home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2141 2142 [2143] 2144 2145 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4775510 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32130: 08 Maj 2011, 22:19 »

Mener du det ved ca. 85 minutter? For det synes jeg var fedt nok, også går jeg udfra du mener det vel indløbet? Det var vel standard Peace

Første billede fra vores pyroshow. Ikke det vildeste billede, men glæder mig til der kommer andre Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #32131: 08 Maj 2011, 22:26 »

Vi gjorde det også til sidste derby.

[flueknep]

Arh..

[/flueknep]

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #32132: 08 Maj 2011, 22:26 »

Jeg så ikke rigtig det første ved indløbet da viasats producere ikke var så glad for at vise det, men det jeg så af det så fedt nok ud. Men det sidste ved de 85 minutter det, var vold blæret især fordi kontrasten mellem guldflagene og lysne var eminemt.
Jeres pyroshow kunne man ikke se så meget af på skærmen, men på det billede der lader det til der også var tændt godt op ved jer.

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32133: 08 Maj 2011, 22:37 »

[flueknep]

Arh..

[/flueknep]

Sidste HJEMMEderby Opstemt

patrick J
Manager

« Svar #32134: 08 Maj 2011, 23:03 »

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32135: 08 Maj 2011, 23:15 »

Hey drenge, godt at se jer tilbage til et derby igen. Det er sgu lidt sjovere når begge hold er på stadion, og ikke som sidst i Parken, eller dengang hvor vi lige havde fået indført vores away-kort. Selvfølgelig er 18.000 en katastrofe, men dem der var på stadion gav den god gas, så vidt jeg kunne se/høre. eg stod selvfølgelig selv i svinget med de andre fra S12, og i på Sydsiden skal have cadeau for jeres tifo, den var glimrende. Jeres pyroshow var rimelig standard, for at bruge et ungdommeligt ord, og det gav mig flashback til 2. maj, men derfor ser det stadig kanon ud. Wink

Der var rimelig godt gang i vores ende følte jeg, især guldpyro-tingen i det 85. minut virkede fedt. Det er svært at bedømme jeres vokale indsats når der er gang i sangen på det afsnit hvor man selv står, og jeg hørte jer reelt kun for alvor efter 1-1 målet, men det er jo kun logisk. I har med garanti gjort en god indsats nede på sydsiden, og i synger selvfølgelig højere end os da i er flere og potentielt kan få resten af stadion med også.

Men alt i alt deler jeg ikke den opfattelse som mange har, at derbiet har været kedeligt og tamt. Så skulle man måske tage ud på stadion og mærke kampen på tilskuerpladserne. Men ja, uden tvivl et tamt fremmøde generelt set, og det klæder ikke et derby, og det er en skidt tendens, for der har også været lidt halvtomt de sidste gange i Parken(og her tænker jeg ikke på den sidste kamp hvor i slet ikke var der, men også de foregående).
« Seneste Redigering: 08 Maj 2011, 23:16 af Ghertesteas » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #32136: 09 Maj 2011, 10:40 »

Jeg forstår virkelig ikke at folk kan opfatte gårsdagens kamp som tam.. Jeg synes det var en fantastisk oplevelse at se kampen live i går.. Spillerne fightede alt hva de havde, og tribunen synes jeg personligt var godt med..

Masser af drama, fine tifoer, store brændte chancer, to mål, knaldhårde tacklinger, pyroshows fra begge fangrupper, og en intens afslutning på kampen.. 

Rent fodboldmæssigt synes jeg vi fik et fantastisk resultat med os, set i forhold til hvordan vi indledte kampen.. Tænkte virkelig " Det kan simpelthen ikke være rigtigt det her" da FCK kom foran, og var sikker på at vi havde tabt kampen der.. Men ud af ingenting får vi udlignet, hvilket naturligvis udløste fuldkommen euforiske jubelscener på Faxe Grin.. Jeg havde i hvert fald svært ved at komme op og stå igen  crazy

Resten af kampen fighter spillerne alt hva de kan, og forsøger at fremtvinge sejren men de små marginaler var ikke med os i afslutningerne... FCK ramte også overliggeren ved N'Doye, så set ud fra alle de perspektiver synes jeg 1-1 var et rigtig fint resultat..

Taber vi sølvet var det ikke i går det skete.. Taber vi sølvet skyldes det at vi over 6 kampe mod Horsens og Silkeborg kun skrabede 3 point sammen.. Det er så historisk elendigt, at vi mod to knoldsparkende jydehold ikke kan vinde en eneste gang..

Men slaget er ikke tabt endnu  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32137: 09 Maj 2011, 16:05 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32138: 09 Maj 2011, 17:52 »

Nu også film fra Alpha:

http://www.youtube.com/v/AZ-26mE4ypw

HansenLFC
Gæst

« Svar #32139: 09 Maj 2011, 18:13 »

Må da trække min besked tilbage om igår at tifoen virkede underlig. Det var klart den måde man så den på i TV. Vil sige at det ser rigtig lækkert ud på billeder. Jeg bemærkede slet ikke jeres pyroshow i kampen igår, har så fået fortalt af en ven at jeres show allerede startede inden andenhalvlegs start. Meget meget meget underlig tidspunkt at banke op for et show. Men fred være med det!

# Verdenskrig ... Kampen var virkelig tam !

Zone 43
Manager

« Svar #32140: 09 Maj 2011, 18:31 »

Sidste HJEMMEderby Opstemt

Ved det, skulle bare fluekneppe lidt. Wink

Nu ved jeg ikke om det er mine indlæg i hentyder til, vk og Ghert, omkring det med det tamme. Det jeg mener, er at stemningen på Sydsiden var noget tam i mine øjne, taget i betragtning af at det er et Derby. Havde det været mod en 'ligegyldig' modstander som Horsens, Silkeborg e.l., der kan det forventes.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32141: 09 Maj 2011, 18:45 »

Synes stemningen i går var godkendt, men så heller ikke meget mere. Det er klart, der var mere tryk på end til nogen af de andre hjemmekampe, og tribunen var fyldt ud. Derudover sang lidt flere med, dog stadig uden at få siderne med på særlig meget... i forhold til at det var et derby, var det skuffende imo, men stemningen var isoleret set god Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #32142: 09 Maj 2011, 18:48 »

# Verdenskrig ... Kampen var virkelig tam !

Det synes jeg bestemt ikke, men tror det drejer sig om at jeg havde et tilhørsforhold i den kamp og du ikke havde Smiley.. og at jeg så den live, hvilket også har en del at sige Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32143: 09 Maj 2011, 18:56 »

Synes nu der var en del intensitet inde på banen. Der blev givet og taget, og overordnet set havde dommeren ok styr på det, udover to alvorlige blundere med Wendts hånd og Jallows frispark. Han styrede en hård kamp, og lagde en fin linje Smiley

btw. er vi kommet på ultras-tifo.net... Hjalp måske alligevel at overspamme deres forum med billeder og videoer crazy

http://ultras-tifo.net/photo-news/385-brondby-if-fc-kobenhavn-08052011.html
« Seneste Redigering: 09 Maj 2011, 18:57 af Hamza_BIF » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32144: 09 Maj 2011, 19:00 »

Nu også film fra Alpha:

http://www.youtube.com/v/AZ-26mE4ypw

Jep, det ser super ud, godt gennemtænkt! Jeg synes dog ikke rigtig at ham Vendetta-duden passer så godt ind her. Jeg tolker tifoen som at der ingen hvide flag er som at i ikke går i panik og bakker holdet op istedet for at vifte med hvide tørklæder som i Spanien, og så tolker jeg det som at i ikke vil have FCK-flag Vestegnen. Derfor synes jeg han er lidt malplaceret, men det ser uden tvivl stadig fedt ud. :Q I øvrigt dejlig støj fra os under hymnen. :Q

Jeres Forza Brøndby-sang er også ret vild, cadeau til jer for den. Jeres trist og grå FCK banner blev dog gjort lidt til skamme med alle vores lys og glimtende flag, men det er også svært at forudse. :Q

Sider: 1 ... 2141 2142 [2143] 2144 2145 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010