home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2379 2380 [2381] 2382 2383 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176282 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35700: 06 Jan 2012, 10:41 »

Vi må arrangere en venskabskamp mod journalisterne, for det er ved at blive en større rival end fck.

Og bagefter en kamp mod de dumme, kritiske fans. Vi har, har haft og er blevet sat i forbindelse, med folk der har haft sin gang på Sydsiden. På den måde kan de komme med noget positivt til klubben, fremfor kritik, plus det vil begrænse tilgangen af det onde udefra. Kan det blive bedre?

http://www.bold.dk/nyt/Maling-skal-samle-Broendby-spillerne

" [..] I starten af det nye år som bliver vore hidtil bedste de sidste mange år er der sat nogle nye ting igang. Bedst har vi bl.a. set at vi har Danmarks bedste holdånd da spillerne stod sammen om at male spillertunnelen."

"Årsagen til at male spillertunnelen skyldtes en såkaldt practial joke, som vores U19-træner/videomand, Mads Davidsen stod bag, da han istedet for en forberedelse ifm. Aalesund-kampen valgte at vise Karate Kid triologien fremfor videoer til det taktiske oplæg.

Dette skulle dog gå hen og bekræfte mig i, at vi i Auri har en utrolig dygtig med masser af talent og flere kvaliteter, da han har fået Brent McGrath til at præsterer meget mere, og han har endda slået sin egen personlige rekord med flest scorede mål, da han kom op på hele fem styks. Af samme grund valgte vi kort før sommerferien, at forlænge hans kontrakt med yderligere fem år. Desværre blev Martin Bernburg skadet da der skulle males under Nordea- og Loxam tribunerne. Han vil desværre ikke være til rådighed de næste 6-8 måneder, da han blev ramt af en såkaldt malerhjerne. Men vi forventer at han vender tilbage, stærkere og bedre end nogensinde".

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #35701: 06 Jan 2012, 10:52 »

Sorry, men det er faktisk en rigtig god ide Auri fik dér! Det er netop sådan nogle afbræk der gør at spillerne kommer lidt ud af den triste rytme i hverdagen og måske kan få grint lidt sammen. Set fra et team-building perspektiv er det dér ikke noget man skal gøre grin ad.

Der tager jeg sgu hatten af for Auri, og jeg har netop gået og tænkt at de har brug for noget mere bonding i truppen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #35702: 06 Jan 2012, 11:58 »

Sorry, men det er faktisk en rigtig god ide Auri fik dér!

Ingen tvivl om det, og også den - dog frivillige - morgenmadsspisning, der er indført. Men den ligger til højrebenet, at lave lidt spas med det og det er også tilfældet, af hvad jeg har set og læst inde på EB og Bold.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35703: 06 Jan 2012, 15:00 »

Jeg er dybt, dybt imponeret af Auri! Det er lige netop sådan aktiviteter som at male spillertunnelen og spise morgenmad sammen, der kan give rigtig god holdånd! Hatten af for Auri! Thumbs Up

Aldrig alene!

Lavezzi
Gæst

« Svar #35704: 06 Jan 2012, 15:11 »

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35705: 06 Jan 2012, 15:26 »

Linkfix..

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35706: 06 Jan 2012, 17:07 »

Jeg kan helst seriøst ikke lade være med at grine Grin Grin.. Hvor er det komisk.. Vi er elendige, ingenting fungerer, fansene udvandrer, sponsorene flygter, vi er på randen af afgrunden, konkursen nærmer sig, PER lever evigt, og så læser man sådan en artikel Grin..

Vi snakker om professionele fodboldspillere som får løn for at lave deres hobby, og så skal de begynde at male før de kan finde ud af at samarbejde og være glade.. Vor herre til hest, nogle mennesker fortjener bare ikke deres erhverv, magen til pattebørn skal man da lede længe efter.

Men okay.. Hvis det er det som skal til for at de pludselig kan slå et indlæg forbi forreste mand, ramme hinanden 4 gange på modstanderens banehalvdel, lade være med at bakke ud på tilskuerpladserne når de andre presser på, eller generelt bare ramme målet.. Jamen så siger jeg go go go..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35707: 07 Jan 2012, 11:34 »

Vedr. det med malingen så er det da en god idé. Holdet har brug for team-building og det kan en gang malerhjerne muligvis også være lidt inde på. Synes at Auri har været inde med nogle gode ting indtil videre - så må vi se om det kan lykkes på banen også.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1686838.ece

Det skal man jo ikke en gang være analytiker eller ekspert for at se. Det har været tydeligt i lang tid at det kan ende med en konkurs hvis ikke der snart sker noget.
Men hvad fanden - vi har ramt 2012 og det bliver stort!  crazy

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35708: 07 Jan 2012, 11:38 »

Det kommer jo ikke som nogen stor overraskelse, hverken at der ingen der vil smide penge i klubben eller vi går konkurs!
Det er så sindsygt, det der er sket med Brøndby på 6 år.
Fra the double og champions league kval mod Ajax og et hold der ikke kan måles med andre dengang, til nu tæt på konkurs og nedrykning.

Tak Per.

plutonium
Manager

« Svar #35709: 07 Jan 2012, 11:50 »

Jeg overvejer da helt at købe lidt aktier... bare 2-300 kroner. Hvis klubben så går konkurs, så har jeg ikke mistet mere end jeg kan undvære en måned, men hvis de nu kommer ovenpå igen, så kan jeg måske sælge aktierne igen med 7-8 gange fortjeneste!

Så hul i om aktien ikke giver mig magt - det har jeg ikke behov for at have i Brøndby Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35710: 07 Jan 2012, 12:21 »

Ahh, jeg er nu sikker på at du er magtsyg og er skabs-BIF'er ; ) Har vi Kim Jong-PER's afløser her? Tunge

Jeg må sige jeg også selv har overvejet at købe nogle aktier i en periode og netop nu hvor den er så lav så kunne det gå hen og blive et hit.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #35711: 07 Jan 2012, 12:31 »

Jeg tror sgu ikke jeg kunne gøre jobbet meget bedre end dem (jeg har ikke forstand på business), og da jeg gerne ser Brøndby som ligaens næstbedste hold er det bedre at lade mere kompetente mennesker tage sig af dén sag Tunge

Så kan jeg altid overtage hvis I en dag kommer på niveau med os, for så kunne det jo tyde på at I skal sløves lidt ned igen  Wink

DeBuur
Manager

« Svar #35712: 07 Jan 2012, 13:38 »

Skræmmende læsning omkring økonomien i Brøndby - det værste er at den nuværende ledelse holder fast i at kursen jo kan stige hvis de får sportslig succes - men det opnås jo ikke med den nuværende trup ergo så stiger aktien ikke og da ingen investor og da slet ikke efter KASI Jespers erfaringer vil smide penge i Brøndby så ligner det økonomisk kaos og på en tidspunkt kan Brøndby ikke leve op til de økonomiske krav og betale for driften.

Ledelse i Brøndby er jo ikke uintelligente, men hvad deres motiv er for at handle som de gør er svær at følge umiddelbart fastholder de magten over klubben men samtidig sender de klubben økonomisk i knæ... men hvem vinde på det ?

Jeg har holdt med Brøndby siden Michael Laudrup som ung var i klubben - det vi ser nu er grotesk og på et eller andet tidspunkt så bliver det nok og balladen om økonomien og ledelsen gør at fans mister interessen og lysten til at bakke op.... lige pt er der masser ag Brøndby fans... men kommer der nye til når resultaterne udebliver ? næppe - den onde spiral er begyndt og ledelsen i Brøndby er på spanden hvis de ikke kan præsentere en ny hovedsponsor og en gruppe af investorer der vil smide masser af millioner i klubben.

Brøndby er I spil omkring nedrykning - jeg tror ikke vi ser dem rykke ned.... men risikoen er der og har vi så råd til en tur i næstbedste række.... spørg i Esbjerg hvad det koster... det overlever Brøndby ikke.

Foråret handler om at få truppen i form også få nok point til at overleve sportslig.
Ledelsen skal sikre at truppen forstærkes til næste sæson så Brøndby kan komme i EL eller i CL - alt andet vil medføre økonomisk ruin.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #35713: 07 Jan 2012, 16:07 »

Brøndby er I spil omkring nedrykning - jeg tror ikke vi ser dem rykke ned.... men risikoen er der og har vi så råd til en tur i næstbedste række.... spørg i Esbjerg hvad det koster... det overlever Brøndby ikke.

Foråret handler om at få truppen i form også få nok point til at overleve sportslig.
Ledelsen skal sikre at truppen forstærkes til næste sæson så Brøndby kan komme i EL eller i CL - alt andet vil medføre økonomisk ruin.

Et europæisk gruppespil på den korte bane er udelukket, nogle kvalifikationskampe tvivler jeg på vil blive tilfældet også. Men hvis en nedrykning og/eller konkurs vil betyde afgangen for PER, den rådne struktur, kammearateriet, nepotismen, fanfjendske og virkelighedsfjerne ledelse og bestyrelse, har vi så råd til at lade være?

Jo, det vil tage tid og bygge op og komme tilbage, men jeg føler mig overbevist om, at der vil masser af opbakning om at få os tilbage, masser (og mere?) opbakning, og investorerer og sponsorer er villige til at smide penge i kassen osv. Jeg er heller ikke i tvivl om det ville være tilfældet nu, hvis det ikke var pga. overstående.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35714: 08 Jan 2012, 13:58 »

Snuppet inde fra Blok4
http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=44713

Suuuuper hyggeligt interview. Norouzi til anfører!!! : D
Meget fin humor og så var Kanalsport åbenbart ikke mere pigefornærmede end det lignede ovenpå første træning.

Godt humør i truppen er jo altid godt Smiley Resultaterne skal jo så også bare komme.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2379 2380 [2381] 2382 2383 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010