home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 226649 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: OB tråden
« Svar #1695: 09 Mar 2015, 21:51 »

Det er virkelig ærgerligt, at Ove P. har ambitioner om at forlade Danmark til sommer. Jeg synes han er den mest undervurderende træner i Superligaen, og jeg mener helt seriøst, at han hører til i en af Danmarks bedste klubber. Han har jo vist at han kan skabe resultater i alle situationer. Han er jo rykket op en masse gange, hvilket indikerer at han uden problemer kan styre et tophold imodsætning til de mange fordomme der er omkring ham. Desuden ville hans fantastiske defensive struktur gøre godt for vores klubber i europæisk sammenhæng.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1696: 09 Mar 2015, 21:51 »

Dejligt med en sejr, der sender os væk fra nedrykningskampen. Ligeledes dejligt at se Falk i absolut topform og en spændende Desler, som helt klart er en fremtidens mand.

Hvis man lige skal runde Emil Larsen, så bør den knægt få et spark i røven. Til den løn han render rundt og får, så er det i orden at stille højere krav til ham - Ikke mindst til hans fysiske form, hvor den lille buttede knægt har brug for nogle flere løb før, under og efter træning. Helt uden selvtillid, arbejdslyst og komplet ude af form - Send ham bare til Brøndby eller enhver anden klub som ønsker ham...   ticked off
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1697: 09 Mar 2015, 22:30 »

Emil lavede stort set ikke en god aktion i dag og han ligner slet ikke en mand der har lyst til at spille i den stribede trøje. Håber at man får øjnene op for det fra ledelsens side og smider ham på porten til sommer. Imo er der pt. andre alternativer som vil kunne gøre det bedre, en Kryger, Greve eller Lucas Jensen kunne jeg også godt tænke mig at se i aktion.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1698: 16 Maj 2015, 08:13 »

 Thumbs Up Kæmpe tillykke til min gamle træner Ove Pedersen det han har formået at gøre i OB er imponerende Thumbs Up

Spændende at se hvad det bliver til i næste sæson hvor Kent Nielsen tager over mon ikke der skal lidt nyt blod til i OB truppen ?

Falk og Spellman er aktuelt spillere som rygtes væk og netop de 2 er vel dem der gør OB farlige.

Angrebet er ikke blevet styrket med leje af Zohore og Dalgaard og jeg tvivler på at vi ser dem i truppen næste sæson.
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 112 113 [114] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010