home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2140 2141 [2142] 2143 2144 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4775621 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32115: 08 Maj 2011, 21:28 »

Jeg forstår det ikke. For 36 minutter siden skrev du at man ikke skulle sætte næsen op efter ham?

Man har et standpunkt til man tager et nyt.

(halvlangt indlæg)

Enig, kunne ikke have skrevet bedre selv. Synes dog du mangler at skrive, at stemningen var noget halvtam i dag. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32116: 08 Maj 2011, 21:31 »

Enig, kunne ikke have skrevet bedre selv. Synes dog du mangler at skrive, at stemningen var noget halvtam i dag. Skuffet

Det er sgu ved at være en rutine... 18.000 tilskurere til et derby, fuck hvor er det dog svagt. Stemningen er stærkt dalende, og selvom det var forårets bedste, var det ikke ligefrem vores topniveau...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #32117: 08 Maj 2011, 21:36 »

Jeg er helt på linje med jer andre. Jeg stod desværre lidt for langt i midten i dag, og der hvor jeg stod var der meget sjældent sang. Flere gange var jeg den eneste der sang omkring mig, og det er sgu svært, at blive ved med, at synge når ingen følger med  Ubeslutsom

Fatter desuden heller ikke hvordan der kun var 18.000 der mødte op.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zone 43
Manager

« Svar #32118: 08 Maj 2011, 21:43 »

Det er sgu ved at være en rutine... 18.000 tilskurere til et derby, fuck hvor er det dog svagt. Stemningen er stærkt dalende, og selvom det var forårets bedste, var det ikke ligefrem vores topniveau...

Odense away har været forårets bedste, og bliver det nok også. Midtjylland away næste søndag kan nok godt gå hen og blive det, hvis der bliver strammet godt og grundigt op!
Stod omkring midten, og selv der var alt for lidt gang i det. Skandaløst! Sur

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

HansenLFC
Gæst

« Svar #32119: 08 Maj 2011, 21:51 »

Vurderet ud fra TV, var det også udeholdet som man hørte mest. Dog er det tit umuligt at vurdere ud fra TV, da det handler meget om hvordan de har placeret lydudstyret.

Dog så det rigtig fedt ud med de mange flag i jeres farver. Forstod dog ikke den sorte stof mand som var bredt ud over. Synes virkningen ved tifoen havde haft samme effekt og det var allerede fjernet inden spillerne kom ind.

Men som i siger, utroligt der ikke er større interesse for at se et derby. 18.000 det går den forkerte vej....

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32120: 08 Maj 2011, 21:55 »

Vurderet ud fra TV, var det også udeholdet som man hørte mest. Dog er det tit umuligt at vurdere ud fra TV, da det handler meget om hvordan de har placeret lydudstyret.

Dog så det rigtig fedt ud med de mange flag i jeres farver. Forstod dog ikke den sorte stof mand som var bredt ud over. Synes virkningen ved tifoen havde haft samme effekt og det var allerede fjernet inden spillerne kom ind.

Men som i siger, utroligt der ikke er større interesse for at se et derby. 18.000 det går den forkerte vej....

Hørte dem kun en enkelt gang, og tror nu også de var mindst dårlige i dag. Man kan intet bedømme udfra TV, medmindre det ene hold er stille hele tiden self.

Det gav jo netop en større effekt, at det blev fjernet, hvorefter banneret og flagene var der. En TIFO skal jo ikke nødvendigvis bare være i én del, der skal også være nogle flere elementer, som giver en større effekt.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #32121: 08 Maj 2011, 22:01 »

Hvordan er sangen??

VÅgner igen , til kamp for Vestegnen. Nogle der ved hva de synger gennem hele sangen ?

HansenLFC
Gæst

« Svar #32122: 08 Maj 2011, 22:02 »

Hørte dem kun en enkelt gang, og tror nu også de var mindst dårlige i dag. Man kan intet bedømme udfra TV, medmindre det ene hold er stille hele tiden self.

Det gav jo netop en større effekt, at det blev fjernet, hvorefter banneret og flagene var der. En TIFO skal jo ikke nødvendigvis bare være i én del, der skal også være nogle flere elementer, som giver en større effekt.

Resten af stadion flagende jo på livet løst inden alligevel og som var fuldstændig det samme som var under det mørke banner. Synes bare ikke det gav den store mening. Og igen, det blev fjernet før spillerindløb. Man laver vel tifo for spillernes skyld. De så det ikke, så kunne det vel være fuldstændig ligegyldig?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #32123: 08 Maj 2011, 22:03 »

Håber det er ment med sarkasme Hansen. Jeg måtte desværre se kampen fra TV idag, og udfra det virkede i til at vinde kampen på lægterne klart, men det virkede som om producerne skruede ned for vores fans, selvom det lyder som en dårlig undskyldning. Der var flere gange under kampen hvor bolden var omkring det område hvor vores fans sad, hvor lyden blev skruet ned. Derudover er jeg sikker på i vandt kampen alligevel. Selvom stemning fra begge sider er set meget bedre før.

1-1 var vel fair nok. Syntes vi spillede forfærdeligt mens i blev snydt for et straffespark i form af Wendts arm. Dog var der på ingen måde straffe i situatioen mod Ghert.

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32124: 08 Maj 2011, 22:03 »

Hvordan er sangen??

VÅgner igen , til kamp for Vestegnen. Nogle der ved hva de synger gennem hele sangen ?

Vi kom fra guld og grønne skove
Vi var med til alt det sjove
Når vi går i seng
Drømmer vi tilbage
Til de gode gamle dage
(lålå-delen)
Til de gode gamle dage

Men så vågner vi igen
Ta'r til kamp for Vestegnen
Og på trods af alt
Står vi her endnu
Brøndby det er vores klub
(lålå-delen)
Brøndby det er vores klub

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32125: 08 Maj 2011, 22:05 »

Resten af stadion flagende jo på livet løst inden alligevel og som var fuldstændig det samme som var under det mørke banner. Synes bare ikke det gav den store mening. Og igen, det blev fjernet før spillerindløb. Man laver vel tifo for spillernes skyld. De så det ikke, så kunne det vel være fuldstændig ligegyldig?

Det gjorde de da? Den øverste del af tifoen blev, mens den nederste del blev rykket udad, lidt som i biografen, hvorefter "forestillingen" begyndte. Har set det på DR1 nu, og øvre især så nu meget fedt ud.

HansenLFC
Gæst

« Svar #32126: 08 Maj 2011, 22:06 »

Håber det er ment med sarkasme Hansen. Jeg måtte desværre se kampen fra TV idag, og udfra det virkede i til at vinde kampen på lægterne klart, men det virkede som om producerne skruede ned for vores fans, selvom det lyder som en dårlig undskyldning. Der var flere gange under kampen hvor bolden var omkring det område hvor vores fans sad, hvor lyden blev skruet ned. Derudover er jeg sikker på i vandt kampen alligevel. Selvom stemning fra begge sider er set meget bedre før.

1-1 var vel fair nok. Syntes vi spillede forfærdeligt mens i blev snydt for et straffespark i form af Wendts arm. Dog var der på ingen måde straffe i situatioen mod Ghert.

Det er det bestemt ikke!

Men som sagt, man kan ikke vurdere noget ud fra TV som jeg også nævner. Men nu var der nævnt flere steder at de selv følte stemning var under normalt. Derfor jeg tog den vurdering ud fra stemningen. (Jeg er ikke FCK fan)

HansenLFC
Gæst

« Svar #32127: 08 Maj 2011, 22:07 »

Det gjorde de da? Den øverste del af tifoen blev, mens den nederste del blev rykket udad, lidt som i biografen, hvorefter "forestillingen" begyndte. Har set det på DR1 nu, og øvre især så nu meget fedt ud.

Håber der kommer en film, inden længe.

Sådan synes jeg ikke 3+ viste tifoen.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32128: 08 Maj 2011, 22:09 »

Der kommer nok en fra Mingo eller Alpha. Det med at "rulle ud" er jo set et hav af gange uge efter uge rundt om i verden, så det er intet nyt... Vi gjorde det også til sidste derby.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #32129: 08 Maj 2011, 22:09 »

Men når det er sagt var de to pyroshow fra vores side fuldstændig vanvittige, alle lys blev på lægterne, og det var perfekt timet.
Det undre mig dog at der kom så meget krudt med ind, når undskyldningen for udsættelsen var at folk skulle tjekkes ekstra igennem.

Men det skal nok holdes i FCK tråden.

FCK

Sider: 1 ... 2140 2141 [2142] 2143 2144 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010