Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1263 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Pro Cycling Manager
[Blog] Astana
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
13
Forfatter
Emne: [Blog] Astana (Læst 37796 gange)
graver
Ynglingespiller
Sv: [Blog] Astana
«
Svar #30:
20 Jul 2007, 15:00 »
Av for den Savo..
-Op på hesten igen.
Super blog, dejligt at følge
LosCules
Gæst
«
Svar #31:
20 Jul 2007, 15:22 »
Nakken? Hva' fanden?
.
Men dejlig blog at følge
.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #32:
20 Jul 2007, 15:29 »
Takker.
Under skade står der han har brækket nakken, men et andet sted står der:
sene i ryghvirvelen er revet over...
Men ligemeget hvad, så er det noget lort!
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #33:
20 Jul 2007, 18:57 »
Da Giroen er lidt langt så vælger jeg at smide nogen flere updates i løbet af måneden.
Maj måned
Følgene løb skal køres i Maj måned:
1/5 - 6/5 : Romandiet rundt
12/5 - 3/6: Giroen
21/5 - 27/5: Volta Ciclista a Cataluna
Romandiet rundt: (simmer)
Under mål så skal jeg vinde dette løb, men jeg har glemt at holde styr på Savo og Mazzo´s form, så de er lang efter hvad de burde. Jeg håber de kommer i bedre form når vi kommer til Giroen om 12 dage.
1. Etape
En prolog på 5 km. Dekker vandt prologen og bedste Astana mand blev Mazzo på en 14 plads. 19 sekunder efter.
2. Etape:
En okey etape for Kessler.
Kessler fik en 4 plads..
Men for satan...! Savo udgår pga en sene i ryghvirvelen er revet over.. ude resten af maj.. der røg den giro... med lidt held midten af maj. Men jeg får intet ud af have ham med.
3. Etape:
Mazzo kom ind på en 3. plads. Kessler tabte 1,09 men ligger samlet 4.
4. Etape:
Simoni viser gode Giro ben, han vandt etapen foran Sanchez. Mazzo, som nu er vores nye mand i en giro blev nr 5.
5. Etape:
Igen viser Simoni klassen. Han vandt endnu en etape. Mazzo tabte 34 sekunder til ham og kom ind som nr 7.
6. Etape:
Sidste etape i Romandiet rundt slutter med en 20km lang enkelstart.
Dekker vandt enkelstarten, ligesom han også vandt prologen. Sanchez vandt dog løbet samlet med 22 sek til Simoni. Mazzo endte nr 6 samlet.
12/5 - 3/6: Giroen
Forventninger:
Små, specielt efter at Savoldelli ikke kan deltage. Målet er en top 5 og jeg håber at Mazzo kan overraske lidt. Colom skal være hjælpe rytter for Mazzo i bjergene.
Holdet er:
Mazzo, Colom, Schar, Rast, Hasselbacher, De Kort, Mizurov, Frei og Joachim
1. Etape: (simmer)
En holdenkelstart, hvor jeg med Savo nok ville have en bedre chance for at skabe et fint resultat. At tabe over 1minut vil ikke være acceptabelt!
Top 5:
1) CSC
2) Disc (+ 0,17)
3) Astana (+ 0,19)
4) Gerol (+ 0,25)
5) Tinkoff (+ 0,33)
Et ganske fint resultat. Noget overraskende så har CSC begge Schleck brødre med i løbet.
2. Etape: (203km)
Der er en sprint efter 109 km og et bjerg ca 40 km til mål. Jeg ved ikke om den er voldsom nok til at nogen sprintere ryger af. Hasselbacher skal kæmpe om en top 10 hvis det ender i sprint.
Et par udbrud var der under etapen, men aldrig noget der ville holde. På den eneste stigning i løbet var jeg nervøs for at der kom angreb der af nogen af de store. Heldigvis kom der ingen, og det endte i en massespurt, hvor dog McEwen ikke var med da han blev sat på bjerget.
Top 3:
1) Petacchi (Milram)
2) Davis (Disc)
3) Gasparotto (Liquigas)
Samlet top 3:
1) Ljungqvist (CSC)
2) Arvesen (CSC)
3) Kolobnev (CSC)
3. Etape: (195km)
Ender med en spurt. Kun et enkelt bjerg i starten af etapen. Regner med det bliver en stille og rolig etape for mit Astana hold.
Top 3:
1) Ventoso (Duval)
2) Petacchi (Milram)
3) Gasparotto (Liquigas)
Der er også kommet ny mand i Rosa. Kurt Alse Arvesen har overtaget den fra hans holdkammarat.
4. Etape:
Så er vi kommet til deb første rigtige bjergetape. Der er en lang stigning til sidst, ikke fordi den er voldsomt slem, men det giver et indblik i hvem der har benene.
Feltet er samlet på det sidste bjerg. Der mangler 18 hårde kilometer!
Rujano og Simoni prøver at stikke af, jeg afventer for 15km op til mål er langt. Cunego og Di Luca angriber og der bliver jeg nød til at gå med. Der er nu en gruppe på 6 samlet:
Mazzo, Di Luca, Simoni, Rujano, Weening og Cunego.
Pereiro og Parra er på vej op.
3,5 km til toppen, Rujano ryger af, men mazzo er også begyndt at svede lidt. Heldigvis havde de andre heller ikke kræfter til at angribe. Di Luca vandt etapen.
Top5:
1) Di Luca
2) Cunego (0,00)
3) Mazzo (0,00)
4) Simoni (0,00)
5) Weening (0,00)
Samlet top 5:
1) Mazzo
2) Di Luca (+ 0,19)
3) Simoni (+ 0,28)
4) Cunego (+ 0,49)
5) Weening (+ 0,52)
Mazzo efter etapen:
"Jeg havde det faktisk udmærket, er glad for nu at ligge nr
1
i giroen. Jeg tror desværre bare at Di Luca og Cunego er stærkere ryttere end jeg er. Men jeg er da tilfreds med etapen i dag"
5. Etape:
Heldigvis en flad etape. Jeg skal for første gang i Giroen styre feltet. For min skyld må der gerne komme et udbrud hjem. Kan også godt være jeg sender en mand med i et udbrud.
Et 11 mands store udbrud fik op til 8 minutter. Jeg havde ikke noget imod at lade dem kører hjem så jeg sad forrest i feltet stille og roligt. Milram var dog ikke så tilfredse og begyndte at trække voldsomt.
Med 7 km igen har 10 mand 1,06 ned til feltet og det bliver spændende om de når hjem.
STYYYRT!!!
Der er styrt i feltet, navne som Cunego, Rebellin, Schleck og Mori er med i styrtet. 6,5 km igen.
Det blev en lidt syg etape. Petacchi nåede med 10 meter tilbage lige at overhale udbrudet og vinde etapen.
Top3:
1) Petacchi
2) Bru Pascal
3) Lequatre
Nr 2 og 3 var med i det 11 mands udbrud der næsten holdte hjem. Cunego var dagens store taber da han tabte 2,55, Det samme gjor Frank Schleck. Rebellin måtte udgå af dagens etape. Cunego er nu 3,44 efter og jeg kom en tand tættere på en top 5 i giroen som er målet.
6. Etape:
Så skal vi igang med endnu en bjergetape. Den 2. i årets giro. Der er 3 bjerge, den slutter ikke opad, så Mazzo har en chance for at skabe et okey resultat, hvis han kan følge med Di Luca og Simoni.
Mazzo punkteret! Hele holdet nede for at hente ham inden det store bjerg skulle komme. Holdet brugte en masse kræfter men op kom Mazzo.
Første bjerg begynder, hele 26km til toppen. Det bliver hårdt for holdet. Di Luca er allerede helt fremme, men Simoni ligger stadigvæk tilbage i feltet.
Liquigas ligger et hårdt tempo i front. Astana holdet har det allerede dårligt, kun Mazzo ser fin ud. Stadigvæk 18km til top og jeg håber ikke der kommer angreb fra Simoni, Cunego og Di Luca.
Colom er næsten sat og Mazzo må allerede sidde alene hvor de andre har 3-4 holdkammarater rundt om dem.
Puha, jeg kom sammen med de andre favoritter. Heldigvis blev der ikke angrebet. Jeg er sammen med 20 andre. Der ligger 2 mand foran os og yderligere 3 mand i front.
Simoni sidder med 4 holdkammarater (Piepoli, Cobe Acebo, Marchante og Ricco)
Cunego har Bruseghin og Caruso. Di Luca har stadigvæk hele hans team samlet. Det bliver svært alene..
Feltet med Colom er kun 1minut efter og det ser ud til de kommer op til Mazzo gruppen.
De 5 i front er nu hentet og vi er påbegyndt det andet bjerg. Ingen angreb, og alle kom samlet over det andet bjerg. Heldigvis er der en lang nedkørsel og en bid vej hen til næste bjerg, som ikke er så stort. Det ser ud til at denne gruppe på 18 kommer samlet i mål.
8,7km er der op til det sidste bjerg og når toppen er nået så er der ca 23km ind. Jeg regner ikke med at min Rosa trøje bliver angrebet her.
2,4km til mål, jeg har lagt mig bag i Di Luca som nok er den hurtigste i spurten. Helt som ventet kom Di Luca i mål, Mazzo 2.
Top 3:
1) Di Luca
2) Mazzo
3) Pellizotti
Samlet top 3:
1) Mazzo
2) Di Luca (+7 sek)
3) Simoni (+40 sek)
Der kom en stor gruppe på 14 mand ind i samme tid. Folk som Pereiro, Weening og Rujano tabte tid. Mazzo er 3,22 foran Pellizotti på 5 pladsen.
Velkommen til Hazard.
LosCules
Gæst
«
Svar #34:
20 Jul 2007, 19:05 »
Spændende.. Ser ud til, at dine hjælperyttere ikke er så stærke som konkurrenternes, men det var da godt med favoritstyrtet. Ihf for dig
. Yderst spændende læsning, som jeg glæder mig til at følge.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #35:
21 Jul 2007, 11:55 »
21/5 - 27/5: Volta Ciclista a Cataluna (simmer)
Vino deltager i dette løb som opvarming til Touren
1.Etape (holdenkelstart)
Astana kom ind 1,35 efter FDJEUX.
2. Etape:
Vino blev sur over at jeg kaldte ham vores kaptajn i dette løb.
Vino blev bedste Astana mand, 51 sek efter vinderen Astarloa. Nr 11 blev han.
3. Etape:
Endte i en spurt som Clerc vandt.
4. Etape:
Både Kash og Vino kom 1,09 efter vinderen, Flecha.
5. Etape:
En enkelstart på 17km som stiger en lille smule.
Vino blev nr 5, 19 sekunder efter Contador.
6. Etape:
Rojas Gil fra Caisse vandt denne spurtetape. Vino er forsat på 6 pladsen, 2,52 efter Gustov.
7. Etape:
Sidste etape. Vino endte 3ér på etapen og samlede sluttede
6
Giroen:
7. Etape:
Rimelig fladt på den 239km lange etape. Der kommer dog et grimt bjerg mod slutningen, derefter en nedkørsel og en bakke op. En afslutning der ligger til Di Luca.
Di Luca angriber på bjerget med 3 km igen, Mazzo har -4 er kan slet ikke følge med. Både Cunego, Simoni og Andy Schleck har mange flere kræfter.
Cunego har meldt sig tilbage i kampen, Mazzo tabte 2,35 til Di Luca.
Top 5 samlet:
1) Di Luca
2) Simoni (+ 1,50)
3) Mazzo (+ 2,45)
4) Cunego (+ 4,10)
5) A.Schleck (5,46)
Med Mazzo på -4 så er det godt nok svært at følge med Di Luca. Men top 5 ser stadigvæk fornuftigt ud.
8. Etape:
Der er et par stigninger på dagens etape. Det er dog ikke nogen der burde have den store indflydelse på løbet.
En kedelig etape som ventet endte i en spurt. Her var Petacchi hurtigst. Lidt overraskende var muligheden for Mazzo er blande sig i spurten. Han endte 2 og fik dermed nogen bonus sekunder.
9. Etape:
Endnu en halv kedelig etape. Et enkelt bjerg midt på ruten. Ender i en masse spurt.
Igen blev det jo Petacchi der suverænt vandt etapen. Denne gang var det dog Di Luca som fik lidt bonus sekunder ved hans 2 plads.
10. Etape:
En afgørende etape. Det er vigtigt at Mazzo ikke taber for meget tid på den sidste stigning som er rimelig hård.
Der er 9,9 km tilbage af etapen. Vi har lige taget hold på det sidste bjerg. Der er en stor gruppe på 48 mand, men det skal nok gå hurtigt at få fjernet de svageste.
Di Luca angreb på stigningen hvor der manglede 8 km, Cunego, Simoni og Mazzo gik mig. Alle 4 kom samlet til mål og Mazzo fik en 4 plads. Di Luca tjente dog små 8 sekunder.
Det positive ved etapen var at Andy Schleck som lå 5 tabte 2,07. Det ser rigtig godt ud at ende i top 5 som er målet. Damn, hvis Savo også havde været med så var der 2 heste at spille på!
11. Etape:
En fuldstændig flad etape. Mazzo får en rolig dag inden det igen gælder en bjergetape på 12.etape.
Steegmans fik hans første sejr i årets Giro. Di Luca spurtede også med denne gang men endte kun nr 4. "Højdepunktet" på dagens etape var endnu et voldsomt styrt, Dessel og Zberg måtte bla udgå.
12. Etape:
2 Bjerge på dagens etape, og nogen af de højeste i giroen. Det slutter dog med en nedkørsel. Jeg forventer at Mazzo taber lidt tid på Simoni, Cunego og Di Luca.
Frank Schleck prøvede at angribe på det første bjerg, Frank er 26minutter efter Di Luca og derfor ingen trussel. Han blev dog hurtigt hentet igen og alle favoritter kom samlet over første bjerg.
Cunego har sendt Bruseghin afsted og er 2,53 foran feltet hvor der er 72 ryttere tilbage. 44,5km til mål.
Så skal vi op ad Col De I´Izorad. Det er igen Di Luca som starter med at angribe, Mazzo, Cunego og Simoni går med.
Status med 3,8km til toppen er: Simoni, Mazzo og Di Luca er i front. Cunego og Bruseghin er 35 sekunder efter.
Cunego kom op til frontgruppen da der manglede 1km til toppen, de 4 kom samlet til mål hvor Cunego var hurtigere end Mazzo. Simoni 3 og Di Luca tabte lidt overraskende lidt tid, 29 sekunder tabte han på de sidste par km.
Rujano kom ind 3,35 efter og feltet med Andy Schleck som var 5ér inden etapen kom ind 6,25 efter.
Stilling top 5 inden bjergenkelstarten imorgen:
1) Di Luca
2) Simoni (+1,41)
3) Mazzo (+2,32)
4) Cunego (+3,53)
5) A.Schleck (+14,21)
Jeg kan rolig sige at min top 5 placering er sikker, med mindre Mazzo kommer ud for et uheld..
13. Etape: (simmer)
Så skal vi ud på en 13,4 enkelstart som går en smule opad de sidste 6-7 km. Mazzo er bedre end de værste konkurranter, men begrænset hvor meget han kan hente når den er så kort.
Di Luca vandt etapen med 4 sekunder foran
Mazzo
. Simoni kom 3ér, 4 sek efter Mazzo.
Status er nu den at Mazzo er 47 sekunder efter Simoni på 2 pladsen og 1,42 foran Cunego på 4. pladsen.
Det er nok på den sidste enkelstart at Mazzo kan hente lidt tid ind. Den er 44,5 km lang.
14.Etape:
3 stigninger i dag. Dog er den sidste ikke mere end 2-3 km og slutter med en lille nedkørsel. Jeg forventer først angreb på andet bjerg.
På andet sidste bjerg angreb Di Luca og Cunego, jeg gik med. Det var nu Simoni, Mazzo, Cunego og Di Luca der igen var samlet på den sidste lille stigning. Jeg valgte at angribe med Mazzo, han fik et hul. På de sidste 500 meter gik han kold, han var fuldt op med 4 røde og Cunego var ved at indhente ham. Heldigvis holdte han hjem og Astana fik deres første etape i giroen.
Top 5:
1) Mazzo
2) Cunego (0,00)
3) Di Luca (0,00)
4) Simoni (0,00 sek)
5) Pereiro (0,00 sek)
Samlet top 5:
1) Di Luca
2) Simoni
3) Mazzo
4) Cunego
5) A.Schleck
Jeg kommer lidt tættere på Simoni. 27 sekunder er der kun mellem. Så Simoni skal til at få nogen sekunder til mig inden den sidste enkelstart.
15. Etape:
Så kommer der en syg etape. 5 stigninger. Første top er efter 99km, en mindre top efter 139. Efter 152km er vi oppe på nok den sværeste top. Slutningen ser spændende ud, men der er ikke så lange stigninger. Det kan godt blive en svær dag for Mazzo. Vigtigt er at han ikke taber for meget til Simoni.
Vi kom rolig over de 2 første toppe og nu begyndte 12,2 hårde km. 7 mand lå 2,07 foran os og helt fremme var 4 mand som yderligere havde 2,45. Her iblandt var Moreni.
Så kom angrebet, Cunego angreb, Di Luca med, selvom Mazzo har -3 så blev jeg nød til at gå med. Simoni blev tilbage, men ligepludselig kom Simoni forbi os. Cunego og Simoni var nu sammen og jeg sad med Di Luca.
Simoni og Cunego har et hul på 42 sekunder ned til Mazzo, Di Luca og A.Schleck.
Med 30 igen har Simoni og Cunego et hul på 52 sekunder.
De 2 i front bliver ved med at øge, og jeg mister nu chancen for at ende i top 3. Cunego og Simoni er for stærke.
Mazzo gik kold til sidste og tabte over 4minutter til Cunego og Simoni. Di Luca tabte omkring 3,20.
Top 5 samlet efter etapen:
1) Simoni
2) Di Luca (1,15)
3) Cunego (1,57)
4) Mazzo (4,49)
5) A.Schleck (20,48)
Resten af giroen kommer i næste del. Det ser svært ud for Mazzo at komme i top 3, men top 5 er hjemme.
Velkommen til Hazard.
Metsu1
Manager
«
Svar #36:
21 Jul 2007, 12:05 »
God update, lækkert med lidt afveksling fra FM
.
Har lige spillet Giroen i 2006 udgaven. Jeg er i tredje sæson og satsede på Fothen, er FDJ. Fothen ligger nummer 4 efter 16 etaper. Jeg simmer en etape, der er flad pånær en enkelt stigning i starten af etapen. Fothen bliver af en eller anden årsag sat med 5 minutter og ryger fra en samlet 4. plads ned til 8. plads.
Det jeg vil sige med det er, at jeg tror, du kan få endnu bedre resultater, hvis du spiller selv, da det simulation ofte er urealistisk.
Cunego smadrede forresten alle i Giroen. Han vandt alle bjergetaper om de så sluttede oppe eller nede og havde over et 15 min til den nærmeste i det samlede klassement.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #37:
21 Jul 2007, 12:39 »
I 2006 udgaven vandt Cunego ALTID giroen ved mig. Det var helt sindsygt. Jeg simmer også kun løb som jeg ikke rigtig gider, f.eks gider jeg ikke bruge tid på det løb der er imens Giroen og er også ligeglad om Vino taber 1 eller 10 minutter i løbet.
Jeg simmer altid enkelstart, prolog og holdenkelstart da jeg ikke kan finde ud af det, ærlig sagt!
Når jeg deltager i løb jeg går 100% efter så simmer jeg ikke nogen etaper, selvom de er flade. Har også dårlige erfaringer med at der kommer nogen underlige resultater.
Jeg er dog rimelig sikker på at Savo kunne have kørt bedre end Mazzo. Mazzo skulle have været sidste mand i bjergene, og Savo kunne have sparet mange kræfter hvis Mazzo kunne have hjulpet ham.
Velkommen til Hazard.
Metsu1
Manager
«
Svar #38:
21 Jul 2007, 13:14 »
Citat af: BlaZZo 21 Jul 2007, 12:39
I 2006 udgaven vandt Cunego ALTID giroen ved mig. Det var helt sindsygt. Jeg simmer også kun løb som jeg ikke rigtig gider, f.eks gider jeg ikke bruge tid på det løb der er imens Giroen og er også ligeglad om Vino taber 1 eller 10 minutter i løbet.
Jeg simmer altid enkelstart, prolog og holdenkelstart da jeg ikke kan finde ud af det, ærlig sagt!
Når jeg deltager i løb jeg går 100% efter så simmer jeg ikke nogen etaper, selvom de er flade. Har også dårlige erfaringer med at der kommer nogen underlige resultater.
Jeg er dog rimelig sikker på at Savo kunne have kørt bedre end Mazzo. Mazzo skulle have været sidste mand i bjergene, og Savo kunne have sparet mange kræfter hvis Mazzo kunne have hjulpet ham.
Cunego er så syg, at det ikke kan betale sig at tage et hold med til Giroen, hvis man vil vinde den!
Jeg er sikker på Savo havde været bedre end Mazzo og som du selv siger, så havde Mazzo været en god sidste mand i bjergene for Savo.
Casar har også brækket nakken i mit spil, men jeg må indrømme, at han nærmest var stærkere end nogensinde før da han kom tilbage, så Savo kan sagtens blive et trumfkort til Touren for dig (selvom det er 06 udgaven, jeg snakker om).
Glæder mig til at høre mere fra Borat
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #39:
22 Jul 2007, 10:50 »
Resten af giroen:
Der mangler 6 etaper af årets tour. Et par bjergetaper hvor jeg dog tror der ikke kommer til at ske en hel masse med de 4 i front. Enkelstarten bliver vigtigt for hvem af dem i top 3 der skal vinde løbet.
16.Etape:
Efter en hviledag er rytterne igang igen. 2 stigninger venter forude. Der er dog et godt bid vej fra toppen af det sidste bjerg og ind.
Desværre var mazzo igang med at tage noget at drikke da Simoni og Di Luca angreb, så jeg kom aldrig op til dem. Jeg kom i stedet i mål sammen med Cunego. Slaget om Giroen kommer nu til at stå mellem Di Luca og Simoni. Di Luca vandt etapen.
Simoni er 16 sekunder foran Di Luca. Jeg er 3 minutter efter Cunego på 3. pladsen.
17. Etape:
Etapen slutter på toppen. Sidste chance for at lave et rigtig hul ned til en konkurrant inden enkelstarten. Di Luca er nok bedre end Simoni på enkelstarten, så Simoni skal nok tage lidt tid fra Di Luca i dag.
En stor gruppe på 45 er samlet til sidste bjerg(Monte Zoncolan), som sædvanlig er Mazzo den eneste Astana mand.
Mazzo blev den store taber på dagens etape. Han er ikke i form her sidste på etapen. Simoni, Di Luca og Cunego er klasser bedre fordi de har holdkammarater med heletiden. Di Luca vandt etapen med hele 4,50 ned til Mazzo.
Dermed fik Di Luca førertrøjen og er 1,11 foran Simoni. Mazzo er nu
10,32
efter.
Enkelstarten afgør hvem der bliver Giro vinder 2007!
18. Etape:
182 flade km skal rytterne ud på. Mazzo får en slags hviledag inden den sidste "bjergetape" og enkelstart.
For første gang holdt et udbrud hjem. Hele 16 mand fik lov til at kører hjem. Mazzanti fra Panaria vandt foran Moreni.
Feltet fik samme tid som vinderen.
19. Etape:
Sidste bjergetape. Der er 2 stigninger. Det slutter ikke op, der er en lille nedkørsel og en bakke op ved slutningen.
Di Luca gav alle baghjul på den sidste bjergetape og Giroen blev afgjort. Han kom 2,17 foran Simoni og Mazzo. Cunego tabte 3,57.
Di Luca er nu 3,26 foran Simoni og han bliver umulig at hente.
20. Etape(Simmer)
Så er vi kommet til den 42,4km lange enkelstart.
Andy Schleck blev overraskende vinder af etapen, foran Brushegin og Larsson. Mazzo kom ind som nr 8. 53 sekunder efter.
Di Luca kørte klart bedre end Simoni og fører nu Giroen med 5,13.
21. Etape:
Sidste etape og Giroen er afgjort. Di Luca vinder med over 5minutter til den nærmeste med mindre han styrter og udgår på sidste etape.
Lidt overraskende kom et udbrud hjem, hvor bla Pereiro sad, han ligger samlet 6, men er over 20minutter op til mig så ikke nogen trussel til min top 5.
T-Mobile´s Barry vandt sidste etape og det var første sejr til T-Mobile i årets giro.
Sådan sluttede Giroen 2007:
Mazzo om hans 4. Plads:
"Jeg er selvfølgelig stolt over at ende i toppen af Giroen og glad for at skabe et godt resultat til Astana når nu Savoldelli ikke kunne deltage. Hvis Savo kunne have deltaget så tror jeg faktisk godt at vi kunne have vundet løbet. Jeg ser nu frem til et par ugers ferie"
Velkommen til Hazard.
graver
Ynglingespiller
«
Svar #40:
22 Jul 2007, 20:30 »
Vi vil have mere....
- Det er jo så spændende
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #41:
23 Jul 2007, 09:04 »
Juni måned:
De store ryttere som Kløden og Vino vil gerne deltage i Suisse Tour, ingen vil deltage i Dauphine Libere.
Følgene løb skal jeg kører i Juni måned:
10-6 / 16-6 2007: Dauphine Libere
10-6 2007: GP Gippengen
16-6 / 24-6 2007: Tour De Suisse
24-6 2007: Eindhoven Team Time Trial
Dauphine Libere: (simmer)
Savo deltager i løbet. Han skal prøve at vinde Vueltaen senere på året. Forventningerne er små da ingen er i form.
1. Etape:(Prolog)
Zabriske vandt prologen foran Dekker.
2. Etape:
Endte i en spurt som Robbie McEwen vandt.
3. Etape:
Kessler kom ind sammen med udbrudet og endte 8. Han ligger 3 samlet.
4. Etape:
En 41,1km lang enkelstart hvor prolog vinderen Zabriske er favorit.
Thomas Dekker viser Tour form ved at vinde foran Lang med 14 sekunder. Bedste Astana rytter var Kessler. Han kom 2,17 efter.
5. Etape:
Svær etape hvor den slutter på Mont Ventoux. Ingen af mine er i form til at vinde den.
På denne etape viser Evans tour form. Han vandt foran Casar.
6.Etape:
2 andre kandidater til Tour sejren. Sastre og Valverde endte øverste på podiet. Evans tabte dog 3,35 på etapen
7.Etape:
200km! Over 5 bjergtoppe. Det ender med en lille nedkørsel på et par km.
Savo kom 6,58 efter vinderen, Vasseur.
8. Etape:
Der er 3 bjergtoppe på etapen. Dog ikke nogen voldsomme stigninger. Der er 33 km til mål fra den sidste bjergtop.
Moreau vandt foran Valverde og Evans.
Top 3 samlet:
1) Valverde
2) Dekker
3) Moreau
10-6 2007: GP Gippengen (simmer)
Et løb mere for vores sponsor skyld.
Hasselbacher
kom ind som nr
5
Vino, Kash og Kløden er netop vendt hjem fra en 10 dage lang bjergtur i Schweiz. Og Velonews.com fik et par kommentar:
Vino:
"Det var en dejlig tur jeg havde med Kash og Kløden. Jeg er sikker på vi nok skal komme i form til touren om en måned. Nu skal vi igang med Tour De Suisse og jeg håber Astana skaber et fint resultat"
Kash:
"Puha for en tur. Både Vino og Kløden ser skarpe ud. Jeg kender min rolle på holdet og det er at hjælpe Vino og Kløden frem til sejr i verdens hårdeste løb"
Kløden:
"Jeg synes det ser fornuftigt ud. Jeg hører at Evans kører godt i Dauphine Libere og han er klart en af favoritterne til at blande sig i touren. Med de rette forberedelser så tror jeg godt at både Vino og jeg kan blande os i top 5"
Tour De Suisse
Vi stiller med et godt hold. Kash, Vino og Kløden. Disse 3 ryttere skal i form til touren om en måneds tid.
1. Etape (simmer)
Prolog på 5,8 km.
Vino kørte rigtig godt, han
vandt
med 1 sek foran Voigt. Kløden kom 12 sek efter på en 10 plads.
2. Etape:
159 rimelig flade km hvor Vino skal forsvare trøjen.
De 7 i udbrud blev hentet med 16 km igen og det endte i en spurt hvor
Petacchi
vandt.
3. Etape:
Kan godt blive en underholdene etape, rytterne skal over 5 bjergtoppe. Det er ikke de værste, men det kan blive underholdene.
Desværre
styrtede Kløden
og blev skadet. Jeg valgte ikke at tage ham ud af løbet, afventer og ser på næste etape hvordan han har det. Kash og Vino sad godt med fremme på sidste stigning der ca var 4 km. Jeg satte Kash og for at lave en voldsom føring, Cobe Acebo angreb dog og jeg angreb med Vino.
Vino
vandt etape foran Cobo med 3 meter..
Top 3 samlet:
1) Vino
2) Cobo Acebo (+19 sek)
3) Rogers (+ 1,34)
4. Etape:
Der er en lang og hård stigning ved målet. Jeg vil afvente og se hvem der angriber Vino til slut. Jeg håber Kløden kan fortsætte løbet..
Sidste stigning er vi kommet til, Kløden har det ikke godt. Der er 13km til mål fra bunden af bjerget.
De store favoritter var samlet til mål og Igor Anton Hernandez vandt etapen foran Vino. Cobo Acebo fik 3.pladsen.
Vino er nu 21 sek foran Cobo
5. Etape:
En mere rolig etape. Hvor det slutter med en lille stigning. Et bjerg i midten, men langt fra bjerget til mål.
Et udbrud fik lov til at holde hjem og
Albasini
, som også har bjergtrøjen vandt. Feltet med Vino tabte 10 minutter.
Der skete ikke noget i toppen af det samlede. Cobo er forsat 21 sekunder efter Vino.
6. Etape:
2 slemme bjerge hvor der godt kan ske ting og sager på det sidste.
Garate angreb med 12 km igen og 3.pladsen Rogers gik med. Jeg var lige en tand for sent ude og kom desværre i gruppe med Cobo, Live, Menchov og Igor Anton Hernandez. Garate vandt etapen og Vino blev 3. Vino tabte 20 sek til Rogers.
Stillingen, top 5:
1) Vino
2) Cobe Acebo (25sek)
3) Rogers (1,51)
4) Garate (3,03)
5) Igor Anton Hernandez (3,04)
7. Etape:
Så skal vi igang med sidste bjergetape. Vi skal over 3 bjerge på de 125km.
Status med 22km igen:
Vi er på vej op af det sidste bjerg. 22 lange km. Har stadigvæk Kløden og Kash ved siden af mig. Der ligger 3 mand foran, som er for sig selv:
Feltet til Lounet 32 sek
Lounet til Huguet 44 sek
Huguet til Aldape Chavez 1,03
Rogers angreb med 18 km igen og jeg gik med, åbenbart havde Rogers ikke flere kræfter jeg gik forbi.
Feltet var nu samlet og Vino var alene fremme,
2,02
foran. Der mangler 10 km.
Vino smadrede alle på denne etape. Han vandt med 4,47 ned til feltet hvor Kash endte som nr 4. Vino havde +5 og var fuldstændig ustoppelig. Han kørte med lethed væk fra Rogers og Menchov.
Top 3 samlet:
1) Vino
2) Cobo Acebo (5,32)
3) Rogers (6,58)
8.Etape:
Endelig en "hviledag" til Astana holdet. En etape der er flad og ligger til en Petacchi.
Kløden er endelig klar igen, han har ikke nogen skade mere.
Desværre var Rogers ude for et styrt med 12 km igen. Han tabte 2,37. Han røg fra en 3 plads til en 6. Grillo fra panaria vandt etapen.
9.Etape(simmer):
40,5 km lang enkelstart. Der er nærmest umuligt at hente Vino når han er over 5 min foran. Rogers er favorit til at vinde enkelstarten.
Endelig fik
Kløden
lidt succes. Han vandt med 5 sek til Voigt. Vino kom 9 sekunder efter Kløden.
Vino vandt samlet Tour De Suisse med 6,52 til Cobo Acedo og 8,45 til Livi.
24-6 2007: Eindhoven Team Time Trial (simmer):
38km skal de ud på, mine udvalgte til holdet er:
Savo, Colom, Mazzo, Schar, Joachim og De kort.
Astana holdet kom ind på en
2
.plads, 24 sek efter Gerolsteiner.
Det var så Juni måned. Nu skal snart igang med Tour De France!
Velkommen til Hazard.
Alfster
Blogmester
«
Svar #42:
23 Jul 2007, 10:04 »
God blog, spiller selv PCM.
Ser frem til at følge dig i touren.
Er sikker på at du vinder med Vino.
Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021
Balslev
Førsteholdsspiller
«
Svar #43:
23 Jul 2007, 10:19 »
Virkelig virkelig god blog ! KUTGW !!
Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.
United-styrer
Gæst
«
Svar #44:
23 Jul 2007, 10:29 »
Det er spændende at følge med. Flot sejr i Schweiz. Jeg glæder mig til at se, hvordan det går dig i Touren. Blev Klöden helt frisk igen?
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »