home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 226895 gange)
krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1590: 14 Aug 2012, 23:00 »

Tja hvis der  en  mod brøndby er  det en god mulighed sagt af en brøndby mand Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1591: 03 Sep 2012, 19:46 »

Der sker da lidt på transfersiden i OB, hvor Gislason har forladt klubben til fordel for FCK og Silberbauer er kommet på en lejeaftale.

Uden at vide det, så tror jeg at vi har fået en rigtig god aftale ud af salget med Gislason. Vi plejer ikke at sælge til FCK uden at tage betaling for det, og dette er næppe heller ikke tilfældet her. Men hvor meget vi har fået, det ved jeg ikke.. Måske på den gode side af de 10 millioner kr..?

Angående Silberbauer, så er han da en yderst spændende spiller, der helt sikkert kan bidrage men en masse. Han har masser af rutine og vant til at spille på et højt niveau. Så nu får han sæsonen til at overbevise os om han skal have en permanent aftale. Men jeg er nu egentlig meget fortrøstningsfuld omkring ham i OB trøjen..
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1592: 03 Sep 2012, 20:36 »

Der sker da lidt på transfersiden i OB, hvor Gislason har forladt klubben til fordel for FCK og Silberbauer er kommet på en lejeaftale.

Uden at vide det, så tror jeg at vi har fået en rigtig god aftale ud af salget med Gislason. Vi plejer ikke at sælge til FCK uden at tage betaling for det, og dette er næppe heller ikke tilfældet her. Men hvor meget vi har fået, det ved jeg ikke.. Måske på den gode side af de 10 millioner kr..?

Angående Silberbauer, så er han da en yderst spændende spiller, der helt sikkert kan bidrage men en masse. Han har masser af rutine og vant til at spille på et højt niveau. Så nu får han sæsonen til at overbevise os om han skal have en permanent aftale. Men jeg er nu egentlig meget fortrøstningsfuld omkring ham i OB trøjen..

Genialt af PH og Troels Bech... og fantastisk at OB henter Silberbauer... bliver sgu lidt misundelig... ham kunne vi godt bruge 2 stk af på Brøndby holdet.
Logged

YNWA

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1593: 03 Sep 2012, 21:12 »

Betyder dette at Kadrii går op på Gislasons plads, og så Silberbauer ind på venstre back. Eller er Silberbauer hentet ind til den centrale midtbane?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1594: 03 Sep 2012, 21:16 »

Betyder dette at Kadrii går op på Gislasons plads, og så Silberbauer ind på venstre back. Eller er Silberbauer hentet ind til den centrale midtbane?

Jeg kan ikke andet end at forestille mig at Kadrii bliver på sin back-position. Egentlig forventer jeg at Silberbauer vil blive anvendt på kanten, hvor han formodentlig går direkte ind på højrekanten..
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1595: 03 Sep 2012, 21:17 »

Tror helt klart at Silberbauer er tiltænkt at skulle dække midtbanepladserne. At han så til nøds også kan dække backpladserne er bare en bonus.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1596: 03 Sep 2012, 22:00 »

Stort tillykke med Silberbauer, gamle københavnerdreng Wink

Uden tvivl en spiller med en masse rutine og fightervilje, som I får ind i truppen. Glæder mig virkelig til at se ham spille for jer for jeg er sikker på, at det er en fantastisk signing! Vi må håbe han får vist sit værd, og at I så forhåbentlig vil købe ham efter lejeaftalen ophører.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1597: 04 Sep 2012, 10:45 »

Der sker da lidt på transfersiden i OB, hvor Gislason har forladt klubben til fordel for FCK og Silberbauer er kommet på en lejeaftale.

Uden at vide det, så tror jeg at vi har fået en rigtig god aftale ud af salget med Gislason. Vi plejer ikke at sælge til FCK uden at tage betaling for det, og dette er næppe heller ikke tilfældet her. Men hvor meget vi har fået, det ved jeg ikke.. Måske på den gode side af de 10 millioner kr..?

Angående Silberbauer, så er han da en yderst spændende spiller, der helt sikkert kan bidrage men en masse. Han har masser af rutine og vant til at spille på et højt niveau. Så nu får han sæsonen til at overbevise os om han skal have en permanent aftale. Men jeg er nu egentlig meget fortrøstningsfuld omkring ham i OB trøjen..

Læste at det var omkring 5-6 mio. + eventuelle klausuller.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1598: 04 Sep 2012, 21:35 »

Dette jeg skriver nu, har jeg fra meget pålidelige kilder, og endda øjenvidner.
Emnet er K. Traore.

I starten af sæsonen har jeg ladet mig fortælle at Traore var ude med en såkaldt "skade". Sandheden er dog en helt anden.
Jeg har nemlig fået at vide at han havde i løbet af sommeren fået sig et coke misbrug, som var kommet OB for ørene. I frygten for at han blev taget, blev han erklæret skadet, så han på den måde ikke gik i fælden. Derudover var han åbenbart fuldstændig ligeglad med OB som klub, og hvad de sagde til ham. Han var derfor nødt til at blive solgt. Så man må sige det er stærkt at i får 15 millioner for sådan en spiller.

Samme person har endda fortalt mig at det var samme problem med Mads Timm, og at han allerede havde problemer med stoffer og alkohol, da han kom hjem fra England.

Håber ikke i opfatter dette som en sviner til jer som klub, synes bare i skulle vide det, og det er vidst godt at i kom af med ham, før det kom frem. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1599: 28 Dec 2012, 13:25 »

Så er Poul Hansen stoppet i OB efter eget ønske.. Egentlig ved jeg ikke hvad jeg skal sige til det, da jeg ingen ideer har om hvad han rent faktisk har bidraget med. Men man er åbenbart ked af hans exit, så et eller andet positivt må han da have bidraget med..

Bliver spændende at se hvem man henter ind som erstatning. Kim Brink vil i mine øjne være den bedste løsning, omend den nok er højst usandsynlig...
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1600: 28 Dec 2012, 13:30 »

Altså han har vel lavet en masse gode indkøb? Synes i hvert fald at sommerens transfervindue var et af de bedste i længere tid af OB. Han fik også ansat Troels Bech, som helt sikkert også var en god ting.

Men hvorfor mon han ønsker at stoppe? Det er jo trods alt ikke mere end et års tid siden han blev ansat, og jeg tvivler på det handler om familien, som der ellers altid bliver sagt i sådanne sager.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1601: 28 Dec 2012, 13:34 »

Altså han har vel lavet en masse gode indkøb? Synes i hvert fald at sommerens transfervindue var et af de bedste i længere tid af OB. Han fik også ansat Troels Bech, som helt sikkert også var en god ting.

Men hvorfor mon han ønsker at stoppe? Det er jo trods alt ikke mere end et års tid siden han blev ansat, og jeg tvivler på det handler om familien, som der ellers altid bliver sagt i sådanne sager.

Årsagen til hans exit, er at de administrative opgaver har fyldt meget mere end han havde forventet, mens han har haft et større ønske om at koncentrere sig om det sportslige.

Tja, det er rigtigt at OB har lavet nogle ganske fine indkøb, men om al æren skal tilskrives Poul Hansen kan jeg godt tvivle lidt på. Men nuvel, han har sikkert gjort det meget godt, og jeg er ganske sikker på at det bliver svært at finde en kompetent afløser..
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1602: 26 Feb 2013, 15:09 »

Er i ved at være klar til jagten på de europæiske pladser?
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1603: 04 Mar 2013, 04:14 »

Ærgeligt med nederlaget i dag, synes klart at vi minimum havde fortjent det ene point. FCK var udspillet i store dele af 1. halveg, og uheldigt vi efter de to drop af Wiland, ikke kom foran med en enkelt eller to mere. I anden halveg ser vi bare FCK's klasse, og vores mangel på samme. Desværre må vi også sige at vi har OB's svar på Reina. Jesper C er ligeså elendig når han skal ud i feltet, og kostede 0-1 målet i dag. Ind med Mads Toppel, han er knap så spektakulær, men meget mere stadig, og sikker i sine ingreb.
Logged

Liverpool F.C

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1604: 28 Apr 2013, 16:31 »

Så er startopstillingen mod Brøndby er klar: Christiansen - Ruud, Møller, K. Larsen, Silberbauer - E. Larsen, Vadócz, Schoop, Bashkim - Marcus P., Skoubo.

Falk er med på bænken igen, mon han får noget spille tid, det må tiden vise. Dog kunne det være dejligt med de 3 point i dag.
Logged

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 114 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010