Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:54:47
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
1 Bruger, 602 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
103
104
[
105
]
106
107
...
114
Forfatter
Emne: OB tråden (Læst 270098 gange)
DeBuur
Manager
Sv: OB tråden
«
Svar #1560:
08 Apr 2012, 09:49 »
OB må ikke rykke ned - sker det så vil flere sponsore bruge det som undskyldning for at trække sig.
Jeg har i de sidste 2 år set en OB ledelse skære truppen ned og ser vi på OB truppen idag så er den mere end smal.
At OB købte Skoubo og meldte ud at de vil spille en ny stil har jeg aldrig fattet en meter af...det hænger ikke sammen.
OB har 5 point ned til Lyngby - det er ikke meget og jeg tror ikke vi ser OB spille smukt fodbold i resten af sæsonen - de skal ud og slås for hver eneste point - men har der holdet til det ? hvem skal træde frem og tage ansvar ?
Jeg mener det er nu Djemba Djemba skulle vise at han et eller andet sted har karakter... men ærlig talt så tror jeg ikke det kommer til at ske..... det kan blive uhyggelig tæt i sidste runde og OB og Lyngby gåt ind i et spændende forår.
YNWA
plutonium
Manager
«
Svar #1561:
08 Apr 2012, 09:56 »
Det ville være en katastrofe, hvis OB rykkede ud. Sammen med FCK, Brøndby og FCM er det de eneste hold i Danmark der efter min mening har potentiale til faktisk at levere stabilt i Europa. FCK og OB har begge en stærk organisation udenfor fodboldbanen, og selvom der er rod i truppen i OB, tror jeg de let vil kunne rejse sig igen. Man kan selvfølgelig spørge sig selv om det var Kim Brink der var manden bag OBs fremskridt, men det er spekulationer. Brøndby har stadig et fint omdømme, og nu hvor de er begyndt at træde frem igen (lad os håbe det fortsætter!), så kan de godt om et par år være tilbage i den situation, hvor de er kvalificerede til at skulle kæmpe for point til Danmark i Europa. FC Midtjylland har virkelig været gode til at udvikle spillere og sælge dem dyrt. Hvis de så bare også fik overført al den talentmasse til superligaklubben, så de år efter år kunne levere på topniveau, så ser jeg faktisk dem som den stærkeste udfordrer til FCK de næste 3-4 år. FCN tror jeg ikke på som meget andet end en døgnflue - men de skal da være velkommende til at modbevise det!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Yessir
Manager
«
Svar #1562:
08 Apr 2012, 10:54 »
Citat af: plutonium 08 Apr 2012, 09:56
Det ville være en katastrofe, hvis OB rykkede ud. Sammen med FCK, Brøndby og FCM er det de eneste hold i Danmark der efter min mening har potentiale til faktisk at levere stabilt i Europa. FCK og OB har begge en stærk organisation udenfor fodboldbanen, og selvom der er rod i truppen i OB, tror jeg de let vil kunne rejse sig igen. Man kan selvfølgelig spørge sig selv om det var Kim Brink der var manden bag OBs fremskridt, men det er spekulationer. Brøndby har stadig et fint omdømme, og nu hvor de er begyndt at træde frem igen (lad os håbe det fortsætter!), så kan de godt om et par år være tilbage i den situation, hvor de er kvalificerede til at skulle kæmpe for point til Danmark i Europa. FC Midtjylland har virkelig været gode til at udvikle spillere og sælge dem dyrt. Hvis de så bare også fik overført al den talentmasse til superligaklubben, så de år efter år kunne levere på topniveau, så ser jeg faktisk dem som den stærkeste udfordrer til FCK de næste 3-4 år. FCN tror jeg ikke på som meget andet end en døgnflue - men de skal da være velkommende til at modbevise det!
Synes du undervurderer de nye takter fra en klub som agf, fortsætter de på samme måde som i den seneste tid, har de bestemt alle muligheder for at blive en større faktor end fcm f.eks... Jeg kan gætte mig frem til at du udelukker dem pga deres notorisk ustabile organisation, men det ser den nye ledelse ud til at have fået bugt med (at medier, fans og andet godtfolk sikkert nok skal få det ødelagt, er en anden "naturlig" aarhus ting
)
brøndby tror jeg ikke rigtig på, førend de har fjernet diktatoren. Forklaring vel unødvendig..?
plutonium
Manager
«
Svar #1563:
08 Apr 2012, 11:05 »
AGF er skam ikke glemt, men jeg tror det tager mere end ét år med stabilitet og vind i sejlene til at gøre et hold til en bestandig succes
AGF har absolut potentiale, men jeg tror vi skal mere end 3-4 år ud i fremtiden før jeg vil betragte dem som et hold der er gearet til at kunne føre point hjem til dansk fodbold
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #1564:
08 Apr 2012, 11:13 »
Citat af: DeBuur 08 Apr 2012, 09:49
OB må ikke rykke ned - sker det så vil flere sponsore bruge det som undskyldning for at trække sig.
Jeg har i de sidste 2 år set en OB ledelse skære truppen ned og ser vi på OB truppen idag så er den mere end smal.
At OB købte Skoubo og meldte ud at de vil spille en ny stil har jeg aldrig fattet en meter af...det hænger ikke sammen.
OB har 5 point ned til Lyngby - det er ikke meget og jeg tror ikke vi ser OB spille smukt fodbold i resten af sæsonen - de skal ud og slås for hver eneste point - men har der holdet til det ? hvem skal træde frem og tage ansvar ?
Jeg mener det er nu Djemba Djemba skulle vise at han et eller andet sted har karakter... men ærlig talt så tror jeg ikke det kommer til at ske..... det kan blive uhyggelig tæt i sidste runde og OB og Lyngby gåt ind i et spændende forår.
Der er ingen tvivl om at hvis vi rykker ned, så vil OB se meget anderledes ud efter sommerferien. Budgettet er i top 3 af dansk fodbold og der vil selvfølgelig ikke være nok indtægter i 1. div til at bevare truppen. Hvis uheldet skulle være ude, så er der godt at mange af de dyre drenge har kontraktudløb til sommer.
Men men men, jeg tror stadigvæk på at vi bliver oppe. Spillet har forbedret sig meget her på det seneste: mod BIF kunne vi sagtens have fået point. Mod Horsens er vi fint med i 1. halvleg og selvfølgelig ændrer kampens forløb sig markant med det røde kort.
Jeg er fuldstændig enig med dig omkring Skoubo og det er også yderst uheldigt at Falk er skadet hele foråret, da han ellers havde været fin som den enlige angriber på toppen. Dog er Gislason en ok afløser, og forhåbentligt får han lært hvor målet står snart, for Skoubo gør det ihvertfald ikke.
Til jer andre: snakken om AGF hører vel til i en tråd omkring AGF.
Yessir
Manager
«
Svar #1565:
08 Apr 2012, 11:30 »
Citat af: plutonium 08 Apr 2012, 11:05
AGF er skam ikke glemt, men jeg tror det tager mere end ét år med stabilitet og vind i sejlene til at gøre et hold til en bestandig succes
AGF har absolut potentiale, men jeg tror vi skal mere end 3-4 år ud i fremtiden før jeg vil betragte dem som et hold der er gearet til at kunne føre point hjem til dansk fodbold
Hvorfor ændrer brøndbys seneste 3-4 år så ikke på hvordan du ser på dem? Vi er rimelig enige alligevel om agf så vidt jeg lige kan se, men burde du ikke dømme brøndby på samme måde. De har forudsætningerne til at komme i top igen, men det har agf også, det kræver dog ligesom agf flere års hårdt arbejde
Og ja, det er med vilje de to klubnavne ikke bliver skrevet med stort
Citat af: Saviola 08 Apr 2012, 11:13
Til jer andre: snakken om AGF hører vel til i en tråd omkring AGF.
Sorry, det udsprang bare lige af noget sammenligning med OB i den her tråd. Skal nok holde mit agf snak på et minimum i den her tråd fra nu af
«
Seneste Redigering: 08 Apr 2012, 11:31 af Yessir
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1566:
08 Apr 2012, 11:45 »
Citat af: plutonium 08 Apr 2012, 09:56
Jeg er altså ikke helt enig i, at OB's organisation er så stærk som du siger. Det synes jeg egentlig det sidste års ledelsesbeslutninge
r vidner meget godt om. Det har været ét stort rod, og det er altså ikke alt der er sket i OB, der kan bortforklares med en skidt trupsammensætning. Det er eksempelvis ikke Djemba-Djemba, der pludselig fik den lyse ide, at Poul Hansen også lige skulle være træner, ud over at være sportschef, selvom han ikke selv ønskede det.
Tror egentlig også du undervurderer FCN lidt. De lader til at have flyttet sig, efter de er sluppet af med Wieghorst. Jeg har aldrig rigtig forstået den hype der var omkring Wieghorst, han flyttede jo aldrig klubben. Denne sæson viser vel meget godt, at han måske ligefrem har stået i vejen for at FCN kunne indfri sit potentiale. FCN's største hæmsko er vel deres økonomi, som tvinger dem til stor løbende udskiftning i truppen, men indtil videre har de da fået meget ud af de penge de nu har.
Brøndby tror jeg, som Yessir, ikke på, før de slipper af med Bjerregaard, og får ryddet lidt op i organisationen. Og FCM står umiddelbart ret svækket til de næste år, med afgangen af Ørgaard.
Jeg ser faktisk efterhånden også AGF, som en af de stærkeste kandidater til medaljekampen de næste år. Jeg tror dog ikke det på nogen måde bliver tættere i kampen om mesterskabet, ikke så meget fordi FCK trækker fra, men mere fordi de andre generelt falder i niveau.
Men OB tror jeg ikke rigtig på bliver et fast tophold igen, før de får ryddet op i truppen, og får lidt orden i organisationen. Jeg synes faktisk at det på mange måder begynder at minde om AGF for år tilbage.
PaulyLong
Reserveholdsspiller
«
Svar #1567:
08 Apr 2012, 12:06 »
Den helt store fejl var at de skildte sig af med Henrik Toft(i mine øjne en af de mest undervurderede spiller i superligaen) fordi man vil hellere have Morten Skoubo
Chelsea FC
DeBuur
Manager
«
Svar #1568:
09 Apr 2012, 16:56 »
Et point mod Sønderjyske er trods alt fremgang - men får Lyngby point ude mod Horsens så kan resultatet ikke bruges til noget som helst.
Der er dog positive elementer i dagens kamp som måske viser at OB er på vej frem...men der er lang vej til redning
YNWA
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #1569:
09 Apr 2012, 17:14 »
Citat af: DeBuur 09 Apr 2012, 16:56
Et point mod Sønderjyske er trods alt fremgang - men får Lyngby point ude mod Horsens så kan resultatet ikke bruges til noget som helst.
Der er dog positive elementer i dagens kamp som måske viser at OB er på vej frem...men der er lang vej til redning
Jeg synes det kan bruges til en helvedes masse. Det bekræfter den positive spillemæssige fremgang - vi har nu spillet 2½ god kamp ud af de sidste 3. Gislason spiller ganske godt i dag og jeg synes at PH har set rigtigt nu hvor strategien at sørge for at alle midtbanespillere løber meget med i boksen. Det gør at vi heldigvis ikke har brug for at have Skoubo på banen.
DeBuur
Manager
«
Svar #1570:
15 Apr 2012, 13:46 »
OB spillede en ringe kamp og med et rødt kort..kommende karantæne og 3 spillere skadet i kampen..så er det svært at se lyst på situationen.
OB kan ånde lettet op senere idag hvis Lyngby sætter point til - men vinder lyngby så har de kun 2 point op til OB..
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #1571:
26 Apr 2012, 16:51 »
22,3 millioner kroner i underskud.... av det er sgu en stor sum penge og når man så ser at OB storts set ikke har købt spillere men i stedet solgt ud så viser det en klub der er i mere end sportslig krise.
På Fyn tales der en del om det er det rigtige koncept OB har slået sig op på og om de har evnerne til at gennemføre deres strategi.... hvem husker ikke da OB købte midtfyns Festivallen... og var ved at blive kvalt af fiasko.
Forudsætningerne for at drive Prof sport på fyn er nærmest ikke eksisterende - mange firmaer er på falittens rand og med Fionia banks Krak tidligere så forsvandt der stoe summer på sponsor markedet.
OB er nu tvunget til at overtale diverse rigmænd til at spøtte i kassen og så ellers fortsætte med at skræe løn og trup ned.... lønnen kan sikkert godt skæres ned... men 1. holds truppen er i forvejen ultra tynd... Puol Hansen har fået noget af en udfordring... stakkels Poul
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #1572:
30 Apr 2012, 20:03 »
Så er op igen uden 1 målmand
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-50037283:jesper-c-skadet-i-obcomeback.html?forside
Sørgeligt for Jesper og sørgelig for OB..... men de skal ikke komme og sige at de ikke var advaret - Jesper har aldrig været kendt for stabilitet i forhold til skader.
Nu står OB med en relativ løntung spiller som ikke engang har været på bænken... 26 minutter blev det til
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #1573:
20 Maj 2012, 19:35 »
Så reddede OB sig... hvem i alverden havde troet det skulle være det OB spillede om i næst sidste runde
Paul Hansen kan nu se en ende på hans dobbelt job, OB skal ud og finde en ny træner som kan føre holdet fremad og det kan vel kun gå fremad ?
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #1574:
23 Maj 2012, 14:25 »
Citat af: DeBuur 20 Maj 2012, 19:35
Så reddede OB sig... hvem i alverden havde troet det skulle være det OB spillede om i næst sidste runde
Paul Hansen kan nu se en ende på hans dobbelt job, OB skal ud og finde en ny træner som kan føre holdet fremad og det kan vel kun gå fremad ?
Troels Bech til OB - det ligner en optimal løsning - for OB
http://www.bold.dk/nyt/Medie-Troels-Bech-til-OB
YNWA
Sider:
1
...
103
104
[
105
]
106
107
...
114
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »