home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2378 2379 [2380] 2381 2382 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176255 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35685: 28 Dec 2011, 17:57 »

Per kunne give sig selv kunstigt åndedræt i klubben, ved at acceptere en investor, eller en sponsor ala Kasi Jesper i klubben.. Så kunne vi i det mindste hente nogle spillere ind som måske kunne gøre en forskel, og det ville for en stund kunne dække over hans enorme egoisme og inkompetente ledelsesstil.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35686: 28 Dec 2011, 20:04 »

Problemet er bare, at det ikke kommer til at ske. Det ved du, det ved jeg, det ved alle.

Kasi, der smed omkring 200 mio i kassen er væk, Roth og Staxen ville smide en beløb på noget nær samme cifre, mod de fik mere indflydelse, er væk - hvem ville være dum nok til at smide et stort millionbeløb ud af vinduet i dag, uden det ville ændre på alverdens ting. PER skal nok kunne finde en metode at ødsle de penge væk på, hvis det endelig skulle ske.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #35687: 29 Dec 2011, 13:20 »

Per B: Ingen klynk eller bortforklaringer

Den artikel viser egentlig meget tydeligt hvad fejlen ved Per Bjerregaard er. Han glæder sig over at Brøndby som lokal klub klarer sig godt, ved at sige at det bare kører for kvindeholdet, Old Boys og ikke mindst talenterne på u-landsholdene. Det er også dejligt og et tegn på en masse gode ting i Brøndby. Men når det absolut største aktiv med henblik på foreningens overlevelse lider som den gør, så er det bare ikke nok til at erklære 2011 for et af 'de bedste år i klubbens 50 årige historie'. Det er simpelthen for naivt og snævertsynet.

Når det så er sagt, så er jeg enig med ham i, at den eneste vej ud af krisen er optimisme og gåpåmod. Det er dog et helt forkvaklet syn på realiteterne, når han ikke vil indse at Brøndbys succes 100 % afhænger af den professionelle fodboldforretning. Selvom Brøndby kan nyde succes på amatørplan, hvis man skar den professionelle sektor væk, så ville det jo nok ikke vare særlig længe. Børn og unge vil gerne spille i den klub de holder med, hvis de ikke skal spille for det lokale hold, hvor deres venner er. Men antallet af nye Brøndbyfans vokser nok ikke for tiden, og dermed kan man ikke forvente at unge spillere vil valfarte til Brøndby langsigtet, og dermed vil amatørsektoren også lide overlast. Uden nyt blod er der jo ikke nogen til at tage over for de aldrene engagerede i klubben.

Hvis Brøndby skal forblive en institution som Per B ønsker det, så må han acceptere at amatørdelen og den professionelle fodboldklub bliver skarpt adskilt - så kan han tage sig af foreningen Brøndby, mens en anden kan tage sig af trækplasteret, der tiltrækker nye fans, som så vil kunne engagere sig i foreningen med tiden. Så længe foreningen kommer før klubbens største aktiv så vil begge dele lide under det.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager

« Svar #35688: 29 Dec 2011, 14:43 »

Per B: Ingen klynk eller bortforklaringer

Den artikel viser egentlig meget tydeligt hvad fejlen ved Per Bjerregaard er. Han glæder sig over at Brøndby som lokal klub klarer sig godt, ved at sige at det bare kører for kvindeholdet, Old Boys og ikke mindst talenterne på u-landsholdene. Det er også dejligt og et tegn på en masse gode ting i Brøndby. Men når det absolut største aktiv med henblik på foreningens overlevelse lider som den gør, så er det bare ikke nok til at erklære 2011 for et af 'de bedste år i klubbens 50 årige historie'. Det er simpelthen for naivt og snævertsynet.

Når det så er sagt, så er jeg enig med ham i, at den eneste vej ud af krisen er optimisme og gåpåmod. Det er dog et helt forkvaklet syn på realiteterne, når han ikke vil indse at Brøndbys succes 100 % afhænger af den professionelle fodboldforretning. Selvom Brøndby kan nyde succes på amatørplan, hvis man skar den professionelle sektor væk, så ville det jo nok ikke vare særlig længe. Børn og unge vil gerne spille i den klub de holder med, hvis de ikke skal spille for det lokale hold, hvor deres venner er. Men antallet af nye Brøndbyfans vokser nok ikke for tiden, og dermed kan man ikke forvente at unge spillere vil valfarte til Brøndby langsigtet, og dermed vil amatørsektoren også lide overlast. Uden nyt blod er der jo ikke nogen til at tage over for de aldrene engagerede i klubben.

Hvis Brøndby skal forblive en institution som Per B ønsker det, så må han acceptere at amatørdelen og den professionelle fodboldklub bliver skarpt adskilt - så kan han tage sig af foreningen Brøndby, mens en anden kan tage sig af trækplasteret, der tiltrækker nye fans, som så vil kunne engagere sig i foreningen med tiden. Så længe foreningen kommer før klubbens største aktiv så vil begge dele lide under det.

Per B. er da helt væk fra vinduet - det er da helt reelt at nogen sætter spørgsmåls tegn ved Brøndbys ledelse ikke mindst når man tænker på at:

Spillerne oppebærer et højt løn niveau
Der er fyret pæn mange trænere de sidste 10 år
Der er fyret en pæn del direktører
Sponsorer og investorer flygter og nye kan ikke tiltrækkes
Resultaterne er middelmådige og aktuel til ikke bestået

Den øverste ledelse har ansvaret for ovenstående sådan må det være.... nu forsøge Per B. at fremhæve kvinde og old boys holdet...jamen det er sgu da patetisk  ticked off Stå dog ved ansvaret og spar os for disse små succes historie..Per B mangler da også lige at nævne at kantinen har fået en elite smiley og at der det er lykkes at undgå krympede trøjer... Hold kæft hvor er han langt ude og det er svært at tro på at brøndby udvikler sig under hans ledelse.

YNWA

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35689: 29 Dec 2011, 15:18 »

alle med betsafe konto, tag jeres penge ud og find en anden book.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1682424.ece

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Zone 43
Manager

« Svar #35690: 29 Dec 2011, 17:20 »

Per B mangler da også lige at nævne at kantinen har fået en elite smiley og at der det er lykkes at undgå krympede trøjer...

Det havde været prikken over det berømte i.

Jeg ved ikke om man kan blive for gammel til den slags, men jeg vil bestemt anbefale ham at blive komiker istedet for at lede Brøndby IF. Han har talentet og kvaliteterne til at blive Danmarks ukronede konge indenfor det område. Jeg ville også med glæde betale for at se hans shows på Comedy Zoo.

Edit:
Jeg ved ikke hvor PER vil hen med det 'udvidede samarbejde' med BS, når de er en del af den struktur kritikske ESTA-kampagne. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 19:51 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35691: 29 Dec 2011, 21:33 »

Hvis man troede det rablede for PER før, så ved jeg slet ikke hva jeg skal siges nu.. Andet end at han i enhver anden virksomhed havde underskrevet sin egen fyreseddel med sådan en gang forkvaklet naivt lort..

Han giver indirekte fans og medier skylden for at Brøndby ikke kan komme ud af krisen.. Vor herre til hest hvor er han syg i hovedet, han må virkelig lide af vrangforestillinger, eller en anden psykisk lidelse.. Det er jo ikke et tænkende menneske der skriver det der, det er en gennemført hjernevasket og træt gammel mand..

UD!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35692: 30 Dec 2011, 17:23 »

Fjern in'et i indirekte, VK, han skyder skylden på fansene - de kritikske af dem, og der er vel ikke én tilbage, der ikke er kritisk? Det ville virkelig klæde ham, bare lidt, for en gangs skyld at tage ansvar (og gerne konsekvensen) for de senere års nedtur. Men det sker næppe.

http://www.sporten.dk/superligaen/henrik-jensen-fyret-igen
"Fyringer og ansættelser af cheftrænere i Brøndby er noget, bestyrelsen har ansvaret for. Det er ikke noget, andre har beføjelser til".
 - HJ.
Meget spændende udtalelse fra HJ. Det leder mine tanker hen mod en udtalelse fra Hermann, der udtalte at det var 2x Bjerregaard der stod for køb og salg i hans tid, og ikke ham eller Kasi, som PER, ikke overraskende, har skydt skylden på.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35693: 02 Jan 2012, 20:11 »

Så fik vi rundet nytår, så nu er alt godt i gang med at blive godt igen..

http://www.sporten.dk/fodbold/lekic-jeg-har-faaet-et-tilbud
Han har været nævnt et par gange, så det er måske ikke utænkeligt, at tilbuddet er fra os? Han er ikke lige just min kop te, og imo er hans CV heller ikke så imponerende, det er vel kun reelt i Silke og til dels NE Revolution, at han ikke har fejlet..

Til gengæld kan Hernandez - en af de to fra Honduras, vi blev sat i forbindelse med tidligere - streges af listen, da han er taget til Sverige og Häcken. Lumb synes på vej til Freiburg, så det bliver nok med Jan F eller Norouzi på venstreback i foråret, som det umiddelbart ser ud. Der er ikke noget nyt omkring Makienok, som jeg regner med bliver første - og nok også eneste, desværre - tilgang i januar.

Selvom der har været meget snak om at der skal hentes ind på angrebsposten, og også på backerne, så synes jeg at efteråret har vist, at vi mangler noget kvalitet på midtbanen. Derfor glædeligt at Mike er tilbage. Men det er en position, hvor der allerede fra 1. februar bør være på, hvad der skal ske til sommer, hvor Femi tager hjem, og samtidig bliver Jatta eller Semou næppe faste starter allerede fra næste sæson af, hvis nogensinde overhovedet. Bjur bliver en travl herre i år..

Edit: Agger spøger i Farum, ifl. BT..
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 14:25 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #35694: 03 Jan 2012, 23:12 »

Så blev du sgu retweetet.

maaahhh-h-h-h

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35695: 03 Jan 2012, 23:17 »

Så blev du sgu retweetet.

Hvem? Huh

EDIT: Ved ikke om du mente mig, men jeg er i hvert fald lige blevet retweetet af Mikkel Thygesen, fandt jeg ud af crazy
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 23:19 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35696: 04 Jan 2012, 14:29 »

Som nogle af jer nok ved, var det første træningsdag for spillerne i dag. Var en tur ude på Vestegnen, og der så jeg følgende:

Jeg ankom til træningsanlægget ca. kl. 10 hvor der kun var to journalister fra Kanalsport til stede. Spillerne ankom så cirka ved 10:30 tiden og startede ud med at blive delt op i 3 grupper, hvor de lavede løb i den ene og træningsøvelser med bold i de sidste to. Efter de øvelser blev alle medierne så sendt udenfor (Det var på den indendørs kunstgræsbane), og jeg gik med da jeg ikke helt forstod om Auri mente alle, eller kun journalisterne. I den tid lavede de Yoyo-test, som tog godt en time eller lignende, hvor vi stod udenfor og ventede. Journalisterne blev ret sure på Auri over det og kom med tilråb som "Det er sidste gang jeg tager herud for det her" og "Flot Auri, man måtte gerne blive her under Laudrup". Fattede dem ikke rigtig, det er Auri der er træner, så det må han sådan set bestemme.

Efter en times tid blev vi lukket ind igen, hvor spillerne blev delt op i 2 unge hold og 2 "gamle" hold, som på skift spillede mod hinanden. I den tid stillede nogle af mediefolkene sig ud i kanterne på banen med deres kameraer, og på et tidspunkt stod en af dem i vejen. Det fik nogle af vores spillere op i det røde felt, og især Stryger og Krohn-Dehli fik sendt nogle lidt aggressive - dog ikke tilsvinende - tilråb afsted. Derfra var journalisterne også ret tøsefornærmede og sagde alt muligt lort med at de simpelthen havde ødelagt spillernes sæson osv. for at pisse spillerne af. Det var ret anspændt.

Men til selve træningen, så var Femi og Randrup ikke med. Årsagerne er jeg ikke sikker på, men hørte at Randrup var skadet. I de ung mod gammel-kampe de spillede, var der rigtig positive takter, synes jeg. Mike var tilbage og han imponerede, Thygesen og Jan K havde virkelig lyd på og var motiverende for de andre. Jan K har jeg altid været imponeret over på det punkt, men jeg føler mig efterhånden overbevist om, at Thygesen skal være anfører efter Goodson. På det unge hold var Norouzi og Gehrt de bedste, Norouzi viste offensive kvaliteter rent teknisk og spillede rigtig stærkt. Gehrt fandt nogle huller og slog fine afleveringer til medspillerne, inden han røg i gulvet da han blev tacklet af Agger i slutningen af træningen. Agger ser i øvrigt meget rusten ud...

Jatta ligner virkelig ikke en der kan komme ind omkring start 11 lige pt, han virker meget ensom og ikke særlig glad. Synes det er ærgerligt at han startede så godt ud mod fck og SønderjyskE. Siden Jallow skiftede, virker han bare ikke som en der har en fremtid i klubben. Tror det er bedst han skifter klub, både for ham og for os. Krohn-Dehli virker heller ikke skide motiveret. Romme var ret anonym, men gav prøver på sit talent da han sendte Mike i dybden med en genial aflevering. Dagens mål er der mange bud på. Et langskud fra Mike der sad sikkert ude ved den ene stolpe, Alexander Green drømmehug udefra efter en fremragende brysttæmning, eller Jan F's solotur i bedste Maradona-stil, hvorefter han satte Falkesgaard og scorede, er nok de bedste bud. Få sekunder efter skvattede han dog i bolden nede i forsvaret, til stor fornøjelse for de spillere der var udenfor på sidelinjen. Tørnes fik dog reddet ham, og han havde i det hele taget en fantastisk dag, Tørnes. Han kom godt ud, havde nogle fine redninger og virkede klar på dagen.

Dagens citat kommer fra Jan K, der midt i en kamp pludselig skreg: "HUSK AT SPILLE LOTTO I AFTEN!!!" Opstemt
Han lod til at se frem til det, han snakkede i hvert fald også om lotto efter træningen. Man skulle tro han havde nok penge i forvejen med den løn, men det var et sjovt indslag Peace

Overordnet set var det en meget positiv dag spillemæssigt, der var intensitet og flot spil. Det er klart, der skal arbejdes på nogle ting, men der er 2 måneder til ligaen starter. Jeg er ikke sikker, men synes jeg hørte Mike sige at han blev 2'er i yoyo-testen, bagved Jens Larsen. De fleste spillere skulle dog hive lidt efter vejret. Ret naturligt, for de fleste leverede et flot løbearbejde. Generelt set en meget positiv dag.

- Hamza

Zone 43
Manager

« Svar #35697: 04 Jan 2012, 14:43 »

[..] Journalisterne blev ret sure på Auri over det og kom med tilråb som "Det er sidste gang jeg tager herud for det her" og "Flot Auri, man måtte gerne blive her under Laudrup". [..]

[..] I den tid stillede nogle af mediefolkene sig ud i kanterne på banen med deres kameraer, og på et tidspunkt stod en af dem i vejen. Det fik nogle af vores spillere op i det røde felt, og især Stryger og Krohn-Dehli fik sendt nogle lidt aggressive - dog ikke tilsvinende - tilråb afsted. [..]

Godt at se, at man fra klubbens side kører hårdt mod hårdt mod de onde medier og journalister, når de nu er en del af årsagen til nedturen. Nu kan det da kun blive godt.

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35698: 04 Jan 2012, 15:20 »

Vi må arrangere en venskabskamp mod journalisterne, for det er ved at blive en større rival end fck.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35699: 06 Jan 2012, 09:32 »

http://www.bold.dk/nyt/Maling-skal-samle-Broendby-spillerne

Best.formandens beretning ifbm generalforsamling:
"Der har nok en gang været kritik af at vi mister frivillige, dette passer, ligesom sidste år, ikke. Vi leverer stadig Danmarks bedste snerydning og kioskdriften går forrygende. Dette er pga. alle vore frivillige som gør et fortrinligt job.
I starten af det nye år som bliver vore hidtil bedste de sidste mange år er der sat nogle nye ting igang. Bedst har vi bl.a. set at vi har Danmarks bedste holdånd da spillerne stod sammen om at male spillertunnelen.

Sammen vil vi sejre!"

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2378 2379 [2380] 2381 2382 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010