home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1272 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242317 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #450: 31 Okt 2008, 14:24 »

Man kan vel omtrent bruge det til det samme som at bedømme vores styrke ud fra at vi havde problemer med holstebro.. Vi havde problemer men gik videre.. I har problemer med topholdende, men ligger stadig nr 1...

Læs lige hvad jeg skriver næste gang Peace

Når du citerer mig i dine svar, så lad vær med at brug krellz' indlæg som begrundelse, tak.. Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager

« Svar #451: 31 Okt 2008, 14:26 »

Hvordan har det gået mod hold der lå på plads 12-5?

Prøv nu at forstå min pointe, hvor svært kan det seriøst være crazy

Den står oven over dit indlæg!

Når du citerer mig i dine svar, så lad vær med at brug krellz' indlæg som begrundelse, tak.. Smiley

Snakker du om Rullende Øjne Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #452: 31 Okt 2008, 14:30 »

Prøv nu at forstå min pointe, hvor svært kan det seriøst være crazy

Den står oven over dit indlæg!

Snakker du om Rullende Øjne Ubeslutsom

Man kan vel omtrent bruge det til det samme som at bedømme vores styrke ud fra at vi havde problemer med holstebro.. Vi havde problemer men gik videre.. I har problemer med topholdende, men ligger stadig nr 1...

Læs lige hvad jeg skriver næste gang Peace

^^ Jeg har slet ikk nævnt Holstebro...

BenMusalho
Gæst

« Svar #453: 31 Okt 2008, 14:32 »

Så trak vi BIF, og det bliver jo intet problem! Og lækkert med revanche, og endda på hjemmebane Smiley!
Ren walkover??

I ligger sølle 2 point foran os i SAS-Ligaen, og vi vandt 1-0 over jer i Odense. Kan ikke se hvordan, du kan få det til at blive en walkover.. Men fint nok, lad os se. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #454: 31 Okt 2008, 14:34 »

^^ Jeg har slet ikk nævnt Holstebro...

Nej og... Derfor kan jeg da stadig bruge det som eksempel, for at understrege min pointe Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #455: 31 Okt 2008, 14:36 »

Sys efterhånden bif-fans skal holde sig i deres egen tråd ! Mener oss jeg fik det at vide da jeg har været i en bif eller fck tråd... Eller en anden for den sags skyld....

Det blir ikk nogen let kamp, men vi vinder, for denne gang kan i smage Djiby !!!

/Off...!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #456: 31 Okt 2008, 14:37 »

Nej og... Derfor kan jeg da stadig bruge det som eksempel, for at understrege min pointe Huh

Så fat din egen pointe mester ! Du snakker om top-4-hold til mig, og så nævner du Holstebro-kampen.. HMMM !

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #457: 31 Okt 2008, 14:42 »

Man er naturligvis velkommen til at skrive i de andre holds klubtråde, så længe det holdes på et sobert niveau og det ikke bare er for at provokere. Hvis I nu snakker pænt til hinanden og diskuterer sagligt, så går det nok Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #458: 31 Okt 2008, 14:43 »

Lorte trækning.. Men det undrer mig ikk at det IGEN flasker sig for FC-LORT ! De får altid et lavt-rangeret hold... -.- ! COME ON LYNGBY ! Opstemt

BIF skal vi nakke ! Vi er hjemme, og jeg skal personligt sørge for at der er én mere på stiften !!! Smiley

Ja og de spiser også børn og er rigtig dumme og driller! Skuffet

Helt ærligt, drop nu bare det brokkeri, og snak da lige pænt om andre klubber pænt(sige klubbens rigtige navn er vel det mindste man kan forlange). Vil man vinde pokaltuneringen, skal man kunne slå alle de andre hold, og pokalen kan være ligegyldig hvis man ikke vinder den, så det er jo ligegyldigt hvor let vejen er, hvis man så taber finalen til et af de gode hold.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #459: 31 Okt 2008, 14:46 »

Ja og de spiser også børn og er rigtig dumme og driller! Skuffet

Helt ærligt, drop nu bare det brokkeri, og snak da lige pænt om andre klubber pænt(sige klubbens rigtige navn er vel det mindste man kan forlange). Vil man vinde pokaltuneringen, skal man kunne slå alle de andre hold, og pokalen kan være ligegyldig hvis man ikke vinder den, så det er jo ligegyldigt hvor let vejen er, hvis man så taber finalen til et af de gode hold.

Hvis du holder med fc-K, så kan du læse i jeres fine tråd... Jeg tror ikk jeg støder nogle OB-fans med mit indlæg...
Og jeg sir ikk det er aftalt spil, (selvom det ikk sku undre mig), men jeg sir at det er utroligt at fc-K ! altid skal have lavt-rangerede hold !

Dasmessi
Gæst

« Svar #460: 31 Okt 2008, 14:47 »

Hvis du holder med fc-K, så kan du læse i jeres fine tråd... Jeg tror ikk jeg støder nogle OB-fans med mit indlæg...
Og jeg sir ikk det er aftalt spil, (selvom det ikk sku undre mig), men jeg sir at det er utroligt at fc-K ! altid skal have lavt-rangerede hold !
Står der da nogen steder, det er forbudt for en FCK-fan at skrive i en OB tråd?  funny

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #461: 31 Okt 2008, 14:48 »

Står der da nogen steder, det er forbudt for en FCK-fan at skrive i en OB tråd?  funny

Nej, men har jeg sagt det ?? (kopierer li din hippie-smiley)  funny

Dasmessi
Gæst

« Svar #462: 31 Okt 2008, 14:51 »

Jeg betragter bare dit indlæg med til Gherte, hvor du skriver.
''Hvis du holder med fc-K, så kan du læse i jeres fine tråd... ''
Det lyder bare for mig somom, du ikke vil have FCK fans skriver herinde, og istedet for kan de læse i deres egen tråd.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #463: 31 Okt 2008, 14:53 »

Nej, men har jeg sagt det ?? (kopierer li din hippie-smiley)  funny

C 4 yo self.

Det gode ved fantrådene, eller bare forummet som helhed, er efter min mening, at fans af forskellige hold kan have objektive diskutioner, uden man skal se på irriterende navn ændringe osv.

Iøvrigt, tak fordi du gad at skrive klubbens navn nogenlunde rigtigt, sådan skal det være.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #464: 31 Okt 2008, 14:53 »

Jeg betragter bare dit indlæg med til Gherte, hvor du skriver.
''Hvis du holder med fc-K, så kan du læse i jeres fine tråd... ''
Det lyder bare for mig somom, du ikke vil have FCK fans skriver herinde, og istedet for kan de læse i deres egen tråd.

Gider bar ikk diskutere fck herinde, eller bif for den sags skyld.. Jeg vil diskutere OB's kampe, og modstandere, men fck er sku ikk aktuelt.. Jeg sagde at det er utroligt at det altid flasker sig for fck.. At han blir stødt over at fck får lavere-rangerede modstandere, er ikk mit problem.. Så kan han skrive privat til mig at jeg er dum, og driller og spiser børn, eller hva han vil.. Det andet der kan jeg ikk bruge til noget..

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010