home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 02:56:33 GlitchGleam Omklædning... Elden Ring Secrets Unv...
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2142 2143 [2144] 2145 2146 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4778493 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32145: 09 Maj 2011, 19:05 »

Jep, det ser super ud, godt gennemtænkt! Jeg synes dog ikke rigtig at ham Vendetta-duden passer så godt ind her. Jeg tolker tifoen som at der ingen hvide flag er som at i ikke går i panik og bakker holdet op istedet for at vifte med hvide tørklæder som i Spanien, og så tolker jeg det som at i ikke vil have FCK-flag Vestegnen. Derfor synes jeg han er lidt malplaceret, men det ser uden tvivl stadig fedt ud. :Q I øvrigt dejlig støj fra os under hymnen. :Q

Jeres Forza Brøndby-sang er også ret vild, cadeau til jer for den. Jeres trist og grå FCK banner blev dog gjort lidt til skamme med alle vores lys og glimtende flag, men det er også svært at forudse. :Q

Baaaah :Q

Forza Brøndby-sangen synes jeg ikke helt er det samme... før i tiden bar' den spillerne frem, og der var mange der sang med på den helt automatisk. Synes ikke den når helt det samme niveau nu, selvom den dog var ok i går Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32146: 09 Maj 2011, 19:09 »

Baaaah :Q

Forza Brøndby-sangen synes jeg ikke helt er det samme... før i tiden bar' den spillerne frem, og der var mange der sang med på den helt automatisk. Synes ikke den når helt det samme niveau nu, selvom den dog var ok i går Smiley

Jeg synes det med "råbedelen" i starter med er rigtig godt for sangen. Det opbygger den godt, så i alle er klar til at gå helt amok når den reelle sang starter. Og det ser jo hjernedødt ud når en hel endetribune hopper med, også selvom det ikke fortsætter flere minutter. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32147: 09 Maj 2011, 19:12 »

Jeg synes det med "råbedelen" i starter med er rigtig godt for sangen. Det opbygger den godt, så i alle er klar til at gå helt amok når den reelle sang starter. Og det ser jo hjernedødt ud når en hel endetribune hopper med, også selvom det ikke fortsætter flere minutter. Smiley

Nå, du mener callbacket Opstemt

Troede du mente "Oh forza Brøndby alléz"

Ja, det er nu ved at lyde meget fedt efterhånden. Lige fra starten af foråret ca. (Enten SE hjemme eller Derby-træningen) er den sang så småt begyndt at få det store gennembrud Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Maj 2011, 09:55 af Hamza_BIF » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32148: 09 Maj 2011, 19:18 »

Nå, du mener callbacket Opstemt

Troede du mente "Oooooh forza Brøndby alléz"

Ja, det er nu ved at lyde meget fedt efterhånden. Lige fra starten af foråret ca. (Enten SE hjemme eller Derby-træningen) er den sang så småt begyndt at få det store gennembrud Thumbs Up

Er helt enig med dig omkring "Oooooh forza Brøndby alléz", mener også VK har sagt engang at det er en sang der rigtig luller tribunen i søvn og bliver langsommere og langsommere. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #32149: 09 Maj 2011, 19:20 »

Det er fordi vi er begyndt at tage langsiden med også Smiley.. Det gør at folk kommer helt op og køre, og da det første gang blev afprøvet mod Horsens gik faxe godt nok amok Opstemt.. En super fed version af en sang vi ellers har haft i en lang årrække Smiley

Ghert: Kendetegnet ved den sang, er at den bliver sunget når kampen enten er gået død, eller vi er bagud.. I starten kan det godt lyde fedt, men til sidst virker det så monotomt  crazy Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32150: 09 Maj 2011, 19:21 »

Passer nok meget godt, synes dog ikke engang vi skal tilbage til længere end i efteråret. Huske i hvert fald en Midtjyllandkamp, hvor den kørte ret godt. Der er sket et eller andet her i foråret, for synes slet ikke stemningen har været i orden på hjemmebane Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #32151: 09 Maj 2011, 19:27 »

Passer nok meget godt, synes dog ikke engang vi skal tilbage til længere end i efteråret. Huske i hvert fald en Midtjyllandkamp, hvor den kørte ret godt. Der er sket et eller andet her i foråret, for synes slet ikke stemningen har været i orden på hjemmebane Tunge

Problemet er at vi stadig har så ufattelig mange nydere på tribunen, som kun deltager når det går holdet godt.. Og da vi sjældent har vundet hjemme i dette forår giver det sig selv..

Mod Horsens blev jeg hæs af at råbe " SYNG NU MED FORHELVED" 33 gange i første halvleg, fordi folk simpelthen bare stod med deres øl og drak den mens de diskuterede hvilken film de skulle se når de kom hjem(stod længere ude i siden end normalt)..

Jesus hvor jeg ikke fatter at man ikke kan tage sig sammen og bidrage til stemningen når man stiller sig på faxe.. Har man ingen stolthed i det at være Brøndby fan? Er det slet ikke vigtigt for de typer at vi bevarer noget nær det eneste vi har tilbage  Huh.. At være bedst på tribunen

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32152: 09 Maj 2011, 20:26 »

Tjo, er der noget man må give mange andre hold i især udlandet, både mange af dem der er "dårligere" på tribunen, på samme niveau og også over, er at de får alle til at synge med. Fatter virkelig ikke hvad der er galt i Danmark, men det er måske et af de lande i hele Europa med den kedeligste fankultur. Kigger her ikke på stemningen, men hvor stor en procentdel der synger. Den må være en af de laveste i Europa. Dermed ikke sagt, at vi er dårlige på tribunen, vi har niveauet, men bundniveauet er helt væk Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #32153: 09 Maj 2011, 20:30 »

Det synes jeg bestemt ikke, men tror det drejer sig om at jeg havde et tilhørsforhold i den kamp og du ikke havde Smiley.. og at jeg så den live, hvilket også har en del at sige Wink

En fodbold kamp bliver også bedre i federe rammer. Et derby på stadion, hvor du virkelig lever dig ind i kampen på faxe, gir også dig 4000 gange mere end mig som sidder hjemme i sofaen. Håber på en fed kamp, oplever lige den stemning 3+ bestemmer, alt efter opsætning. Amen en ringe kamp alt i alt, uden nogen af holdene spillede særlig godt og næsten ingen afslutninger... Men live fodbold er bare over alt!  Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32154: 09 Maj 2011, 20:51 »

Tjo, er der noget man må give mange andre hold i især udlandet, både mange af dem der er "dårligere" på tribunen, på samme niveau og også over, er at de får alle til at synge med. Fatter virkelig ikke hvad der er galt i Danmark, men det er måske et af de lande i hele Europa med den kedeligste fankultur. Kigger her ikke på stemningen, men hvor stor en procentdel der synger. Den må være en af de laveste i Europa. Dermed ikke sagt, at vi er dårlige på tribunen, vi har niveauet, men bundniveauet er helt væk Smiley

Enig, på det punkt er vi ufatteligt langt efter f.eks. Polen, det er utroligt så engagerede de er derovre. Synes generelt vi har en god kultur herhjemme, BIF, København og AGF med konstante og solide indsatser, og til tider er AaB, Esbjerg og OB også helt oppe og ringe. Problemet som du siger er bundniveauet, og ser man på nogle af de andre hold i rækken som f.eks. Horsens og Sønderjyske, så er det pinligt målt efter polske hold fra samme niveau/bystørrelse. Ikke at vi skal måles os med Polen, det er vi for langt fra, men det er lidt skræmmende så meget bedre de f.eks. er. Schweiz er også ret langt foran os på det punkt synes jeg.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2011, 20:55 af Ghertesteas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #32155: 11 Maj 2011, 21:50 »

Der er sket et eller andet her i foråret, for synes slet ikke stemningen har været i orden på hjemmebane Tunge

Og heller ikke rigtigt på aways, selvom vi heller ikke har haft mange af dem i foråret. Egenligt er reelt kun Odense away, Esbjerg hjemme og i Derbiet i søndags, hvor der var fin stemning, selvom det burde have været bedre. Randers away kan jeg dog ikke udtale mig om, da det er den første og eneste kamp i foråret, jeg har misset, og den 8. i sæsonen. Men det er sgu skidt, det kun er mod de store hold herhjemme, hvor der kan leveres en fin stemning. Skuffet

Nå, men for at starte en ny snak op, så har HJ kontraktudløb til vinter - kunne man forestille sig, at man efter sæsonen går ud og henter en ny mand ind, og i såfald hvem. Jeg håber der bliver skiftet ud, for jeg ser ikke HJ som den rette. 44 point og ustabilitet er nok for mig, til at håbe på en udskiftning. I 07 endte vi med 49 point, i 08 43 point - sidste sæson 52 point.. Nuff said!

Personligt kunne jeg godt tænke mig Haglund fra Elfsborg, som jeg vidst nok har skrevet om tidligere på foråret. Egenligt vil det også passe fint i hånd med, at der kommer en masse udskiftninger i truppen det næste års tid med mange kontraktudløb. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32156: 11 Maj 2011, 21:51 »

verdenskrig
Manager

« Svar #32157: 11 Maj 2011, 22:02 »

Og heller ikke rigtigt på aways, selvom vi heller ikke har haft mange af dem i foråret. Egenligt er reelt kun Odense away, Esbjerg hjemme og i Derbiet i søndags, hvor der var fin stemning, selvom det burde have været bedre. Randers away kan jeg dog ikke udtale mig om, da det er den første og eneste kamp i foråret, jeg har misset, og den 8. i sæsonen. Men det er sgu skidt, det kun er mod de store hold herhjemme, hvor der kan leveres en fin stemning. Skuffet

Nå, men for at starte en ny snak op, så har HJ kontraktudløb til vinter - kunne man forestille sig, at man efter sæsonen går ud og henter en ny mand ind, og i såfald hvem. Jeg håber der bliver skiftet ud, for jeg ser ikke HJ som den rette. 44 point og ustabilitet er nok for mig, til at håbe på en udskiftning. I 07 endte vi med 49 point, i 08 43 point - sidste sæson 52 point.. Nuff said!

Personligt kunne jeg godt tænke mig Haglund fra Elfsborg, som jeg vidst nok har skrevet om tidligere på foråret. Egenligt vil det også passe fint i hånd med, at der kommer en masse udskiftninger i truppen det næste års tid med mange kontraktudløb. Smiley

Så ringe synes jeg nu heller ikke det har været, men er enig i at foråret ikke har været med samme høje bundniveau som vi tidligere har været kendt for..
Bortset fra det synes jeg faktisk efteråret var en god tribune periode, og navnligt EFB og Aalborg away var noget af det vildeste jeg længe har oplevet Smiley..

Men det bunder jo også i at stemningen oftest er bedst i kampe hvor man vinder, og da vi har haft langt mellem sejrene i foråret er det nok en logisk udvikling Peace

Er desuden enig med dig omkring Jensen.. Han var en outstanding brandslukker, men som permanent træner er han i mine øjne for mangelfuld rent taktisk Smiley

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #32158: 12 Maj 2011, 21:45 »

Men det bunder jo også i at stemningen oftest er bedst i kampe hvor man vinder, og da vi har haft langt mellem sejrene i foråret er det nok en logisk udvikling Peace 

Det har du en pointe i, men synes stadigvæk det ikke være nogen undskyld, for det kan være meget bedre - sejre eller ej. Tunge
Enig i, at efteråret var ganske godt, og det burde kunne være standarden, ude som hjemme, sejre eller nederlag. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #32159: 12 Maj 2011, 21:49 »

Jeg siger ikke det er ok - siger blot at det er sådan det forholder sig.. Er da helt enig i at vi burde ramme et høreskadeligt lydniveau uanset resultet Wink

Cool

Sider: 1 ... 2142 2143 [2144] 2145 2146 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010