home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2399 2400 [2401] 2402 2403 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176421 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36000: 08 Mar 2012, 21:21 »

Well punkt 2. findes jo allerede ? det system har vi da brugt de sidste par gange i odense ?.

Plus adresse nu. Måske lige i overkanten..
Jeg ser dog frem til hører den samme plade næste gang også, sandsynligvis allerede i løbet af foråret.

Og så lige dagens gode nyhed:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/oke-akpoveta-kan-blive-klar-i-foraaret
Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #36001: 10 Mar 2012, 10:46 »

http://www.sporten.dk/superligaen/fans-tavse-under-broendby-agf

Nu må de fandme stoppe det klynkeri! Drengene skal have opbakning fra starten af sæsonen, så vi kan få et godt forår! Nu må vi fandme tænke mere på drengene, end alt det andet politiske! Og det hjælper i øvrigt ikke, at stå og surmule på stadion! Kæft det kan trætte mig nogle gange....

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Zone 43
Manager

« Svar #36002: 10 Mar 2012, 22:30 »

Forståligt og forventligt, og også thumps up til Århus og Ålborg for at boycutte. Jeg skal lade det være usagt om Odense og fck har/har haft planer om boycut i weekenden. Jeg tror og håber det. For denne 'solidaritets'-aftale er som at prøve at holde sig varm ved at pisse i bukserne på en kold vinterdag, og slet ikke det papir værd den er skrevet under på. Noget den gode Lynge også indirekte indrømmede i fredagens BT.

Det, at man ikke engang har fansene, fanforskere og andre 'kloge hoveder'/eksperter indenfor området i dialogen inden aftalen kom i hus, siger jo det hele. At man har søgt den hurtige, populistiske panik-løsning. Rom blev ikke bygget på en dag, for nu at bruge en godt og efterhånden godt gennemkneppet, ordsprog.

Når dette er sagt, er jeg naturligvis ligeledes ærgelig over, at det vil gå under drengene i de 2x45 minutter. Men jeg bakker op om aktionen/boycutten.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36003: 10 Mar 2012, 22:38 »

Jeg må bare indrømme at jeg ikke fatter morgendagens aktion.. Jer har stor respekt for Alphas arbejde gennem de sidste mange år, men jeg begynder efterhånden at betvivle deres lyst til at skabe stemning. Jeg forstår ikke helt hvorfor de vil møde op og synge under opvarmningen, men ikke under kampen..
Jo det er for at skabe utilfredshed, men klubben er sgu da komplet ligeglad. Så længe de kommer på stadion tjener klubben penge på dem, og så kan det jo være ligemeget..

Skulle sådan en aktion have effekt skulle man totalt boycutte kampen og slet ikke møde op.. Endnu engang må jeg bare erkende at jeg er så pisse træt af deres rødstrømpe projekter som ikke gavner en skid. Hvis de ikke har interesse i at varetage deres ansvar med ære og respekt, så synes jeg ærlig talt de burde give stafetten videre til andre..

Min irritation over dem stammer nok også lige så meget fra i søndags, hvor jeg en gang for alle fik nok af deres lille hyggeklub inde på midten.. Stemningen i hele anden halvleg blev totalt smadret fordi de absolut skulle have indført deres totalt gennempigede horrible popsang. Kun de synes det var fedt, og de var stort set de eneste som sang den.. Sådan har det ofte været det senere år.. Vi har TONSVIS af superfede og kult sange.. Og alligevel skal de konstant opfinde nye og bruge 90 min på at synge dem. Grå hår i *****!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Badefar
Manager

« Svar #36004: 10 Mar 2012, 23:09 »

Forståligt og forventligt, og også thumps up til Århus og Ålborg for at boycutte. Jeg skal lade det være usagt om Odense og fck har/har haft planer om boycut i weekenden. Jeg tror og håber det. For denne 'solidaritets'-aftale er som at prøve at holde sig varm ved at pisse i bukserne på en kold vinterdag, og slet ikke det papir værd den er skrevet under på. Noget den gode Lynge også indirekte indrømmede i fredagens BT.

Fanklubben, fankommitéen og den uofficielle scene i Odense står i hvert fald side om side i protest, som også blev effektueret under dagens kamp.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/ob-fans-vi-foler-os-dolket-i-ryggen

verdenskrig
Manager

« Svar #36005: 10 Mar 2012, 23:25 »

http://www.bold.dk/nyt/Agger-ked-af-fan-aktion

Mon ikke den holdning gælder for alle med over fem brikker at rykke med!!!! Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #36006: 10 Mar 2012, 23:53 »

Brøndby har brug for støtte og ikke aktioner fra fans - det der er vigtigt n er at vi får point og at ledelsen - umulig som den er, sikrer os økonomi og stabilitet.

Alt andet må vente - sådan må det være der skal fokus på det sportslige  Peace

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36007: 11 Mar 2012, 00:16 »

Først og fremmest, så er jeg meget skuffet og bitter over Alpha Brøndbys udmelding. Synes virkelig det er latterligt og barnligt på den ene side, da det endnu engang viser hvor barnlige og svage vores "bærende kræfter" er i modgangstider. I sommers skulle de simpelthen "Bruge en pause" fordi de var utilfredse med resultaterne. Det viser de ved at møde op til kampene, men sidde og være tøsefornærmede... What the f***? Nu vælger de så at boykotte for 374. gang i det seneste år. Derbyboykottet synes jeg var fuldstændig fantastisk arbejde fra de uofficielles side, og det har jeg dyb respekt for. Boykottet mod Lyngby var okay. Men siden da har det været det rene tøsefornærmede omgang vrøvl. Boykottet til April i Parken ser jeg også som et godt valg, både af fck's og vores uofficielle, da det sender et klart fælles signal fra begge lejre. Men for mig virker det her boykot i morgen virkelig bare som om de er en flok opmærksomhedskræven de børnehavebørn der vil vise hvor stor indflydelse de har på tribunen. De jubler sgu sikkert ikke engang når vi scorer. Ved ikke om jeg bare er bitter over at jeg ikke har muligheden for at være med til at skabe en god stemning i et hadsk opgør imod AGF, men er ret skuffet over det her, i særdeleshed ovenpå Lockharts blog i går (Fredag).

Når det så er sagt, så stor respekt til fans af AGF, AaB og OB der bakker op om boykottet, for så står "vi" i det mindste ikke alene om at sende det signal som nu engang er hensigten. Ved ikke om fck har tænkt sig det samme, men hold kæft hvor er det patetisk hvis de som de eneste ikke boykotter stemningen, når det er dem der fik bægeret til at flyde over og satte fokus på det her problem igen. Dog skal jeg i samme ombæring også gøre klart at jeg har respekt for fck's uofficielle på det punkt, at de boykotter derby. Det må jeg være ærlig og sige, at jeg ikke forventede.

Det skal nok blive en kedelig dag på tribunen i morgen, og jeg har på fornemmelsen at dette boykot kommer til at gøre forskellen imellem sejr og uafgjort/nederlag, for især til sådan en kamp tror jeg virkelig at fansene har en kæmpe indflydelse.

God kamp! Vi ses på Sydsiden Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36008: 11 Mar 2012, 13:58 »

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36009: 11 Mar 2012, 14:02 »

Helt igennem en fuldkommen idiot!
Jeg ved ikke hvad manden havde forestillet sig dengang han kom til BIF ud af den blå luft...

Men noget tyder på, det var et fornuftigt træk af Bjerregaard ikke lade ham komme til magten i BIF og lade Pandora komme til.

Og en forretningsmand som ham ved at man ikke BARE kan trække sig ud af en underskrevet aftale, man har indgået til trods for han ikke kom til magten.

plutonium
Manager

« Svar #36010: 11 Mar 2012, 14:03 »

Han virker godt nok meget uintelligent ud fra den artikel? Huh

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36011: 11 Mar 2012, 14:14 »

Det tror jeg som sådan heller ikke han er, han har blot haft et lucky punch.

N17
Manager

« Svar #36012: 11 Mar 2012, 14:50 »

Min irritation over dem stammer nok også lige så meget fra i søndags, hvor jeg en gang for alle fik nok af deres lille hyggeklub inde på midten.. Stemningen i hele anden halvleg blev totalt smadret fordi de absolut skulle have indført deres totalt gennempigede horrible popsang. Kun de synes det var fedt, og de var stort set de eneste som sang den.. Sådan har det ofte været det senere år.. Vi har TONSVIS af superfede og kult sange.. Og alligevel skal de konstant opfinde nye og bruge 90 min på at synge dem. Grå hår i *****!!!!

Kan KUN erklære mig enig - hvorfor ikke tage nogen af de sange, hvor der er lidt GANG i den, i stedet for at tage de lange langsomme sange, som er mega kedelige.. Ja de fortæller om følelser, men for helvede hvor ødelægger de stemningen - efter min mening!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst

« Svar #36013: 11 Mar 2012, 15:28 »

Jeg må bare indrømme at jeg ikke fatter morgendagens aktion.. Jer har stor respekt for Alphas arbejde gennem de sidste mange år, men jeg begynder efterhånden at betvivle deres lyst til at skabe stemning. Jeg forstår ikke helt hvorfor de vil møde op og synge under opvarmningen, men ikke under kampen..
Jo det er for at skabe utilfredshed, men klubben er sgu da komplet ligeglad. Så længe de kommer på stadion tjener klubben penge på dem, og så kan det jo være ligemeget..

Skulle sådan en aktion have effekt skulle man totalt boycutte kampen og slet ikke møde op.. Endnu engang må jeg bare erkende at jeg er så pisse træt af deres rødstrømpe projekter som ikke gavner en skid. Hvis de ikke har interesse i at varetage deres ansvar med ære og respekt, så synes jeg ærlig talt de burde give stafetten videre til andre..

Hvad er det for en sang?

Vil du skrive teksten evt. Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36014: 11 Mar 2012, 19:59 »

0-0 Tjaeh, det skal vi vel bare være tilfredse med,  så mange store muligheder som vi gav agf, er det utroligt vi fik point.

Tørnæs 4 gode redninger, men gal hvor er han usikker når det kommer til spillet med bolden på jorden, man sidder jo og frygter det værste hvergang bolden spilles tilbage, at hans medspillere så også laver den ene aflevering mere ringe end den anden, tilbage til ham hele tiden gør det jo ikke just nemmere.

Randrup 04 god 2 halvleg, var meget på hælene i første, er super dårlig til at cleare og spille bolden fremad, men står okay defensivt.

Goodson 02 Står godt defensivt, men viser for 2 kampe i streg, sine evner i dårligere clearinger og afleveringer frem i stor stil, det er ganske simpelt bare ikke godt nok, som anfører og rutinen.

Stenderup 04 Stabil kamp, dog også enkelte problemer med spillet fremad banen.

Norouzi 04 Klart bedre offensivt end defensivt, men glimrende indsats med lovning på mere

Rommedahl 02 Enkelte gode løb, men ellers ligger han primært og laver defensivt arbejde, og bliver brugt forkert offensivt.

Thygesen 02 Fighter løs men meget upræcis i mange af sine ting, som en af de rutinerede er det bare ikke godt nok. Meget svært ved at tage den rette beslutning, hvilket gælder de fleste på holdet.

Fisse Mike 04 fin kamp, men som alle andre en del småfejl.

Krohn 04 Stabil kamp, men igen alt for mange forkerte valg.

Agger 04, Med i meget godt, men hvorfor scorede du dog ikke.

Makionek 04 Tjaeh vinder sine dueller men virker blot som duncan version 2 når det kommer til spillet med fødderne.

Sider: 1 ... 2399 2400 [2401] 2402 2403 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010