home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 226912 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1605: 10 Maj 2013, 18:00 »

Startopstillingen til aftenens udekamp mod FC Nordsjælland er klar: Jesper Christiansen, Espen Ruud, Anders Møller, Mohammed Diarra, Emil Larsen, Michael Silberbauer, Morten Skoubo, Kasper Larsen, Jacob Schoop, Krisztián Vadócz og Bashkim Kadrii. Der er kampstart 18:30 på Viasat Sport 1
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1606: 16 Maj 2013, 20:42 »

Medalje kandidaterne OB hentede IMO Danmarks bedste træner til denne sæson - men som de andre gange Bech har været i OB så ligner det ikke et lykkeligt ægteskab - OB taber stort i Esbjerg idag og er nu så langt fra Medalje man kan komme.

Hvad værre er er at OB spillerne ligner et hold som slet ikke hænger sammen og som slet ikke kan omstille sig til den nye stil - Jeg tror vi ser OB gøre det de plejer skifte træneren ud - men IMO så er det truppen der skal luftes ud og dennegang må Troels Bech gerne stå for hvilke indkøb der skal foretages.
Logged

YNWA

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1607: 16 Maj 2013, 20:45 »

Jeg er rystet over hvor dårligt OB-kæderne hænget sammen. Intet hænger sammen for dem spillemæssigt, aftalerne indbyrdes fungerer ikke og man virker ikke til at have noget koncept. Om det skyldes træneren eller spillernes manglende kvalitet vil jeg ikke skyde på, men der skal ske noget i OB til sommer. Deres forår har knap nok været godt nok til 1. divisionen.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1608: 16 Maj 2013, 20:56 »

Medalje kandidaterne OB hentede IMO Danmarks bedste træner til denne sæson - men som de andre gange Bech har været i OB så ligner det ikke et lykkeligt ægteskab - OB taber stort i Esbjerg idag og er nu så langt fra Medalje man kan komme.

Hvad værre er er at OB spillerne ligner et hold som slet ikke hænger sammen og som slet ikke kan omstille sig til den nye stil - Jeg tror vi ser OB gøre det de plejer skifte træneren ud - men IMO så er det truppen der skal luftes ud og dennegang må Troels Bech gerne stå for hvilke indkøb der skal foretages.
Meget af holdet er dog udskiftet, så han har da haft mulighed for at sætte sit præg på truppens sammenhæng. Og meget af det er sat op på en process - det er dog med forkert fortegn!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1609: 16 Maj 2013, 21:17 »

Det er vel de færreste spillere som Bech har hentet - Paul Hansen har IMO en del af ansvaret - men det er helt klart at Bech ikke har leveret varen - OB spillet er bliver ringere og ringere som ugerne er gået og deres bundniveau er nu så ringe at hvis der havde været 3 runder mere så var OB rykket ned.

Jeg kommer aldrig til at være OB fan men er dog på stadion flere gange om året men det spil OB leverer nu betyder at jeg smider mine timer på Otterup Stadion istedet
Logged

YNWA

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1610: 16 Maj 2013, 22:16 »

Jojo, det bliver aldrig helt hans opgave, da det ikke er hans rolle - der er ikke engelske tilstande i Danmark. Men tror nu stadigvæk at ledelsen var enig i hvilken stil man ville lægge for dagen i Ådalen, deriblandt Bech.
Og jeg er fuldstændig enig i at hvis der var måske bare en runde mere end de 33 så var vi rykket ned. Men ok, de sidste mange år har vi været forfærdelige i foråret.
Tror at Bech får en halv sæson mere at få det til at fungere.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1611: 20 Maj 2013, 22:55 »

Øens Hold har haft en katastrofal halv sæson og kan nu kun glæde sig over at de ikke rykker ned.

Troels Bech har ikke løst opgaven - OBs spil har ikke været i nærheden af at fungere.

Troels Bech har haft en meget smal trup og med skader hos flere og især hos Falk så er kort huset faldet helt sammen.

IMO så skal OB holde på Bech og få ryddet op i truppen og ikke mindst få hentet de spillere som kan spille den slags fodbold som Bech vil.

OB får en travl tid IMO så skal målmandsposten og forsvaret være der hvor OB skal hente forstærkning.


GK
2 x DC
Venstre back

2 angribere (kan ikke huske om SKoubo og Pedersen har kontrakt udløb)
Logged

YNWA

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1612: 21 Maj 2013, 00:46 »

Jesper C har spillet ganske fornuftigt i foråret. Der er et problem i forsvaret, men det er ligeså meget Bech's taktik da han foretrækker at de står højt på banen og hverken AMC eller Høegh er hurtig og derfor skaber det et hav af paniksituationer.
Det er usandsynligt at der skiftes 4 ud af 5 forsvarspillere og man må vel tænke om det ikke er taktikken den er gal med.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1613: 21 Maj 2013, 00:47 »

1. prioritet må være at ordne banen. Alt andet kan være helt og særdeles ligegyldigt.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1614: 12 Jun 2013, 17:15 »

http://www.ob.dk/artikel/den-fynske-billetrevolutionbegynder-nu.aspx

Det er et fremragende skridt at tage. Noget jeg synes de andre klubber bør tag et kig på. Selvfølgelig vil billetindtægterne falde. I hvert fald i starten. Men de vil få øget omsætning på boderne og merchandise. Med flere folk på stadion, vil sponsorerne ligeledes også finde det mere attraktivt at tegne et sponsorat i OB, da det ville nå ud til flere mennesker.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2013, 17:22 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1615: 12 Jun 2013, 21:49 »

http://www.ob.dk/artikel/den-fynske-billetrevolutionbegynder-nu.aspx

Det er et fremragende skridt at tage. Noget jeg synes de andre klubber bør tag et kig på. Selvfølgelig vil billetindtægterne falde. I hvert fald i starten. Men de vil få øget omsætning på boderne og merchandise. Med flere folk på stadion, vil sponsorerne ligeledes også finde det mere attraktivt at tegne et sponsorat i OB, da det ville nå ud til flere mennesker.

Det bliver OB nød til at gøre hvis de vil have tilskuerne tilbage - personligt kunne jeg godt finde på at købe en sæson billet til de penge også ellers se de kampe der giver mening.... behøver jo ikke holde med OB af den grund Peace
Logged

YNWA

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1616: 12 Jun 2013, 22:17 »

Det bliver OB nød til at gøre hvis de vil have tilskuerne tilbage

Det vel ikke blot OB der står med det problem, men samtlige Superliga klubber. Brøndby har f.eks. mistet 4500 tilskuere i snit fra 2009 til 2013, og FCN der som den eneste klub har oplevet fremgang i tilskuertal har kun haft 200-300 ekstra på lægterne de sidste to sæsoner, på trods af stor sportslig succes. Det er et problem alle Superliga klubber må slås med.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1617: 11 Aug 2013, 20:36 »

Emil Larsen på vej til Brøndby, og Bashkim Kadrii ude op mod et halvt år..  Vores offensiv er ved at være noget tynd   Ubeslutsom


Man kunne vel håbe, at vi gik væk fra det "flotte og polerede" offensive bold, som alligevel ikke fungere, for i stedet at gå over til det mere organiserede, fysiske spil som skabte resultater for os under Lars Olsen. Men jeg tvivler....   Skuffet
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1618: 11 Aug 2013, 22:11 »

Emil Larsen på vej til Brøndby, og Bashkim Kadrii ude op mod et halvt år..  Vores offensiv er ved at være noget tynd   Ubeslutsom


Man kunne vel håbe, at vi gik væk fra det "flotte og polerede" offensive bold, som alligevel ikke fungere, for i stedet at gå over til det mere organiserede, fysiske spil som skabte resultater for os under Lars Olsen. Men jeg tvivler....   Skuffet

Hvis vi køber Emil Larsen for 1 million Euro så er der vel råd til at forstærke sig i offensiven nu hvor endnu en angriber blev båret fra banen med hvad der ligner en alvorlig skade.

Junker kunne godt være et bud - men han er vel ikke en type der passer ind i Troels Bechs nye stil ?

Logged

YNWA

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1619: 12 Aug 2013, 16:02 »

Hvis vi køber Emil Larsen for 1 million Euro så er der vel råd til at forstærke sig i offensiven nu hvor endnu en angriber blev båret fra banen med hvad der ligner en alvorlig skade.

Junker kunne godt være et bud - men han er vel ikke en type der passer ind i Troels Bechs nye stil ?



Nu lyder det heldigvis til at Bodul ikke blev alvorligt skadet, så det er da lidt held i uheld. Junker kunne godt være en brugbar investering, men hvorvidt det er muligt at hente ham, kan jeg have mine tvivler omkring.

Dog tvivler jeg stærkt på at vi kan erstatte en spiller som Emil Larsen, for sølle 1 millioner euro.


Stod det til mig, så fjernede vi Bech fra posten igen, fandt en type som Lars Olsen og satsede noget mere på et hold bygget på en god defensiv organisation. Det kan godt være det lyder kedeligt, men det er nu ofte et stærkt våben, som med tiden kan bygges ovenpå med noget mere kreativitet i front.

Den nye stil virker i hvert fald ikke, hvis i spørger mig..
Logged

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 114 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010