|
Zone 43
|
|
Er det ikke lidt snyd at bruge google til det her? Det er jo sjovere bare at gætte!
Tja.. Det var mere til facit 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Kold fisk = TunisPut far i ovnen = BagdadAristokratisk haveredskab = Engang en pige = Oplyst pige = Anskaf en anløbsplads = København Hellig fæstning = Spark englene = Los AngelesGod luft = Buenos AiresEvangelistens fæstning = Vi grinte = OsloTiifør grundstof = Krigs-barbermaskine = WarszawaTo desserter = ParisVIldt væddeløb = MadridLej en regning = Lissabon1,6 år = Gæret druesaft = Stærk spiritus = Anhold et får = Syng en grøntsag = SingaporeMaskulint synslegeme = Sløvt våben = Brænd et kornprodukt = Dåseholder = Kold tyretand = Spar penge = RabatRengør 1000 kg = Washington1000 konger = Opbevar en pige/ Havets pige = Du kan ikke se = Dublin Hurtig klokke = Belfast Sammenfoldet mand = Religiøs sygdom = BuddapestBrug af samme vinter-opholdssted = Stille havn = CairoGudens anløbsplads = Min ven = Der er spegepølse = Dar-es-SalaamReligiøs rensning = Klisterfjerner = Lima Et par næsehorn = Køb en pige = BeirutSig det til konen = Tel AvivMusikalsk genre = SeoulSmølfe-værktøj = Bogen om havregryn / Litterære gryn = Velhavende bogstav = Personlige papirer / Persondokumentation = Atomvåben = Installer en filmafspiller = MontevideoDet var dem, jeg lige kunne finde en sammenhæng i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Kold tyretand = Istanbul
Zone: Ja, jeg tænkte godt over, at du var noget langsom ellers
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Jun 2007, 19:05 af ZhotLog »
|
|
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
Anskaf en anløbsplads = København 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Anskaf en anløbsplads = København  Køb en havn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
1000 konger = Kingston (town)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Jeg har en endnu en bygåde. Prøv at gæt den.
Missionærstilling - ?
|
|
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
Velhavende bogstav = Riga ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
Kold fisk = Tunis Put far i ovnen = Bagdad Aristokratisk haveredskab = Engang en pige = Oplyst pige = Lej et ophold = Bukarest Anskaf en anløbsplads = København Hellig fæstning = Spark englene = Los Angeles God luft = Buenos Aires Evangelistens fæstning = Vi grinte = Oslo Tiifør grundstof = Krigs-barbermaskine = Warszawa To desserter = Paris Vildt væddeløb = Madrid Lej en regning = Lissabon 1,6 år = Gæret druesaft = Stærk spiritus = Anhold et får = Syng en grøntsag = Singapore Maskulint synslegeme = Sløvt våben = Brænd et kornprodukt = Dåseholder = Kold tyretand = Istanbul Spar penge = Rabat Rengør 1000 kg = Washington 1000 konger = Kington Opbevar en pige/ Havets pige = Du kan ikke se = Dublin Hurtig klokke = Belfast Sammenfoldet mand = Religiøs sygdom = Buddapest Brug af samme vinter-opholdssted = Stille havn = Cairo Gudens anløbsplads = Min ven = Der er spegepølse = Dar-es-Salaam Religiøs rensning = Klisterfjerner = Lima Et par næsehorn = Torino Køb en pige = Beirut Sig det til konen = Tel Aviv Musikalsk genre = Seoul Smølfe-værktøj = Bogen om havregryn / Litterære gryn = Velhavende bogstav = Riga Personlige papirer / Persondokumentation = Atomvåben = Installer en filmafspiller = Montevideo
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Jun 2007, 22:16 af thomzen »
|
|
|
|
|
|
|