusiv film på min PC), igår så jeg filmen Nordkraft sammen med min far, og jeg syntes den var FANTASTISK skuespillet var i top og historien var intet mindre end gineal!
Ellers også Charlie og Chokolade fabrikken som virkelig er top underholdning GO WILLY WONKA!, Ellers self. også mine elskede Harry Potter film som jeg kan se igen og igen!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010