Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
1 Bruger, 618 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
OB tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
48
49
[
50
]
51
52
...
114
Forfatter
Emne: OB tråden (Læst 275704 gange)
simonob
Landsholdsspiller
Sv: OB tråden
«
Svar #735:
02 Dec 2008, 21:23 »
Citat af: BenMusalho 02 Dec 2008, 15:59
Nu har jeg ikke lige læst hele debatten, men har lige et svar til simonob:
Ved du da, at AGF ikke scorede fem mål, hvis I havde fået jeres? AGF kunne vel sagtens have vundet kampen alligevel.
Jamen jah, det er da muligt.. De ku oss sagtens ha vundet 3-2, men det er da unægteligt en fordel der blir taget fra os i 2-1-målet... That's the fact.. Som jeg har sagt hundredevis af gange nu, så var det blevet en anden kamp, men med fordel til os, hvis ikk det var blevet annulleret...
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #736:
02 Dec 2008, 21:41 »
Citat af: verdenskrig 02 Dec 2008, 17:11
Nå efter at have skimmet debatten igennem vil jeg komme med mit lille indspark..
Nu har jeg også læst lidt på ob's debatforum (altid pisse godt grin værdigt
) og når jeg så samtidigt ser det du skriver, må jeg blande mig!
Det var dog det værste gang lort at lukke ud.. Jeg forstå selvfølgeligt at du er frustreret og det var jeg nok også selv blevet, men der er sku grænser for galskaben...
Jeg syntes det er en så sjov tendens i ob fans har.. Hver ENESTE gang, og jeg mener virkelig hver eneste gang i ikke vinder er det dommerens skyld... I jeres øjne har det simpelthen intet med brændte chancer, dårligt forsvarsspil, eller manglende skarphed at gøre( Sådan lyder det i al fald)
At sige at det er dommerens skyld at i ikke vinder, er simpelthen absurd.. Ja han fratager jer et mål, og det er da virkelig synd for jer.. Men nu har jeg lige siddet og set højdepunkterne igen, og jeg må sige at det er DYBT indkompetent af jeres angribere at i ikke scorer mere end de to gange... Det kan aldrig være dommerens skyld at i ikke får scoret på de andre kæmpe chancer i har, og jeg er fuldstændigt ligeglad med om han fratager jer en når i vel sagtens burde have scoret 8 mål i den kamp!... Dertil skal det siges at Agf laver to helt klare mål, og specielt det sidste er pga at jeres målmand igen laver en gigantisk brøler, som koster jer sejren ( remember mod aab, hvor tuderiet var lige så stort
)..
Jeg finder det latterligt at du frem for at fokuserer på at dommeren stjal et mål fra jer, ikke fokuserer på den indstilling i kom på banen med.. Eller den manglende skarphed jeres angribere havde, for det var virkelig utilgiveligt at man på så mange chancer ikke formår at få den ind over stregen... Tæt på grotesk.. Eller det ringe forsvarsspil i præsterer til sidst!
Nej i stedet bruger i som sædvanligt metoden, med at fralægge jer ethvert ansvarsom om at det var dommeren der spillede kampen for jer( det var det ikke kan jeg hermed oplyse om at det ikke var).. Og nu tror man at galskabens grænse er nået.. Nej gudhjælpe mig om ikke også jeres ledelse, samt nogle spillere går ud og tuder os andre ørene fulde om hvor uretfærdig verden er... Ja men ved i hvad.. Verden er et MEGET uretfærdigt sted, men havde i scoret 2 gange på de ca 8 kæmpe chancer i har, så var det blevet en anden kamp...
Samtidigt kan jeg ikke lade være med at lægge mærke til steffen rasmussens attitude ved jeres annulerede mål.. Jeg syntes faktisk det er ret klart at han ikke går 100 % efter den.. Han står på flade konvelutter, og kaster sig ikke engang... Man kan undres, og min teori går på at han allerede har hørt fløjten!
Nej kære ob, jeg må sige at i igen igen har vundet ugens tudepris, og jeg betvivler stærkt jeres mulighed for guld hvis jeres evne til at se indad ikke ændrer sig snarest muligt.. Hvad så hvis i får 2 tvivlsomme straffespark, og vi får et fejlagtigt annulleret mål lørdag... Stiller i jer så også ud og tuder på vores vegne.. Nej selvfølgeligt ikke.. Dommeren vil altid lave fejl, det kan ikke undgås that is the name of the game.. Så man må bare enten udnytte de fejl, eller være skarp i andre situtationer medmindre dommeren forære de andre 3 mål, og fratager en selv 2...
Hvis vi virkelig skal snakke dommerskandale så skal skulle du da bare se Messias i kampen mellem fck-hsv i 05.. Prøv at sammenligne den kamp, og jeres i går, og så kan du komme igen bagefter!
Undrer mig ikke du siger sådan med det hold du holder med..
- Nu ved jeg ikke om du ikke har set kampen, men idet Fall står ca 3-4 meter fra Steffen R., og han sparker på den første gang, modsat af den side han får den på, kan Steffen ikke gøre meget andet end det han gør, hvilket er et lille spjæt i håb om at bolden kommer tæt på hans hænder...
Hvis du ikke har bemærket det, er hele denne debat ikke bygget på om OB fik 3, 1, eller 0 point igår, men faktisk på dommerstandarden, og du må godt kalde mig tudefjæs som holder med OB fordi jeg sys standarden er for lav, men nu er målet igår bare et eksempel.. Et andet eksempel er det mål i får i lørdags, for magen til frispark skal man da lede længe efter, i sådan en situation ! Hvis det skulle ske, det du påpeger med kampen på lørdag, vil jeg blive glad for en sejr, men samtidig, IGEN, blive irriteret over dommerstandarden... Men jeg venter mig nu også nogle fejl, da det er Anders Hermansen der skal styre fløjten...
Iøvrigt er det fint nok at en dommer ikke altid ser hvad der sker, men de er altså 3 om det her.. Det kan ikke passe at ingen af dem ser sådanne ting...
Jeg vil ikke udtale mig om fck-hsv, for det var ikke en dansk dommer, og det er nu engang dét der blir debateret...
Men det var vel godt for dig at du li ku svine OB's fans, målmand, forsvarsspillere, angribere, jah, vel også midtbane-spillere, og så ledelsen også... Gad vide hvornår du sviner Odense som by ? (apropros galskab...)
verdenskrig
Manager
«
Svar #737:
02 Dec 2008, 21:55 »
Giver dig svar i morgen, kan bare konkluderer at du som altid er helt ved siden af, og praktisk talt ikke har forstået det jeg siger!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #738:
02 Dec 2008, 22:49 »
Citat af: verdenskrig 02 Dec 2008, 21:55
Giver dig svar i morgen, kan bare konkluderer at du som altid er helt ved siden af, og praktisk talt ikke har forstået det jeg siger!
Du behøver ikk svare.. Det omhandler sikkert ikk debatten, så du kan gøre det i en PB hvis det er... Men vi blir aldrig enige..
verdenskrig
Manager
«
Svar #739:
03 Dec 2008, 07:25 »
Citat af: simonob 02 Dec 2008, 21:41
Undrer mig ikke du siger sådan med det hold du holder med..
- Nu ved jeg ikke om du ikke har set kampen, men idet Fall står ca 3-4 meter fra Steffen R., og han sparker på den første gang, modsat af den side han får den på, kan Steffen ikke gøre meget andet end det han gør, hvilket er et lille spjæt i håb om at bolden kommer tæt på hans hænder...
Hvis du ikke har bemærket det, er hele denne debat ikke bygget på om OB fik 3, 1, eller 0 point igår, men faktisk på dommerstandarden, og du må godt kalde mig tudefjæs som holder med OB fordi jeg sys standarden er for lav, men nu er målet igår bare et eksempel.. Et andet eksempel er det mål i får i lørdags, for magen til frispark skal man da lede længe efter, i sådan en situation ! Hvis det skulle ske, det du påpeger med kampen på lørdag, vil jeg blive glad for en sejr, men samtidig, IGEN, blive irriteret over dommerstandarden... Men jeg venter mig nu også nogle fejl, da det er Anders Hermansen der skal styre fløjten...
Iøvrigt er det fint nok at en dommer ikke altid ser hvad der sker, men de er altså 3 om det her.. Det kan ikke passe at ingen af dem ser sådanne ting...
Jeg vil ikke udtale mig om fck-hsv, for det var ikke en dansk dommer, og det er nu engang dét der blir debateret...
Men det var vel godt for dig at du li ku svine OB's fans, målmand, forsvarsspillere, angribere, jah, vel også midtbane-spillere, og så ledelsen også... Gad vide hvornår du sviner Odense som by ? (apropros galskab...)
Det sidste du skriver viser meget godt din manglende evne til at diskutere... For hvad helvede har odense by med noget som helst at gøre
.. Jeg har udelukkende kritiseret jeres hold, og her med rette.. Odense by er for øvrig en ganske okay by!
Jeg ved udemærket godt at debatten handler om dårlig dommerstandart herhjemme, og har jeg nogle steder skrevet at den er god nok ?.. Nej præcis det har jeg ikke, så lad være med at få det til at lyde som om at jeg ikke godt selv ved det..
Grunden til at jeg netop fremhæver disse to indlæg, er at jeg er træt af ob's/din manglende evne til at se indad.. Det har intet med dommerstandarden at gøre, om man først er i stand til at se " okay det her er 100 % vores egen skyld at vi ikke vinder den kamp".. For med al respekt kan dommeren ikke sparke den over stregen for jer... Og jeg er komplet ligeglad hva du siger om jeres annullerede mål.. Det er simpelthen så tyndt at du vælger og fremhæve det, frem for alle de kæmpe chancer i havde, hvor i ikke får den sparket ind... Eller frem for det mål agf får, for havde de ikke fået det havde i i følge mine beregninger stadig ligget nr 1, og her havde dommeren INGEN indflydelse...
I smider selv førstepladsen over til os, og dommeren har her intet at sige... At i så alligevel IGEN IGEN IGEN vælger at fremhæve dommeren frem for jeres egen mangel på kompetence når det virkelig gælder, er dybt til grin
!
Dommerstandarden er i DK alt for dårlig.. Ingen tvivl der, men ved du hvad min kære ven, det er ens for alle hold, og nogle drager bare fordel af det mens andre ikke gør.. Thats life, lær og lev med det eller lad være, for det bliver sku nok aldrig anderledes!
Og til sidst!.. Nej klart du ikke vil inddrage fck-hsv, og jeg er da komplet ligeglad med om det var en udelandsk dommer
.. Hvad har det med noget som helst at gøre... Jeg vil bare vise dig, at her kan du se en ægte dommerskandale og der kunne fck med rette føle sig snydt, og tude bagefter, for de havde gjort ALT rigtigt.. En heroisk fight i 90 min mod et hold som vel var en klasse over dem!.. HSV får to straffespark som ikke var der, plus at FCK får tonsvis af gule kort, plus 2 røde i overtiden.. Det kostede dem en plads i uefa cuppens gruppespil, og det sidste straffe der afgjorde kampen blev givet i det 91 min.. Altså hvor der ikke var tid at komme igen på.. HER kan du tale om at blive røvrendt...
Selvom at dommeren annullerede jeres andet mål, så havde i stadig masser af tid at komme igen på!...
Dommerfejl er en del af spillet, og den største kunst et menneske besider er at se indad, før man kritiserer andre.. Noget som man helt tydeligt mangler i Odense Boldklub, først blandt tilhængerne, men søreme også blandt spillere/ledelse!
Skræmmende!
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #740:
03 Dec 2008, 07:57 »
@VK
Nu synes jeg så du generaliserer en anelse. Nu er det ikke alle OBs fans der har den holdning du fremturer med her, ej heller ser jeg særlig tit, at Lars Olsen eller spillerne brokker sig så højlydt over dommerne som denne gang og givet dem skylden for et nederlag/tab af point...
Det ville jo svare til, at jeg skulle generalisere og påstå at alle BIF fans har samme holdning som allehaderos.dk er støbt ud fra. Bare navnet giver jo associationer til de værste omgang tudefjæs i denne verden
verdenskrig
Manager
«
Svar #741:
03 Dec 2008, 09:51 »
Kan godt være at jeg generaliserer, men ud fra hvad jeg har læst på ob's debatforum, samt herinde, og hvad jeg har hørt i pressen, syntes jeg slet ikke jeg taler usandt...
Selvfølgelig er det ikke alle ob fans der har den holdning, læste også i går en der faktisk fremsagde noget lignende det jeg skriver her, på ob's debatforum!
Ja kan godt være AHO lyder tudefjæs agtigt, hvlket det gør, men en ting er et navn på en hjemmeside, noget andet er indholdet..
Og når man uge efter uge skal høre på tuderiet fra ob's fans, når de igen føler sig så uretfærdigt behandlet uden at se det mindste indad, ja så bliver jeg desværre nødt til at påpege det!
"" Nej i stedet bruger i som sædvanligt metoden, med at fralægge jer ethvert ansvarsom om at det var dommeren der spillede kampen for jer( det var det ikke kan jeg hermed oplyse om at det ikke var).. Og nu tror man at galskabens grænse er nået.. Nej gudhjælpe mig om ikke også jeres ledelse, samt nogle spillere går ud og tuder os andre ørene fulde om hvor uretfærdig verden er... Ja men ved i hvad.. Verden er et MEGET uretfærdigt sted, men havde i scoret 2 gange på de ca 8 kæmpe chancer i har, så var det blevet en anden kamp""
Og hvis du nu læste mit første indlæg igennem, ville du finde ud af at jeg netop påpeger, at spillerne/ledelsen ikke har gjort det så meget før
.. Men det bliver sku for komisk når odense boldklub går op i gråd
..
Jeg må ærligt erkende at jeg ikke kan se problemet i at generalisere i dette emne!.. For der vil selvfølgeligt altid være undtagelser, og hvis man slet ikke måtte generalisere, kun man ik diskutere dette emne!..
Jeg kan jo ikke sige: Nå 2000 fans tuder og 1789 gør ikke!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #742:
03 Dec 2008, 10:19 »
Jeg forstår virkelig ikke, at folk er så negativt stemt over dommerstandarden. Hvis i forventer en dommerstandard svarende til, eller over f.eks. Premier League niveau, så vil jeg kræve en spilkvalitet, der er på højde med, eller over niveauet i Premier League...
Se nu noget udenlandsk fodbold, så i kan se, at standarden der, ikke er så voldsomt bedre end i Danmark (det er kvaliteten i spillet til gengæld). De kampe jeg har set fra Spanien, har dommerkvaliteten i hvert fald ikke været impnerende, faktisk vil jeg gå så langt som til at sige, at den har været nogenlunde på niveau med den Danske... Faktisk synes jeg langt oftere, at man i udlandet ser favorisering af de store hold, end man gør herhjemme (hvor mange straffespark har Ronaldo f.eks. ikke filmet sig til, og hvor mange er han siden ikke blevet snydt for, efter han havde fået sig et ry for at smide sig). I Spanien går mange af de tvilsomme domme til Reals eller Barcelonas fordel, det samme gør sig sikkert gældende i Serie A. Dommerstandarden i disse ligaer, er altså ikke så meget bedre end den er herhjemme. Jojo, de har da sikkert nok en dommer eller to, der ligger over den Danske standard, men er det så urimeligt? Ganske som med spillerne, er der jo bare en større chance for at finde store dommertalenter i lande med flere indbyggere end herhjemme...
Dommerstandarden må nu engang stå mål med ligaen niveau...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #743:
03 Dec 2008, 10:47 »
@VK
Bare lige for at gøre det klart, så er jeg ikke OB fan, blot følger jeg dem da jeg er født og opvokset i byen
Og hvad er det for noget bavl. Selvfølgelig kan du diskutere det her emne uden at generalisere. Må jeg så også kalde alle BIF fans (eller hvad det nu hedder), for sociale tabere, blot fordi en del af jer kommer fra en bydel der ikke ligefrem stinker af rigdom? Nej vel, det ville ikke være fair...
Mon ikke der har været kampe hvor BIF spillere og ledere har tudet os ørene fulde om dårlige dommere, men det gør de naturligvis ikke pt. for lige nu og her og går det Brøndbys vej. Det udligner sig hen over sæsonen, og lur mig om ikke vi på et tidspunkt hører lidt klageri fra den kant også, sådan er det i fodbold.
Nu var den her kendelse så eklatant åbenlys, at man kan forstå frustrationerne. Ligesom med Kenneth Emil Petersens reaktion efter hans udvisning efter BIF kampen, sådan er det, men det gør det ikke godkendt.
Lige nu kører det for BIF efter en periode hvor det i den grad ikke kørte. Derfor er man som BIF fan selvfølgelig glad, men hvordan bliver det når man skal til konstant at kæmpe med i toppen igen? Når det så ikke lige kører ens vej, så skal man huske hvem man klandrede.
Du dømmer ud fra OB fans opførsel på et debatforum. Du burde også vide, at på et forum kan man i den grad piske en stemning op og være med til at skabe en stemning om noget, og fremelske en holdning der, når man lige kigger på efterfølgende, ikke er "den rigtige"...
verdenskrig
Manager
«
Svar #744:
03 Dec 2008, 11:59 »
Deler lige dit indlæg op!
"Bare lige for at gøre det klart, så er jeg ikke OB fan, blot følger jeg dem da jeg er født og opvokset i byen"
Okay det er jo en positiv start
------------------------------------
"Og hvad er det for noget bavl. Selvfølgelig kan du diskutere det her emne uden at generalisere. Må jeg så også kalde alle BIF fans (eller hvad det nu hedder), for sociale tabere, blot fordi en del af jer kommer fra en bydel der ikke ligefrem stinker af rigdom? Nej vel, det ville ikke være fair"
Det har for det første intet med emnet at gøre, og du har ikke forklaret mig, hvordan jeg kan fremsætte min påstand, uden at generalisere.. Som jeg skrev.. Jeg kan ikke skrive at 2000 ob fans tuder, og at 1789 ikke gør, da jeg ikke har viden om de præcise tal, hvorpå jeg må generalisere, ud fra det jeg har set og hørt... Og dem som så ikke tuder, ved vel selv hvem de er...
--------------------------------------
"Mon ikke der har været kampe hvor BIF spillere og ledere har tudet os ørene fulde om dårlige dommere, men det gør de naturligvis ikke pt. for lige nu og her og går det Brøndbys vej. Det udligner sig hen over sæsonen, og lur mig om ikke vi på et tidspunkt hører lidt klageri fra den kant også, sådan er det i fodbold."
Det erindrer jeg faktisk ikke... Selv under vores krise, var der vel sagtens ikke fokus på dommeren en gang, men i stedet som jeg har påpeget, fokus på dem som er inde for klubbens 4 væge.. I vores situation den gang, ville det have været nemt at give skylden til alt andet end os selv, men det vi klagede over var Køhlert, Bjerregaard, for dårlige spillere, og spillere som ikke gad.. Hvilket er det jeg savner fra ob i denne situation...
---------------------------------------
"Nu var den her kendelse så eklatant åbenlys, at man kan forstå frustrationerne. Ligesom med Kenneth Emil Petersens reaktion efter hans udvisning efter BIF kampen, sådan er det, men det gør det ikke godkendt"
Det var så Jochumsen der blev vist ud men what ever... Ja i denne situation kan man måske forstå det, da det er en spiller som bliver interwievet efter kampen, men når man dagen efter stadig skal høre på det samme brok, hvilket langt fra er første gang, så bliver jeg irriteret.. Og når simonob herfra direkte giver dommeren skylden for at ob ikke vandt, og ikke syntes at de 8 andre gigant chancer ob havde, har noget specielt at sige, så må jeg skride ind!
Alle har selvfølgeligt ret til at have deres mening, men ligesådan har jeg ret til at have min mening om deres!
------------------------------------
"Lige nu kører det for BIF efter en periode hvor det i den grad ikke kørte. Derfor er man som BIF fan selvfølgelig glad, men hvordan bliver det når man skal til konstant at kæmpe med i toppen igen? Når det så ikke lige kører ens vej, så skal man huske hvem man klandrede."
Forstår jeg ærlig talt ikke noget af
.. Hvis du vil forklare det med andre ord ville det være fint
---------------------------
"Du dømmer ud fra OB fans opførsel på et debatforum. Du burde også vide, at på et forum kan man i den grad piske en stemning op og være med til at skabe en stemning om noget, og fremelske en holdning der, når man lige kigger på efterfølgende, ikke er "den rigtige"...
Muligvis rigtigt, men hvor skulle jeg ellers bedømme det fra?.. Jeg bor i nordsjælland, og kender en måske to ob fans... Og jeg kan bare perspektivere til det jeg selv gør, da jeg altid skriver præcist hvad jeg mener på et debatforum!
Det korte af det lange er, at jeg kun kan "dømme" ob's fans ud fra de kilder jeg selv har, og her står der virkelig tuderi, frem for selverkendelse med stor skrift!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #745:
03 Dec 2008, 12:49 »
Man behøver ikke sætte tal på, for at undgå at generalisere, man kunne f.eks. bare skrive mange, eller nogle, frem for at skrive tingene på en måde, så man mere eller mindre skriver om alle...
Bare lige et lille sidespring, men det lader til at være et stort problem
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #746:
03 Dec 2008, 14:29 »
Citat af: DNE 03 Dec 2008, 12:49
Det erindrer jeg faktisk ikke... Selv under vores krise, var der vel sagtens ikke fokus på dommeren en gang, men i stedet som jeg har påpeget, fokus på dem som er inde for klubbens 4 væge.. I vores situation den gang, ville det have været nemt at give skylden til alt andet end os selv, men det vi klagede over var Køhlert, Bjerregaard, for dårlige spillere, og spillere som ikke gad.. Hvilket er det jeg savner fra ob i denne situation...
^^ Super... Vi gør ligesom jer... Men hvad så når vi ikke har nogen spillerbus længere ? Vi kan også bare smadre hele Danmark fordi vi har tabt, det er da meget bedre... Lad os splitte togene ad..Eller hey, ny idé ! Lad os smadre en hel by, og plyndre kiosker osv, der hvor vi skal spille pokal-kamp mod et mindre hold !
- Apropros generalisering !
I har haft dommeren med jer mange gange i denne sæson, og vi kan da bare tage Horsens-kampen op, som eksempel... Så er det sku da klart i ikk "tuder"/sys dommeren er dårlig ! Men klart, i har jo aldrig brokket jer over dommeren, det er klart... Haha.. Den var sku go...!
^^ Jeg gider ikk li svare på resten af det ævl og kævl du har lukket ud, for li meget hvad så svarer du bar "Haha, OB fans tuder... Haha !"
- jah, når nu dommerstandarden er som den er, så ku man da ønske sig at det gik voldsomt udover jer næste gang, for at se dig tage det som en mand, som du PRØVER at vise at du vil gøre... Dog tror jeg ikke lige det sker, næste gang, da det er Anders Hermansen der skal dømme...
verdenskrig
Manager
«
Svar #747:
03 Dec 2008, 14:34 »
Citat af: DNE 03 Dec 2008, 12:49
Man behøver ikke sætte tal på, for at undgå at generalisere, man kunne f.eks. bare skrive mange, eller nogle, frem for at skrive tingene på en måde, så man mere eller mindre skriver om alle...
Bare lige et lille sidespring, men det lader til at være et stort problem
Okay, det vælger jeg så at gøre..
Tilfreds ?
Typisk folk herinde( og nej jeg skrev ikke alle folk ).. Ser på en uvæsentlig ting, i stedet for at koncentrere sig om helheden i det jeg skriver.. Jeg har desuden ikke skrevet ALLE ob fans nogle steder... Sjovt at lige så snart man beskylder en forsamling for noget, så generaliserer man, uden at folk lægger mærke til at andet..
Er det virkeligt så frygteligt
?.. Eller peger folk det ud, fordi de simpelthen er så rørende enige i alt det andet
?
alek9000
Manager
«
Svar #748:
03 Dec 2008, 14:34 »
Et andet eksempel kunne være da Morten Rasmussens mål blev anerkendt, selvom der var offside. Det havde sikkert ikke ændret på udfaldet, men det burde ikke have været der.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #749:
03 Dec 2008, 14:38 »
Citat af: alek9000 03 Dec 2008, 14:34
Et andet eksempel kunne være da Morten Rasmussens mål blev anerkendt, selvom der var offside. Det havde sikkert ikke ændret på udfaldet, men det burde ikke have været der.
Det havde ændret kampen... Det var blevet en helt anden kamp.. Det ka være den var endt 0-0... Det ka oss være bif havde vundet 5-0... Men det hjælper ikk noget at sige det her, for så får du bar at vide at du ku ha scoret på dine chancer... For når man så gør det, og dommeren fratager dig det, uden grund, så er det li meget... Tilsyneladende....
Sider:
1
...
48
49
[
50
]
51
52
...
114
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »