home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 275715 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #720: 02 Dec 2008, 14:28 »

Hvis ikke du kan se et problem, hvorfor deltager du så i debatten OM problemET ?  Huh

Der er, som KongFJong ganske rigtigt skriver, ikke meget debat i det, hvis alle involverede starter ud med at være enige  Wink

I denne debat, er det da ganske relevant, om der overhovedet er et problem eller ej. Det mener jeg ikke der er, og det er det standpunkt jeg argumenterer ud fra.

Det eneste problem jeg kan se, er pressens rolle i det her, det er dem, der altid fokuserer på fejlene, og rejser et problem, som efter min mening slet ikke eksisterer. Det kan kun undre, at der stadig er folk, der er villige til at dømme fodboldkampe...

alek9000
Manager

« Svar #721: 02 Dec 2008, 14:29 »

Fuldstændig enig med Arek, her: http://www1.onside.dk/onsidetv/21946
Det er da dejligt at han ikke tuder over i fik et mål underkendt(selvom han måske ikke husker det så godt). Det skal han have ros for.

Fra en AaB-fan.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #722: 02 Dec 2008, 14:32 »

Der er, som KongFJong ganske rigtigt skriver, ikke meget debat i det, hvis alle involverede starter ud med at være enige  Wink

I denne debat, er det da ganske relevant, om der overhovedet er et problem eller ej. Det mener jeg ikke der er, og det er det standpunkt jeg argumenterer ud fra.

Det eneste problem jeg kan se, er pressens rolle i det her, det er dem, der altid fokuserer på fejlene, og rejser et problem, som efter min mening slet ikke eksisterer. Det kan kun undre, at der stadig er folk, der er villige til at dømme fodboldkampe...

Dvs, det er også pressen problem at Brøndby fik et mål hvor der var kæmpe frispark, i lørdags ??
Og at OB tabte 2-1 igår, efter faktisk at være kommet foran 2-1 ?

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #723: 02 Dec 2008, 14:40 »

Dvs, det er også pressen problem at Brøndby fik et mål hvor der var kæmpe frispark, i lørdags ??
Og at OB tabte 2-1 igår, efter faktisk at være kommet foran 2-1 ?

Næ, det er bare den slags der sker i løbet af en fodbold kamp. Isoleret set er det ikke noget der afgør kampene. Jeg hørte i radioen i morges, at Lars Olsen var mand nok til at påtage sig sin del af skylden for nederlaget igår, da han mente, at OB simpelthen bare ikke var rigtig klar fra start, der var ikke noget med at give dommeren, banen, modstanderens sportsdirektørs svogers kusines ufødte søn, eller noget andet skylden. Taber man en kamp, er man selv ude om det, det kan aldrig være fordi dommeren begår en fejl, det ved man fra start, kan ske, det er de fejl man selv begår, der koster sejren...

Problemet er, at pressen blæser disse dommerfejl op som afgørende for kampene, selvom det måske er de eneste fejl dommerne så har begået i de kampe, mens spillerne hver især vel har begået 10-15 gange så mange fejl.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #724: 02 Dec 2008, 14:45 »

Næ, det er bare den slags der sker i løbet af en fodbold kamp. Isoleret set er det ikke noget der afgør kampene. Jeg hørte i radioen i morges, at Lars Olsen var mand nok til at påtage sig sin del af skylden for nederlaget igår, da han mente, at OB simpelthen bare ikke var rigtig klar fra start, der var ikke noget med at give dommeren, banen, modstanderens sportsdirektørs svogers kusines ufødte søn, eller noget andet skylden. Taber man en kamp, er man selv ude om det, det kan aldrig være fordi dommeren begår en fejl, det ved man fra start, kan ske, det er de fejl man selv begår, der koster sejren...

Problemet er, at pressen blæser disse dommerfejl op som afgørende for kampene, selvom det måske er de eneste fejl dommerne så har begået i de kampe, mens spillerne hver især vel har begået 10-15 gange så mange fejl.

Det kan jeg ikk være enig i.. Hvis et 2. divisions-hold f.eks. møder et sas-liga-hold i pokalen.. Det gør ALT rigtigt i HELE kampen.. Spiller den chance de har.. De skaber 1 chance i HELE kampen, og scorer... De forsvarer sig til UG, osv, og efter 95 minutter dømmer dommeren et straffespark som aldrig nogensinde skulle være dømt.. Og kampen ender 1-1, og i forlænget spilletid, hvor de fysisk ikke kan matche et sas-lige-hold længere... Hvor vil du så lægge skylden ? Dommeren har jo aldrig skylden sir du ?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #725: 02 Dec 2008, 14:54 »

Og du forventer helt seriøst, at et fodbold kan spille en fodboldkamp fuldstændigt uden fejl?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #726: 02 Dec 2008, 14:58 »

Og du forventer helt seriøst, at et fodbold kan spille en fodboldkamp fuldstændigt uden fejl?

Det var ikke spørgsmålet...

- Jeg mener bare ikke man kan sige at dommeren ALDRIG er skyld i kampens udfald... Godt eksempel er FCN-Esbjerg...

JKJ
Gæst

« Svar #727: 02 Dec 2008, 15:33 »

Fatter du hat eller hvad ?

DET VAR ALDRIG SKET HVIS VI HAVDE FÅET VORES MÅL.... Er det svært at forstå ?? Og som sagt... Prøver li igen så du måske forstår det ! Hvad kan det hjælpe at vi scorer på vores chancer når de annullerer målet ??!!

Du mener aldrig i havde brændt de chancer hvis det mål var blevet anerkendt, eller Arek havde ikke droppet hvis i havde fået det mål??

Med alt respekt så er det sgu dig der er noget naiv nu og ikke fatter en brik!!!

Og da du selv begyndte med den hårde tone så ser jeg ingen grund til ikke at følge trop for jeg gider sgu ikke blive svinet til konstant af dig!!!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #728: 02 Dec 2008, 15:53 »

Om det er spørgsmålet eller ej, er egentlig ligegyldigt, KongFjong har ret, der er ingen tvivl om, at hver eneste spiller på 2. divisionsholdet laver langt flere og mere afgørende fejl i løbet af kampen, end dommeren gør.

Selvfølgelig begår dommeren fejl, det kan ikke undgåes (uanset hvor professionelle og uddannede de så er), men hvis det skal være hans fejl, der er afgørende for kampens resultat, så skal han nærmest dømme konsekvent til det ene holds fordel hele kampen igennem, og gør han det, er jeg rimeligt sikker på, at han nok er den første mand på banen, der bliver skiftet ud.

BenMusalho
Gæst

« Svar #729: 02 Dec 2008, 15:59 »

Nu har jeg ikke lige læst hele debatten, men har lige et svar til simonob:

Fatter du hat eller hvad ?

DET VAR ALDRIG SKET HVIS VI HAVDE FÅET VORES MÅL.... Er det svært at forstå ?? Og som sagt... Prøver li igen så du måske forstår det ! Hvad kan det hjælpe at vi scorer på vores chancer når de annullerer målet ??!!

Ved du da, at AGF ikke scorede fem mål, hvis I havde fået jeres? AGF kunne vel sagtens have vundet kampen alligevel.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #730: 02 Dec 2008, 15:59 »

Jeg skal ind og se flere kampe på VIP! Opstemt : http://onside.dk/node/21998

Og i bliver rige? Skuffet Peace

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AFC
Gæst

« Svar #731: 02 Dec 2008, 16:01 »

Det kunne tyde på, at han er afløseren for Huntelaar der måske er i Real Madrid i vinteren.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #732: 02 Dec 2008, 16:02 »

Ja, det er i hvert fald det der står skrevet flere gange i artiklen...

verdenskrig
Manager

« Svar #733: 02 Dec 2008, 17:11 »

Nå efter at have skimmet debatten igennem vil jeg komme med mit lille indspark..

Nu har jeg også læst lidt på ob's debatforum (altid pisse godt grin værdigt  funny ) og når jeg så samtidigt ser det du skriver, må jeg blande mig!

Øhh... Man vinder ikk kampe på at have flest chancer, men på at score.. Og det gjorde vi.. Og jeg er 99% sikker på at vi havde vundet den kamp der hvis ikk det blev annulleret... Hvad der skete efterfølgende er irelevant, da kampen ikk var blevet sådan hvis vi var kommet foran ! Vi sku ha scoret mange mål, men hva ka vi bruge det til ?? Vi lavede 2, og fik 1 !
- Gad vide hvor meget dommeren kan hæve hos danskespil idag....!
Undskyld mig, men er du stiv ??

EN kamp ?? Vi snakker om at det her BLIR VED ! Det sker HVER uge nu... Hele tiden ! Brøndby's 1-0 mål i lørdags var en joke i sig selv ! Og Djiby's annullerede mål taler fandme for sig selv når man har set den ! (har ikk rigtig set andre kampe i denne weekend... så 2 ud af 2) Det stopper jo aldrig.. Hvis ikk de er betalt, så er de dommere da blevet så enormt ringe at vi skal have fat i nogle andre, for det her ødelægger ligaen !!!

Det var dog det værste gang lort at lukke ud.. Jeg forstå selvfølgeligt at du er frustreret og det var jeg nok også selv blevet, men der er sku grænser for galskaben...

Jeg syntes det er en så sjov tendens i ob fans har.. Hver ENESTE gang, og jeg mener virkelig hver eneste gang i ikke vinder er det dommerens skyld... I jeres øjne har det simpelthen intet med brændte chancer, dårligt forsvarsspil, eller manglende skarphed at gøre( Sådan lyder det i al fald)

At sige at det er dommerens skyld at i ikke vinder, er simpelthen absurd.. Ja han fratager jer et mål, og det er da virkelig synd for jer.. Men nu har jeg lige siddet og set højdepunkterne igen, og jeg må sige at det er DYBT indkompetent af jeres angribere at i ikke scorer mere end de to gange... Det kan aldrig være dommerens skyld at i ikke får scoret på de andre kæmpe chancer i har, og jeg er fuldstændigt ligeglad med om han fratager jer en når i vel sagtens burde have scoret 8 mål i den kamp!... Dertil skal det siges at Agf laver to helt klare mål, og specielt det sidste er pga at jeres målmand igen laver en gigantisk brøler, som koster jer sejren ( remember mod aab, hvor tuderiet var lige så stort crazy)..

Jeg finder det latterligt at du frem for at fokuserer på at dommeren stjal et mål fra jer, ikke fokuserer på den indstilling i kom på banen med.. Eller den manglende skarphed jeres angribere havde, for det var virkelig utilgiveligt at man på så mange chancer ikke formår at få den ind over stregen... Tæt på grotesk.. Eller det ringe forsvarsspil i præsterer til sidst!

Nej i stedet bruger i som sædvanligt metoden, med at fralægge jer ethvert ansvarsom om at det var dommeren der spillede kampen for jer( det var det ikke kan jeg hermed oplyse om at det ikke var).. Og nu tror man at galskabens grænse er nået.. Nej gudhjælpe mig om ikke også jeres ledelse, samt nogle spillere går ud og tuder os andre ørene fulde om hvor uretfærdig verden er... Ja men ved i hvad.. Verden er et MEGET uretfærdigt sted, men havde i scoret 2 gange på de ca 8 kæmpe chancer i har, så var det blevet en anden kamp...

Samtidigt kan jeg ikke lade være med at lægge mærke til steffen rasmussens attitude ved jeres annulerede mål.. Jeg syntes faktisk det er ret klart at han ikke går 100 % efter den.. Han står på flade konvelutter, og kaster sig ikke engang... Man kan undres, og min teori går på at han allerede har hørt fløjten!

Nej kære ob, jeg må sige at i igen igen har vundet ugens tudepris, og jeg betvivler stærkt jeres mulighed for guld hvis jeres evne til at se indad ikke ændrer sig snarest muligt.. Hvad så hvis i får 2 tvivlsomme straffespark, og vi får et fejlagtigt annulleret mål lørdag... Stiller i jer så også ud og tuder på vores vegne.. Nej selvfølgeligt ikke.. Dommeren vil altid lave fejl, det kan ikke undgås that is the name of the game.. Så man må bare enten udnytte de fejl, eller være skarp i andre situtationer medmindre dommeren forære de andre 3 mål, og fratager en selv 2...

Hvis vi virkelig skal snakke dommerskandale så skal skulle du da bare se Messias i kampen mellem fck-hsv i 05.. Prøv at sammenligne den kamp, og jeres i går, og så kan du komme igen bagefter!  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #734: 02 Dec 2008, 21:21 »

Du mener aldrig i havde brændt de chancer hvis det mål var blevet anerkendt, eller Arek havde ikke droppet hvis i havde fået det mål??

Med alt respekt så er det sgu dig der er noget naiv nu og ikke fatter en brik!!!

Og da du selv begyndte med den hårde tone så ser jeg ingen grund til ikke at følge trop for jeg gider sgu ikke blive svinet til konstant af dig!!!

Det er nu ikk li det jeg har sagt.. Men nej, det havde vi ikke, for det var aldrig sket... Det var blevet en anden kamp, hvilket jeg nu nok mener jeg har sagt flere gange.. ^^

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010