home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242337 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #465: 31 Okt 2008, 14:54 »

Så fat din egen pointe mester ! Du snakker om top-4-hold til mig, og så nævner du Holstebro-kampen.. HMMM !

Min pointe er at man ikke kan vurderer et hold efter en kamp... Ligesom man ikke kan gøre det efter at vi slog jer, fck, og fcm, kan man heller ikke gøre det efter kampen mød søndertyskE, og holstebro..

Dam dam dam hvem fatter hvad her Rullende Øjne

Sys efterhånden bif-fans skal holde sig i deres egen tråd ! Mener oss jeg fik det at vide da jeg har været i en bif eller fck tråd... Eller en anden for den sags skyld....

Det blir ikk nogen let kamp, men vi vinder, for denne gang kan i smage Djiby !!!

/Off...!
Er vi da for svære at håndterer Grin Wink

Uh jeg er bange Peace... Denne gang kan det være vi får kamp til stregen så.. Djiby= ob Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #466: 31 Okt 2008, 14:55 »

C 4 yo self.

Det gode ved fantrådene, eller bare forummet som helhed, er efter min mening, at fans af forskellige hold kan have objektive diskutioner, uden man skal se på irriterende navn ændringe osv.

Iøvrigt, tak fordi du gad at skrive klubbens navn nogenlunde rigtigt, sådan skal det være.

Sys ikk det er objektivt at du blir sur over noget jeg skriver herinde, som ikk er nogen direkte hån eller provokation ! Jeg er sur over det altid skal gå som fck vil ha det, og det gir jeg udtryk for ! Jeg kan forstå du ville blive sur hvis jeg kaldet dem ovennævnte i fck-tråden.... ^^

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager

« Svar #467: 31 Okt 2008, 14:56 »

Gider bar ikk diskutere fck herinde, eller bif for den sags skyld.. Jeg vil diskutere OB's kampe, og modstandere, men fck er sku ikk aktuelt.. Jeg sagde at det er utroligt at det altid flasker sig for fck.. At han blir stødt over at fck får lavere-rangerede modstandere, er ikk mit problem.. Så kan han skrive privat til mig at jeg er dum, og driller og spiser børn, eller hva han vil.. Det andet der kan jeg ikk bruge til noget..

Så du mener ikke det er relevant at inddrage Brøndby i en disk, når i skal møde os snart.. Oki doki Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #468: 31 Okt 2008, 14:57 »

Min pointe er at man ikke kan vurderer et hold efter en kamp... Ligesom man ikke kan gøre det efter at vi slog jer, fck, og fcm, kan man heller ikke gøre det efter kampen mød søndertyskE, og holstebro..

Dam dam dam hvem fatter hvad her Rullende Øjne
Er vi da for svære at håndterer Grin Wink

Uh jeg er bange Peace... Denne gang kan det være vi får kamp til stregen så.. Djiby= ob Peace

Alligevel er det dig der plukker kampe ud og sir "top-4-hold"... Se det dog som en helhed og kig på tabellen.. Kan sende dig et link, hvis du ikk li kan finde den, champ.. Som "Faxe" selv har sagt det... "Man blir mestre ved at slå bundholdene"...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #469: 31 Okt 2008, 14:58 »

Gider bar ikk diskutere fck herinde, eller bif for den sags skyld.. Jeg vil diskutere OB's kampe, og modstandere, men fck er sku ikk aktuelt.. Jeg sagde at det er utroligt at det altid flasker sig for fck.. At han blir stødt over at fck får lavere-rangerede modstandere, er ikk mit problem.. Så kan han skrive privat til mig at jeg er dum, og driller og spiser børn, eller hva han vil.. Det andet der kan jeg ikk bruge til noget..

Når du ikke gidder diskutere FCK herinde, hvorfor i alverden skriver du så det om, at "FC-LORT" altid er så heldige? Det er da den største diskutionsstarte du overhovedet kan lave.

Men fair nok, så holder jeg mig bare væk Peace

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #470: 31 Okt 2008, 14:58 »

Så du mener ikke det er relevant at inddrage Brøndby i en disk, når i skal møde os snart.. Oki doki Skuffet

EJ OKAY ! Hvem læser ikke hvad ?!??!

LOL

verdenskrig
Manager

« Svar #471: 31 Okt 2008, 15:00 »

Alligevel er det dig der plukker kampe ud og sir "top-4-hold"... Se det dog som en helhed og kig på tabellen.. Kan sende dig et link, hvis du ikk li kan finde den, champ.. Som "Faxe" selv har sagt det... "Man blir mestre ved at slå bundholdene"...

Ja og du bruger søndertyske Rullende Øjne.. Og jeg plukker ikke en kamp ud jeg plukker 3 Cool

Blev du da stødt over mit indlæg, siden du skulle kommenterer det Grin.. Det kan godt være, men vi har da heldigvis også slået æsbjerg Hævet Øjenbryn.. Så må vi jo bare slå de andre også Smiley

Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #472: 31 Okt 2008, 15:00 »

Når du ikke gidder diskutere FCK herinde, hvorfor i alverden skriver du så det om, at "FC-LORT" altid er så heldige? Det er da den største diskutionsstarte du overhovedet kan lave.

Men fair nok, så holder jeg mig bare væk Peace

Jeg gider ikk diskutere med en der holder med fc, hvorvidt det er fair eller ikke fair, hvem i trækker, for jeg kender svaret... Jeg sys bar det er utroligt, og er sikker på at nogle OB-fans vil gi mig ret... Måske forkert navne-valg, men nogle gange skal tingene ud... No hard feelings, anyway...

verdenskrig
Manager

« Svar #473: 31 Okt 2008, 15:01 »

EJ OKAY ! Hvem læser ikke hvad ?!??!

LOL

Rullende Øjne funny... I det mindste har jeg styr på hvad jeg selv skriver Thumbs Up

Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #474: 31 Okt 2008, 15:03 »

Rullende Øjne funny... I det mindste har jeg styr på hvad jeg selv skriver Thumbs Up

LoL.. Så længe du plukker ting ud af deres sammenhæng har vi ikk mer at snakke om.. Ku være du sku søge job hos Se&Hør.. Held og lykke !

"Eller bif for den sags skyld, ref. ^^ jeres top-4-kampe, f.eks." ^^ (hvis du sku være i tvivl !)

verdenskrig
Manager

« Svar #475: 31 Okt 2008, 15:06 »

LoL.. Så længe du plukker ting ud af deres sammenhæng har vi ikk mer at snakke om.. Ku være du sku søge job hos Se&Hør.. Held og lykke !

"Eller bif for den sags skyld, ref. ^^ jeres top-4-kampe, f.eks." ^^ (hvis du sku være i tvivl !)

Hvor er du sød Kys.. Nå ramte vidst lige plet der, ser det ud til Grin

Mangler godt nok job, men se og hør er ik så attraktivt Peace

Men jeg kan da ikke søge job i vores top 4 kamp  Rullende Øjne.. Nå never mind

Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #476: 31 Okt 2008, 15:08 »

Hvor er du sød Kys.. Nå ramte vidst lige plet der, ser det ud til Grin

Mangler godt nok job, men se og hør er ik så attraktivt Peace

Men jeg kan da ikke søge job i vores top 4 kamp  Rullende Øjne.. Nå never mind

Igen... LOL ! Stopper den bar her, for ellers støder jeg resten af bif-trådens deltagere ! Og du kan ikk stoppe det, jo.. Du skriver "never mind", og "lad det ligge", og jeg ved ikk hvad, mens du refererer til andet.. Fine... Held og lykke med Fall og co. i pokalen !

//I'm Out !

verdenskrig
Manager

« Svar #477: 31 Okt 2008, 15:10 »

Kan du godt lide ordet lol hva Rullende Øjne

Men tak da Cool.. Tror også vi nåede til vejs ende her Grin

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #478: 31 Okt 2008, 19:31 »

Haha, fat nu at jeg mente det i ironi. Men jeg er dog overbevist over at vi vinder over BIF. I kunne vinde over OB 1-0, hvor OB havde 10 mand og Fall var ude med karantæne. Godt klaret, gutter Wink!

verdenskrig
Manager

« Svar #479: 01 Nov 2008, 13:13 »

Hehe dermed sagt at fall betyder succes eller fiasko for jer.. Eller forstod jeg den forkert Wink?

Haha og det røde fik i altså først omkring det 60 min Rullende Øjne.. Syntes sejren var fuldt fortjent Thumbs Up

Det bekræftede i hvert fald min anelse.. Nemlig at i stort set intet kan uden fall Peace..

Også fint illustreret i, hvor elendigt jeres angrebs spil var sidste efterår, da i ikke havde ham Cool.. 0-0 var vidst jeres varemærke den gang Opstemt Wink

Cool

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010