home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2136 2137 [2138] 2139 2140 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4773488 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32055: 25 Apr 2011, 20:12 »

Hahaha, det er mig noget af en gåde, hvordan vi kan stå her efter kampene mod Esbjerg og Randers med en målscore på 7-0, samt 6 point. Men jeg takker de højere magter for, at Conboy missede fælt i torsdags, og Stephan tog Lorentzens skud. Begge var ved 1-0 til os, og havde de scoret havde det nok set noget anderledes ud.

Der var lidt tydelige kommunikationsprobl emer mellem midtbane og forvar igen i dag, men fuck nu det, det kan vi brokke os over en anden dag.

Redigeret d. 28. maj: Bare skrot Rasmus Lindgren helt fra ønskelisten, han ryger til FCK i den nære fremtid. Måske præsenteres han på mandag
« Seneste Redigering: 28 Maj 2011, 15:42 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #32056: 25 Apr 2011, 20:27 »

Kampen i dag viser også hvor vigtig Krohn dehli han er i vores spil. Han spiller en pragt kamp og han gør jo næsten hvad der passede ham overfor Kamper som suxx big time idag for Randers. Men hans løb ind i banen og hans små hurtige ryk, gav oplæg til mange chancer idag, både til Gehrt og Wass. Og hans mål er jo ren klasse... Hvor jeg håber han vil blive i Brøndby nogle år endnu, men med det spil han viser så er han nok snart brandvarm i udlandet... positive er vel at hans værdi stiger mere og mere, så vi kan vel godt tillade os at tage over 20 mill for ham, hvis han fortsætter sin gode form... også kan Brøndby ikke sige nej...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32057: 25 Apr 2011, 20:56 »

Well vi får 3 point men kampen kunne uden problemer havde taget en anden drejning.

Dejligt at se Goodson går ind og tager ansvar og forsøger at dirigerer med sine medspillere, Max har formentligt spillet sin sidste kamp, skader og karantæner undtaget.

Nok engang viser Jan F at han ikke er fremtiden på venstreback, og det samme gør Randrup desværre også på højre, dog en bedre kamp af ham end de sidste kampe.

På midtbanen ser vi igen at Nilsson ganske simpelt bare ikke er fremtiden på pladsen, Jatta er måske men han skal først i kamp form også ellers spille sig på.

Oppe i front er det super dejligt at se 2 unge spillere der slås for tingene, og ligefem formår at få nogle mål sat ind.

Pilen peger op af, men skal ikke meget til at vælte korthuset.

Zone 43
Manager

« Svar #32058: 26 Apr 2011, 17:07 »

Der var lidt tydelige kommunikationsprobl emer mellem midtbane og forvar igen i dag, men fuck nu det, det kan vi brokke os over en anden dag.

Mon ikke det problem bliver fikset, når Remco forhåbenlig er klar til kampen søndag. Han er at foretrække fremfor Nilsson på pladsen, jeg håber satme at man giver Remco en kontrakt på 2-3 år til sommer. Det kunne være klasse!

In the other news, så er Kalle fortid hos Wolfsburg til sommer - forhåbenlig kæmper Bjur til sidste blodsdråbe, at få hentet ham tilbage, selvom en tur tilbage til Frankrig eller lidt fiesta med Laudrup bliver hans næste destination. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32059: 26 Apr 2011, 18:04 »

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #32060: 27 Apr 2011, 12:10 »

Ja tak!
http://onside.dk/nyheder/superligaen/bjur-kahlenberg-er-interessant-for-bif

Men tror nu han er for dyr for os, så medmindre der ikke er andre der er interesserede tror jeg ikke på han havner hos os.
Der kunne en lejeaftale med købsoption måske være en mulighed...

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #32061: 27 Apr 2011, 12:11 »

Ja tak!
http://onside.dk/nyheder/superligaen/bjur-kahlenberg-er-interessant-for-bif

Men tror nu han er for dyr for os, så medmindre der ikke er andre der er interesserede tror jeg ikke på han havner hos os.
Der kunne en lejeaftale med købsoption måske være en mulighed...
Tror ikke vi skal ligge så meget i det. Bare en journalist som vil skabe en nyhed.

Men ville ikke have noget imod det. :-)

Zone 43
Manager

« Svar #32062: 27 Apr 2011, 17:40 »

Jeg tror at hvis Kalle skulle vende hjem, hvilket han altid er velkommen til, så tror jeg enten det bliver via en lejeaftale eller salg af MKD, hvilket muligvis også vil kunne åbne op for endnu et køb, alt efter hvilket beløb der vil blive smidt i kassen naturligvis. Men jeg håber da, som skrevet i mit forrige indlæg, at Bjur vil kæmpe for at hente tilbage. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32063: 27 Apr 2011, 17:49 »

Jeg tror ikke det er realistisk at Kalle havner hos os Ubeslutsom Mon ikke det bliver noget hollandsk eller fransk comeback? Smiley
- Det ville da være virkelig dejligt med Kalle, men tror desværre ikke på det Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #32064: 27 Apr 2011, 18:57 »

Nok engang viser Jan F at han ikke er fremtiden på venstreback, og det samme gør Randrup desværre også på højre, dog en bedre kamp af ham end de sidste kampe.

Jan F synes jeg gjorde det acceptabelt uden at være prangende mod Randers.. Han virkede dejlig tændt og kom godt med frem, men hans spil med bolden lader meget tilbage at ønske.. Ærgeligt for jeg synes at hans iver for at deltage i opspillet gør ham potientielt god..

Men enig omkring Randrup.. Nu må han SAFTSUSME snart ud.. Jeg synes han er så himmelråbende elendig at det er mig en gåde han ikke er solgt for længst.. Hvor er den Randrup som var på landsholdet for 3 år siden? Det er jo totalt til grin at manden ikke kan markere sin mand, ikke kan heade, ikke kan løbe hurtigt, ikke kan tæmme en simpel bold, ikke kan slå et indlæg uden at ramme pølsevognen, ikke kan lave simple pasninger osv osv.. UD med ham til sommer tak!  Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32065: 27 Apr 2011, 18:58 »

Mon ikke det problem bliver fikset, når Remco forhåbenlig er klar til kampen søndag. Han er at foretrække fremfor Nilsson på pladsen, jeg håber satme at man giver Remco en kontrakt på 2-3 år til sommer. Det kunne være klasse!

In the other news, så er Kalle fortid hos Wolfsburg til sommer - forhåbenlig kæmper Bjur til sidste blodsdråbe, at få hentet ham tilbage, selvom en tur tilbage til Frankrig eller lidt fiesta med Laudrup bliver hans næste destination. Ubeslutsom

Du må være stiv ? forlænge med Remco haha manden har så lidt at byde ind med, at han måske er bedre end Nilsson gør ham ikke just til fremtiden på pladsen.

verdenskrig
Manager

« Svar #32066: 27 Apr 2011, 18:59 »

Du må være stiv ? forlænge med Remco haha manden har så lidt at byde ind med, at han måske er bedre end Nilsson gør ham ikke just til fremtiden på pladsen.

Jeg synes ikke vi skal forlænge med Remco men vi kan sgu lige så godt fjerne Nilsson fra den midtbane som Remco for aldrig har jeg set en spiller bidrage med mindre offensivt såvel som defensivt.. Remco kan i det mindste finde ud af at organisere midtbanen så den står korrekt..  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #32067: 27 Apr 2011, 19:03 »

Nu når vi snakker om en Jan, så synes jeg det var fantastisk at følge Jan K i sidste kamp mod Randers.
I glimt viste han det fantastiske overblik og den fightervilje han har med bolderobringer og fantastisk overblik.
Fantastisk aflevering til Wass ved 2-0 målet, og så har han assist ved MKDs mål, selvom det nok mere var en solopræstation.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32068: 27 Apr 2011, 19:10 »

Nu når vi snakker om en Jan, så synes jeg det var fantastisk at følge Jan K i sidste kamp mod Randers.
I glimt viste han det fantastiske overblik og den fightervilje han har med bolderobringer og fantastisk overblik.
Fantastisk aflevering til Wass ved 2-0 målet, og så har han assist ved MKDs mål, selvom det nok mere var en solopræstation.

Rullende Øjne Rullende Øjne

3.v evaB
Gæst

« Svar #32069: 27 Apr 2011, 19:13 »

Rullende Øjne Rullende Øjne

Det var ikke til 2-0 måske Rullende Øjne ?

Sider: 1 ... 2136 2137 [2138] 2139 2140 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010