home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 275018 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #855: 11 Dec 2008, 17:15 »

Altså OB bliver ikke mestre ene og alene af den årsag at de mangler kreativitet... De lever på deres fysiskke styrke, men problemet er at når de møder holdende i den øvre del af ligaen, så kommer jeres fysisk slet ikke til udtryk på samme måde, da de andre tophold også er fysisk gode...

Så længe jeres eneste kreative omdrejningspunkt hedder Henrik Hansen bliver i ikke mestre Smiley...
Dette er jeg meget enig i, og det svage er at Henrik Hansen ikke engang starter inde, så vi har ikke så mange teknisk dygtige spillere. Det synes jeg bestemt vi mangler, og hvis vi får handlet godt ind i vinter tror jeg sagtens på mesterskabet til Odense i 2009 Smiley.

verdenskrig
Manager

« Svar #856: 11 Dec 2008, 17:18 »

Ahh, nu taber
Nu taber I da vist tråden. Et forkert dommerskøn er vel et forkert dommerskøn, så er det ligemeget, om det er selvforskyldt, at OB ikke lukker sådan en kamp til deres egen fordel noget før. Det er jo sagen uvedkommende, så længe vi diskuterer dommerskøn. Og der var i hvert fald soleklare beviser for, at Djiby Fall ikke var offside mod GF.

Som jeg ser det, er bolden inde over stregen mod Brøndby, Stephan Andersen sørger selv for, at bolden kommer det sidste stykke ind over stregen, men så længe det ikke kan bevises, er der ingen sag. At Onside ikke gør mere for at undersøge det, er så en anden side af sagen. I stedet stiller man Frimann, Køhlert og ham islændingen op ved siden af hinanden. Køhlert kommer med den klassiske forklaring: "Det er dommerens skøn, og det må vi tage for givet", og Frimann nikker. Case dismissed! Dejlig saglig journalistik.

Ja, jeg er OB-fan. I øjeblikket er jeg dog mere kritikker af deres spil, end jeg er beundrer. Desuden er jeg helt enig i, at forlængelsen af samarbejdet med Lars Olsen er helt forkert. Men jeg har lidt svært ved at se, om I er Brøndbyfans, eller om I er bare er OB-hadere, der kommer frem af buskene, når der skal hoveres. For det er jo det letteste!

Selvfølgeligt er det det, ingen tvivl der, og Fall var klart onside mod Agf Smiley... Men jeg vil stadig uanset hvad mene at det er 100 % selvfoskyldt at i taber den kamp.. Dommeren brænder ikke de andre chancer for jer, eller taber bolden ud af hænderne ( læs arek ved 2-1 målet)

Ja du ser det sådan, jeg ser det sådan, og tv billederne viser INTET, ergo kan der ikke klages... Hvordan skal dommeren/linjevogteren være i stand til at dømme mål, når vi ikke engang på slow kan konkludere om bolden er inde...
Det er i mine øjne ren tud, for der er INTET som retfærdiggøre at den bold var inde!

Hvilket også er derfor onside ikke graver mere i den sag.. Samtidigt med det har de eller gravet i at vi har haft dommeren/marginalerne med os i år, så det er jo ik fordi de slet ikke har fokuseret på det... Jeg syntes dog kun at dommeren hjalp os kraftigt i mod Vejle, samt Esbjerg...

Men seriøst... Hvad ville du have at onside skulle grave i Peace?... Bolden kan selv i superslow ikke bedømmes inde/ude, og så længe der er den tvivl, skal den altid komme målmanden/ holdet som der er ved at indkassere målet, til gode!

Kan sige jeg er en Brøndby fan, der NYDER at så mange OB fans tuder i fulde drag, mens vi soler os i succes og 1 pladsen Smiley..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #857: 11 Dec 2008, 17:20 »

Nej vi er ikke OB-hadere, men synes dog det er sjovt at I nærmest efter hver kamp, føler jer snydt og dommerne holder med modstanderne osv. Det er jo hver eneste gang, og jeg synes selv at det er lidt til grin.

Synes du at de skal lave en kriminalsag ud af det? Der er da så mange kontroversielle kendelser hver uge, og hvis man skal undersøge dem alle, så ender det med at blive CSI det hele. At man så ikke kan undersøge det nærmere, er så noget andet. For hvordan skulle de undersøge det nærmere, når der ikke er kameravinkler til at komme med en 100%-sikker konklusion?

Arsenal Football Club

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #858: 11 Dec 2008, 17:21 »

Dette er jeg meget enig i, og det svage er at Henrik Hansen ikke engang starter inde, så vi har ikke så mange teknisk dygtige spillere. Det synes jeg bestemt vi mangler, og hvis vi får handlet godt ind i vinter tror jeg sagtens på mesterskabet til Odense i 2009 Smiley.

Men ifølge bold og Lars Olsen bliver der kun handlet ind til bredden, og efter som den alligevel ikke bliver brugt, er det bare penge lige ud i den blå luft...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #859: 11 Dec 2008, 17:23 »

Men ifølge bold og Lars Olsen bliver der kun handlet ind til bredden, og efter som den alligevel ikke bliver brugt, er det bare penge lige ud i den blå luft...
Ja, vi bliver nød til at hente tekniske spillere! Mine transfer-ønsker er en kant og en offensiv midt!

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #860: 11 Dec 2008, 17:35 »

Så havde jeg altså ret omkring jer.

Der er vel mulighed for at zoome mere ind på situationen, end det var tilfældet. Det har jeg i hvert fald hørt, at sådan nogen moderne kameraer kan...

Nu har jeg fremstillet mit syn på sagen. jeg siger ikke, at jeg er 100 % sikker på at have ret, men man har vel lov til at sige sin mening. Det er jo det fede ved fodbold. Alt kan anskues forskelligt. Remember? Jeg tuder skam ikke...  

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #861: 11 Dec 2008, 17:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-aaben-for-Danmark

Hvad siger i til hvis han kom til Ådalen?

Jeg ser det selv som fantastisk hvis han kommer, da jeg synes vi mangler en god højrekant. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #862: 11 Dec 2008, 17:39 »

Så havde jeg altså ret omkring jer.

Der er vel mulighed for at zoome mere ind på situationen, end det var tilfældet. Det har jeg i hvert fald hørt, at sådan nogen moderne kameraer kan...

Nu har jeg fremstillet mit syn på sagen. jeg siger ikke, at jeg er 100 % sikker på at have ret, men man har vel lov til at sige sin mening. Det er jo det fede ved fodbold. Alt kan anskues forskelligt. Remember? Jeg tuder skam ikke...  

På hvilken måde havde du ret Rullende Øjne ?

Ja og hvad vil du få ud af det, når stephan ligger sådan at han skygger for bolden XD

Selvfølgeligt må man fremstille sit syn på sagen, men hvis der ikke foreligger grund til det syn, så kan jeg ikke se hvorfor man skal fremstille det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #863: 11 Dec 2008, 17:40 »

Men lad os da endelig se et soleklart bevis for, at bolden var inde mod Horsens.

Hele bolden var ikke inde, hvilket nogen SS jeg tog af highlightsen fra den kamp kan bekræfte. De ligger i Brøndby tråden. :-)

Hvornår har Jallow så gjort det Smiley?

Hele tiden, og Dunken giver albuer til højre og venstre og dommerne er konstant efter OB. Følger du ikke med?!

(ironi kan være anvendt)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kasperbp12
Manager

« Svar #864: 11 Dec 2008, 17:40 »

Ville ikke gøre noget at han kom til OB da han er en rigtig god spiller og synes godt vi kunne bruge ham på kanten! Så bare kom! Jeg vil tage godt imod dig!

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #865: 11 Dec 2008, 17:44 »

Vi mangler helt klart noget speed over kanterne samt nogle overlap fra backerne. Her på det sidste er vi slet ikke kommet frem til nok indlæg i betragtning af, at vi har nogen særdeles farlige boksspillere. Derudover kunne vores offensiv godt bruge en type som Bolanos, men han bliver jo solgt. En spiller, som kan udfordre og gøre det uventede, åbne kampe op. En spiller, som også er mere fleksibel/flakkende end vores nuværende kanter, der slet ikke kommer nok rundt på banen og opsøger åbningerne. Lige nu kører OB's offensiv efter få meget simple modeller kampene igennem

verdenskrig
Manager

« Svar #866: 11 Dec 2008, 17:47 »

Well spoken zone Grin...

Tvivler på at han ville gøre sig hos jer, da jeres spil ikke indbyder til det bagrum, som han har brug for, for at blive farlig.. Uden det er han ret ordinær Smiley

Cool

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #867: 11 Dec 2008, 17:51 »

Ja og hvad vil du få ud af det, når stephan ligger sådan at han skygger for bolden XD

Så må man da kunne tage en anden vinkel, ovenfra eller noget... Men så går jeg altså ud fra, at vi kan blive enige om, at Onsides tv-produktion er for dårlig, eller kan vi først give hånd på det, når Brøndby får en kendelse imod sig?

verdenskrig
Manager

« Svar #868: 11 Dec 2008, 17:56 »

Så må man da kunne tage en anden vinkel, ovenfra eller noget... Men så går jeg altså ud fra, at vi kan blive enige om, at Onsides tv-produktion er for dårlig, eller kan vi først give hånd på det, når Brøndby får en kendelse imod sig?

For det har vi jo aldrig fået Peace... Helvegs tackling på Jan K's skinneben burde jo f.eks ikke have kostet et rødt kort Smiley (ia)

Plus at der ikke var skyggen af straffespark i mod Horsens, da stephan reddede den... Men ved du hvad...

Kunsten er at vinde på trods af de fejl dommeren laver.. Det hold som er bedst til det ender som Nr 1, de andre kan tage en kiks, og holde om hinanden, mens de fortæller hvor uretfærdig verden er skuret sammen Smiley

Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #869: 11 Dec 2008, 18:07 »

Jøsses, når I har så svært ved at blive enige om, om den bold var inde eller ej, hvordan i alverden kan man så forvente, at dommeren kan afgøre det på et splitsekund, og være helt sikker på, at han har truffet den rigtige afgørelse. Der er ingen der skal komme og sige, at det var en klar dommerfejl ikke at dømme den bold inde, jeg har set bolde være langt længere over stregen, hvor målet ikke blev anerkendt (Tottenham - Man Utd f.eks.). Det er virkelig søgt, hvis man ud fra den dom konkluderer, at dommerne dømmer til Brøndbys fordel, når der i samme kamp bliver dømt en offside IMOD Brøndby, som klart var onside...

Der sker fejl i løbet af en kamp, selvfølgelig gør der det, men det udligner sig over en sæson, dog med en lille fordel til de større klubber (som OB altså er en af).

Og nej, jeg er hverken Brøndby eller OB fan (eller fan af nogen anden Dansk klub for den sags skyld), og jeg hader heller ikke nogen af klubberne, jeg betragter mig selv som nogenlunde neutral tilskuer.

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010