home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 274986 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #825: 07 Dec 2008, 14:46 »

Jeg må nok blankt erkende at jeg så den som inde... Det var i al fald min første indskydelse, da jeg så den første gang.. Det ligner unægteligt at Stephan lige hiver den med sig ind over stregen...

Men ligesom jeg intet kan bevise, kan du heller ikke bevise nogte Krellz, så jeg kan egentlig ikke rigtigt set hvad der skal tudes over i dag Smiley...

Jeg syntes det var en utrolig lige kamp, med skidt spil, men god hård fight.. Man må sige at i har de klart største chancer, men i kender overhoved ikke jeres besøgelsestid...

Troest i overtiden.. Uhadadada så bliver man sku ikke mestre hvis man brænder sådan en chance, på et sådan tidspunkt Shockeret..

Og fakta er, uanset om den var inde eller ej, så vandt vi 1-0, og fører med 4 point ned til jer... Det er det som populært kaldes Kynisme  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #826: 07 Dec 2008, 19:30 »

Vil give dig ret VK, BIF var niveaut over OB på dagen. Ærgeligt at Troest ikke lige fik den ind til sidst.

BenMusalho
Gæst

« Svar #827: 07 Dec 2008, 20:02 »

Jeg tror ikke på OB bliver mestre af den simple grund, at i taber til alle de andre tophold. Ved ikke hvad der går galt, men i spiller ikke op til niveau når i møder topholdene.
Jeg tror heller ikke på, at OB kan blive mestre. Eller jo, hvis Kim Brink, som jeg mener, er ham, der skal købe spillere, går ud og køber rigtig godt ind i januar-transfervinduet.

Jeg tror ikke, I bliver mestre af den simple grund, at I ikke har nok tekniske spillere på jeres hold. I har vel tre gode kreative kræfter i Absalonsen, Henrik Hansen, Peter Utaka (som sjældent starter inde) og måske Espen Ruud.. Udover dem består jeres hold udelukkende af fysisk stærke spillere, og de førnævnte teknisk stærke spillere, er ikke stærke nok til at kunne klare det kreative (ved ikke, om jeg formulerer det godt nok?)...

I kører de små hold over, fordi I er så meget fysisk bedre, mens hold som F.C.K. og Brøndby har en mere passende balance mellem fysik og teknik. I vinder ikke over de store hold, fordi fysikken næsten er på samme niveau hos de hold..

Det er lige omvendt med FC Midtjylland. De falder fra i toppen, pga. den manglende fysik. De spiller fantastisk fodbold, ingen tvivl om det, men hvis de kunne få nogle mere fysiske spillere ind på holdet, ville de kunne følge langt bedre med..

korzika
Gæst

« Svar #828: 08 Dec 2008, 19:04 »

På en dag Peace

EDIT: Burde have postet den, i Brøndby tråden. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 08:22 af korzika » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #829: 10 Dec 2008, 16:29 »

Chris S: Vi fik da 1-1 mod Brøndby

Haha, klasse kommenter af altid humoristiske Chris Smiley.

Men det sjove er jo at han har ret.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #830: 10 Dec 2008, 16:35 »

På en dag Peace

EDIT: Burde have postet den, i Brøndby tråden. Smiley

Den ene kommer dog fra en hr. NHC, altså Niels Holmstrøm Christian Rullende Øjne

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #831: 10 Dec 2008, 16:38 »

Den kan vist diskuteres fra nu af og til dommedag, uden at det bliver afgjort endegyldigt, om den var inde eller ej. Som jeg så TV billederne, så slap bolden aldrig stregen (havde ellers gerne set Brøndby få sig en lille en over næsen), og så er den altså ikke inde. Men selv med TV billeder kan man altså ikke endegyldigt sige om den var inde eller ej, så at dommeren og linievogteren ikke dømmer den inde, kan man altså ikke sige noget til, når de hverken har TV billeder eller oceaner af tid til deres rådighed. Og når dommeren har truffet en afgørelse, så står den ved magt, sådan er det bare.

Men ja, han har ret i at OB bare ikke var skarpe nok her sidst på efterårssæsonen, så at de måtte slippe førstepladsen kan de kun takke sig selv for.

verdenskrig
Manager

« Svar #832: 11 Dec 2008, 15:50 »

Hold da ferie det tuderiet stopper aldrig i odense funny... Vær venlig at vise mig et billede hvor man 100 % sikkert, uden den MINDSTE tvivl, kan se at den er 100 % inde over stregen.. Ik at det ændrer noget, syntes bare det er sjovt at i føler jer åhhh så bortdømt, uden at kunne give et soleklart bevis for om bolden virkelig var inde Smiley

Forøvrigt kan jeg anbefale ob's debatforum Grin.. Hvis man vil have et godt grin skal man bare læse med derinde.. De må sku have en god server, for ellers ville den kortslutte med alle de tåre som bliver udgydet derinde Grin

Nu til noget mere positivt set fra alle andre superligaklubber: http://www.onside.dk/node/22679

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor OB forlænger med ham... Syntes slet ikke hans fodboldfilosofi står mål med det materialle OB rent faktisk har.. Er sikker på at i ville se bedre ud med en type som Erik Rasmussen på bænken der virkelig formår at spille en god offensiv gang fodbold Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #833: 11 Dec 2008, 16:06 »

Hold da ferie det tuderiet stopper aldrig i odense funny... Vær venlig at vise mig et billede hvor man 100 % sikkert, uden den MINDSTE tvivl, kan se at den er 100 % inde over stregen.. Ik at det ændrer noget, syntes bare det er sjovt at i føler jer åhhh så bortdømt, uden at kunne give et soleklart bevis for om bolden virkelig var inde Smiley

Det er jo let nok at sige, når man har haft dommerkendelserne med sig hver gang, der har været den mindste tvivl, om bolden har været inde eller ej. Men lad os da endelig se et soleklart bevis for, at bolden var inde mod Horsens. Jeg mener bare, en rutineret målmand som Søren Jochumsen brokker sig vel ikke så meget, at han får et rødt kort, hvis han ikke har den mindste sag...

verdenskrig
Manager

« Svar #834: 11 Dec 2008, 16:11 »

Hvor har jeg påstået at bolden var inde mod Horsens Rullende Øjne ?... Det er igen JER som påstår det, og i kan ikke finde et bevis for det, og så længe i ikke kan det, må man tage dommerens skøn for god vare Kys

Og hvorfor skulle han ikke det... Selvfølgelig har han da gjort det hvis han selv har følt at den ik var inde... Men nu er det sådan at en målmand aaaaltid vil brokke sig over det, hvis han selv er usikker på om bolden er inde ( er selv keeper), men så er det godt vi har en linjedommer...

Kan dog bare gentage mig selv... Det er da ikke mig som skal finde bevis for om den er inde eller ej, når det ikke er mig som, brokker mig Smiley?

Cool

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #835: 11 Dec 2008, 16:25 »

Jeg brokker mig heller ikke; jeg påpeger bare problematikken. Det er let nok for dem, der har kendelserne med sig. De skal jo ikke bevise noget, hvorimod det nærmest er umuligt at bevise det modsatte, i og med tv-billederne ikke er til det etc....

verdenskrig
Manager

« Svar #836: 11 Dec 2008, 16:33 »

Jeg brokker mig heller ikke; jeg påpeger bare problematikken. Det er let nok for dem, der har kendelserne med sig. De skal jo ikke bevise noget, hvorimod det nærmest er umuligt at bevise det modsatte, i og med tv-billederne ikke er til det etc....

Og i kan intet bevise, så jeg kan ærlig talt ikke se problematikken Smiley

Den eneste gang hvor man virkelig kan tude var ved Duncans 1-0 mod vejle,og den kamp havde vi sku nok vundet alligevel Grin Wink...

Så kan man sige at i blev snydt i mod agf, men det giver jeg intet for, for i havde så tonsvis mange chancer, at det er 100 % jeres egen skyld Smiley

( ved ikke engang om du er ob fan men det går jeg ud fra Peace )

Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #837: 11 Dec 2008, 16:44 »

Hehe, den største (og egentlig også eneste) dommerfejl i OB-Brøndby kampen, som jeg så, var til OB's fordel, da Duncan fejlagtigt blev dømt offside. Alligevel er det OB der føler sig bortdømt...  Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #838: 11 Dec 2008, 16:46 »

Hehe, den største (og egentlig også eneste) dommerfejl i OB-Brøndby kampen, som jeg så, var til OB's fordel, da Duncan fejlagtigt blev dømt offside. Alligevel er det OB der føler sig bortdømt...  Rullende Øjne

Grin Thumbs Up

Plus at OB vel sagtens havde verdens største chance for at udligne i overtiden... Som Ghert sagde.. "Han kunne have wanket den i mål" Grin..

Men tja det er selvfølgeligt trist når en klub gang på gang skal hænge sig i halmstråene Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #839: 11 Dec 2008, 16:48 »

DNE:

Du glemte dog at Fall skulle have haft rødt kort, pga at han tog med hænder to gange Smiley ...

Cool

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010