home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 35080 gange)
LosCules
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #15: 17 Jul 2007, 11:49 »

Dejlig update... Det var egentlig ret spændende læsning, så jeg vil bare sige keep up the good work, Blazzo  Thumbs Up.
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #16: 17 Jul 2007, 15:55 »

Rigtig fed blog glæder mig til at høre mere !
Logged

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #17: 17 Jul 2007, 17:40 »

Meget sjovt følge med i diise Tour tider.. Jeg glæder mig til at prøve PCM !!!
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #18: 17 Jul 2007, 18:27 »

Rigtig god blog, Dog ville det gøre mig ekstra glad hvis du lige retter de små stave fejl inden du trykker godkend , Så ville det være perfekt  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Jul 2007, 18:34 af Balslev » Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #19: 17 Jul 2007, 18:29 »

Hvornår regner du med at komme med en update ?
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #20: 18 Jul 2007, 09:55 »

Takker for alle jeres ord, og jeg beklager naturligvis der er nogen stavefejl/tastefejl.

Balsley:
Jeg er ikke sikker på der kommer update i dag desværre. Der er planer for idag, så det bliver nok første imorgen der kommer en update fra marts måned.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #21: 18 Jul 2007, 12:39 »

Argh nederen, havde ellers lige håbet, Men lad os nu se , det kan jo være jeg overlever, Smiley , Glæder mig til næste update (:
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #22: 19 Jul 2007, 10:39 »

Marts måned


Følgene løb skal køres i marts måned:

Gent - Lokeren
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Milan - Sanremo
Criterium I`International

Alle løb er opvarmningsløb, selvom det ville være rart at skabe et resultat eller to i et af de 2 protour etapeløb.


Gent - Lokeren 3/3 2007

Holdet:
Ivanov, Muravyev, Rast, De Kort, Joachim og Mikhailov

Forventninger:
Ikke så store, Ivanov skal køre sit første løb og er ikke i form. En top 25 placering er okay.

Kæmpefavoritten, Cancellara, vandt helt suverænt med over 1 minut ned til Hincapie. Ivanov kom ind som nr. 24.

Paris - Nice (bliver simmet) 11/3 - 18/3 2007

Holdet:
Kash, Gourov, Mizurov, Kolessov, Morabito, Frei, Mazet og Schar

Forventninger:
Der er ikke store forventninger til dette løb. Kash er hovednavnet, som bare skal have nogen km i benene. Han er slet ikke i form!

1.Etape(prolog)

Kash fik en 24 plads. Han tabte 16 sekunder til Millar.

2. Etape:
Bedste rytter blev Mizurov på en 126 plads. Der er ingen sprintere med i løbet, som kan blande sig. Robbie McEwen vandt etapen.

3. Etape:
Davis vandt etapen og bedste Astana rytter blev Kash som nr 129. Alle kom hjem i samme tid.

4. Etape:
Igen kom alle mand samlet i mål. Kash kom ind som 119. Pozzato vandt etapen. Davis fra Discovery fører løbet foran Millar og Cancellara.

5. Etape:
Mercado blev vinder af etapen foran Calzati. Kash kom ind som nr 18, 47 sekunder efter.

6. Etape:
Kash tabte, som forventet, igen tid. 2,34 efter Calzati

7. Etape:
Kash kom hjem med de store favoritter. Et udbrud kom dog hjem og Mangel fra AG2R vandt etapen. Kash er nu samlet nr 8, 2,11 til Sanchez fra Caisse.

8. Etape:
Sidste etape i årets Paris-Nice. Kash er i for dårlig form til overhovedet at blande sig om sejren. Der er flere bjerge på etapen og jeg tror ikke Kash kan følge med.

Som ventet tabte Kash også 4,09. Frank Schlech vandt løbet foran Thomas Dekker fra Rabobank.


Tirreno - Adriatico 14/3 - 20-3 2007

Holdet:
Savo, Kessler, Rast, Hasselbacher, Joachim, Kemps, Navarro, Redondo

Forventninger:
Savo er rytteren, der skal køres for i Giroen og dette løb er en del af opvarmningen. Han skal i form. Kessler er i bedre form og jeg håber han måske kan lave en top 3 resultat.

1.Etape:
Der var 3 små bjerge undervejs, inden det formodentligt ville ende i en massespurt. Jeg skulle bare sidde med over.
Med 4,5 km igen gik det galt, der kommer styrt i feltet hvor Savo også er med. Det viser sig at Savo taber 2,43 og bla Hoste, Hammond og Mengin må udgå. Thor Hushovd vandt etapen foran O´Grady.

2. Etape:
Med Savo´s styrt på første etape, kan man godt glemme alt om et samlet resultat.
Savo er tydeligvis ikke i form. Han tabte igen tid, denne gang 3,37 til dagens vinder, Petacchi. Kessler blev 29. Han ligger samlet nr 31, 14 sekunder efter Hushovd.

3. Etape:
Ricco overtager den samlede stilling da han vandt etapen foran Pellizotti og Kirchen. Kessler kom ind 1,04 og er nu nr 35 samlet.

4. Etape:
Etapen slutter med et lille bjerg og hvis Kessler har kræfterne så vil han prøve. Men indtil videre har Kessler slet ikke haft kræfter til de afgørende ting sidst på etapen.

Med 4km tilbage af etapen så valgte jeg at angribe med Kessler, han fik dog også en lille hul, desværre kom Leukemans efter mig og han havde åbenbart flere kræfter. Han fik overhalet Kessler omkring 1,8 til mål. Kessler fik dog en fin 2. plads og tabte 11 sekunder til Leukemans.

Kessler er nu samlet nr 5. 52 sekunder efter Kirchen fra T-Mobile.

5. Etape: (simmer)
En 20 km lang enkelstart skal rytterne ud på i dag. En Savo i form havde nok været kæmpefavorit til at vinde den.

Savo endte på en 30 plads og Kessler på 32. Kessler er dog stadigvæk på en 5 plads. Savo tabte 39 sekunder til Hincapie.

6. Etape:
Kongeetape i løbet. Her bliver Kessler helt klart smidt at de store. En mand som Ricco, Boegard eller Kirchen vinder nok dagens etape. De er i en god form.
På dagens etape er der 2 bjerge, jeg tror desværre at Kessler ryger af på første. Det sidste bjerg er nok på en 7-8 km opad og her vil favoritterne udfolde sig!

Som ventet kunne Kessler ikke følge med de store ryttere. Pellizotti vandt foran Kirchen. Kessler kom ind som nr 10. 1,31 efter.
Kessler er nu samlet nr 8. 2,36 efter.

7. Etape:
Så er der en etape for sprinterne. Thos Hushovd viser sig som den stærkeste og slår O´Grady og Boonen i spurten. Samlet ender Kessler nr 7. 2,36 efter Kirchen som fortjent vinder løbet.

Top 5 samlet:
1) Kirchen
2) Pellizotti (0,44)
3) Ricco (1,08)
4) Rebbelin (1,53)
5) Nocentini (2,09)

Savoldelli efter løbet:
"Det var meget ærgerligt at jeg styrtede på 1. etape. Løbet var en del af et program jeg har frem til Giroen og jeg fik ikke det optimale ud af det desværre. Kessler kørte udmærket og holdet er glade for den samlede 7 plads."



Milan - Sanremo 24/3 - 2007
Milano - Sanremo er et hårdt løb. 294,5 km skal rytterne ud på og med de mange km i benene er det spændende at se hvem der har noget at byde på til sidste.
Forventningerne er at få en fornuftig placering til Kessler, som er ved at komme i form inden han i april måned skal kører Liege.

Holdet:
Kessler, Rast, Redondo, Navarro, Ivanov, Iglinskiy, Barayev og Abakoumov

En gruppe på 7 ryttere (Mayo, McCartney, Contrini, Bodrogi, Etxebarria, Tomei og Grabsch) fik hul til feltet og var på et tidspunkt op omkring 13 minutter.
Med 64 km til mål blev de hentet. På det tidspunkt var Kessler ikke i bedste humør. Pulsen var meget høj til tider og jeg tvivler på han kan lave et angreb til slut.

Gilbert lavede et angreb med ca. 22 km igen, og havde tænkt mig at gå med, havde dog regnet med at sprinter holdene ville kører dem hjem igen. Det gjorde de desværre ikke. Kessler angreb med 16km igen og blev hentet af feltet med 1 km igen. Gilbert vandt etapen foran Moreni. Kessler kom ind som nr 16.


Criterium I`International (simmer)
Der er 3 etaper i dette løb. Vino og Kløden deltager. Det er begge deres første løb i denne sæson.

Hold:
Vino, Kløden, Colom, Kemps, Joachim, Schar, Mizurov, Rast

1. Etape:
Et udbrud på 7 ryttere kom alene til mål og her var Van Landschoot (Lanbouwkre.) hurtigts. Alle ryttere fra Astana er nu 56 sekunder efter.

2. Etape:
Vino kom ind som nr 9. 15 sekunder efter Voeckler. Vino er samlet nr 9, 35 sekunder efter Voeckler.

3. Etape:
Er en 10km lang enkelstart.

Selv en Vino som ikke er i form kan skabe et udmærket resultat. Han kom ind som nr 4 og blev samlet 2ér i løbet. Han tabte med 9 sekunder til Gutierrez fra Caisse.

Det var så marts måned! I næste måned er der bla Liege hvor vi helst skal komme i top 3!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #23: 19 Jul 2007, 10:47 »

lidt ærgeligt med savoldellis styrt men KUTGW
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #24: 20 Jul 2007, 09:19 »

Takker. Heldigvis kom han ikke noget alvorligt til. Var bange for han blev rigtig skadet.
Næste update regner jeg med kommer i løbet af dagen. Det er fra April måned!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


LosCules
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #25: 20 Jul 2007, 11:26 »

Takker. Heldigvis kom han ikke noget alvorligt til. Var bange for han blev rigtig skadet.
Næste update regner jeg med kommer i løbet af dagen. Det er fra April måned!

Uha.. Det glæder jeg mig sku' til at læse.. Forårsklasikkere.. YES SIR!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #26: 20 Jul 2007, 12:20 »

April måned


Følgene løb skal køres i april måned:

8/4: Flanderen rundt
9/4 - 14/4: Vuelta al Pais Vasco
11/4: Gent - Wevelgem
15/4: Paris - Roubaix
22/4: Amstel Gold Race
25/4: La Fleche Wallone
25/4 - 29/4: Neidersachens Rundfahrt
29/4: Liege - Bastogne - Liege

Jeg vælger at sende Savo og Mazzo på en træningslejr i bjergene fra den 17 til den 27 april.

8/4: Flanderen rundt

Forventninger til dette løb er små. Har kun Ivanov som kan en lille smule, men ikke nogen stor rytter på brosten.

Med omkring 115km til mål, sendte jeg Miklailov afsted.  Han blev hentet med 65km igen af Paolini, Backstedt og Wesemann. Senere røg han ned til feltet igen. Feltet er 1,18 efter de 3 forreste med 59km igen.

Med 32km igen begyndte Backstedt at ryge af frontgruppen og som forventet kunne Ivanov heller ikke følge med de bedste, da de begyndte at indhente de forreste.
Med 20km igen er Paolini alene i front, 1,10 foran Wesemann. En gruppe på 10 ryttere prøver at komme op til Wesemann, de er 1,39 efter.
17km igen og det ser ud til at Paulini fortjent vinder løbet. Han er 2minutter foran Wesemann som stadigvæk er foran gruppen med 10.

Paolini vinder løbet med 3,25 til Wesemann. Ivanov kom langt efter....

Ivanov efter løbet:
"Fy for satan en omgang! Der blev godt nok kørt hurtigt for at indhente Paolini. Jeg fatter slet ikke hvordan Paolini kan kører så hurtigt. Men rigtig flot af ham, han må være i en utrolig god form.."


9/4 - 14/4: Vuelta al Pais Vasco (simmet)
Kessler vil meget gerne deltage i løbet. Der er ikke noget mål med at skabe et godt resultat. Kessler mangler lige det sidste for at være i 100% god form til Liege senere på måneden.

1. Etape:
Voigt vandt etapen. Kessler helt nede på en 25 plads. 1,37 efter CSC rytteren.

2. Etape:
Kessler er ved at komme i form! Han vinder dagens etape med 13 sek ned til Frank Schleck og Cobo. Han er dog stadigvæk et godt stykke bagefter. (1,09 efter F.Schleck)

3. Etape:
Kessler mistede en del tid på etapen. 5,23 kom han ind efter Halgand. Kessler ligger nu nr 7 samlet.

4. Etape:
En etape der passer bedre til Kessler. Flere bakker end bjerge.
Kessler kom da også ind på en flot 3 plads og rykkede op som nr 5. Der er dog 1 minut op til 4 pladsen (Voigt)

5. Etape:
En udmærket etape af Kessler. Han kom ind som nr 12. Han kom dog en tand frem samlet da Ricco tabte lidt tid.

6. Etape:
14km enkelstart. Ikke noget for Kessler. Han vil nok tabe nogen placeringer i det samlede.

Kessler kørte en god enkelstart. Kom ind som nr 36. 47 sekunder efter Voigt.

Samlet top 5:
1) F.Schleck
2) Rebellin (45sek)
3) Voigt (53sek)
4) Kessler (2,38)
5) Menchov (4,24)

Manolo Saiz:
"Jeg er godt tilfreds med Kessler. Han ser ud til at være i form til Liege sidst på måneden. Desværre ser Rebellin også rigtig stærk ud. Vores mål er stadigvæk top 3 i Liege med Kessler"


11/4: Gent - Wevelgem
Ivanov er også hovednavnet i dette løb. Jeg vil prøve at angribe udefra for i en spurt er han chanceløs.

En flok med de store favoritter fik et hul ned til feltet hvor Ivanov og Cancellara bla. også var. Det ser ud til at CSC vil prøve at hente dem, men det bliver meget svært. Ivanov er en færdig mand på dette tidspunkt (61km tilbage)
Med 35km til mål ser det ud til at vinderen bliver en af disse:
Flecha, Van Bon, Backstedt, Gusev, Hincapie og Nuyens.

Gusev viser sig at være den stærkeste af dem og vinder foran Nuyens. Ivanov kom trillende over stregen 10 minutter efter på en 28 plads.

15/4: Paris - Roubaix (simmet)

Jeg måtte desværre melde mig syg til at styre dagens løb. Så Saiz må igen til den i Paris-Roubaix hvor Ivanov er kaptajn.

Til den store overraskelse blev det ikke en af de store favoritter. De havde undervurderet i udbrud og det ender med at Caisse´s Garcia Acosta vandt etapen foran Petito.
Ivanov kom ind som nr 15.

22/4: Amstel Gold Race
Kessler er i super form. Og jeg håber han kan blande sig i top 5.

Der var ikke rigtig nogle udbrud der fik lov til at komme afsted. Jeg prøvede med Mizurov, men kom ikke væk.
Med 155 km igen så havde 14 mand et hul på 6,40 ned til feltet.

Jeg prøve at gå med Rebbelin da han angreb med 39 km igen, desværre fik han hul og Kirchen og Kessler kom aldrig op til ham. I stedet blev de indhentet af Frank Schleck og nogle andre favoritter.
Rebellin var stærk nok til at holde hjem og vandt foran Kirchen. Kessler kom ind som nr 12. Det lover ikke godt til Liege.

25/4: La Fleche Wallone
201,7km og nogen hårde km. Kessler skal igen prøve at være med fremme. Men Rebellin er i topform og han bliver svær at slå.

3 mand fik lov til at kører og de 3 er:
Schreck(T-Mobile), Suray(Unibet.com) og Mandri(AG2R). Med 100 km tilbage af etapen har de 9,30 ned til feltet som styres af Duval holdet som har sat Piepoli og Marchante i front. Også QS har sat nogen mænd frem.

41km tilbage af etapen blev de 3 indhentet og Bertagnolli lavede et kontra angreb i samme øjeblik. Thomas Dekker og Frank Schleck gik også med.
Rebellin satte Schumacher og Wegmann frem for at hente de 3, som har 25 sekunder.

Jens Voigt og Bettini angreb og jeg var for langsom om at gå med. Derfor endte jeg alene mellem 2 grupper. De 4 i front med 21km igen er: Bettini, Rebellin, Di Luca, Ricco og Jens Voigt lige foran dem. Bag i mig prøver Frank Schleck og Bertagnoli at komme op.

Jens Voigt, det tyske kraftværk viste klassen og vandt løbet. Ricco var stærkest af de 4 lige efter. På den sidste km satte Kessler en fin sprint ind og fik en flot 3 plads.

Top 5:
1) Voigt
2) Ricco
3) Kessler
4) Bettini
5) Rebellin

Kessler svare på spørgsmålet: Hvad skete der til sidst ?
"Jeg kunne se at Di Luca, Bettini og Rebellin gik lidt kolde på den sidste stigning op til mål og jeg havde stadigvæk lidt kræfter til at lave en spurt. Jeg var glad for at komme foran så store navne som Paolo og Davide. Jeg sov desværre lidt i timen da Voigt angreb, på det tidspunkt havde jeg det ikke alt for godt. Men da både Bettini og Rebellin også gik med så blev jeg nød til det, selvom benene ikke lige var til det. Jeg var heletiden små 25 sekunder efter dem og det var fandme hårdt at prøve at hente dem, men jeg fik da en 3 plads."

25/4 - 29/4: Neidersachens Rundfahrt (simmer)

Der er 5 etaper i dette løb. De forhørte om Kløden ville deltage og vi blev enige om en pris. Kløden var dog ikke helt tilfreds og det gik desværre udover moralen, men med er han altså.

1. Etape:
Gerolsteiner dominerede spurten. Haussler 1 og Moletta 2. Bedste Astana rytter blev Kemps på 18. pladsen.

2. Etape:
På dagens etape snød Zabel 2 T-Mobile ryttere. Ciolek og Baumann kom ind lige efter Zabel. Hasselbacher kom ind som nr 9.

3. Etape:
Gerolsteiner viser igen klassen. Haussler vandt igen, dette gang var det dog Förster som kom ind 2´er. Zabel blev efterladt på 3 pladsen.

4. Etape:
Zabel vandt hans anden etape og ligger samlet 4ér. Kemps kom ind som nr 18.

5. Etape:
Zabel vandt endnu en etape. Haussler 2ér og vinder løbet foran Zabel med 36 sekunder. Bedste Astana mand blev Kemps på 18.pladsen.


29/4: Liege - Bastogne - Liege
Så kommer holdets første mål. Vi skal ende top 3 i løbet. Kessler og de andre skal ud på 262 lange km.. og hårde. Kessler får hjælpe af Mazzo, Savo, Vino, Colom og Vino. Kun Colom er lidt i form.
Jeg er faktisk nervøs for at Savo ikke kommer i form til Giroen... Men den tid den sorg. Nu handler det om Liege!

En enkel mand fik lov til at bruge alle hans kræfter i et udbrud. Ludewig fra Wisenhof var rytteren som sindsygt nok vælger at sidde alene ude på et så langt løb som Liege er.

Ludewig blev hentet og et nyt udbrud fik et hul. Casar, Monfort og Celestino har med 63km hjem et hul på 1,30.
Kessler viser dårlig form med -5.. det ser ikke alt for godt ud.
Med 56km til mål angriber Schleck, Bettini og Rico. Jeg vælger ikke at gå med. Folk som Boogerd, Rebellin og Di Luca bliver også. Jeg afventer et udspil fra Rebellin.

Bettini bliver hentet men Schleck og Ricco har stadigvæk et hul på 32 sek. Kessler har det ikke godt.

Rebellin angriber og jeg går med, Rebellin stopper så, jeg vælger at fortsætte, det var dog dumt. Feltet har kræfter og jeg ligger nu med små 20 sek foran feltet og har 29 sek op til Schleck og Ricco.
Alle de store angriber igen og jeg har ingen kræfter overhoved.. 33km igen. Kessler ligger i anden gruppe sammen med Sanchez, Nocentini og Bettini. Rebellin, Schleck og Ricco er foran og har 36sekunder. Top 3 ser ud til at glippe..

Med 5,7km igen gik Kessler total kold. Hvis Kessler havde haft +5 i stedet for -5 så var jeg sikker på han nok skulle have blandet sig i toppen. Det desværre kun til en 7 plads. Rebellin vandt løbet foran Schleck og Ricco.


Et skuffende resultat i Liege. Fatter ikke hvorfor at Kessler havde -5. Nok fordi han ikke var Kaptajn ? Jeg gav kaptajn rollen til Vino for ikke at gøre ham utilfreds. Han er trodsalt mit Tour håb.
I næste del venter Giroen!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #27: 20 Jul 2007, 12:50 »

Pressemeddelse fra Astana:

"Vi er utrolig kede af at komme med denne meddelse. Under Romandiet rundt styrtede Savoldelli og måtte udgå af løbet med en brækket nakke. Det ser ikke ud til at Savo kan deltage i Giroen og det er selvfølgelig meget beklageligt når det hele var sat op til ham. Nu vil vi satse på Mazzo.. uden den store hjælp af andre bjergryttere. Meningen var at Mazzo skulle hjælpe Savo i bjergene."
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #28: 20 Jul 2007, 13:13 »

Nakken, omg!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #29: 20 Jul 2007, 14:43 »

Nakken, omg!

Jeg har og altid undret mig over den skade Opstemt
Normalt er de kun ude i 2-3 måneder  Tunge
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010